Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ylivoimaista 165/65/C  (Luettu 977 kertaa)

Poissa Miira N

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ylivoimaista 165/65/C
« Vastaus #20 : tänään kello 09:53:17 »
Mun on on pakko jatkaa vielä, että en käytä rintaliivejä, joten rehellisesti sanottuna en tiedä omaa kuppikokoani. Asiakkaita tavatessa ja kuvia ottaessa on minulla tietysti hepenettä päällä, mutta koska vietän niissä aikaa suhteellisen vähän niin en ole tiedosta koskaan kiinnostunut. Myyjä ojentaa minulle liivit sovitettavaksi ja jos niihin mahtuu eikä jää kauheasti tyhjää niin ne lähtevät matkaan.

Ja vähän off-topic hehkutan, että arki ilman rintaliivejä on ihanaa, enkä koskaan vaihtaisi näitä pieniä hedelmiä pois. Eilenkin kävin juoksulenkillä ja ah sitä vapautta kun mikään ei heilu missään. Riippuu toki ihan mistä tykkää, mutta tämä on ollut minulle siunaus  ;D
Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Paikalla Livya

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #21 : tänään kello 10:42:05 »
Tämä on helppo ratkaista:

165/65/XS kannut
165/65/S kannut
.
.
.
165/65/ XXL kannut

Tarvittaessa voin tulla paikanpäälle luokittelemaan kannujen koon pientä nimellistä korvausta vastaan.

Loistavaa yritteliäisyyttä täällä ☝️
Oulussa 😘

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #22 : tänään kello 21:18:55 »
^ Hinnoittelun kerkisin säätää päivän askareiden lomassa

- 80€ silmämääräinen tarkastelu, noin 15min. Suullinen lausunto
- 100€ silmämääräinen sekä käsin tehtävä tunnustelu/arvionti, noin 30min. Kirjallinen arvio.
- 200€ perusteellinen tarkastus silmämääräisesti ja tunnustelu sekä tarkka mitoitus (laser skannaus), noin 60min. Sisältää kirjallisen raportin ja kuvat asiakkaalle.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Paikalla Livya

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #23 : tänään kello 22:10:42 »
^ Hinnoittelun kerkisin säätää päivän askareiden lomassa

- 80€ silmämääräinen tarkastelu, noin 15min. Suullinen lausunto
- 100€ silmämääräinen sekä käsin tehtävä tunnustelu/arvionti, noin 30min. Kirjallinen arvio.
- 200€ perusteellinen tarkastus silmämääräisesti ja tunnustelu sekä tarkka mitoitus (laser skannaus), noin 60min. Sisältää kirjallisen raportin ja kuvat asiakkaalle.

Kuulostaa hyvältä palvelulta. Varmasti riittää asiakkait jonoksi 👌
Oulussa 😘

Paikalla Livya

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #24 : tänään kello 22:12:58 »
Mun on on pakko jatkaa vielä, että en käytä rintaliivejä, joten rehellisesti sanottuna en tiedä omaa kuppikokoani. Asiakkaita tavatessa ja kuvia ottaessa on minulla tietysti hepenettä päällä, mutta koska vietän niissä aikaa suhteellisen vähän niin en ole tiedosta koskaan kiinnostunut. Myyjä ojentaa minulle liivit sovitettavaksi ja jos niihin mahtuu eikä jää kauheasti tyhjää niin ne lähtevät matkaan.

Ja vähän off-topic hehkutan, että arki ilman rintaliivejä on ihanaa, enkä koskaan vaihtaisi näitä pieniä hedelmiä pois. Eilenkin kävin juoksulenkillä ja ah sitä vapautta kun mikään ei heilu missään. Riippuu toki ihan mistä tykkää, mutta tämä on ollut minulle siunaus  ;D

Samaistun. Elämä ilman rintaliivejä on vapauttavaa. Joskus käytän braletteja, mutta yksiäkään perinteisiä kaaritukikidutus välineitä en omista enää. Toki pomppii ja portaissa joutuu pitämään tisseistä kiinni, mutta who cares 🤣
Oulussa 😘