Kerran tavannut kyseisen naisen ja mun mielestä hän ei ole kyllä yhtään kaunis, kuten ilmoituksessaan mainostaa. No kauneushan on tietenkin aina katsojan silmissä. Hän on finninaamainen ihan mitään sanomattoman näköinen nuori nainen jolla on tai oli silloin kun tapasin raudat hampaissa. Luonteeltaan hän oli mun mielestä jotenkin kiukkuisen oloinen. Lieneeköhän ollut vaan huono päivä??? Ei kuitenkaan jatkoon.
Kiitos vain palautteestasi 🙂 En ole kyllä ilmoituksessani sanonut olevani kaunis. Lue vaikka se uudestaan.
Ulkonäöllehän ei muuta voi, kuin käyttää plastiikkakirurgin palveluita, noudattaa terveellisiä elämäntapoja/hygieeniaa ja meikata.
Ja tosiaan teini-ikäisillä on hyvin usein aknea.
Akne ei liity kyllä tietääkseni palvelun laatuun mitenkään eikä hammasraudat. En mä kosmetologin rumista hiuksista tai kampaajan vinosta vasemmasta sieraimesta anna negatiivista palautetta.
Jos sun mielestä vinot hampaat on paremman näköiset kuin hammasraudat, saat olla vapaasti sitä mieltä.
Usein vastaan ”tylysti” ylimääräisten, ilmaisten kuvien pyytäjille ja tinkijöille. Kyllä, jokaisella on huonoja päiviä, mutta pyrin olemaan ystävällinen siitä huolimatta asiallisille asiakkaille. Ja niin, tinkijät ja runkkarit usein luulevat olevansa asiallisia.
Saattaa olla kyseessä huonokin päivä. Ehkä edellinen asiakas on ollut kusipää ja aistit kiukkuisuuden peittelystä huolimatta. En muista jokaista keikkaa ja sen sisältöä.
Jos olen ollut sinulle tyly ilman syytä, pyydän anteeksi.