Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rapsa Petite TuhmaMyy  (Luettu 48170 kertaa)

Poissa Longman

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #100 : Elokuu 23, 2024, 09:10:39 »
Kuuntelin just kruuna vai klaava podcastin jossa tuhmamyy oli kertomassa omasta firmasta. Täytyy sanoa että erittäin ylimielisen olonen muija.

Poissa sosialisti

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #101 : Elokuu 23, 2024, 20:26:28 »
Kuuntelin just kruuna vai klaava podcastin jossa tuhmamyy oli kertomassa omasta firmasta. Täytyy sanoa että erittäin ylimielisen olonen muija.

Minun puolestaan teki mieli kehua hänen esiintymistä tuossa podcastissa, mutta arvelin ettei moinen offtopic tänne kuuluisi. On kuitenkin yksityishenkilö kyseessä.

Podcastin haastattelija oli kateellisin tyyppi, kenet olen haastattelijan asemasta bongannut. Ylimielinen sopiikin kuvauksena häneen, toisin kuin haastateltavaan. Haastattelija jopa ilmaisi ihmetyksensä miksi tämän, yhden Suomen söpöimmän ja seksuaaliselta olemukseltaan vetovoimaisimman naisen palveluista maksettaisiin. Olipa jätkällä huono maku. Mutta taisi ollakin veneille runkkaileva kokoomuslainen ;P

Poissa Longman

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #102 : Elokuu 26, 2024, 10:37:10 »


Minun puolestaan teki mieli kehua hänen esiintymistä tuossa podcastissa, mutta arvelin ettei moinen offtopic tänne kuuluisi. On kuitenkin yksityishenkilö kyseessä.

Podcastin haastattelija oli kateellisin tyyppi, kenet olen haastattelijan asemasta bongannut. Ylimielinen sopiikin kuvauksena häneen, toisin kuin haastateltavaan. Haastattelija jopa ilmaisi ihmetyksensä miksi tämän, yhden Suomen söpöimmän ja seksuaaliselta olemukseltaan vetovoimaisimman naisen palveluista maksettaisiin. Olipa jätkällä huono maku. Mutta taisi ollakin veneille runkkaileva kokoomuslainen ;P

Totta kyllä tuokin että haastattelija provosoi tuohon "henkseleiden paukutteluun" ja ylimielisyyteen. itsellä oli liian pikainen mielipide hänestä. Kiitokset tuosta näkökulmasta👍

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1714
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #103 : Elokuu 26, 2024, 12:09:10 »
Kiitos vinkistä tuohon podcastiin. Pinnat nousi TuhmaMyyllä, fiksu, välitön, terve itseluottamus ja hieno nauru. Mä en löytänyt sitä ylimielisyyttä, minkä Longman jo peruikin, ennemmin rehellisyyttä tilanteestaan.

Poissa Karn Evil IX

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #104 : Syyskuu 04, 2024, 00:35:10 »
Onko tietoa koska myy on taas hoodeilla missään ja miksei se enää päivittele onlyfansiaan?

Poissa sosialisti

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #105 : Syyskuu 06, 2024, 10:13:35 »
Onko tietoa koska myy on taas hoodeilla missään ja miksei se enää päivittele onlyfansiaan?

Ikäväänsä ulvovan koiraan kaipauksiin on vastattu, sillä Myyn ilmoitus ilmaantui saman tien Tampereelle.

Poissa Karn Evil IX

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #106 : Syyskuu 06, 2024, 17:49:57 »
Onko tietoa koska myy on taas hoodeilla missään ja miksei se enää päivittele onlyfansiaan?

Ikäväänsä ulvovan koiraan kaipauksiin on vastattu, sillä Myyn ilmoitus ilmaantui saman tien Tampereelle.

 :laught: :laught: :laught: Osaan kuvitella kun Myy lurkkaa täällä sit näkee ton viestin ja miettii AI NIIN VITTU PITÄS DUUNIAKIN PAINAA  :laught:

Kaikella hyvällä Myy!  :inlove:

Poissa Markku

  • Newbie
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #107 : Syyskuu 08, 2024, 10:50:58 »
Olen henkilökohtaisesti tavannut Tuhma Myyn, mielestäni Myy on hyvin kaukana ylimielisestä! Kaikki sovittu piti paikkansa, ainakin omasta mielestäni miellyttävä persoona. Ainut asia, joka ehkä hieman häiritsi oli aika ylenpalttinen liukkarin käyttö. Mutta muuten oli hyvin mukana touhussa ja jopa aloitteellinenkin. Ei todellakaan mikään "lahna".

Poissa X1R

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsa Petite TuhmaMyy
« Vastaus #108 : Syyskuu 17, 2024, 11:19:09 »
Kertaalleen olen Myyn tavannut. Todella ihana tyttö niin ulkonäöllisesti kuin asenteensa puolesta. Ammattilaisen otteet joten ei ihme että menestyy myös taloudellisesti alalla.  :)