Keikkarapsaa Leviltä, osa 3
❄️ Viides päivä
Tänään otettiin vähän rennommin ja tehtiin vain vähän töitä. Annin eilisen kelkkareissun inspiroimana päätettiin lähteä tänään yhdessä kelkkailemaan. Elämäni ensimmäistä kertaa ajoin moottorikelkalla ja vaikka aluksi se tuntui aavistuksen pelottavalta se oli lopulta todella hauskaa. Kolmisenkymmentä kilometriä ajeltiin kauniissa maisemissa, järven jäällä ja jänkällä.
Kelkkareissulla tavattiin myös mahdollisesti eräs ulkomaalainen, joka oli aiemmin ollut varaamassa mulle aikaa mutta feidasi saatuaan tietoonsa sijainnin. Hän oli maininnut kotimaansa ottaessaan yhteyttä, joka oli sen verran poikkeuksellinen, että on todella epätodennäköistä, että täällä hirveän montaa sieltä kotoisin olevaa on tällä hetkellä. Hän kertoi juuri sen verran itsestään, kun juteltiin, että yhtäläisyyksiä oli helppo nähdä. Eihän se toki välttämättä sama henkilö ollut, mutta on hyvin mahdollista että oli.
Tänään ihasteltiin myös poroja, nuoria sarvipäitä jotka kisaili ja riehaantui juoksentelemaan aitauksessaan. Otin jopa muutaman kuvankin kuin kunnon turisti konsanaan.
Kävin tekemässä yhden ihanan outcall-tapaamisen johon saavuin "turistiksi naamioituneena", eli siis ihan vaan normivaatteissa, koska en ottanut tälle reissulle mukaan mitään seksikkäitä outcall-vaatteita, sillä en yleensä keikoilla outcallia tee. Nyt tein poikkeuksen tutun asiakkaan kohdalla, kun aikaakin sille sopivasti oli.
Illan viimeisen duo-asiakkaan jälkeen syötiin pizzaa ja pakkailin matkalaukkua, sillä aikaa Anni uikutti suruissaan mun lähdön lähestymistä, kyllä meillä molemmilla on haikea olo yhteisen hauskan työreissun ja loman yhdistelmän päättymisestä.
Saunottiin vielä pitkään ja fiilisteltiin takkatulta ennen kuin puolen yön aikaan kömmin sänkyni.
🌧️ Kuudes päivä
Lähtöpäivä. Ei kyllä yhtään tekisi mieli lähteä, täällä viihtyisi vielä Annin kanssa vaikka kuinka kauan. Lähdettävä kuitenkin on, sillä työt Rovaniemellä kutsuu.
Haikeana hyvästelin Annin, joka vielä jää Leville vähäksi aikaa, ja lähdin matkaan räntäsateessa, joka muuttui myöhemmin vesisateeksi. Tämä on ollut aivan ihana ja niin hauska keikka! Haluan kyllä ehdottomasti tehdä lisää duo-keikkaa Annin kanssa ja kiirastorstaille Helsinkiin sellaista jo seuraavaksi suunniteltiinkin.
Saatiin tältä reissulta rapsakin duosta, joka löytyy Pohjois-Suomi -osastosta:
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,15253.0.htmlMyös omaan rapsaketjuun sain pitkästä aikaa rapsan. En ole vähään aikaan viitsinyt pyytää niitä, kun alussa tuli se "ei nämä voi olla totta kun ei kukaan saa näin hyvää palautetta" -sekoilu. Nyt pyysin kun oli aktiivisesta saittilaisesta kysymys, niin ei tarvitse kenenkään kuvitella, että olisin itse jotain feikkirapsaa kirjoittanut.
Mun oma seuraava keikkarapsa tuleekin sitten Rovaniemen keikasta tämän viikon lopussa.
Nyt kun mun Lapin kiertueen Levin osuus tulee päätökseen haluan nostaa esiin mielenkiintoisen seikan mitä testattiin Annin kanssa. Täällä saitilla usein maristaan, että miksi hupakot eivät käytä RE:tä, kun se on niin helppo ja näkee kaikki tiedot jne. Me laitettiin sinne duo-ilmo, ja päivitin myös oman olemassaolevan ilmon sinne. Sitä kautta ei tullut ainuttakaan yhteydenottoa duosta, vaan kaikki meidän duo-asiakkaat tuli saitin ja naapurin kautta.
Mun oman RE-ilmon kautta tuli yksi asiakas ja kaikki loput naapurin kautta. Sen sijaan sain RE:n kautta yhteydenottoja useilta ulkomaalaisilta, jotka olivat vailla kylmiltään 2h GFE:tä, viestittivät töksähdellen, ghostaavat kesken keskustelun tai jättävät vahvistamatta jo sovitun ajan, joka on siis suomeksi sama asia kuin hupivaraus, jos se on jollekin epäselvää.
Ohariksi en laske sellaisia jotka eivät vahvista sovittua aikaa ennen tapaamista, mulle ohari on sellainen, joka on kertonut olevansa tulossa mun luokse vielä vähän ennen tapaamista, mutta eivät kuitenkaan saavu paikalle. Jotkut sanoo ohariksi myös näitä jotka jättää vahvistamatta, mutta mulle nämä on hupivarailijoita enkä juuri koskaan ota tosissani edes näitä, jotka haluaa heti useamman tunnin tapaamisen (kokemuksesta oppineena).
Tämä on mun kokemus käytännössä joka kerta, kun laitan ilmon sinne. Valitsen kivat kuvat, kirjoitan huolella informatiivisen tekstin, jossa kaikki saatavilla olevat palvelut ja niiden hinnat on selkeästi ja yksinkertaisesti kerrottu myös itse ilmoitustekstissä suomeksi ja englanniksi sen lisäksi, että ne on siellä RE:n omassa taulukossa. Silti saan yhteydenottoja missä kysytään hinnat ja palvelujen sisältö. RE on mulle enimmäkseen rasite, jonka kautta tulee lähinnä ulkomaalaisia tyhjänkyselijöitä, jotka ei ole edes vaivautunut katsomaan hintoja ensin, vaikka ne on siellä hyvin esillä. Suurin osa asiakkaista tulee muualta.
Naapuri on kammottavan ruma, helvetin epäkäytännöllinen ja sinne on raivostuttavan hankalaa saada kirjoitettua ilmoitusta joka olisi kiva ja informatiivinen, mutta joka ei riko heidän monimutkaisia sääntöjä (tai Suomen paskaa parituslakia). Käytän sitä kuitenkin ensisijaisesti siitä syystä, että mun asiakkaat tulee sieltä.
Olisin valmis maksamaan vaikka kuukausimaksua ja ilmoituksista tarvittaessa jopa vähän enemmän jopa kuin RE:ssä, jos olisi olemassa helppokäyttöinen (mobiililla käytettävissä!), siistin näköinen, suomalainen sivusto seksityön mainostamiseen, jossa hinnat saa olla selkeästi esillä ja asioista saa puhua niiden omilla nimillä. Sääli että sellaista ei ole mahdollista perustaa ilman, että sitä ylläpidetään jossain muualla kuin Suomessa.
Aion testata vielä RE:n toimivuutta Rollossa ja ehkä Kemissä, vaikka epäilys on vahvasti sitä, että se ei vaan ole mulle sopiva paikka mainostamiseen. Tiedän että on kollegoja, joilla kokemus on päinvastainen. Olisi mielenkiintoista tehdä tarkempaa tutkimusta siitä, miten niiden kollegoiden kohderyhmä ja palvelut painottuu, joilla RE toimii vs niillä joilla naapuri toimii paremmin.