Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kysy seuraavalta kirjoittajalta  (Luettu 880133 kertaa)

Poissa RobertLey

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Kysy seuraavalta kirjoittajalta
« Vastaus #9700 : Tammikuu 24, 2025, 13:07:31 »
Edelleenkin Ammattisihteerin kanssa.

Mitkä seikat voittaisivat Sihteerin siviilipuolen seurasta? Tai vastaavasti Naisille; olisiko esim ammattitaitoinen hieroja parempi kuin joku johon on juuri tutustunut ja josta ei tiedä vielä muuta kuin että on kuumaa seuraa (ainakin aluksi) mutta ei mitään muuta?

(Hemmetti, mikä ihmeen kyökkibsyk... syk... spykolointikysymys...)

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (12)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #9701 : Tammikuu 24, 2025, 23:15:57 »
Vastasin edelliseen että siviiliseurassa lähtisin matkalle (kaverit, lähinnä koska ne työnarkomaanit ei lähtis noin pitkälle matkalle muuten kuin pakottamalla vaikka se tekis kaikille hyvää).

Mutta jos pitäis lähteä kuuman tuntemattoman vs. ammattitaitoisen hierojan kanssa, valitsisin hierojan. Luulen, että me kehotyöläisinä ymmärtettäis toisiamme edes jollain tasolla. Jos ei haluta panna tai hän ei haluaisi hieroa mua alvariinsa tai en ite haluaisi olla juuri hänen hierottavana, hän voisi opettaa mua, maksusta toki. Mieluitenkin klassisessa tai perinteisessä thaimaalaisessa hieronnassa, ei runq.

Toinen mikä tätä puoltaa on, että yleensä ne joita pidän tosi kuumana ja jonka on aluksi sellaista räjähtävää vetovoimaa jää yleensä vaan sille seksuaaliselle tasolle, ja sellaisessa mulla lörvähtää yleensä nopeasti kiinnostus. En haluaisi olla kahta kuukautta jumissa missään kenenkään kanssa jonka ulkonäköä tai karismaa olen ehkä hetken fiilannut, mutta ei ois mitään muuta yhteistä 😬

Samalla
Jyväskyläilemässä 5.-8.3.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #9702 : Tammikuu 24, 2025, 23:49:20 »
Tässä on nyt vähän se että kuinka tosissaan tämän ja edellisen kysymyksen ottaa. Koska se ”ei saisi kieltäytyä” ehto edellisestä on oikeastaan aika hirveä.

Sihteerillä jonka täysin fantasiamaailmassa valitsisin on todellisuudessa mies, lapset ja siviilityö. Tai ainakin oli vielä kun itsesuojeluna lopetin tapaamiset. Tuskin ilahtuisi jos yhtäkkiä olisikin pakko jättää kaikki ja lähteä mun kanssa kahdeksi kuukaudeksi, oli reissu miten hieno tahansa.

Ja todellisuus on myös se, että oma siviilipuolen seuralaiseni on henkilö, jonka kanssa olen viihtynyt matkoilla ja arjessa ennen kuin jotkut sihteerit oli edes pilke silmäkulmassa. Ei tässä ole mitään kilpailua.

Mutta jos irtaudutaan täysin todellisuudesta niin joku Aistien valtakunta -henkinen 2 kk esimerkiksi em. sihteerin kanssa olisi kyllä sellainen kokemus, ettei tarvitsisi välttämättä edes sitä loppua kirjoittaa uusiksi.

Samalla vaan.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
« Vastaus #9703 : Tammikuu 31, 2025, 21:19:40 »
 Tai vaihdetaan sitten  :)

Harrastatko tipatonta, uudenvuodenlupauksia tai jotain muuta vuodenvaihteen riittiä, ja jos kyllä niin miten menee sen kanssa?

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #9704 : Tammikuu 31, 2025, 21:35:31 »
Ei mitään erityisiä vuodenvihteen riittejä, muutenkin reeniä, terveellistä ruokaa ja sopivasti alkoholia

Samalla

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (12)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #9705 : Tammikuu 31, 2025, 22:18:09 »
En harrasta uv-lupauksia (koska ei ne pidä), mutta rituaalina vuoden vaihtuessa annan intuitiivisesti yhden sanan nousta mieleen teemaksi alkavalle vuodelle.

Kaksi vuotta sitten sana oli "juuret". Sinä vuotena palasinkin juurilleni Lappiin, tutustuin sukuni historiaan, jne.  Viime vuoden sana oli "verso", ja moni uusi asia elämässä sai alkunsa, ml. hupsuttelu ja mun toisen yrityksen toiminta. Tän vuoden sana on "runko". Veikkaan sen liittyvän sekä kehoon että jonkinlaisen perustan luomiseen ja asioiden jykevöittämiseen. Mutta aika näyttää millaisia muotoja tuo sana saa :)

Samalla.

Poissa Stan

• Sr. Member
« Vastaus #9706 : Tammikuu 31, 2025, 22:40:50 »
En harrasta, mutta voin luvata pitäväni ratkiriemukkaita hetkiä hyvässä seurassa  :inlove:

Aiotko kokeilla jotain uutta tämän skenen  piirissä?

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (12)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #9707 : Tammikuu 31, 2025, 23:01:58 »
Joo. Tiedossa ainakin eka duo, ja oon lisäämässä tod.näk. yhden palvelun valikoimaan sitten kun aika on kypsä. Ajattelin myös hankkia maksuseksikokemusta ostajana mutta todennäköisesti ulkomailta, koska tuntuisi oudolta lähestyä kollegaa tällä asialla näin pienessä maassa. Ajattelin myös kouluttautua lisää tavalla, joka hyödyttää ja kehittää (myös) mun horoilua.

Ois kans hauska tuoda ainakin kerran spontaanisti kivaa pokaa kämpille jostain julkiselta paikalta.

Samalla.

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #9708 : Tammikuu 31, 2025, 23:07:27 »
Aivan varmasti, vielä en tiedä mitä kaikkea (jätän kokeilematta).😆 Eturauhashieronta on to do -listalla.

Samalla
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #9709 : Tammikuu 31, 2025, 23:15:50 »
Todennäköisesti, sopivassa seurassa on kiva kokeilla uusia asioita. Tarkempia suunnitelmia ei tosin vielä ole...

Samalla jatketaan.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
« Vastaus #9710 : Tammikuu 31, 2025, 23:57:53 »
Toistaiseksi mieleen tulleet ideat on olleet enemmän huumoriosastoa, ja pelkään etten oikeasti ole tarpeeksi teatraalinen luonne saadakseni mitään irti mistään viitta ja velhohattu -leikeistä.

Vain puoliksi läppänä Café Pipe eli suikkari kahvia juodessa kiinnostaa. En tiedä olisiko tässä paras järjestely sellainen glory hole -henkinen jossa suihinottajaa ei edes näe, vai niin että ensin pt tarjoilee kahvin, mahdollisesti jonkinlaisessa teemaan sopivassa puvussa, ja sitten ryhtyy suikkariin. Juhla Mokkaa laadukkaampi kahvi olisi tietysti myös kiva lisä tähän kokemukseen, vaikken mikään kahvisnobi olekaan.

Kolme mimmiä yhtä aikaa voisin myös harkita oikeasti toteuttavani, vaikka käytännön logistiikka hieman epäilyttää. Olisi mahdollinen tilaisuus ja syykin tiedossa vähän isompaan elosteluun lähitulevaisuudessa.

Samaa samaa.

Poissa ThomasDundee

• Full Member
« Vastaus #9711 : Helmikuu 01, 2025, 00:13:39 »
Suomihupakkoneitsyyden menettäminen olisi tarkoituksena tänä vuonna. En vielä ole osannut päättää kenen kanssa. Houkuttelevia vaihtoehtoja on enemmän kuin yksi.

Tämä onkin niin hyvä kysymys että jatketaan samalla.

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #9712 : Helmikuu 01, 2025, 02:46:43 »
Todellakin aion! Kahleet, pleaserit ja ruoskat ostoslistalla 😎.

Samalla jatketaan, eli aiotko kokeilla jotain uutta tässä skenessä.
💎 Espoo 3.-7.3.💎

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #9713 : Helmikuu 01, 2025, 08:04:34 »
Varmaan jos keksisin jotakin vielä kokeilematonta joka minua kiinnostaa. Eipäs ole tullut mieleen.
Isojen tissien vetovoima on edelleen vastustamaton. Kaltaiseni yksinkertainen mies syttyy varsin yksinkertaisista asioista.

Samalla jatketaan.

Poissa DeiDei

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #9714 : Helmikuu 16, 2025, 01:27:52 »
Juu. Aion työntää sadannen kerran kyrpäni peräaukkoon, joka sadannen kerran minulle neitseellisenä kaupataan. ;D

Onko Ukraina voittanut sodan?

Poissa RobertLey

• Sr. Member
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
« Vastaus #9715 : Helmikuu 17, 2025, 05:12:32 »
Tuollahan sitä Harkovan itäosissa ja Kurskin alueella toiset rynnäköivät ja toiset puolustautuvat mitä nyt tällä päivämäärällä olen uutisia ehtinyt vilkaista, sota kai on voitettu tai hävitty silloin kun ensin on julistettu aselepo, määrätty vihollisuudet lopetettaviksi puolin ja toisin ja sitten tehty rauhansopimus.

Harrastatko avannossa käyntiä saunasta jos siihen on tilaisuus?

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (12)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #9716 : Helmikuu 17, 2025, 11:03:59 »
Harrastan. Rakastan avannon antamia luonnollisia endorfiinipöllyjä 🤩 Ei siihen aina saunaakaan tarvi, vaikka toki se on kivempi niin.

Samalla.

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #9717 : Helmikuu 17, 2025, 12:48:41 »
Ilman saunaa. Ei ikäihmisen sydän kestä mennä avantoon suoraan saunasta ja maltti ei riitä jäähdyttelyyn. Avannon jälkeen voin saunoa, jos mahdollisuus.

Samalla.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa ThomasDundee

• Full Member
« Vastaus #9718 : Helmikuu 17, 2025, 12:58:21 »
Jossain vaiheessa tuli harrastettua kun siihen oli mahdollisuus, jopa jäin vähän koukkuun. Sittemmin jäänyt, eikä vuosiin ole tullut käytyä. Mahdollisuus olisi toki edelleen, jos viitsisi nähdä vähän vaivaa.

Samalla.

Paikalla JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (17)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #9719 : Helmikuu 17, 2025, 19:09:12 »
En missään nimessä mene lähellekään avantoa, ainakaan kastautumismielessä. Mun mielestä järven pinnan jäätyminen on luonnon tapa kertoa että sinne ei pidä mennä. Oikea syy on etten uskalla. Enkä halua koska inhoan kylmyyttä.

Samalla
Nokialla 7.-9.3.