^^ Pilkkihaalari-pelastautumispuku, ei joko tai, vaan päällekkäin. Semmoinen ettei toisen kehon lämpöä tunne, eikä iho vilahda mistään.
No hitsi, musta tuntuu että silloin halitreffit ei ehkä ole se oikea osoite vaan GFE .
Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!
^^ Pilkkihaalari-pelastautumispuku, ei joko tai, vaan päällekkäin. Semmoinen ettei toisen kehon lämpöä tunne, eikä iho vilahda mistään.
Olettaisin, että suuri osa pystyy pidättäytymään sovituissa specseissä ilman ehdottelua upgradeamisesta tai muusta tinkimisestä, vaikka veitikka keulisikin. Mutta kun on niitäkin jotka ei. Ehkä tämä olisi suunnattavissa vakkareille, jotka tunnette ja joiden käyttäytymiseen uskallatte luottaa.
..
Olisiko ratkaisuna samalle päivälle haliaika ja ”lounastauon” jälkeen panoaika.
Blogimerkintä: keskiöisiä mietteitä halipulastaTähän kohtaan se halihomma kaatuu ku heijari veijarilla on oma mieli
Mulla olisi jotain mukavaa päällä, todennäköisesti verkkarit tai legginsit ja t-paita ilman rintsikoita. Vaikka otetaan rennosti, niin olisin kuitenkin aktiivisesti läsnä asiakkaan tarpeita tuntosarvet pystyssä tunnustellen samalla kun hän voi keskittyä vastaanottamaan hellyyttä. Halitreffien tarkoitus olisi, että asiakkaalla on ihanan lämmin ja pörröinen fiilis kanssani, ilman eroottista latausta.
Mitä luulet, löytyisikö halitreffeille tulijoita 🤔?
Kiva lukea Annan keikkailukertomuksia.
Niin siitä seksittömän tapaamisen muuttumisesta seksipitoiseksi-ongelma.
Yksinkertaisesti voihan tapaamisen alussa laittaa pöydälle rahan joka vastaa seksitapaamista.
Jos pysytään housut_pysyy_jalassa-linjalla, poislähtiessä asiakas saa osan rahasta takaisin.
Itselläni ero on niinkin huomattava kuin 40e puolen tunnin tapaamisella.
Noi pt vaatteet päällä happy end hieronnat taitaa olla lähimpänä tätä halihoitoa. Asiakas saa kosketusta ja purkautumisen ilman painiskelua. Ja aika paljon niiden perään täällä huudellaankin.
Toki siinä itsellänikin vehje nyt yleensä ainakin puolikovaksi tulee, ehkä kovemmaksikin. Ja siihen riittää ihan kauniin naisen viaton kosketus ilman taka-ajatuksia seksistä. Toivottavasti myös palveluntarjoaja ymmärtää tämän, sillä voin kontrolloida tekojani, mutta verenkiertoni suhteen olen aika voimaton eli seisokit ovat enemmän tai vähemmän spontaaneja. Siksi sen suhteen kannattaa olla ymmärtäväinen eikä pelkästä erektiosta kannata tehdä johtopäätöstä, että kohta se alkaa vongata seksiä. Toki mitä olen täältä(kin) lukenut ja kuullut, niin valitettavasti moni mies ei halua noudattaa sovittua ja yrittää silti vongata seksiä.
Käsihoidon yhdistäminen tähän on myös oikein hyvä ehdotus, jos haluaa jotain seksuaalista samalle kerralle. Sellaisessakin läheisyyshoidossa olen käynyt ja se oli myös hyvä kokemus. Pienenä ongelmana siinä voi olla ajatusten harhautuminen siihen loppuhuipennukseen, mutta itse onnistuin välttämään senkin kohtuullisen hyvin. Se varmasti auttoi, että palveluntarjoaja oli koko ajan (arki)vaatteet päällä ja että olin asennointunut läheisyyshoidolle. En voi liikaa korostaa tuota asennointumista, jos omassa mielessä on seksi, niin ei kannata valehdella itselleen, että pelkkä läheisyyshoito riittäisi.
Sen olen myös huomannut, että sellainen pieni kynnys tulee, jos haluaa palata "taaksepäin" eli jos kerrankin ottaa full servicen, niin sitten sen jälkeen pelkkä läheisyyshoidon ottaminen ei tunnu ihan niin luontevalta kuin aiemmin.
Nyt vaikuttaa yhä lisääntyvissä määrin siltä, että Anna on meikäläisen tämän vuoden to do -listalla.
Mitä luulet, löytyisikö halitreffeille tulijoita 🤔?Tähän kohtaan se halihomma kaatuu ku heijari veijarilla on oma mieli
Mikä olis jotain riittävän epäseksikästä verkkareisen sijasta, että näin ei kävisi? Vai onko sellaista sulle 😄?
Kaunis nainen oloasussa rinnat painautuneena selkääni vasten, ehkä tuntien nännit selässä... lusikassa makoillen, ehkä sinun reisi minun reiden päällä tuntien häpykummun kosketuksen takamuksessani... no niin... seisoo jo nyt
Itselleni ainakin on oman kokemuksen mukaan jo tosi selvää se, että miehillä alakerta elää ihan oman mielensä mukaan usein ja se on ihan luonnollista. Itse en siis vetäisi herneitä nokkaan siitä, että halihoidossa havaitsisin miehellä erektion, niin kauan kun hän ei itse siitä tee numeroa.
...
Luulen että itse lähestyisin tätä tosi vahvasti etukäteiskommunikaation kannalta, eli tekisin hyvin selväksi sen, mitä halitreffit sisältää ja mitä ei ja pyrkisin varmistamaan että asiakas on myös tietoinen siitä.
Mä kokeilin pari kuukautta sitten näitä läheisyys ilman seksiä -tyylisiä tapaamisia. Olivat mun gfe -hinnastoa edullisemmat. Ne eivät toimineet hyvin, sillä oikeastaan kaikki pyysivät silti panotreffit 🤭 Annan idealla vaatetuksen suhteen kyseinen idea voisi toimia paremmin. Tosin kollegani on jo kuvissa sen verran upea tapaus, että voi olla miehillä pidättelemistä 🤭
Tämä on silti söpö idea 🥰