Reilu 5 vuotta sitten ulkomailla. Ajoin 50:n alueella 55:ttä, josta tehtiin kiinteän tutkan standardivähennys 4 km/h, joten lopputulos oli 51 km/h 50:n rajoituksella ja sakkoa 40 paikallista. 🙉
Lahden Hollolassa jotain 5.v takaisin. Taajama-alueella pikkasen yli satasta. Oli kuulemma kaikki sen aamupäivän aikana kärähtäneet naisia. No kortti lähti ja poliisi sanoi maijassa, että nyt ei enää taulukot riitä. Loppupelissä sain vaan muutaman tonnin sakon ja seuraavalla viikolla hakea kortin laitokselta, ihan oikeasti itse laitoksen johtajalta. Piti minulle vielä aika saarnan ja lupasin ajaa siistimmin jatkossa. Samalla. Tai lisäkysymys, oletko joutunut asioimaan virkavallan kanssa ja miksi?
Itse en koske puhelimeen, muuta kuin alussa hälyn asettaakseni ja lopussa poistaakseni. Asiakkaan ollessa suihkussa tms, saatan vilkaista viestejä. Mielestäni se vie minut toisaalle ja asiakas maksaa läsnäolostani.
Mikä on kaunein/ihanin asia mitä hupakko/asiakas on sanonut tapaamisen aikana?
Kiihottavimmat (ja samalla tilanteessa ihanimmat) ovat olleet ”Älä vaan lopeta!”, ”Mä haluun sua nyt!” ja ”Ei vittu mä oon kiimanen!” Silloin on kivaa... 😍😍😍