Kävin katsomassa kuvat Tampereen ilmoituksesta. Onhan se aika kummallista jos noista ei saa käsitystä ulkonäöstä. 🙄
Uutiset:
Esimerkiksi mulla ei ole painoa kerrottu ilmoituksissa. (Kaikkien mielestä en varmaan hoikka olekaan.) Syynä se, kun joskus laitoin painon ilmoitukseeni, asiakkaat epäilivät kuvieni olevan vanhoja ja että olen lihonut niiden ottamisen jälkeen. Miehet...
^^Ulkonäöstä ei voi sanoa mitään kun kasvoja ei näy ja tämän hyväksyn. Kuvat takapuolesta ja kyljellään makuulla olemisesta eivät paljoa kerro varsinkaan kun sitä painoa ei ole mainittu.
Totta toikin. Onneksi tiistaina tietää tasan tarkkaan mitä vastassa on
Mitä yleisellä mielipiteellä tekee? Paljon parempi on uida Vastavirtaan.
Thaikkuloissa en ole juurikaan käynyt sillä ovathan ne mestat aikas karseita. Kuitenkin tässä parisen viikkoa sitten kävin eräässä suuressa itäisessä lähiössä(sweet suburbia,utopia) hierotuttamassa kangistuneita jäseniäni ilmoituksen mukaan 28-vuotiaalla ihan mukavan näköisellä ja tuntuisella naisella joka käyttää nimeä Kiki.
Silloin hän lähes vaati,että harrastaisimme seuraavalla kerralla seksiä, pantaisiin siis. Tänään oli sitten sen vuoro ja ihan ok fiilis jäi. Ekaksi hierottiin ja sitten pantiin. Rinnat naisella ovat hienot vaikka itse kitisee niiden olevan liian pienet ja sanoo "korjauttavansa" ne. Ilmoitin asiaan virallisen vastalauseeni.
Et sellasta. Perjantaita odotellessa, sporty girl.