Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suutelu/OWO hygienia  (Luettu 3470 kertaa)

Poissa lepsu

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Suutelu/OWO hygienia
« : Syyskuu 07, 2024, 12:21:20 »
Moi!
Monet hehkuttaa rapsoissa jne sitä kun ihana pt suutelee kunnolla ja sama ottaa paljaalla suuhun, ja jopa lastit sisään,

Itse en halusisi suudella naista jonka suussa on mahdollisesti edellisten tuntien aikana ollut useita kulleja paljaana ja heidän siemensyöksyt. HYI lol :blowjob:

onko muilla jotain ajatuksia tähän. tai sitten eikö heitä jotka suutelee owon antajia, vaan kiinnosta??


Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9251
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suutelu/OWO hygienia
« Vastaus #1 : Syyskuu 07, 2024, 13:14:09 »
Silleen helppo homma kun en huoria suuteloi. Eli minusta ei tule limaista kielarisetää muutaman vuoden päästä.

Tai ehkäpä näissä mällisissä suissa on sitten sitä jotakin :inlove:
KäteenHeiluttaja

Paikalla Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 337
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suutelu/OWO hygienia
« Vastaus #2 : Syyskuu 07, 2024, 13:40:53 »
Mulle on ihan sama mitä jonkun suussa tai muuallakaan on ollut ennen mua. Ei sellaista yleensäkään kannata ajatella, sehän on ihan selvä että muitakin on ennen omaa vuoroa ollut ja on sen jälkeenkin. Pääasia, että pääsee suutelemaan kunnolla ja intohimoisesti ja pt keskittyy täysillä vain muhun varaamani ajan puitteissa  :kiss:

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 482
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suutelu/OWO hygienia
« Vastaus #3 : Syyskuu 07, 2024, 14:35:21 »
Ei haittaa, ei tule asiaa ajateltua. Mutta toisaalta suutelenkin vain silloin kun ns. personal sympathies kohtaa, ts. pt on siinä aktiivinen tai sitä ehdottaa. Eli hyvin, hyvin harvoin. ;D

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 730
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suutelu/OWO hygienia
« Vastaus #4 : Syyskuu 07, 2024, 15:46:53 »
Johan on keskustelu..😅

Eiköhän nuo pt:t käytä hygieniatuotteita eli pese hampaat/purskuttele suuvedellä asiakkaiden välillä..

Onhan se tietty mahdollista että aikataulusyistä ei liukuhihna ehdi ihan kaikkea siistiytymistä mutta olettaisin että noilla minimeillä nyt ainakin mennään..

Kunnon kielarit on kyllä ulkkareiden kanssa suht harvinaista herkkua joten herääkin kysymys minne megasuutelija Vivienn on kadonnut?

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 696
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suutelu/OWO hygienia
« Vastaus #5 : Syyskuu 07, 2024, 18:14:29 »

En ole yhtään imuttelijaa tavannut, joka purskuttelisi tai kurlaisi mun mällejä. Yleensä sylkevät sen pois ja huuhtovat suunsa. Toki joku harvoin nieleekin sen
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 689
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suutelu/OWO hygienia
« Vastaus #6 : Syyskuu 07, 2024, 20:11:32 »

En ole yhtään imuttelijaa tavannut, joka purskuttelisi tai kurlaisi mun mällejä. Yleensä sylkevät sen pois ja huuhtovat suunsa. Toki joku harvoin nieleekin sen

Jos on owo/cim niin se on swallow🤤
Nokialla

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 463
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suutelu/OWO hygienia
« Vastaus #7 : Syyskuu 07, 2024, 22:56:33 »

En ole yhtään imuttelijaa tavannut, joka purskuttelisi tai kurlaisi mun mällejä. Yleensä sylkevät sen pois ja huuhtovat suunsa. Toki joku harvoin nieleekin sen

Jos on owo/cim niin se on swallow🤤

Nainen mun makuun❤

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 441
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suutelu/OWO hygienia
« Vastaus #8 : Syyskuu 07, 2024, 23:14:50 »

En ole yhtään imuttelijaa tavannut, joka purskuttelisi tai kurlaisi mun mällejä. Yleensä sylkevät sen pois ja huuhtovat suunsa. Toki joku harvoin nieleekin sen

Meikä on yhden tavannut. Entinen vakkari. Maiskutteli ja suuteli takaisin mällit suussa. En kakomaan alkanut, kun oli ihkaomaa tuotosta ja siviilissä nuollut pillua monesti samalla kun oma tuote valuu ulos. Eipä tuo juuri miltään maistunut ja pt:kin kehui hyvää makua 😅

Toki se swallow on aina se paras. Jotain alkukantaista siinä on. Saa miehen tuntemaan itsensä mieheksi. Ja siksi setelit siirtymään uudelle omistajalle ::)

Poissa Saint

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suutelu/OWO hygienia
« Vastaus #9 : Syyskuu 07, 2024, 23:28:25 »
ei mua ainakaan haittaa, että PT:n suussa on ollut turskan heppi, mällit, tai kieli. Näinhän se on monesti siviilissäkin, että joku siellä on sua ennen ollut. Luotan - ehkä olen naiivi - että PT:t osaa purskutella suunsa suuvedellä ja jotkut jopa pestä hampaansa turskien välillä.

suutelu ja owo kunniaan...

Poissa DeiDei

  • Jr. Member
  • Viestejä: 73
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suutelu/OWO hygienia
« Vastaus #10 : Syyskuu 08, 2024, 02:45:55 »
En suutele huoria, en toisaalta tulekaan huulihölkällä.

Joten, jos ette huoran peräreikää nuole, niin ei tarvitse olla huolissaan ainakaan meikäläisen spermasta.  ;D

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 696
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suutelu/OWO hygienia
« Vastaus #11 : Syyskuu 08, 2024, 11:25:17 »
En suutele huoria, en toisaalta tulekaan huulihölkällä.

Joten, jos ette huoran peräreikää nuole, niin ei tarvitse olla huolissaan ainakaan meikäläisen spermasta.  ;D

Miten yleistä tuo on, että voi mäihät laskea neidin perseeseen? En ole yhtään vielä tavannut. Tosin Hesan listalla taitaa yksi lattarinorsu olla.
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 482
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suutelu/OWO hygienia
« Vastaus #12 : Syyskuu 08, 2024, 11:47:15 »
Joten, jos ette huoran peräreikää nuole, niin ei tarvitse olla huolissaan ainakaan meikäläisen spermasta.  ;D

O-ou... 😬

No ei kai, kahden hupakon pyllyreikää nuollut, ja toisesta näistä menen takuuseen ettei anna asiakkaiden vedellä paljaalla.

Poissa DeiDei

  • Jr. Member
  • Viestejä: 73
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suutelu/OWO hygienia
« Vastaus #13 : Syyskuu 08, 2024, 11:49:36 »
En suutele huoria, en toisaalta tulekaan huulihölkällä.

Joten, jos ette huoran peräreikää nuole, niin ei tarvitse olla huolissaan ainakaan meikäläisen spermasta.  ;D

Miten yleistä tuo on, että voi mäihät laskea neidin perseeseen? En ole yhtään vielä tavannut. Tosin Hesan listalla taitaa yksi lattarinorsu olla.

Ei varmaan hirveän yleistä Hesassa. Maailmalla kylläkin.  :)

Poissa DeiDei

  • Jr. Member
  • Viestejä: 73
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suutelu/OWO hygienia
« Vastaus #14 : Syyskuu 08, 2024, 11:51:50 »
Joten, jos ette huoran peräreikää nuole, niin ei tarvitse olla huolissaan ainakaan meikäläisen spermasta.  ;D

O-ou... 😬

No ei kai, kahden hupakon pyllyreikää nuollut, ja toisesta näistä menen takuuseen ettei anna asiakkaiden vedellä paljaalla.

No maistuiko perunat kohtuu tuoreelle A.LeCoqille?  ;D

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 552
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suutelu/OWO hygienia
« Vastaus #15 : Syyskuu 08, 2024, 15:17:22 »
Hienosti maistuu kunnon kielarisuuteloinnit ja owo+cim, koska minä olen poikkeustapaus, eli ainoa jolle nuo palvelut ovat tarjolla.

Totta puhuakseni: en harrasta liukuhihnahuoria, jolloin tuollaisia ei juuri tarvitse miettiä.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 476
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suutelu/OWO hygienia
« Vastaus #16 : Syyskuu 08, 2024, 15:53:19 »
En suutele huoria, en toisaalta tulekaan huulihölkällä.

Joten, jos ette huoran peräreikää nuole, niin ei tarvitse olla huolissaan ainakaan meikäläisen spermasta.  ;D

Miten yleistä tuo on, että voi mäihät laskea neidin perseeseen? En ole yhtään vielä tavannut. Tosin Hesan listalla taitaa yksi lattarinorsu olla.

Kuinka monelta tapaamistasi olet kysymällä edes varmistanut onko mäihien laskeminen perseeseen kiellettyjen listalla?

Poissa Hard-One

  • Jr. Member
  • Viestejä: 64
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suutelu/OWO hygienia
« Vastaus #17 : Syyskuu 08, 2024, 22:43:31 »
Itsellä hieman erilainen juttu hygieniaan liittyen. Kävin eräällä hierojalla. Body-bodyä, tavallista hierontaa, runkkausta, eturauhashierontaa. Siinä sitten sormet anukseen ja kohta siihen perään vartalon hierontaa ja sitten body-bodya. Homman jälkeen pesi kädet ja siinä sitten uutta asiakasta odottamaan. Itse koen, että jos sormet anuksessa ja sen jälkeen hieroo samaisilla sormilla vartaloani ja sitten hinkkaa vartaloaan omaani vasten, suihkussa pitäisi käydä tuon jälkeen ajatellen seuraavaa asiakasta. Mutta joo... meitä on erilaisia.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 08, 2024, 22:49:13 kirjoittanut Hard-One »

Poissa iman

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suutelu/OWO hygienia
« Vastaus #18 : Syyskuu 09, 2024, 02:02:18 »
Moi!
Monet hehkuttaa rapsoissa jne sitä kun ihana pt suutelee kunnolla ja sama ottaa paljaalla suuhun, ja jopa lastit sisään,

Itse en halusisi suudella naista jonka suussa on mahdollisesti edellisten tuntien aikana ollut useita kulleja paljaana ja heidän siemensyöksyt. HYI lol :blowjob:

onko muilla jotain ajatuksia tähän. tai sitten eikö heitä jotka suutelee owon antajia, vaan kiinnosta??
Kannattaa mennä aamuvarhain.