”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
"...Nyt pitäis iskee, nyt pitäis toimii, nyt pitäis käydä kii!" Miks ihmeessä muistan jonkun Mamban Meille vai teille -biisin sanat ulkoo xD Mut nyt sanoisin että MEILLE, koska oon tulos keikkailee Helsinkiin (ekaa kertaa, jee jännää!), ja voin kutsua siellä mun luo!
Mikä on hassuin/huvittavin/hupaisin juttu joka on sulle ikinä seksin aikana tapahtunut?
Kerran yhden heilan kanssa Italian maaseudulla oltiin just pääsemässä vauhtiin pellon reunassa, kun joku lammaspaimen tuli yllättyneenä/vihasena huutamaan meille italiaks jota kumpikaan ei ymmärtänyt Sen verran ymmärrettiin että tuli kiire laittaa vaatteita takas päälle.. Ellei se sitten ollut vihanen siitä että häntä ei oltu pyydetty mukaan
Naisen kissa hyppäsi parvelta hartioille ja veti kynnet esiin (nyt se tuntuu jo hauskalta.) - Ehkä tästä syystä lähetyssaarnaaja tuntui pitkän aikaa extremeltä...
Yks ikimuistoisimmista kömmähdyksistä ollut ainakin kun verhotangossa roikkuneet lasiset joulupallot tankoineen tuli alas ja hajosi sänkyyn kesken kaiken... Oli sänky vähän turhan lähellä verhoja 🙈
No, yks on ainakin se kun huoneen ainut lamppu päätti poksahtaa kesken kaiken. Kuitenkin itse visuaalisena henkilönä haluan nähdä mitä sitä ollaan tekemässä, niin käsikopelo seksi ei kiinnostanut tällä kertaa vaikka se ihan hauskaa voi ollakkin. Mutta lopulta saatiin valoa tupaan.
Yksi ikimuistoisista tapahtumista on kun asiakkaan kännykkä soi kesken touhun ja hän vastasi puhelimeen. Luulin että homma loppui siihen, mutta hän jatkoi panemistaan takaapäin samalla kun teki kauppoja puhelimitse.
Minkä? Öööh, en kyllä osaa vastata. Kai maailma näkyy kaikilla just niin suppeana kuin kukin itse haluaa. Mielipiteen vapaus olkoot niillä ronteillakin? 🤷♀️
Mikä on kivointa syksyssä seuraavan mielestä?
Pk-seutu
Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.
Luonnon värimaailma, tuoksut. Kirpakat aamut ja mahdollisuus harrastaa luonnossa. Niin paljon kun kesää rakastankin, niin kyl mä vaan tykkään syksystäkin!
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant