En ole tullissa, mutta hupsukat tekevät minulle joka kerta turvatarkastuksen, jossa riisutaan vaatteet, mutta jätetään peräaukko rauhaan. Lompakkini on tarkastuksen päätteeksi keventynyt aikamoisesti.
Olen käynyt panemassa parastani sen verran ahkerasti lomalla, että vähän välillä joutuu ottamaan happea. Parhaillani mielikuvaharjoittelen seuraavaa kertaa varten.
Tuli elävästi mieleen panoreissu kun jätin auton kaupan parkkipaikalle missä oli kiekkopakko ja enhän mä sitä muistanut laittaa, kun pillu oli vaan mielessä. Takaisin tullessa odotti yllätyslahja vinkkarin alla ja kyllä vitutti😡. Eli haittaa.
Olihan tuo eilen mielessä että tuleeko sakko kun oli 30 minuutin paikka ja 2 tunnin aika Miuken luo mutta ei tullu sakkoa ja ei kyllä ois haitannukkaan oli se sen verta mahtava tapaaminen.
Sama.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!
Haittasihan tuo viimeksi. Olin hiukan kiireinen ja laitoin parkkiaikaa Easypark-sovelluksella, kun samaan aikaan sain viestin leidiltä. No Easyparkista jäi aika vääntämättä, ja palatessa oli lappuliisa käynyt. Sen jälkeen olen muistanut laittaa myös aikaa, enkä vain sovelluksen päälle.
En ole koskaan ajatellut, mutta hauki lähtisi kyllä mun ankeriaan kohdatessaan uimaan karkuun uikuttaen(en tiedä millaista ääntä hauki pitää kun kohtaa itseään isomman ja joutuu perääntymään, mutta kuvittelen, että ulisee).