Jos palaisin johonkin ikään ehkäpä silloin, kun olin 18-vuotias. Miksi? Olin nuori ja komea, nyt enää komea. Ja ainoa asia minkä muuttaisin ja se olisi etten menisi naimisiin. En sitten mistään hinnasta.
Niin hieno kysymys, että samalla jatketaan.
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"
En kadu mitään enkä palaisi taaksepäin. Historia on muovannut lauta tällaisen niin hyvässä kuin pahassa. Aikakoneella voisin kyllä piipahtaa woodstockissa😎
Maaliskuun alussa olisin ollut vähän tarkempi syömisten suhteen, jotta olisin välttänyt vatsataudin eikä odotettu tapaaminen olisi peruuntunut. Muuten nykyisyys on just hyvä.
Tää on hyvä. Oon tehnyt muutamia isoja päätöksiä elämässäni ja ne niiden seurauksena saanut ihan mahtavia kokemuksia, joten pelkään et jos palaisin menneisyyteen ja valitsisinkin toisin niin menettäisin paljon. Oon ihan älyttömän tyytyväinen miten elämä on mennyt tähän asti
Nykyhetki on kaikesta huolimatta hyvä. - Eli en keksi mitään kummempaa syytä palata takaisin mihinkään ajankohtaan elämässäni. - Jaa niin... tämä selibaatti kieltämättä pistää kyllä tahattomasti kaipaamaan edellisen sekstailun jälkitiloja. Jopa siinä mittakaavassa että puolisentoista viikkoa voisin palata ajassa taakse päin.