Kävin viitisen vuotta sitten Helsingissä hänen luonaan. Hänellä oli silloin Kurvissa käytössään kerrostalon alakerrassa maallikon silmin hyvin varusteltu dominaluola. Tuolloin sopiminen onnistui sähköpostilla ripeään tahtiin ja käynti oli suurin piirtein puolen tunnin päästä yhteydenotosta. Tuolloin aika tarkkaankin sovittiin tapaamisen kulusta. Viestintä tylyhkön suoraviivaista, mutta asiallista ja tehokasta.
Paikan päällä hän oli ihan ystävällinen ja tavallisen mukava, ei mikään GFE-nainen tai erityisen lämminhenkinen. Dominahommat kenties eniten hänen juttunsa. Vaikutti vähän sille, että hän oli ehkä varautunut hyökkäävyyteen ja aggressiiviseen puhetapaan, mutta kun paikan päällä olin itse ihan tavallisen kohtelias, niin hänelläkin selvästi suojaus laski ja jutut pehmenivät.
Runko oli aivan upea, nainen on mitaltaan ehkä 160 cm pitkä taskuraketti ja perse semmoinen että kuola tippui portaille kun seurasin portaat alas kammioon. Tuolloin panohommat eivät olleet valikoimassa ja muistelen, että ilmoituksessa jo oli mainittu ettei tisseihin koskeminen hänelle käynyt. Nekin olivat tosi komeat. Naisella taisi olla jäänsiniset piilolinssit, tuntui kuin joku lumikuningatar olisi katsonut ja käskenyt haaroväliinsä.
Menin puhtaasti jakkaraksi, hinta oli 100€/30 min. Hän käskytti mut palvomaan jalkojaan ja persettään, ensin housujen kanssa, sitten ilman. Parikymmentä minuuttia meni sitten henkeä haukkoessa pyllyn alla ja survoessa kieltä naisen vaginaan ja suoleen. Hän kyllä istui ja tarjosi tavaraa nuoltavaksi. Dommeluonne tuli siinäkin ilmi, ettei hän runkannut minua vaan läpsi kullia ja käski minut toimeen - tästä oli myös sovittu, hän oli etukäteen sanonut ettei runkkaa.
Tuollaisesta hinta oli toki kovahko, mutta mulle toi oli just se juttu mitä menin hakemaan. Poistuin oikein tyytyväisenä. Myöhemmin daamille ei enää käynyt suojaamattomat naamalleistumishommat, joten oma kiinnostus lopahti siihen. Jonkun kerran ilmoitus on ollut Helsingissä aktiivisena niinkin, että paljaan pinnan nuoleminen on tekstin perusteella onnistunut, silloin olen saattanut viestiä heittää muttei ole vastattu.
Ihmettelin vähän ilmoitusten tarkkaa palveluvalikoimarajausta (pyllynpalvonta, nuoleminen) ja toisaalta sitä, miten laaja välineistö hänellä kuitenkin oli käytössään. Dominailmoituksia en varsinaisesti ole häneltä nähnyt. 150€/30 min pelkästä nuolemisesta on kyllä liikaa, oli kotimainen tai ei.