Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista  (Luettu 19076 kertaa)

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista
« Vastaus #160 : Maaliskuu 22, 2025, 11:11:09 »
Saavuin tänään Lappiin ja Anni Auringonkukan viehättävään seuraan 🌻❤️. Ohjelmassa vajaa viikko Levillä yhdistelmä töitä ja huveja! Odotan tosi innoissani, että pääsen paikallisasiantuntija-Annin johdattamana ulkoilemaan aurinkoiseen talvisäähän ja ehkä jopa revontulia metsästämään.

Mulla oli tässä pari viikkoa vapaata välissä, jonka aikana otin vain muutamia asiakkaita Espoossa vastaan, mutta muuten oli niin kiirettä, että en tännekään ehtinyt mitään kirjoitella tai ketjuissa kommentoida.

Levin jälkeen tiedossa Kemi, Rovaniemi ja Oulu mikä onkin jännää koska en vastaavaa pitkää kiertuetta ole aiemmin tehnytkään.

Keikkarapsaa tänne on luvassa kyllä ja toivotaan, että olisi paljon positiivista kerrottavaa ❤️☀️🥰.
💎 Lapin kiertueella! Kemi 30.-31.3.💎

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
« Vastaus #161 : Maaliskuu 23, 2025, 23:54:06 »
Keikkarapsaa: Yhdistetty business & pleasure (aka. pleasure & pleasure) -reissu Leville Annin kanssa  - osa 1

Nyt on luvassa sitä aiemmin toivottua ällösöpöä rapsaa Leviltä ❤️☀️❄️.

☀️Ensimmäinen päivä

Matkustin aamutuimaan Annin luokse Rolloon, jossa pilvinen sää ei paljon mielialaa laskenut kun olin niin innoissani tästä reissusta. Anni kokkaili mulle aamupalaa ja vaihdettiin kuulumisia, ja siinä höpötellessä hän myös pakkaili matkalaukkua ja nappasi kuvan minusta jonka tänne jonnekin julkaisi, kun merkkailin tussilla hartsikortsuihin kokomerkintöjä. Niissä on hämäävät kokomerkinnät, joita minä en ilman silmälaseja näkisi ja eri kokoisissa on saman näköiset pakkaukset.

Pilvet väistyi ja ihana aurinkoinen sää saatteli meidät Leville, jossa meidän mökki löytyi ihanasta paikasta aivan läheltä keskustaa. Purettiin matkalaukut ja lähdettiin syömään Annin synttäriviikon kunniaksi. Skumppaa, aivan älyttömän herkullisia kalatapaksia, poroa ja punkkua ihanan tunnelmallisessa ravintolassa. Käytiin ravintolan jälkeen vilkaisemassa poroja aitauksessa (että mitä sitä tulikaan syötyä) ja sen jälkeen kauppaan josta ostettiin mm. täytekakkua.

Illalla mökissä oli vähän viileää ja mulla oli hankaluuksia saada takkaa syttymään. Puut oli kylmiä, sillä edellinen asukas ei ollut täydentänyt puita takan viereen, mikä on jotakin mitä mulle on jo lapsena opetettu, että niin tehdään. Olen tulentekohommissa vähän kokematon kun ei kotona sellaiselle ole tarvetta/mahdollisuutta joten taidotkin oli vähän ruosteessa. Pienen säätämisen ja ähellyksen jälkeen onneksi saatiin tulet takkaan.

Myöhään illalla oltiin jo pyjamat päällä sängyissä kun vielä päätettiin mennä ulos vilkaisemaan revontulia, mutta ne oli niin haaleita, että en olisi itse niitä edes huomannut, ellei olisi ollut oma Lapin opas siinä vierellä näyttämässä mihin pitää katsoa.

Lopulta uni vei mut hetkessä mukanaan, sillä olin herännyt jo neljän aikaan aamulla, mikä on todella monta tuntia aiemmin kuin mihin olen tottunut.

☀️ Toinen päivä

Nukuin pitkään ja heräsin siihen kun aamuvirkku Anni tuli lenkiltä. Kömmin alas parvelta tukka takussa ja silmät sikkarallaan ja värisin kylmästä. Tajusin vasta tässä kohtaa, että en ollut nähnyt yhtään lämpöpattereita mökin huoneissa ja ihmettelin asiaa ääneen Annille. Nohevana naisena Anni hoksasi, että meillähän on lattialämmitys mökin koko alakerrassa, mutta se oli pois päältä.

Syötiin aamupalaa ja juotiin kahvia, ja sitten olikin mun vuoro lähteä ulkoilemaan, sillä Annille oli tulossa asiakas. Aurinkolasit päähän ja ulos siis, aivan taivaallisen ihanaan aurinkoiseen kevättalveen ihmettelemään Levin keskustaa. Kävin kahvilassa katselemassa ihmisiä, ja kaupassa hakemassa edellisenä päivänä unohtuneita ostoksia ennen kuin palasin takaisin.

Ihana keittiöhengetär Anni laittoi meille niin herkullista lounasta, että en voinut kuin ihailla ja arvostaa saamaani luksuspalvelua. Lupasin hoitaa tiskit koko reissun ajan kun mulle tarjoillaan niin hyvää ruokaa.

Vähän asiakasviestintää ja rentoa olemista kunnes oli aika alkaa tankkaamaan vettä. Meidän ensimmäinen duo-asiakas oli toivonut kultasuihkua, joten siihen täytyi valmistautua tilanteen vaatimalla tavalla. Lopulta me kiemurreltiin ja hihitettiin kintut ristissä kun odotettiin asiakasta ja molemmilla niin hirveä pissahätä, että melkein sattui. 

Päivän aikana pääsin leikkimään isoilla dildoilla, tutustumaan hyvin läheisesti Annin kanssa, tavattiin ihania asiakkaita, sain aivan järjettömän monta orgasmia ja nautin monin tavoin.

Annin juhlapäivästä nautiskeltiin mm. erään asiakkaan kanssa siten, että laitoin kakkua Annin rinnoille, mistä minä ja asiakas ne sitten syötiin. Enpä ole ennen syönyt kakkua kenenkään rinnoilta, mutta nyt on sekin koettu. Vähän pursotettavaa kermavaahtoakin tuli maisteltua eri paikoista.

Iltamyöhällä lähdettiin vielä ulos ihastelemaan tähtitaivasta pikkupakkasessa ja käytiin syömässä herkullisia quesadilloja ja tacoja. Juteltiin syvistä aiheista ja elämän tärkeistä asioista ja ihasteltiin miten kiva päivä meillä oli.

Nyt pötkötän peiton alla ja Anni vielä huikkasi viereisestä huoneesta että "oli helvetin legendaarinen päivä". Voin aivan täysin rinnoin vahvistaa että todellakin oli, ja huomenna toivottavasti myös ❤️.

Poissa ThomasDundee

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #162 : Maaliskuu 24, 2025, 00:04:57 »
Loistava päivitys, kiitos tästä!
Mmm... Täytekakkua Annin rinnoilta  :inlove:

Paikalla AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #163 : Maaliskuu 24, 2025, 00:16:44 »
Ahaha en todellakaan ole aamuvirkku, mutta koko ajan aiemmin nouseva aurinko vaan herättelee ja täyttää mut ns. tyhmän koiran energialla aivan laittoman aikaisin näin keväisin 🥲🐶

Ihana raportti, juhlaviikonloppu ja mun eka duopäivä ikinä näissä hommissa! Kiitos pupu (ja asiakkaat jotka kävitte jos satutte lukemaan) ❤️

Poissa Tulli

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #164 : Maaliskuu 24, 2025, 10:09:11 »
Näitä on aina yhtä kivaa lukea  :inlove:
Tissit 😍

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
« Vastaus #165 : Maaliskuu 25, 2025, 19:56:31 »
Keikkarapsaa Leviltä, osa 2

☀️ Kolmas päivä

Aamulla kun itse vasta heräilin saapui Anni taas aamulenkiltään tohkeissaan ja huusi jo melkein ovelta "Anna! Arvaa mitä? Löysin kylältä pokaa!". Reaktioni oli "Mmiiitäää...??"

Tähän liittyy meidän edellisenä iltana ääneen mainittu haave siitä, että päästäisi olemaan oikein kunnolla rikollisia ja pyydystämään villiturskaa kylältä. Tällä kertaa ei kuitenkaan ollut täysin villistä turskasta kyse, vaan Annin tutusta asiakkaasta jonka hän oli kohdannut keskustassa ja jäänyt sitten juttelemaan.

Tänään pääsin mm. piiskaamaan asiakasta joka nuoli samalla Annia ja se oli kyllä niin kuumaa! Jopa siinä määrin, että me saatiin kumpikin kolminumeroisella summalla tippiä per nenä häneltä kaiken sen sitomisen, piiskaamisen ja käyttämisen jälkeen.

Muutenkin meidän kimpat on olleet todella kiihkeitä ja ihania, jopa hikisiä parhaimmillaan. Tosi kivoja, välittömiä ja läsnäolevia asiakkaita useampi joiden kanssa on ihan ilokseen paneskellut ja myös mukavia keskusteluja on käyty. Suklaaleivoksia meni tisseiltä tarjoiltuna mutta napakahvit jäi juomatta.

Ollaan täällä kyllä keskenään ihasteltu kilometrejä kaihtamattomia miehiä, jotka on saapuneet tuntien matkan päästä meidän luokse. Yksi ajoi Ruotsista asti ihan vain meitä tapaamaan, mikä on aivan helvetin imartelevaa ja tekee kyllä nöyräksi ton tason vaivannäön edessä. Miehet jotka on valmiita näkemään vaivaa päästäkseen neidon luokse on ihan omaa luokkaansa.

Anni sai eilen eräältä asiakkaalta ruusuja synttäreiden kunniaksi ja täällä mökissä ei ole maljakkoa. Hän laittoi ruusut kahvikuppiin seinää vasten nojalleen ja tänään se oli niin surullinen näky, että askartelin tyhjästä vissypullosta maljakon niille ja asettelin ne nätisti ruokapöydälle.

Iltapäivällä aurinko meni pilveen kun ulkoiltiin ja Anni suostutteli mut kiipeämään 766 porrasta Levin Panorama-hotellille kahville. Muutama pieni tauko piti matkalla pitää, tällä hupakolla ei kunto kestänyt vetäistä niitä kaikkia kerralla. Nähtiin poroja ja ihasteltiin kaukana näkyviä tuntureita. Maisteltiin kaakaota ja kinkkupiirakkaa kahvilassa.

Alas tultiin näköalahissillä ja siinä istuessani totesin Annille "Tää on mun eka soolo, outoo mennä panee ilman sua." Revettiin nauramaan ja päätettiin, että tähän seuraavaan rapsapäivitykseen pitää kerätä koottuja kommentteja näiltä päiviltä.

Jossain kohtaa päivää saattoi mahdollisesti käydä niin, että joku ulkopuolinen ehkä vähän kuuli, kun me kailotettiin kirsikan kokoisista klitoriksista ja vähän muustakin siihen suuntaan liittyvästä. En ole pitkään aikaan nauranut niin paljon, kuin sillä hetkellä kun tajuttiin mitä oli tapahtunut. Oltiin jo lähellä sitä, kun naurusta ei enää edes lähde ääntä ja vatsalihakset krampaten kierii lattialla vedet silmissä valuen.

Tänään oli myös niin täydellinen "vain horojutut" -hetki, kun juuri ennen asiakkaan saapumista havaitsin, että mun haaroista auki olevan pitsibodyn halkiosta törröttää mun vähäiset karvat ihan hassusti ja tuskailin mitä tekisin niille kun en ottanut saksia mukaan. Mulla nimittäin ei ole sellaiset kauniisti menevät karvat niinkuin joillain on, vaan mulla on mallia räjähtänyt vanha puudeli jos annan niiden kasvaa pidemmäksi.

Anni, joka oli parhaillaan kylpyhuoneessa, kun tätä keskustelua käytiin, totesi että onhan siellä keittiösakset. Kun hän kylppäristä ja löysi mut keittiön roskiksen luota trimmaamassa karvakolmiota oransseilla Fiskarsseilla ja ehdotti naurusta räkättäen, että tilanteesta saisi hienon kuvan muistoksi tästä reissusta. Kieltäydyin kohteliaasti ja naurettiin vedet silmissä niin, että varmaan naapuriin asti kuului.

Viihdyn Annin kanssa aivan älyttömän hyvin ja se tunne mikä mulle tuli heti meidän ekalla tapaamisella on varmistunut oikeaksi: meidän sielut puhuu samaa kieltä. Meillä synkkaa duossa todella hyvin, eikä me olla pelkästään työkavereita, vaan meistä tuli ystäviä samantien.

Illalla saunassa syötiin jätskiä lauteilla (mulla suklaa, Annilla lakritsi) ja suunniteltiin tulevaisuuden kuvioita. Lopulta kaksi kaikkensa antanutta lötköä nuudelia koomahti sohvalle.

☀️ Neljäs päivä

Tänään oli Annin vapaapäivä ja hän lähti moottorikelkkailemaan sillä aikaa, kun mulla oli sooloasiakkaita. Oli kylmä ja tuulinen päivä ja mun luona kävi miehiä jotka piti välipäivää laskuhommista. Pitkiä ihania hierontoja ja rentoa rauhallista GFE:tä.

Yön aikana oli satanut lunta, ja jossain vaiheessa päivää pihaan tuli lumiaura. Seisoin ikkunassa asiakasta odottellessani, ja katselin verhon läpi pihalla pyörivän auran touhuja hempeissä hepeneissäni ja otin aikani kuluksi kuvia itsestäni (löytyy täältäkin eräästä ketjusta).

Myöhään iltapäivällä Annin palatattua kelkkailemasta me mentiin kylpylään, ja huvitettiin itseämme ajatuksella turskan kalastaminen mahdollisuuksista siellä. Totesin, että mun bikinit ainakin sopii teemaan kun ne on ihan saman väriset kuin Levimarketissa aiemmin näkemäni vieheet. Kylpylässä ei tällä kertaa kuitenkaan ollut juuri muita kuin lapsiperheitä ja pariskuntia joten kalastamiselle ei ollut mahdollisuuksia.

Nautittiin pitkään ja hartaasti erilaisista saunoista ja lilluttiin porealtaissa niin kauan, että oltiin aivan ryppyisiä rusinoita. Ideoitiin ruskareissua Saariselälle, jossa yhdistetään työt jossain oikein ihanassa mökissä, ja päiväretkeily upeissa maisemissa.

Nyt vietetään täällä ansaittua vapaailtaa. Pestiin pyykkiä ja Anni laittaa mulle jälleen jotain herkullista ruokaa. Loppuilta vietetään sohvalla kynttilän valossa.

Paikalla samuel

• Hero Member
« Vastaus #166 : Maaliskuu 25, 2025, 20:39:30 »
Toi jalat ristissä hihittely oli kyllä paras kohta.😄

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #167 : Maaliskuu 25, 2025, 22:20:37 »
Iltapäivällä aurinko meni pilveen kun ulkoiltiin ja Anni suostutteli mut kiipeämään 766 porrasta Levin Panorama-hotellille kahville.

Sanoisin että oikeasti joku 746, niin moni niistä rapuista oli paskana xD Mutta mahtavaa että lähdit megeen Levin kuuluisille Pano(rama)portaille. Sulan maan aikaan niillä pitäis kyllä myös panna, sanonpahan vaan.

Oikeasti kokkaan sulle enimmäkseen jotta jaksat kirjottaa näitä tarinoita. Tää oli jälleen kiva, kiitos.

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
« Vastaus #168 : Maaliskuu 27, 2025, 13:27:29 »
Keikkarapsaa Leviltä, osa 3

❄️ Viides päivä

Tänään otettiin vähän rennommin ja tehtiin vain vähän töitä. Annin eilisen kelkkareissun inspiroimana päätettiin lähteä tänään yhdessä kelkkailemaan. Elämäni ensimmäistä kertaa ajoin moottorikelkalla ja vaikka aluksi se tuntui aavistuksen pelottavalta se oli lopulta todella hauskaa. Kolmisenkymmentä kilometriä ajeltiin kauniissa maisemissa, järven jäällä ja jänkällä.

Kelkkareissulla tavattiin myös mahdollisesti eräs ulkomaalainen, joka oli aiemmin ollut varaamassa mulle aikaa mutta feidasi saatuaan tietoonsa sijainnin. Hän oli maininnut kotimaansa ottaessaan yhteyttä, joka oli sen verran poikkeuksellinen, että on todella epätodennäköistä, että täällä hirveän montaa sieltä kotoisin olevaa on tällä hetkellä. Hän kertoi juuri sen verran itsestään, kun juteltiin, että yhtäläisyyksiä oli helppo nähdä. Eihän se toki välttämättä sama henkilö ollut, mutta on hyvin mahdollista että oli.

Tänään ihasteltiin myös poroja, nuoria sarvipäitä jotka kisaili ja riehaantui juoksentelemaan aitauksessaan. Otin jopa muutaman kuvankin  kuin kunnon turisti konsanaan.

Kävin tekemässä yhden ihanan outcall-tapaamisen johon saavuin "turistiksi naamioituneena", eli siis ihan vaan normivaatteissa, koska en ottanut tälle reissulle mukaan mitään seksikkäitä outcall-vaatteita, sillä en yleensä keikoilla outcallia tee. Nyt tein poikkeuksen tutun asiakkaan kohdalla, kun aikaakin sille sopivasti oli.

Illan viimeisen duo-asiakkaan jälkeen syötiin pizzaa ja pakkailin matkalaukkua, sillä aikaa Anni uikutti suruissaan mun lähdön lähestymistä, kyllä meillä molemmilla on haikea olo yhteisen hauskan työreissun ja loman yhdistelmän päättymisestä.

Saunottiin vielä pitkään ja fiilisteltiin takkatulta ennen kuin puolen yön aikaan kömmin sänkyni.

🌧️ Kuudes päivä

Lähtöpäivä. Ei kyllä yhtään tekisi mieli lähteä, täällä viihtyisi vielä Annin kanssa vaikka kuinka kauan. Lähdettävä kuitenkin on, sillä työt Rovaniemellä kutsuu.

Haikeana hyvästelin Annin, joka vielä jää Leville vähäksi aikaa, ja lähdin matkaan räntäsateessa, joka muuttui myöhemmin vesisateeksi. Tämä on ollut aivan ihana ja niin hauska keikka! Haluan kyllä ehdottomasti tehdä lisää duo-keikkaa Annin kanssa ja kiirastorstaille Helsinkiin sellaista jo seuraavaksi suunniteltiinkin.

Saatiin tältä reissulta rapsakin duosta, joka löytyy Pohjois-Suomi -osastosta:

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,15253.0.html

Myös omaan rapsaketjuun sain pitkästä aikaa rapsan. En ole vähään aikaan viitsinyt pyytää niitä, kun alussa tuli se "ei nämä voi olla totta kun ei kukaan saa näin hyvää palautetta" -sekoilu. Nyt pyysin kun oli aktiivisesta saittilaisesta kysymys, niin ei tarvitse kenenkään kuvitella, että olisin itse jotain feikkirapsaa kirjoittanut.

Mun oma seuraava keikkarapsa tuleekin sitten Rovaniemen keikasta tämän viikon lopussa.

Nyt kun mun Lapin kiertueen Levin osuus tulee päätökseen haluan nostaa esiin mielenkiintoisen seikan mitä testattiin Annin kanssa. Täällä saitilla usein maristaan, että miksi hupakot eivät käytä RE:tä, kun se on niin helppo ja näkee kaikki tiedot jne. Me laitettiin sinne duo-ilmo, ja päivitin myös oman olemassaolevan ilmon sinne. Sitä kautta ei tullut ainuttakaan yhteydenottoa duosta, vaan kaikki meidän duo-asiakkaat tuli saitin ja naapurin kautta.

Mun oman RE-ilmon kautta tuli yksi asiakas ja kaikki loput naapurin kautta. Sen sijaan sain RE:n kautta yhteydenottoja useilta ulkomaalaisilta, jotka olivat vailla kylmiltään 2h GFE:tä, viestittivät töksähdellen, ghostaavat kesken keskustelun tai jättävät vahvistamatta jo sovitun ajan, joka on siis suomeksi sama asia kuin hupivaraus, jos se on jollekin epäselvää.

Ohariksi en laske sellaisia jotka eivät vahvista sovittua aikaa ennen tapaamista, mulle ohari on sellainen, joka on kertonut olevansa tulossa mun luokse vielä vähän ennen tapaamista, mutta eivät kuitenkaan saavu paikalle. Jotkut sanoo ohariksi myös näitä jotka jättää vahvistamatta, mutta mulle nämä on hupivarailijoita enkä juuri koskaan ota tosissani edes näitä, jotka haluaa heti useamman tunnin tapaamisen (kokemuksesta oppineena).

Tämä on mun kokemus käytännössä joka kerta, kun laitan ilmon sinne. Valitsen kivat kuvat, kirjoitan huolella informatiivisen tekstin, jossa kaikki saatavilla olevat palvelut ja niiden hinnat on selkeästi ja yksinkertaisesti kerrottu myös itse ilmoitustekstissä suomeksi ja englanniksi sen lisäksi, että ne on siellä RE:n omassa taulukossa. Silti saan yhteydenottoja missä kysytään hinnat ja palvelujen sisältö. RE on mulle enimmäkseen rasite, jonka kautta tulee lähinnä ulkomaalaisia tyhjänkyselijöitä, jotka ei ole edes vaivautunut katsomaan hintoja ensin, vaikka ne on siellä hyvin esillä. Suurin osa asiakkaista tulee muualta.

Naapuri on kammottavan ruma, helvetin epäkäytännöllinen ja sinne on raivostuttavan hankalaa saada kirjoitettua ilmoitusta joka olisi kiva ja informatiivinen, mutta joka ei riko heidän monimutkaisia sääntöjä (tai Suomen paskaa parituslakia). Käytän sitä kuitenkin ensisijaisesti siitä syystä, että mun asiakkaat tulee sieltä.

Olisin valmis maksamaan vaikka kuukausimaksua ja ilmoituksista tarvittaessa jopa vähän enemmän jopa kuin RE:ssä, jos olisi olemassa helppokäyttöinen (mobiililla käytettävissä!), siistin näköinen, suomalainen sivusto seksityön mainostamiseen, jossa hinnat saa olla selkeästi esillä ja asioista saa puhua niiden omilla nimillä. Sääli että sellaista ei ole mahdollista perustaa ilman, että sitä ylläpidetään jossain muualla kuin Suomessa.

Aion testata vielä RE:n toimivuutta Rollossa ja ehkä Kemissä, vaikka epäilys on vahvasti sitä, että se ei vaan ole mulle sopiva paikka mainostamiseen. Tiedän että on kollegoja, joilla kokemus on päinvastainen. Olisi mielenkiintoista tehdä tarkempaa tutkimusta siitä, miten niiden kollegoiden kohderyhmä ja palvelut painottuu, joilla RE toimii vs niillä joilla naapuri toimii paremmin.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
« Vastaus #169 : Maaliskuu 28, 2025, 08:41:27 »
Kiitokset vielä teille (ja kaikille muillekin jotka tulevat sesonkikohteisiin antamaan taukoa ulkoliikunnasta). Toivottavasti loppukiertuekin sujuu yhtä hyvin.

Ilmoittelusivuista, luulen että vaihtelua alueittain voi olla paljonkin, ja että suuri osa täällä kirjoittelijoista asuu/käy suurissa kaupungeissa. Helsingin nelisen sataa ilmoitusta naapurin käyttöliittymällä on se hankalin tapaus.

Sitten taas pienemmissä paikoissa ei välttämättä ole yhtään ketään RE:llä (korkeintaan joku koko maakunnassa ilmoitteleva), naapurin ilmoitukset mahtuu yhdelle, kahdelle sivulle ja nekin tunnistaa avaamatta. Oman kotikuntani ilmoituksia en juuri viitsi RE:ltä katsoa, kun ei siellä kuitenkaan ole mitään. (Ja olen hiljalleen askarrellut naapuria siedettävämmäksi henkilökohtaiseen käyttööni) 

Aina silloin tällöin joku pt kirjoittaa että saitilla ei ole merkitystä asiakashankinnan kannalta, mutta ainakin itse tulin asiakkaaksi tätä kautta (naapurista aikanaan Annin yhteystiedot).

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #170 : Maaliskuu 28, 2025, 15:12:32 »
^ Hyvä pointti RE:stä. Pitää ehkä joskus testata sitä vähän isommalla kirkolla ihan mielenkiinnosta. Pohjoisessa en kaipaa enää yhtään enempää "Hi"-viestejä norjalaisista numeroista, joten täällä en laita tän Annan ja mun kokeilun jälkeen toistaiseksi energiaa tai penninpyörylää tosieskoon. Tornionjoen lähellä jos joskus käyn taas kalastelemassa, rajantakaiset asiakkaat osaa kyllä painaa naapurisivustolla sitä Ruotsin lipun kuvaa ja käyttää käännössivuja vaikka ite en muuta osaa ruotsiksi sanoakaan kuin "jag har knullrufs".

Ei varmasti saitti ole joka pt:n mieleen (ja ihmekö tuo), mutta itellä tää on lempparikanava asiakashankintaan ja myös asiakassuhteiden ylläpitoon... Ehkä just siksi, että vaan hölisen ja heruttelen täällä spontaanisti, fiiliksen mukaan. Tää ei alkanut markkinointikanavana vaan puhtaasti mun itseilmaisun välineenä ja keskusteluhalun tyydyttävänä kun navigoin itselleni täysin uutta, hyvin hämmentävää ja osin maanalaista maailmaa. En rehellisesti edes tajunnut alkuun, että tää voisi toimia promona, olin niin pihalla kaikesta. Luulin, että ulkonäkö on tällä alalla ainut, joka merkitsee. Mutta kun kuukausien mittaan olin pitänyt esillä tyyliin pelkästään perunalla otettuja neljää kuvaa ja kuullut tarpeeksi monta kertaa että "tykkäsin sun menosta saitilla" tai että saitti vahvisti vierailupäätöstä ilmon näkemisen jälkeen, tajusin että tälläinen areena toimii kirjoittajaluonteelle hyvin ja magnetisoi juuri sellaisia asiakkaita, joista itsekin tykkään.

Saitilta tulevien asiakkaiden kanssa sellainen alkukankeus (heh) on usein minimaalista ja voidaan solahtaa usein smalltalkin ohi mehukkaampiin aiheisiin... Tai tuhmailuihin. Vaikka en itse tietäisi asiakkaasta mitään, jopa lurkkaajat tuntee jo hieman mun persoonaa ja huumorintajua ja uskaltavat sen vuoksi selkeästi antaa itsestäänkin enemmän. Se on tosi kivaa ja johtaa usein tapaamisiin, joista tulee olo että oltais tunnettu kauemmin kuin ollaankaan.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 28, 2025, 15:18:31 kirjoittanut AnniAuringonkukka »

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #171 : Maaliskuu 28, 2025, 18:27:28 »
ite en muuta osaa ruotsiksi sanoakaan kuin "jag har knullrufs".

Ei varmasti saitti ole joka pt:n mieleen (ja ihmekö tuo), mutta itellä tää on lempparikanava asiakashankintaan ja myös asiakassuhteiden ylläpitoon
...
En rehellisesti edes tajunnut alkuun, että tää voisi toimia promona
...
ja kuullut tarpeeksi monta kertaa että "tykkäsin sun menosta saitilla" tai että saitti vahvisti vierailupäätöstä ilmon näkemisen jälkeen, tajusin että tälläinen areena toimii kirjoittajaluonteelle hyvin ja magnetisoi juuri sellaisia asiakkaita, joista itsekin tykkään.

Saitilta tulevien asiakkaiden kanssa sellainen alkukankeus (heh) on usein minimaalista ja voidaan solahtaa usein smalltalkin ohi mehukkaampiin aiheisiin... Tai tuhmailuihin. Vaikka en itse tietäisi asiakkaasta mitään, jopa lurkkaajat tuntee jo hieman mun persoonaa ja huumorintajua ja uskaltavat sen vuoksi selkeästi antaa itsestäänkin enemmän. Se on tosi kivaa ja johtaa usein tapaamisiin, joista tulee olo että oltais tunnettu kauemmin kuin ollaankaan.

Tuota, mitä "knullrufs" tarkoittaa suomeksi? Google kääntäjä ei osaa, ja minulla on vain kahden tutkinnon virkamiesruotsi - "Jag talar inte svenska" lienee oman ruotsinkielisyyden huippusuoritus.

Saitin osalta - kiva tietää että ehkä olen vähemmän poikkeus kuin kuvittelin, minulle PT:n täällä kirjoittelu on ihan ykkösprioriteetti siihen, että haluanko kokeilla itselleni uutta PT:tä (*). Usein olen ottanut ensin yksityisviestillä yhteyttä täällä, varsinkin jos olen ollut niin kädetön, etten ole pystynyt kahden minuutin etsimisellä löytämään kirjoittelijan ilmoitusta mistään  :-\

(*) Ymmärtääkseni täällä kirjoittelevat suomalaiset PT:t ovat pääsääntöisesti, elleivät jopa ehkä 100%:sti, fiksuja, oikeita, luotettavia ihmisiä. -> vastaa sitä mitä etsin, PT:n täällä kirjoittelu on minulle ollut oikeasti ensisijainen keino kiinnittää mielenkiintoni (Ja joo, täällä kirjoittelee paljon oikein upeita PT:itä, joita en ole tavannut vielä, yritän kyllä kun kerkeän :) -- tällä hetkellä priorisoin jo löytämiäni, mutta toki yritän tavata uusiakin, varsinkin jos aikataulut eivät sovi yhteen tuntemieni kanssa)

Paikalla MikaM

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #172 : Maaliskuu 28, 2025, 18:35:16 »
Tuota, mitä "knullrufs" tarkoittaa suomeksi? Google kääntäjä ei osaa, ja minulla on vain kahden tutkinnon virkamiesruotsi - "Jag talar inte svenska" lienee oman ruotsinkielisyyden huippusuoritus.

knulla +‎ rufs
knullrufs n
(slang) sex hair, disordered hair that comes from having sex

Isalla voi olla kuvia knullrufista.

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #173 : Maaliskuu 28, 2025, 18:38:12 »
Tuota, mitä "knullrufs" tarkoittaa suomeksi?

Kuulin joskus käännöksen panopörrö, sotkuinen tukka seksin jälkeen.

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
« Vastaus #174 : Maaliskuu 28, 2025, 19:01:42 »

Itse käytän termiä naimatakku.

Poissa jan#91

• Sr. Member
« Vastaus #175 : Maaliskuu 28, 2025, 20:40:49 »
^ luin ensin, että naimatakuu. Mutta tapaamisellahan voi olla sellainenkin 😅

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
« Vastaus #176 : Maaliskuu 28, 2025, 21:04:46 »

Jos kulli on kovana niin GFE:ssä on 100% naimatakuu  :inlove:

Poissa jan#91

• Sr. Member
« Vastaus #177 : Maaliskuu 28, 2025, 21:54:30 »

Jos kulli on kovana niin GFE:ssä on 100% naimatakuu  :inlove:
Sun seurassa voin antaa takuun tuolle lauseen alkuosalle 😉

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
« Vastaus #178 : Maaliskuu 29, 2025, 18:18:29 »
Keikkarapsaa Rovaniemeltä

💙 Päivä 1

Saavuin vesisateessa joulupukin kotikaupunkiin ja vietyäni matkatavarat majapaikkaani suuntasin ensimmäiseksi kohti paikallista erotiikkaliikettä, jossa täydensin kortsuvarastoa, sillä muutama koko oli uhkaavasti loppumassa. Samalla matkaan tarttui myös wand-sauva jollaista olen itselleni haikaillut siitä saakka, kun kävin Jämeräpartaisen insinöörin käsittelyssä ennen joulua.

Kävin myös ruokakaupassa ja kävellessäni takaisin majapaikkaan ihmettelin, kun kaikki täällä on Santa's -jotakin, jopa döner on joulupukin erikoinen. Anni kyllä suositteli sitä, että ehkä se pitää vielä käydä testaamassa jos vain ehtii.

Tänään oli ohjelmassa oikeastaan vain vapaata, kehonhuoltoa ja rentoutumista, että jaksaa taas tehdä töitä. Luonnollisestikin testasin heti wandin kunhan latasin sen ensin. Erittäin hyvä ostos, olen tyytyväinen.

Illalla nukkumaanmennessä pohdin tuleeko tästä kovinkin rauhallinen keikka, kun kyselyjä ei juuri ole ollut yhtä ennakkovarausta lukuunottamatta.

💙 Päivä 2

Aamulla huomasin ilokseni, että puhelin oli täynnä kyselyjä ja päivä täyttyikin varauksista juuri sen verran kuin halusin. Liukuhihnaa en halua nyt tehdä, vaan haluan pitkät vaihtovälit. Puhelin piippasi koko aamupäivän ja monille jouduin kertomaan, että päivä on jo täysi.

Kaksi päivän erikoisinta ja asiakkaan kanssa yhdessä suunniteltua pitkää tapaamista kuitenkin peruuntui viime hetkellä. Toinen olisi ollut kunnon dommesessio ja toinen roolileikki jossa kiinteistövälittäjä viettelee asiakkaan ja odotin molempia innolla.

Tietenkin niiden kanssa päällekkäin oli monta kyselyä vielä puolen päivän aikaan, mutta viime hetkellä peruuntuminen johti siihen, että iltapäivä näyttikin sitten tyhjältä.

Heitin steikkarit matkalaukkuun ja vedin pyjamahousut jalkaan kun harmitti sen verran paljon. Ei pelkästään töiden ja tulon menetys, vaan se että olin innolla odottanut tosi kivoja juttuja. Vedin hetken henkeä ja sitten lähetin viestin kaikille, jotka oli kyselleet iltapäivään aikaa ja kerroin, että mulle tuli viime hetken peruutus ja aikaa olisikin vapaana jos kiinnostusta löytyy vielä.

Kyllä sieltä sitten tarttui haaviin asiakas, joka oli oikein ihana ja ekaa kertaa hupakoissa. Myös peruuntuneen Dommesession varannut asiakas otti vielä yhteyttä ja saatiin sovittua aika seuraavalle päivälle.

Illan asiakkaista viimeinen oli osoitteenkalastelija joka teki klassiset "olen tulossa"-oharit. Niinpä pistin pyykkiä koneeseen, laitoin saunan päälle ja wolttasin ruokaa.

💙 Päivä 3

Aamulla sain jo toisen kerran peruutusviestin eilen uusiksi sovitusta Dommesessiosta. Kyseinen henkilö meni mulla sellaiselle listalle, että jos joskus vielä pohjoisessa tiet kohtaavat, niin ilman varausmaksua hän ei mun asiakkaaksi pääse. Syyt jotka hän peruutuksille antoi kertoivat suorasta epäkunnioituksesta mun työtä ja aikaa kohtaan. On mahdollista, että todellinen syy peruutuksille oli jännittäminen ja jänistäminen, mutta nämä kaksi peruutusta häneltä riitti mulle oli syy mikä hyvänsä.

Onneksi ehdin kuitenkin myös nauttia töistä ennen kuin Anni palasi Leviltä Rolloon ja mentiin syömään yhdessä. Oltiin mainostettu duoa tälle päivälle, mutta kysyntää sille ei tällä kertaa ollut. Ei kyllä olisi ollut energiaakaan ja otettiinkin mainos alas jo aiemmin.

Anni toi Leviltä mukanaan mun sinne unohtaman valkoisen käsipyyhkeen, jota joku asiakas oli vielä viimeisenä päivänä käyttänyt peräpäänsä pyyhkimiseen 🤮 vaikka hänelle oli annettu ihan oma pyyhe mukaan suihkuun. Onneksi mulla on muutakin sellaista pyykkiä menossa koneeseen, jonka voi pestä 90 asteessa kunhan Kemiin pääsen.

Mentiin yhdessä syömään aivan ihanaan ravintolaan, jossa syötiin neljä ruokalajia hyvin onnistuneen ensimmäisen duo-keikan, ja vähän myös mun ensi viikolla koittavien synttäreiden kunniaksi. Samalla päätettiin jo keväisen duo-kiertueen kolme paikkakuntaa, mutta niistä lisää joku muu kerta.

Ostin itselleni kaksi ihanan tuoksuista Ritualsin suihkusaippuaa, joilla voin fiilistellä työpäivien jälkeen (sininen Ritual of Hammam 💙 ja liila The Dream Collection 💜 on mun tän hetken suosikit). Aamuisin ja päivän mittaan on peseydyttävä tuoksuttomalla asiakkaiden vuoksi, mutta iltaisin haluan helliä omia aisteja ihailla tuoksuilla ja laskeutua niiden avulla töistä vapaalle.

Lopulta tuli aika halata Annia hyvästiksi ja ottaa suunta kohti Kemiä, tällä kertaa aurinkoisessa säässä. Vietän 🎂 syntymäpäivää siellä itsekseni, toivottavasti oikein ihanien asiakkaiden kanssa.

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #179 : Maaliskuu 29, 2025, 18:33:56 »

Tälläi mäkin tän näkisin. Selvennöksenä Joo, puhun edes välttävää svedua
Nokialla 4.-6.4.