Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suojan läpi nuoleminen  (Luettu 1643 kertaa)

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1552
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suojan läpi nuoleminen
« Vastaus #20 : Syyskuu 17, 2024, 12:30:03 »
Riski se on pienikin riski. Jokainen itse päättää, millaisia riskejä seksin saralla on valmis ottamaan.

Onneksi löytyy paljon palveluntarjoajia, jotka tarjoavat perinteistä gfe-palvelua, jos suuseksisuoja ei innosta!

Muistakaa käydä joka tapauksessa käydä säännöllisesti testeissä, sillä kumikaan ei suojaa 100% varmasti seksitaudeilta.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 842
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suojan läpi nuoleminen
« Vastaus #21 : Syyskuu 17, 2024, 14:58:47 »
Kivasti paistaa kommenteista sellainen, että valtaosa taitaa ajatella asiaa omasta näkökulmastaan - että mitä muuta sieltä pimperosta voisi omaan suuhun tulla kuin ihana suolainen maku?
Ehkä palveluntarjoajat ajatteleekin asiaa toisinpäin? Mitäpä sieltä asiakkaan suusta voisi omaan alapäähän tulla?
Kannattaa pohtia sitä, että lompakon paksuus ja suuhygienia ei välttämättä kulje käsi kädessä. Voi auttaa ymmärtämään toistakin osapuolta.

Suorastaan masentaa, miten nykyisin kaikki ajattelee asioita vain omasta näkökulmastaan  :-[ vaikka erityisesti tässä tapauksessa ei pitäisi olla kovinkaan epäselvää, kumman osapuolen suojautumistarpeeseen/-haluun suuseksisuoja liittyy.

Ja aina tuntuu unohtuvan tuokin, että myyjällä kumppanien määrä on ihan eri mittakaavassa kuin asiakkailla. Jonkin riskin toteutumistodennäköisyys voi teoriassa olla hyvin alhainen mutta jos toistoja on monta sataa vuodessa, niin jonakin vuonna se lopulta väistämättä osuu kohdalle, jos ei itseään suojaa.

Riski se on pienikin riski. Jokainen itse päättää, millaisia riskejä seksin saralla on valmis ottamaan.

Tästä on kyse ja siksi tiskin toisella puolella on asiatonta rutista, jos myyjä ei halua itselleen ottaa riskejä.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa TuhmaMyy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 62
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suojan läpi nuoleminen
« Vastaus #22 : Syyskuu 17, 2024, 15:53:20 »
Monet saavat myös hiivan nuolemisesta, mikä on ärsyttävä vaiva ja estää työnteon.

Tämä! Syljen ja pillun pH on kuitenkin eri. Pillu ja sen luonnollinen bakteeritasapaino voi olla melko "herkkä kone", ja tässä työssä seksin määrä ja siihen liittyvä tavanomaista runsaampi intiimialueen peseminen, hormonaalinen ehkäisy jne. lisää riskiä, että bakteeritasapaino järkkyy. Valitettavasti kaikkien asiakkaiden suuhygieniakaan ei ole sellainen, että tekisi mieli hieroa mitään limakalvoja yhteen.

Tähän päälle vielä mahdollisuus saada hiivan lisäksi joku tauti on mulle tarpeeksi syytä pitäytyä suojatussa suuseksissä sekä antavana että vastaanottavan osapuolena. Vaikka, onhan se todettava että pillua sekä suojalla että ilman nuolleena, ei se kyllä ihan yhtä kivaa ole😅

Poissa Papparainen56

  • Full Member
  • Viestejä: 332
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suojan läpi nuoleminen
« Vastaus #23 : Syyskuu 17, 2024, 17:19:42 »
Pillun ja peppureiän nuoleminen on mielipuuhia i ja myös omaa pehvaani mielelläni nuoletan ….mutta vahingosta viisastuneena vain suojattuna. Eihän se yhtä kivaa olen kuin ilman mutta muuten en enää näitä leikkejä harrasta muiden kuin oman vaimon kanssa.  :blowjob:
Ryhmysauva tanassa …

Poissa Livya

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suojan läpi nuoleminen
« Vastaus #24 : Syyskuu 17, 2024, 18:42:33 »
Monet saavat myös hiivan nuolemisesta, mikä on ärsyttävä vaiva ja estää työnteon.

Tämä! Syljen ja pillun pH on kuitenkin eri. Pillu ja sen luonnollinen bakteeritasapaino voi olla melko "herkkä kone", ja tässä työssä seksin määrä ja siihen liittyvä tavanomaista runsaampi intiimialueen peseminen, hormonaalinen ehkäisy jne. lisää riskiä, että bakteeritasapaino järkkyy. Valitettavasti kaikkien asiakkaiden suuhygieniakaan ei ole sellainen, että tekisi mieli hieroa mitään limakalvoja yhteen.

Tähän päälle vielä mahdollisuus saada hiivan lisäksi joku tauti on mulle tarpeeksi syytä pitäytyä suojatussa suuseksissä sekä antavana että vastaanottavan osapuolena. Vaikka, onhan se todettava että pillua sekä suojalla että ilman nuolleena, ei se kyllä ihan yhtä kivaa ole😅

Tämä. Tämän takia en itse annan nuolla ja suuseksiä tarjoan asiakkaille kumilla. Ei huvita olla joka viikko hiivaa tai muuta pientä kivaa hoidattamassa.

Ja niinkuin joku sanoikin meillä pt:llä on seksikumppanien määrät aika isot joten riskit meidän kohdalla moninkertaiset verrattuna muihin.

Poissa Jepsjep

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suojan läpi nuoleminen
« Vastaus #25 : Syyskuu 18, 2024, 09:36:23 »
No juu, oon päässyt kokeilemaan pilden nuolemista oikean suuseksisuojan, elmukelmun ja kortsusta leikatun palan kanssa. Näistä 'paras' oli elmukelmu koska siinä ei ollut lateksin ominaismakua ja -hajua, toisin kuin noissa muissa. Mutta joo, pilde on parasta paljaaltaan nuoltuna.  :D

Täytyy tähän lisätä kun olen nuollut suojalla ja ilman, että toi perinteinen suoja on kyllä paksu eikä hirveästi innosta. Mutta hartsi suojat on kyllä jo aika ohuita ja mielestäni huonoista parhaita. Toki paljaana mukavin mutta pt.lle hiiva ja muut vähäisemmätkin riskit ovat kuitenkin riskejä!! Joita mielelläni olen kuitenkin mukana välttämssä.

Lisätään vielä kun luin uutisen liikenne suunnittelusta jossa kaikkien piti kysyä itseltään, antaisitko läheisesti liikkua tässä.
Sama kysymys sopisi mielestäni tähänkin lajiin  :inlove: Antaisitko rakkainpiesi tehdä näin.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 18, 2024, 09:44:19 kirjoittanut Jepsjep »