Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Täällä PALLIENKURITTAJA missä vastaanottava  (Luettu 430 kertaa)

Poissa Acroposthion

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Täällä PALLIENKURITTAJA missä vastaanottava
« : Syyskuu 15, 2024, 00:13:01 »
Mä oon nyt vihdoin toteuttamassa mun yhtä unelmaa. Mulla on ollut aivan lapsesta asti ballfetish, muistan kun 7 vuotiaana piirsin paperille 2 jotka tekee kaikkea toistensa munille ja kasseille.

Oon aina halunnut venyttää, lyödä, potkia ym kipua tuottavaa kasseille.  Se on vaan NIIN seksikästä kun mies vaikeroi kivusta, itse siitä nauttien ✨👌

Monesti oon miettinyt että mistä ihmeestä löydän jonkun joka diggaisi siitä. Sitten löysin eksäni joka ei alunperin ollut kiinnostunut asiasta, mutta kun hän näki miten paljon se kiihotti mua, niin hän alkoi itsekin nauttia siitä suuresti, ja lopussa aina pyysi sitä.

Noh tämän jälkeen on nyt jäänyt aukko, ja rupesin funtsimaan että jotain aion tehdä asialle.

Tuossa 6 vuotta takaperin olin jo sopinut erään miehen kanssa että tulisin potkimaan munille, matkustin helsingistä turkuun asti, mutta siellä hän sitten jänisti koska häpesi asiaa niin paljon. Pöh!

Anyway, muistan kun hän kysyi että kuinka lujaa potkisin jos saisin valita. Sanoin että täysiä. Siihen hän sanoi että mielummin vähemmän, hänelle liikaa.

Pointtina se, että mulla on täysi avoimuus potkia kunnolla. Mä en arastele. Mun yks lemppari ballbusting tyyppejä on Painangel. Siinä hän useasti tuottaa itselleen kipua, mutta hän tekee sen voimaa säästäen. Loppupeleissä tietty tehdään vastaanottavan puolen säännöillä. Toisilla peinempi kipukynnys joten ulinaa kuuluu jo ihan pienestäkin kosketuksesta. Tämä kaikki todella seksikästä.

Mä oon 42 vuotias, näytän riippuen päivästä/vaatteista paljon nuoremmaltajoskus luulevat 30 vuotiaaksi. Olen kaunis tummahiuksinen ja atleettinen kroppa.

Ps mulla on jopa kassit tatuoitu (ei silleen ilmiselvänä) mun käsivarteen 😂😂😂

Mulla on tosiaan aivan alkuvaiheessa tämä mun fetissin toteuttaminen.

Palautteena tullut että 'tosi hyvä!'

Mulla nimittäin on munaa tehdä tätä, koska se on mun fetissi.
Eroavuutena seksityöläisiin joilla ei ole pallienkäsittelyfetissiä, tai oikeaa paloa siihen, se on vaan osa heidän työtään.

Mä teen tätä koska rakastan nimenomaan ballbustingia, saan toteuttaa itseäni ja kaikki tulee sydämestä oujee😁😁
Lopputulos tuntuu aivan toiselta kun sun keho aistii miten aitoa se on.

Edellinen totesi jo puolen tunnin jälkeen että oli saanut todella kunnon käsittelyn.

True talent cannot be learned, it is there already🎉

Oon myös harrastanut kraw magaa niin potkut tulee luontevasti ja kunnolla 👌

Kaikenlainen kivun tuottaminen pallien kautta on juttuni. Potkiminen/tallominen/venyttäminen/lyönnit. Mitä vaan kaipaat, vai annatko vapaat kädet?

#HelsinkiPunavuori


Poissa Acroposthion

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Täällä PALLIENKURITTAJA missä vastaanottava
« Vastaus #1 : Syyskuu 15, 2024, 00:28:05 »
Tämä on tarkoitettu ihmisille jotka rakastavat itse asiaa. Kyseessä on todella yleinen BDSM fetissi. Nautin siitä koska miehet ITSE nauttivat siitä. Heillä seisoo koko ajan.

Joten oma kommenttisi on se joka on asiaton.

Tiesit etten pidä siitä. En koskaan tekisi toiselle jotain mistä hän ei itse pidä.
Reaktiostasi puuttuu empatia,se on pelkkää sympatiaa ja äkkipikaista tunteiden vallassa oloa.Siitä puuttuu ymmärrys että olemme kaikki erilaisia. Ja siinä näkyy perusluonteen pelko, joka olettaa että asiat ovat negatiivisesti.

Annnetaan kaikkien olla omia itsejään ❤️ Kaikki asiat hoidetaan tässä maailmassa molemminpuolisella kunnioituksella ja hyväksynnällä.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 15, 2024, 00:34:18 kirjoittanut Acroposthion »

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2704
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Täällä PALLIENKURITTAJA missä vastaanottava
« Vastaus #2 : Syyskuu 15, 2024, 00:30:17 »
Eli sinä potkit näitä munille ja ne potkittavat maksavat siitä sulle?

Poissa Acroposthion

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Täällä PALLIENKURITTAJA missä vastaanottava
« Vastaus #3 : Syyskuu 15, 2024, 00:35:38 »
En aio käyttää aikaani tähän enempää. Mä toteutan mun seksifantasioita  ja ne on monille niiden omia unelmia. Kaikkea hyvää sulle.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2704
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Täällä PALLIENKURITTAJA missä vastaanottava
« Vastaus #4 : Syyskuu 15, 2024, 00:39:52 »
Kaikki asiat hoidetaan tässä maailmassa molemminpuolisella kunnioituksella ja hyväksynnällä.

En olisi niinkään varma tuosta sun hyväksytesi määritelmästäsi, sillä olen aika varma että suurin osa veronmaksajista ei halua maksaa aiheuttamiasi kivesvammoja.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2704
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Täällä PALLIENKURITTAJA missä vastaanottava
« Vastaus #5 : Syyskuu 15, 2024, 00:42:45 »
En aio käyttää aikaani tähän enempää. Mä toteutan mun seksifantasioita  ja ne on monille niiden omia unelmia. Kaikkea hyvää sulle.

Joo. Kaikkea hyvää sullekin. Älä riko varpaitasi kun potkit niitä miehiä munille, sillä kukas muukaan ne varpaiden hoidon maksaa kuin maailman hölmöin veronmaksaja. :sheep: