Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kertomuksia Satiiniseireenin keikkailevasta pillukioskista  (Luettu 1121 kertaa)

Poissa AnnaB

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Nyt odottelen niin kovalla jännityksellä tulevaa ekaa keikkaani huomenna, että teen jo valmiiksi aloituksen sitä varten. Upeiden ja ihanien kollegoideni Johannan ja Windyn keikkapäiväkirjoja jo pitkään seurattuani haluan ehdottomasti itsekin kirjoittaa kokemuksiani. Katsotaan ehdinkö huomenna jo avata ensimmäisen päivän kokemuksia, vai meneekö loppuviikkoon, mutta joka tapauksessa aion keikastani teille kertoa!

Muokkasin, koska olin vahingossa kirjoittanut otsikkoon Sariiniseireeni 😂. Se olisikin olut varmaan vähän erilainen tarina...
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 18, 2024, 21:36:30 kirjoittanut AnnaB »
Kotipaikka Espoo ❤️ - Jyväskylässä 19.-20.9.

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 447
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kertomuksia Satiiniseireenin keikkailevasta pillukioskista
« Vastaus #1 : Syyskuu 18, 2024, 22:49:36 »
Muokkasin, koska olin vahingossa kirjoittanut otsikkoon Sariiniseireeni 😂. Se olisikin olut varmaan vähän erilainen tarina...

Repesin ääneen Sariiniseireenille :laught: Siinä ei ois enää pikku kuristamisleikistä kyse, eikä 112 ehkä ehtis auttaa…

SaTiiniseireenin seikkailuja kyl mieluusti luen ja mistä sitä tietää, vaikka tietkin risteäis. Mut jätetään se sariini sinne kanisteriin ::)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 842
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kertomuksia Satiiniseireenin keikkailevasta pillukioskista
« Vastaus #2 : eilen kello 12:34:25 »
Luin tuon Sariiniseireenin eilen illalla ja vielä tänäänkin  :laught:, kun muistin sen  ;D
Se olisikin ollut Suomessa täysin ennennäkemätöntä ektremeä  ;D

Hienoa saada uusi keikkablogisti saitille, hienoa että aloitit! Innolla jo odotellaan ensimmäistä postausta :headbang:

P.S avaapa muuten hieman Satiiniseireeni -nimen ideaa ja taustaa, onko satiininen asustus ilmeisesti tavaramerkkissi ja satiinifanit ykköskohderyhmääsi?
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa AnnaB

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kertomuksia Satiiniseireenin keikkailevasta pillukioskista
« Vastaus #3 : eilen kello 12:54:56 »
Luin tuon Sariiniseireenin eilen illalla ja vielä tänäänkin  :laught:, kun muistin sen  ;D
Se olisikin ollut Suomessa täysin ennennäkemätöntä ektremeä  ;D

Hienoa saada uusi keikkablogisti saitille, hienoa että aloitit! Innolla jo odotellaan ensimmäistä postausta :headbang:

P.S avaapa muuten hieman Satiiniseireeni -nimen ideaa ja taustaa, onko satiininen asustus ilmeisesti tavaramerkkissi ja satiinifanit ykköskohderyhmääsi?

Satiiniseireeni lähti itseasiassa siitä, että halusin nimen josta tietää ilmoituksen otsikosta jo heti että kyseessä on suomalainen nainen (eli suomenkielinen nimi). Uraani aloitellessa valitsin nimeksi Annan joka on ihana ja olin jo tykästynyt siihen kovin kun aloin ymmärtää, että se on kansainvälinen nimi. Mulla ei ole mitään ulkomaalaisia kollegoja vastaan, mutta haluan nimelläni erottua heistä selkeästi ja nopeasti koska meillä on enimmäkseen eri asiakaskunta enkä tietenkään halua että mun ilmoitus sivuutetaan nimen perusteella ulkkariksi.

Keskustelin ChatGTP:n kanssa nimistä ja kyselin siltä ideoita strippari- ja burleskinimille koska horon nimiä se ei suostu ehdottamaan. Englanniksihan se on aivan huippu, mutta suomeksi piti vähän lähteä ohjaamaan sitä enemmän että sain toivomiani lopputuloksia.

Se ehdotti useita aivan hulvattomia ja hassuja nimiä. En muista enää kaikkia, mutta esimerkiksi "Mehukas Marjaana", "Lumoava Leila" ja "Romanttinen Rosmariini" sekä "Hunajahurma" olivat listalla (saa käyttää btw jos joku kollega ihastuu johonkin niistä 😂). Satiiniseireeni syntyi lopulta omasta päästä kaikkien sen ehdottamien nimien pohjalta. Satiini materiaalina ei ole itselle mikään juttu vaikka satiinilakanoissa nukunkin.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 12:57:00 kirjoittanut AnnaB »
Kotipaikka Espoo ❤️ - Jyväskylässä 19.-20.9.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (14)
  • Viestejä: 413
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kertomuksia Satiiniseireenin keikkailevasta pillukioskista
« Vastaus #4 : eilen kello 13:45:09 »
Kiva saada tänne uusi keikkablogi :)
Keikat kalenterissa !
JYVÄSKYLÄSSÄ perjantaina 20.9 aamulla <3
Kuvia: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa punaniska

  • Full Member
  • Viestejä: 148
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kertomuksia Satiiniseireenin keikkailevasta pillukioskista
« Vastaus #5 : eilen kello 15:15:38 »
Luin tuon Sariiniseireenin eilen illalla ja vielä tänäänkin  :laught:, kun muistin sen  ;D
Se olisikin ollut Suomessa täysin ennennäkemätöntä ektremeä  ;D

Hienoa saada uusi keikkablogisti saitille, hienoa että aloitit! Innolla jo odotellaan ensimmäistä postausta :headbang:

P.S avaapa muuten hieman Satiiniseireeni -nimen ideaa ja taustaa, onko satiininen asustus ilmeisesti tavaramerkkissi ja satiinifanit ykköskohderyhmääsi?

Satiiniseireeni lähti itseasiassa siitä, että halusin nimen josta tietää ilmoituksen otsikosta jo heti että kyseessä on suomalainen nainen (eli suomenkielinen nimi). Uraani aloitellessa valitsin nimeksi Annan joka on ihana ja olin jo tykästynyt siihen kovin kun aloin ymmärtää, että se on kansainvälinen nimi. Mulla ei ole mitään ulkomaalaisia kollegoja vastaan, mutta haluan nimelläni erottua heistä selkeästi ja nopeasti koska meillä on enimmäkseen eri asiakaskunta enkä tietenkään halua että mun ilmoitus sivuutetaan nimen perusteella ulkkariksi.

Keskustelin ChatGTP:n kanssa nimistä ja kyselin siltä ideoita strippari- ja burleskinimille koska horon nimiä se ei suostu ehdottamaan. Englanniksihan se on aivan huippu, mutta suomeksi piti vähän lähteä ohjaamaan sitä enemmän että sain toivomiani lopputuloksia.

Se ehdotti useita aivan hulvattomia ja hassuja nimiä. En muista enää kaikkia, mutta esimerkiksi "Mehukas Marjaana", "Lumoava Leila" ja "Romanttinen Rosmariini" sekä "Hunajahurma" olivat listalla (saa käyttää btw jos joku kollega ihastuu johonkin niistä 😂). Satiiniseireeni syntyi lopulta omasta päästä kaikkien sen ehdottamien nimien pohjalta. Satiini materiaalina ei ole itselle mikään juttu vaikka satiinilakanoissa nukunkin.

Jos minä olisin naispuoleinen palveluntarjoaja olisin ehdottomasti Mehukas Marjaana!

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kertomuksia Satiiniseireenin keikkailevasta pillukioskista
« Vastaus #6 : eilen kello 16:11:25 »
^ Minä olisin Lotiseva Lortto!

Paikalla Stands

  • Full Member
  • Viestejä: 288
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kertomuksia Satiiniseireenin keikkailevasta pillukioskista
« Vastaus #7 : eilen kello 16:33:50 »
^
Mä olisin Piukea Pinja.
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 693
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kertomuksia Satiiniseireenin keikkailevasta pillukioskista
« Vastaus #8 : eilen kello 21:06:09 »
Luin tuon Sariiniseireenin eilen illalla ja vielä tänäänkin  :laught:, kun muistin sen  ;D
Se olisikin ollut Suomessa täysin ennennäkemätöntä ektremeä  ;D

Hienoa saada uusi keikkablogisti saitille, hienoa että aloitit! Innolla jo odotellaan ensimmäistä postausta :headbang:

P.S avaapa muuten hieman Satiiniseireeni -nimen ideaa ja taustaa, onko satiininen asustus ilmeisesti tavaramerkkissi ja satiinifanit ykköskohderyhmääsi?

Satiiniseireeni lähti itseasiassa siitä, että halusin nimen josta tietää ilmoituksen otsikosta jo heti että kyseessä on suomalainen nainen (eli suomenkielinen nimi). Uraani aloitellessa valitsin nimeksi Annan joka on ihana ja olin jo tykästynyt siihen kovin kun aloin ymmärtää, että se on kansainvälinen nimi. Mulla ei ole mitään ulkomaalaisia kollegoja vastaan, mutta haluan nimelläni erottua heistä selkeästi ja nopeasti koska meillä on enimmäkseen eri asiakaskunta enkä tietenkään halua että mun ilmoitus sivuutetaan nimen perusteella ulkkariksi.

Keskustelin ChatGTP:n kanssa nimistä ja kyselin siltä ideoita strippari- ja burleskinimille koska horon nimiä se ei suostu ehdottamaan. Englanniksihan se on aivan huippu, mutta suomeksi piti vähän lähteä ohjaamaan sitä enemmän että sain toivomiani lopputuloksia.

Se ehdotti useita aivan hulvattomia ja hassuja nimiä. En muista enää kaikkia, mutta esimerkiksi "Mehukas Marjaana", "Lumoava Leila" ja "Romanttinen Rosmariini" sekä "Hunajahurma" olivat listalla (saa käyttää btw jos joku kollega ihastuu johonkin niistä 😂). Satiiniseireeni syntyi lopulta omasta päästä kaikkien sen ehdottamien nimien pohjalta. Satiini materiaalina ei ole itselle mikään juttu vaikka satiinilakanoissa nukunkin.

Anneli Ala-Tunneli on kans aika kova nikki, en ees muista missä kuullut
Nokialla