Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: sokeriblondi  (Luettu 40324 kertaa)

Poissa tampereman51

  • Full Member
  • Viestejä: 131
  • * Kelpo kaveri
Vs: sokeriblondi
« Vastaus #80 : Kesäkuu 09, 2024, 16:51:35 »
Ylivoimaisesti paras. Nämä lähes kaikkien suosimat teinit ei sytytä. Mutta sokeri sulaa suussa

Poissa Sokeriblondi

  • Jr. Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 91
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: sokeriblondi
« Vastaus #81 : Kesäkuu 10, 2024, 11:01:31 »
Ylivoimaisesti paras. Nämä lähes kaikkien suosimat teinit ei sytytä. Mutta sokeri sulaa suussa
Aww 😍 kiitos ihana 😍
Kuumaa Sokeria 🥰
Tampere ja Etelä-Pirkanmaa

Poissa Ikiteekkari

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: sokeriblondi
« Vastaus #82 : Kesäkuu 15, 2024, 01:32:30 »
Tänään kävin ensimmäistä kertaa Sokeriblondin luona ja ei jää viimeiseksi mikäli se minusta riippuu! Harmittaa vain se, että omien kiireitteni takia varasin vain puolen tunnin ajan

Sokeriblondi on upea, seksikäs, läsnäoleva,  aikuinen nainen, joka osaa asiansa. Hän suorastaan palvoo kyrpää 🥰

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: sokeriblondi
« Vastaus #83 : Kesäkuu 15, 2024, 02:12:26 »
Olisiko Sokerilla mahdollista tulla pikku visiitille myös tänne pk-seudulle? Kiinnostaisi treffata.. Enkä varmaan ole ainoa..🥰

Poissa Sokeriblondi

  • Jr. Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 91
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: sokeriblondi
« Vastaus #84 : Kesäkuu 15, 2024, 09:30:24 »
Sokeriblondi on upea, seksikäs, läsnäoleva,  aikuinen nainen, joka osaa asiansa. Hän suorastaan palvoo kyrpää 🥰
Kiitos ihanasta tapaamisesta ja kauniista sanoistasi🥰
Kyllä.. Olen varsinainen kullinpalvoja 😋😋
Kuumaa Sokeria 🥰
Tampere ja Etelä-Pirkanmaa

Poissa Sokeriblondi

  • Jr. Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 91
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: sokeriblondi
« Vastaus #85 : Kesäkuu 15, 2024, 09:32:26 »
Olisiko Sokerilla mahdollista tulla pikku visiitille myös tänne pk-seudulle? Kiinnostaisi treffata.. Enkä varmaan ole ainoa..🥰
Käyn harvakseltaan myös pk-seudulla 😘
Kuumaa Sokeria 🥰
Tampere ja Etelä-Pirkanmaa

Poissa Karhu3

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: sokeriblondi
« Vastaus #86 : Kesäkuu 17, 2024, 20:12:30 »
 :inlove: :inlove:Vitsit kun oli päivällä mukava irtiotto arjesta sokrun kanssa... olin kuin marinoitu mulk...muikku sokrun käsittelyssä, kiitos Rakas Sokru taas iki-ihanasta rakkausmatkasta! Olet niin paras!
 :behind: :behind: :blowjob: :blowjob:
Nähdään ja nusastaan taas kunnolla kun sen aika on. Suukko! :inlove: :inlove: :inlove:

Poissa Tundraboy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 62
  • * Kelpo kaveri
Vs: sokeriblondi
« Vastaus #87 : Kesäkuu 18, 2024, 09:22:42 »
Oi Teitä onnen epeleitä 🤗, omat suunnat olleet nyt pois Pirkanmaalta mutta kyllä täältä vielä kesällä tullaan, ei ole Sokru unohtunut, EI VOI UNOHTAA jos olet edes kerran käynyt. Näin on herrasmiehet asia!

Poissa Sokeriblondi

  • Jr. Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 91
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: sokeriblondi
« Vastaus #88 : Kesäkuu 30, 2024, 09:47:08 »
🥰🥰🥰 Voi kiitos ihanuudet 🥰🥰🥰
Tää kesä on tälläistä reissunaisen aikaa niin hieman epäsäännöllisesti täällä lueskellut juttuja 🥰
Tulipa taas hyvä mieli 😍
Kuumaa Sokeria 🥰
Tampere ja Etelä-Pirkanmaa

Poissa Kyösti58

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: sokeriblondi
« Vastaus #89 : Heinäkuu 05, 2024, 18:04:47 »
Kiinnostuin, mistä sais kiinni jos haluais tulla käymään?
Eläkkeelläkin saa nauttia.

Poissa Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 431
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: sokeriblondi
« Vastaus #90 : Heinäkuu 05, 2024, 18:16:09 »
Vaikka täällä, yv:llä.

Poissa Kyösti58

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: sokeriblondi
« Vastaus #91 : Heinäkuu 07, 2024, 22:51:28 »
Hyvä, kiitos.
Eläkkeelläkin saa nauttia.

Poissa Tundraboy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 62
  • * Kelpo kaveri
Vs: sokeriblondi
« Vastaus #92 : Elokuu 13, 2024, 13:36:59 »
Aivan liian kauan sitten…niin aloittaisin. Mutta niiiiin pitkä odotus palkittiin ja saimme aikataulut yhteen iiihanan Blondiinan kanssa❤️!
Ajattelinkin raapustaa nyt vähän pidemmän kaavan kautta, niin innoissani olen vieläkin😀, kun olen taas ollut Kuningattaren vieraana😃.
Tapaamiseen olin panostanut tällä kertaa riittävän pitkän varauksen tekien. Olin saanut myös toivoa asustusta, vanha ja tuttu gentlemannihan täältä oli tulossa, blondiina tiesi, ja olihan Ihanainen Sokru juurikin punaiset huulet korostaen ja vähän heppatyttömäisesti tukka ponnarilla valloittava hymy huulilla vastassa. Muu asustus kuuluu pikku salaisuuksiin, ei sentään kaikkea kerrota😉.
Tapaamiseen kuului alkuun tietenkin Sokrun huulien punaiset ruusut🌹 ojennettuna Hänelle lähellä olevan synttäreiden johdosta, vakiovieraana kun olen ollut niin josku on tullut puheeksi välihuililla nekin jutut…
Tässä kohtaa TBllä alkoi jo aamuvirkku heräilemään kun Sokru ihanasti painautui minua vasten ja kiitti kukista…
Nyt tuntui siltä että TBn oli pakko ottaa ohjat käsiinsä ja taivuttaa Sokru vatsalleen sen jälkeen kun olin saanut jo hetken jumalaista imua ja hyväilyä ja vekkuli seoisoi jo rautakankena. Sokru luulikin jo että työnnyt takaapäin hänen sisäänsä mutta oli aika toisen lahjan, jonka olin kuljettanut jääpussin sisällä, 😈,,, kiitos autoni jäähdytettävän lokeron🤗. Se oli metallinen ….hyytävän kylmä tappi jonka hivutin hiljalleen Sokrun peppuun,,, aaaauuts sitä huokailujen määrää. Mutta huohotin minäkin , olin niin kiihottunut että ajattelin että räjähdän ja menin perässä siihen kauneimpaan sisälle, oikoi, ei siinä kauaa herrasmiestä viety kun kumi oli täynnä pikkukeikkoja…
Huhuh, tää on niinku jotain taidetta mitä Sokrun luona tapahtuu😍😍…
Oijoi, siinä sitten tovi huilailtiin ja kun olen jo vähän varttuneempi herra niin toinen kierros on joskus vähän takeltelee niin pyysin että Sokru sitoisi minut kiinni sänkyyn ja saisi kaikin voimin käyttää taikojaan minuun🤪… ja sehän sopi kun olimme vähän aikaisemmin sopineet tapaamisen kulusta niin apuvälineistöä löytyi😃. Kyllä Sokrun taikasormet tekivät taas TBstä orin ja pitkällä ja kuumalla (olihan sentään elokuinen ja aurinkoinen päivä ja aurinko paistoi sisään) läheisyydellä tulin taas huutaen tyhjäksi niin että Sokru vähän joutui painamaan kättä mun suulle🤣😂 ettei koko hotelli kuule mitä touhutaan…
Sitä tarzan karjaisua siinä yhdessä sitten naurettiin😄😄…
Voivoi….kaikki ilo loppuu aikanaan😔… vaan onneksi voimme taas uudelleen tavata😀😀 ja olen kuulemma tervetullut edelleen😄.
😘😘😘😘Sokrulle taas tästä kerrasta ja pitäkää miehet tätä Kuningatarta hyvänä, älkää rikkoko, Hän on Kultaa😍. Kiitos!

Poissa Sokeriblondi

  • Jr. Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 91
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: sokeriblondi
« Vastaus #93 : Elokuu 13, 2024, 20:11:29 »
Voivoi….kaikki ilo loppuu aikanaan😔… vaan onneksi voimme taas uudelleen tavata😀😀 ja olen kuulemma tervetullut edelleen😄.
😘😘😘😘
Uuu 😍😍 oli kyllä juuri noin ihanaa, reipasta ja rentoa menoa 😍😍

Kunnes jälleen kohtaamme 😘
Kuumaa Sokeria 🥰
Tampere ja Etelä-Pirkanmaa

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2637
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: sokeriblondi
« Vastaus #94 : Elokuu 14, 2024, 22:29:06 »
Pitkään itsekin mietin ja yritin saada aikatauluja sopiin sokeriblondin kanssa. Ja vihdoin saatiinkin aika sovittua ja aika lyhyellä varoitusajallakin kaiken lisäksi.
Tämä "tutustumiskerta" ainakin oli todella mieleeni.
Ystävällinen, puhelias ja helposti lähestyttävä kaunis nainen.
Aloitteellinen, huomioiva ja mielikuvitustakin löytyi.
Ainakin minun kohdalla tapaaminen oli erittäin miellyttävä ja kyllä, jos vain saadaan toistekin aikataulut sopimaan niin aion tavata uudestaankin.
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa Runk-Kari

  • Full Member
  • Viestejä: 171
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: sokeriblondi
« Vastaus #95 : Elokuu 14, 2024, 23:06:19 »
Pitkään itsekin mietin ja yritin saada aikatauluja sopiin sokeriblondin kanssa.

Tähän sama.


Ja vihdoin saatiinkin aika sovittua ja aika lyhyellä varoitusajallakin kaiken lisäksi.

Tähän eri, mutta ilmeisesti sitkeys palkitaan naisten kanssa ainakin joskus.

Itse luovutan aika nopeasti ja siirryn kohti seuraavaa pettymystä, jos tapaaminen ei järjesty helposti.

Olen yleensä myöhään liikkeellä seuraa etsiessäni,
ja se karsii pois joitakin palveluntarjoajia.


Poissa Lumikettu

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: sokeriblondi
« Vastaus #96 : Elokuu 15, 2024, 00:13:53 »
"Itse luovutan aika nopeasti ja siirryn kohti seuraavaa pettymystä, jos tapaaminen ei järjesty helposti."


Joo sama, en ole s-posti viesteissäni mitenkään erityisen "runollinen" tai muutakaan, aika suoraan menen asiaan.
Jos se ei riitä niin seuraava kutsuu, ja muistan myös täällä kertoa mielipiteeni niin hyvällä kuin pahalla.



"Olen yleensä myöhään liikkeellä seuraa etsiessäni,
ja se karsii pois joitakin palveluntarjoajia."



Joo sama, tosin varailen aikaa ajoissa mutta muuten liikun iltasella.
Eli työt loppuu arkisin klo 16.00 siittä aikasintaan klo 17.00 voisin olla hupsulla.
Tosin esim tänään tuoksuin päivän jälkeen ruumiilta (kirjaimellisesti), joten on kaikille parasta että käyn kotona suihkussa ennen tapaamista. Se rajaa aikaiset ajat pois. (Viikonloput pyhitän muulle nautinnolle).
« Viimeksi muokattu: Elokuu 15, 2024, 00:17:41 kirjoittanut Lumikettu »

Poissa Karhu3

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: sokeriblondi
« Vastaus #97 : Elokuu 16, 2024, 16:25:14 »
Kiitos päivän ihanasta hetkestä Rakas Sokru :inlove:
Sä vaan saat elämän tuntuun ihanalta! Kiitos Rakas❤❤❤

Poissa Sokeriblondi

  • Jr. Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 91
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: sokeriblondi
« Vastaus #98 : Syyskuu 08, 2024, 12:34:39 »
Kiitos päivän ihanasta hetkestä Rakas Sokru :inlove:
Sä vaan saat elämän tuntuun ihanalta! Kiitos Rakas❤❤❤

🥰🥰Kiitos ihana 🥰🥰
Kuumaa Sokeria 🥰
Tampere ja Etelä-Pirkanmaa

Poissa Tundraboy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 62
  • * Kelpo kaveri
Vs: sokeriblondi
« Vastaus #99 : Syyskuu 15, 2024, 16:01:37 »
Voi tuhannen tulimaista⚡️☄️😃! Tulipas matkamiehelle pysäkki näin aurinkoisena sunnuntaina. Sokrulle ei aina niin vaan käykään mutta mutta ei silti, ei ensimmäinen, eikä varmasti viimeinen kerta kun sattumalta samoilla hoodeilla liikuttiin. Voi sitä riemua kun saatiin tähdet kohdalleen ja tapaaminen aikaiseksi. Aina on liian pitkä aika edellisestä😘, mutta ei murehdita sitä nyt. Me tavattiin ja  halattiin ja pusuteltiin. Oi että, en osaa sanoin kiittää ihanaiseni minkä virtapiirin jälleen loit minuun💔😍! Sokru on vaan aina niin  ihana, lämmin , kaunis upeimmalla pepulla (💟) oleva aikuinen nainen joka tietää miten miestä pidetään hyvänä☄️. Taas ihastuin korviani myöden🫣, APUA!