En edes tarvittaessa. Oletko koskaan ollut hevosvaunun kyydissä?
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Olin Krakovassa ja hauskaa oli. Kavion kalsketta kuunnelleln kesäsäässä. Sama
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Aikanaan kun olin lapsi ja olin isovahempieni luona niin siellä talvella sellaisella mentiin.
Sama
Se ois ihanaa ja sit vielä ku menis istuu sinne kasan keskelle ja saisi viskoa niitä lehtiä ympäriinsä ...toki sit pitäisi haravoida uusiksi... Harmi et Helsingissä ei ole omaa pihaa missä pääsisi touhuamaan...
Kompostoitko varisseet lehdet niiden keräämisen jälkeen?
Kesällä reissussa Vatsa käännähti vaelluspolulla eikä tietenkään mitään näkösuojaa missään. Muutama minuutti tuskaista kävelyä että löytyi isompi kivi minkä taakse pääsi helpotukselle. Oli viimeinen kalahampurilainen meikäläiselle