^ Did You check her/his/its I.D. card?
Uutiset:
Minulta on viety parin kk sisällä yli 5 tonnin eestä tavaraa ja rahaa. Yksi asiakas vei siis noin 1200e käteistä motellista jossa olin ja jota en ollut vielä kerennyt piilottaa kuin väliaikaiseen paikkaan. Yhden mukaan lähti iso määrä minulle määrättyjä resepti lääkkeitä. Yksi vei kuulokkeet, sätkäpaperi laatikon, erään erittäin rakkaan ihmisen joka menehtyi tänä vuonna niin hänen ortodoksi ristinsä (mikä oli minusta kaikista pahinta), juuri hetki sitten ostettua lisä rameja läppäriin joita en ollut kerennyt asentaa peliläppäriini.Johan on lista... Herää kysymys, miks tuo kaikki on ollut näkyvillä (elämänhallinnatasi?). Ja millasia asiakkaita käy jos reseptilääkkeet kelpaa tietämättä edes mihin suunnattu...
Joku vei parhaan vibraattorini (otetaan muuten suosituksia oikeasti tehokkaasta wandista).
Olen siis onnistunut tekemään tappiota nyt lähiaikoina joka sitten kuormittaa henkisesti vielä kun kumminkin työskentelee.
Onneksi on myös herrasmiehiä joiden mukaan ei lähde mitään. Liityin tänne vähän sillä toiveella, että asiakaskuntani paranisi. Varsinkin kun välillä tuli jatkuvaa valitusta hinnoista että ilmaiseksi oisi pitänyt antaa ja minun maksaa (näitä tyyppejä on ollu ihan tosissaan). Nykyään jos sellainen alkaa ja asiakas on selvästi tosissaan estän hänet suoraan. Myös luulen, että aijempaa kautta törmäsi enemmän päihteitä reippaasti nauttineita ihmisiä.
Minulta on viety parin kk sisällä yli 5 tonnin eestä tavaraa ja rahaa. Yksi asiakas vei siis noin 1200e käteistä motellista jossa olin ja jota en ollut vielä kerennyt piilottaa kuin väliaikaiseen paikkaan. Yhden mukaan lähti iso määrä minulle määrättyjä resepti lääkkeitä. Yksi vei kuulokkeet, sätkäpaperi laatikon, erään erittäin rakkaan ihmisen joka menehtyi tänä vuonna niin hänen ortodoksi ristinsä (mikä oli minusta kaikista pahinta), juuri hetki sitten ostettua lisä rameja läppäriin joita en ollut kerennyt asentaa peliläppäriini.
Joku vei parhaan vibraattorini (otetaan muuten suosituksia oikeasti tehokkaasta wandista).
Olen siis onnistunut tekemään tappiota nyt lähiaikoina joka sitten kuormittaa henkisesti vielä kun kumminkin työskentelee.
Onneksi on myös herrasmiehiä joiden mukaan ei lähde mitään. Liityin tänne vähän sillä toiveella, että asiakaskuntani paranisi. Varsinkin kun välillä tuli jatkuvaa valitusta hinnoista että ilmaiseksi oisi pitänyt antaa ja minun maksaa (näitä tyyppejä on ollu ihan tosissaan). Nykyään jos sellainen alkaa ja asiakas on selvästi tosissaan estän hänet suoraan. Myös luulen, että aijempaa kautta törmäsi enemmän päihteitä reippaasti nauttineita ihmisiä.
Minulla on aivoihin vaikuttava sairaus (perinnöllinen, ei tarttuva), joka on tuhonnut kongnitiivisia kykyjäni paljon vaikka olen ollut terapiassa. Eli olet oikeassa, minulla on vaikeuksia elämänhallinnassani tällä hetkellä ja odotan juuri, että terapiaa jatkettaisiin lisää. Mutta mokani oli päästää eräs luotettavalta tuntuva ja mukava asiakas toiseen huoneeseen hetkeksi ja jopa jättää hänet sinne hetkiseksi, vaikka en normaalisti sinne päästä asiakkaita. Se risti taas oli vessassa hiuspinni pakkauksen alla eli kaiken hän kyllä kaiveli hyvin läpi.Minulta on viety parin kk sisällä yli 5 tonnin eestä tavaraa ja rahaa. Yksi asiakas vei siis noin 1200e käteistä motellista jossa olin ja jota en ollut vielä kerennyt piilottaa kuin väliaikaiseen paikkaan. Yhden mukaan lähti iso määrä minulle määrättyjä resepti lääkkeitä. Yksi vei kuulokkeet, sätkäpaperi laatikon, erään erittäin rakkaan ihmisen joka menehtyi tänä vuonna niin hänen ortodoksi ristinsä (mikä oli minusta kaikista pahinta), juuri hetki sitten ostettua lisä rameja läppäriin joita en ollut kerennyt asentaa peliläppäriini.Johan on lista... Herää kysymys, miks tuo kaikki on ollut näkyvillä (elämänhallinnatasi?). Ja millasia asiakkaita käy jos reseptilääkkeet kelpaa tietämättä edes mihin suunnattu...
Eihän siinä mikään proviisori tarvii olla, ku tietyt nimet jo kertoo käyttötarkoituksen, mutta en nyt lähtis popsimaan ihan randomina jotain nappei ite. Ja vibrakin vielä...
Melkein kannattais vuokrata joku varastotila missä ei ole mitään missään, korkeintaan talouspaperirulla seinätelineessä, ja kortsut. Sängyn jalkoihin umpinainen vaneri lyödä nauloilla jaloista kiinni. Kun noin hyvin näyttää kelpaavan kaikenlainen tavara.Minulla on aivoihin vaikuttava sairaus (perinnöllinen, ei tarttuva), joka on tuhonnut kongnitiivisia kykyjäni paljon vaikka olen ollut terapiassa. Eli olet oikeassa, minulla on vaikeuksia elämänhallinnassani tällä hetkellä ja odotan juuri, että terapiaa jatkettaisiin lisää. Mutta mokani oli päästää eräs luotettavalta tuntuva ja mukava asiakas toiseen huoneeseen hetkeksi ja jopa jättää hänet sinne hetkiseksi, vaikka en normaalisti sinne päästä asiakkaita. Se risti taas oli vessassa hiuspinni pakkauksen alla eli kaiken hän kyllä kaiveli hyvin läpi.Minulta on viety parin kk sisällä yli 5 tonnin eestä tavaraa ja rahaa. Yksi asiakas vei siis noin 1200e käteistä motellista jossa olin ja jota en ollut vielä kerennyt piilottaa kuin väliaikaiseen paikkaan. Yhden mukaan lähti iso määrä minulle määrättyjä resepti lääkkeitä. Yksi vei kuulokkeet, sätkäpaperi laatikon, erään erittäin rakkaan ihmisen joka menehtyi tänä vuonna niin hänen ortodoksi ristinsä (mikä oli minusta kaikista pahinta), juuri hetki sitten ostettua lisä rameja läppäriin joita en ollut kerennyt asentaa peliläppäriini.Johan on lista... Herää kysymys, miks tuo kaikki on ollut näkyvillä (elämänhallinnatasi?). Ja millasia asiakkaita käy jos reseptilääkkeet kelpaa tietämättä edes mihin suunnattu...
Eihän siinä mikään proviisori tarvii olla, ku tietyt nimet jo kertoo käyttötarkoituksen, mutta en nyt lähtis popsimaan ihan randomina jotain nappei ite. Ja vibrakin vielä...
Pitää varmaan käydäkkin katsomassa saisiko alakerran häkkivarastoon sängyn.Melkein kannattais vuokrata joku varastotila missä ei ole mitään missään, korkeintaan talouspaperirulla seinätelineessä, ja kortsut. Sängyn jalkoihin umpinainen vaneri lyödä nauloilla jaloista kiinni. Kun noin hyvin näyttää kelpaavan kaikenlainen tavara.Minulla on aivoihin vaikuttava sairaus (perinnöllinen, ei tarttuva), joka on tuhonnut kongnitiivisia kykyjäni paljon vaikka olen ollut terapiassa. Eli olet oikeassa, minulla on vaikeuksia elämänhallinnassani tällä hetkellä ja odotan juuri, että terapiaa jatkettaisiin lisää. Mutta mokani oli päästää eräs luotettavalta tuntuva ja mukava asiakas toiseen huoneeseen hetkeksi ja jopa jättää hänet sinne hetkiseksi, vaikka en normaalisti sinne päästä asiakkaita. Se risti taas oli vessassa hiuspinni pakkauksen alla eli kaiken hän kyllä kaiveli hyvin läpi.Minulta on viety parin kk sisällä yli 5 tonnin eestä tavaraa ja rahaa. Yksi asiakas vei siis noin 1200e käteistä motellista jossa olin ja jota en ollut vielä kerennyt piilottaa kuin väliaikaiseen paikkaan. Yhden mukaan lähti iso määrä minulle määrättyjä resepti lääkkeitä. Yksi vei kuulokkeet, sätkäpaperi laatikon, erään erittäin rakkaan ihmisen joka menehtyi tänä vuonna niin hänen ortodoksi ristinsä (mikä oli minusta kaikista pahinta), juuri hetki sitten ostettua lisä rameja läppäriin joita en ollut kerennyt asentaa peliläppäriini.Johan on lista... Herää kysymys, miks tuo kaikki on ollut näkyvillä (elämänhallinnatasi?). Ja millasia asiakkaita käy jos reseptilääkkeet kelpaa tietämättä edes mihin suunnattu...
Hieman asian vierestä, mutta kuitenkin... Itselläni on tapana taputella omat taskut, esim. kotoa ja töistä lähtiessä. Tarkastus, että puhelin, kukkaro ja avaimet ovat mukana.
Hupakkokäynneilläkin, kuitenkin vaatteet kaikki heitetty pois tapaamisen alussa. Helposti voi pudota taskusta tavaraa.
^ Itse "taputtelen" taskut läpi aina kotoa lähtiessäni. Kavereilta lähtiessäni.....on tosiaan outoa jos huora rupeaa hikoilemaan tästä toiminnasta. Mulla on onneksi näissä tilanteissa kysytty "onko kaikki tallessa"