Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Etädominointia paljon reissaavalle fetisistille  (Luettu 297 kertaa)

Poissa poica

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Etädominointia paljon reissaavalle fetisistille
« : Syyskuu 15, 2024, 03:15:34 »
Mä joudun työn takia reissaamaan paljon. Maksullisissa en oikeastaan käy (joku yksittäinen käsi-/suuhoito siellä täällä), mutta mä tykkään runkata, ja mä tykkään pukeutua käytännössä aina seksikkäisiin naisten alusvaatteisiin (mä olen siis mies).

Mä olen johtavassa asemassa työelämässä, mä olen johtavassa asemassa monessa muussa kontekstissa, mutta mä haluaisin, että joskus mä olisin se, joka vikisee, kun toinen päättää.

Haussa olis joku ihana - mieluiten vakkari - naaras, joka tykkäisi kiusoitella esim. omilla tuhmilla kuvilla tai viesteillä, käskeä, ehdottaa, komentaa, määrätä, haukkua mua runkkariksi, nöyryyttää mua siitä, että mä pukeudun naisten alusvaatteisiin jne ja olisi ihan erityisen yksityiskohtainen sen suhteen, mitä mun pitää tehdä, miten sen pitää tapahtua, mitä mulla pitää olla päällä, kun se tapahtuu, pitääkö toimittaa todistusaineistoa, ja mitä tai miten pitää tapahtua sen jälkeen, kun on saatu "tuloksia" aikaiseksi (siis tyyliin, että ohjeiden mukaisesti pitää runkata vaikka jonkun bodyn päälle tai sisään ja sen jälkeen se body pitää pukea päälle ja käydä vaikka ruokaostoksilla niin, että mä käytännössä hankaan omaa spermaa itseäni vasten jokaisella askeleella - tai mitä ikinä keksitkään (mitä tuhmempaa se on, sitä parempi)).

Mä tykkäisin siitä, että tämmöisiä kiusoitteluja/vaatimuksia tulis aina silloin tällöin ihan spontaanistikin, mutta erityisesti pyytäessä, koska silloin on kiima päällä. Toivoisin myös, että nää yllämainitut kuvaukset olis niin yksityiskohtaisia ja graafisia kuin mahdollista.

Mahtaisko täältä löytyä sopivaa ihmistä tämmöisen pervon halujen tyydyttämiseksi?:wanker: