Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?  (Luettu 18001 kertaa)

Poissa MestariMerlin

• Sr. Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #100 : Syyskuu 29, 2024, 00:35:04 »
Tuossa linkkaamassani podcast-sarjassa ja ties missä muualla.. alkaen ylilaudasta. Mutta onko urbaanilegendaa vai ei..niin ken tietää.. Sinällään itseäni ei asia vaivaa koska en sekoile visiiteilläni..😇

Poissa Stands

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #101 : Syyskuu 29, 2024, 00:42:15 »
Tuossa linkkaamassani podcast-sarjassa ja ties missä muualla.. alkaen ylilaudasta. Mutta onko urbaanilegendaa vai ei..niin ken tietää.. Sinällään itseäni ei asia vaivaa koska en sekoile visiiteilläni..😇

No, ensinnäkin tossa sun linkkaamassa podcast sarjassa ei varmaan hirveästi tervejärkisiä ihmisiä esiinny joten tuskin on mikään ongelma.
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa OuluJuha

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #102 : Syyskuu 29, 2024, 10:40:13 »
Taitaisin olla: Pyysi liiallisesti anteeksi.

Poissa veeras

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #103 : Syyskuu 30, 2024, 10:43:01 »
Kannattaa huomioida, että osa näistä saattaa olla (ja onkin), trolleja.

Itse en ajattele asiakkaista sen kummemmin muistakaan ihmisistä.
Suurin osa on ihan mukavia, pienempi osuus mulkkuja myös toisesta päästä.

Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #104 : Syyskuu 30, 2024, 10:49:57 »
^ Minä olen trolli. Patsasteleva Thor trolli. 💪
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa C.G.E. Bannerheim

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #105 : Syyskuu 30, 2024, 11:09:31 »
Suosittelen lukemaan Aallotar Haapasaaren uuden kirjan. Siitä selviää mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista. Lyhyt vastaus lienee: se vaihtelee.

Poissa käykkä jyrpä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #106 : Lokakuu 11, 2024, 02:00:47 »
helpointahan olis ku heittäs aivot narikkaan ja panis vain mutta ainakaan mä en siihen pysty.kyllä siinä jotain pitää olla.olen kuitenki ihan mukiinmenevä mies niin en ole inhotuksesta johtuvaa kommenttia tai ilmettä kuullut nähnyt mutta joskus sitä on miettiny että mitä vittua sitä oikein tekee? siltä naapurin leenalta sais tunteitakin ja kaikkea mutta jotenkin pieni jännittävyys vie mukanaan.näyttelijöitähän nuo on ja hyviä monikin.ei kaikki.itsekin joskus hieman ihastunut johonkin ja saanut jopa vastakaikua mutta tiettyjä realiteetteja ei saa unohtaa tässä hommasssa.minusta silleen ihan hyvin että joskus käy kun kaikilla tyttöystävillä särkee päätä yhtä aikaa😂 pikkusen lapin lisää asiaan😄👍