Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Inkasi Tuusulassa  (Luettu 842 kertaa)

Poissa Peetu

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • ** Piristää muiden päivää
Inkasi Tuusulassa
« : Syyskuu 13, 2024, 09:46:39 »
Kävin eilen tapaamassa Inkaa (naapuri:  Suomalainen nainen etsii seuraa Tuusulassa).

Aika & sisältö saatiin mukavasti sovittua parilla viestillä edellisenä päivänä. Aamulla sain sitten tarkemmat lähestymisohjeet. Autolla helppo tavoittaa monesta suunnalta ja kantakaupunkiin verrattuna selkeä etu: parkkipaikkoja riittää.

Inka kävi hakemassa alhaalta. Ylös, ovi kiinni ja esittäytymiset. Olin heti vakuuttunut siitä, että olen oikeassa paikassa. Huomasi että aloitusviestiini oli kiinnitetty huomiota. Eli sitten sujuvasti pesulle ja edelleen pedille.

Toiveitteni mukaisesti edettiin rauhallisesti. Ja kiusoitellen. Tiedän olevani jännittäjä, mutta nyt sellainen katosi muutamassa hetkessä. Ja vaikka aika oli rajallinen, ei kiirettä ollut. Inka osasi olla lähellä ja lukea myös minun tuntemuksia :) Lopuksi oli kiva hengähtää iloinen blondi kainalossa. Hyvä ja rento fiilis jatkui pitkälle iltaan.

Paikka: Inkan voisi sanovat konmarin mestari. Sen verran pelkistetty sisustus. Siistiä ja rauhallista. Peili ++ :)

Menenkö uudestaan: itse kyllä haluan ja taisin saada luvan uuteen yhteydenottoonkin :)


Sää: eilen oli vielä kaunista. Upeat ruskan värit!