Olin muutamia kertoja käynyt tyytyväisenä nauttimassa hierontoja ja tissipanoja erään kotimaisen hyvin luomusti varustetun ikäiseni naisen luona. Tästä on oltava melkein 15 vuotta. Puoli tuntia oli ollut riittävä aika, mutta halusin kuitenkin kerrankin varata pitemmän ajan, olisko sitten ollut tunti.
Saavuin paikalle, rahat siirtyivät pt:n piiloon ja kävin vatsalle makuulle. No nyt on aikaa kunnolla uppoutua hekumalliseen nautintoon, tuumailin, kun hierojan kädet alkoivat lähestyä sisäreisiä pitkin kohti haarojani. Äkkiä tajusin hänen sormiensa hipaistessa terskaani, että nyt onkin jo myöhäistä pidätellä, kun aikaa oli kulunut ehkä 30 sekuntia. Sain älähdettyä että nyt tulee ja nopealla asennonvaihdolla onnistuimme ohjaamaan osan purkauksesta pt:n tisseille, josta hän tiesi minun tykkäävän.
Putsailimme rauhassa paikat talouspaperilla ja pt aloitti uuden kierroksen hellyyttä ja riettautta sopivasti yhdistelemällä, mutta minullapa ei enää viisari värähtänytkään, vaan se muistutti lähinnä tallottua etanaa. Parinkymmenen yhä vaivaannuttavammaksi kallistuvan minuutin jälkeen sanoin, että taitaa olla suihkun paikka. Peseydyttyäni ja pukeuduttuani pt ojensi minulle kätensä, jossa oli seteleitä. Yritin vastustella, mutta hänen onnistui palauttaa minulle erotus tunnin ja puolen tunnin ajasta.
Kadulla kävellessäni ajattelin, että jos joskus olen tuntenut testosteronin jylläävän kehossani, niin se ei ollut tämä hetki!
Ja korostan vielä, että pt ei tässä tehnyt mitään väärää, näin vain meille joskus täällä käy.
T: Sinki