Onko kukaan käyny testaan? As ilmottelee ja kohtuu sponssi ja 18v.
Uutiset:
Kuka on niin hullu että sekaantuu narkkeihin saatikka paljaal panee, no jos haluu hepatiitin tai hivin. Yhtä idioottimaista panna ketään muutakaan huoraa paljaalla
Varailin aikaa mutta rupesin katteleen että olis reiitetyt taipeet + viillellyt reidet.
Tarjosi parilla kympillä palvelua paljaalla... en oikein tiedä... tai taidan jättää väliin..
Varailin aikaa mutta rupesin katteleen että olis reiitetyt taipeet + viillellyt reidet.
Tarjosi parilla kympillä palvelua paljaalla... en oikein tiedä... tai taidan jättää väliin..
Mistä noi jäljet bongasit? En löytänyt AS kuin sweetiefox00 ja siinä ei näy ku pylly. Minä ja as haku ei olla kyllä ikinä yhteensopivia tosin.
Mistä noi jäljet bongasit? En löytänyt AS kuin sweetiefox00 ja siinä ei näy ku pylly. Minä ja as haku ei olla kyllä ikinä yhteensopivia tosin.
Laitappa sieltä asetuksista että näkyy noi sponssi käyttäjät
Mää en löydä vieläkään. Siis mistä asetuksista? Halpa pimppi kyllä kiinnostelis täällä.
Suonensisäinen käyttö eli IV-käyttö (intravenoosinen) on päihteen käyttöä injisoimalla ainetta laskimoon eli verenkierron siihen osaan, joka vie verta kohti sydäntä.
Nyt löytys. Kik osoite hänellä ei kyllä toimi.