Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kertomuksia Satiiniseireenin keikkailevasta pillukioskista  (Luettu 3468 kertaa)

Poissa AnnaB

• Jr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Nyt odottelen niin kovalla jännityksellä tulevaa ekaa keikkaani huomenna, että teen jo valmiiksi aloituksen sitä varten. Upeiden ja ihanien kollegoideni Johannan ja Windyn keikkapäiväkirjoja jo pitkään seurattuani haluan ehdottomasti itsekin kirjoittaa kokemuksiani. Katsotaan ehdinkö huomenna jo avata ensimmäisen päivän kokemuksia, vai meneekö loppuviikkoon, mutta joka tapauksessa aion keikastani teille kertoa!

Muokkasin, koska olin vahingossa kirjoittanut otsikkoon Sariiniseireeni 😂. Se olisikin olut varmaan vähän erilainen tarina...
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 18, 2024, 21:36:30 kirjoittanut AnnaB »
Kotipaikka Espoo ❤️

Poissa velihopea

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kertomuksia Satiiniseireenin keikkailevasta pillukioskista
« Vastaus #1 : Syyskuu 18, 2024, 22:49:36 »
Muokkasin, koska olin vahingossa kirjoittanut otsikkoon Sariiniseireeni 😂. Se olisikin olut varmaan vähän erilainen tarina...

Repesin ääneen Sariiniseireenille :laught: Siinä ei ois enää pikku kuristamisleikistä kyse, eikä 112 ehkä ehtis auttaa…

SaTiiniseireenin seikkailuja kyl mieluusti luen ja mistä sitä tietää, vaikka tietkin risteäis. Mut jätetään se sariini sinne kanisteriin ::)

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2 : Syyskuu 19, 2024, 12:34:25 »
Luin tuon Sariiniseireenin eilen illalla ja vielä tänäänkin  :laught:, kun muistin sen  ;D
Se olisikin ollut Suomessa täysin ennennäkemätöntä ektremeä  ;D

Hienoa saada uusi keikkablogisti saitille, hienoa että aloitit! Innolla jo odotellaan ensimmäistä postausta :headbang:

P.S avaapa muuten hieman Satiiniseireeni -nimen ideaa ja taustaa, onko satiininen asustus ilmeisesti tavaramerkkissi ja satiinifanit ykköskohderyhmääsi?
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa AnnaB

• Jr. Member
« Vastaus #3 : Syyskuu 19, 2024, 12:54:56 »
Luin tuon Sariiniseireenin eilen illalla ja vielä tänäänkin  :laught:, kun muistin sen  ;D

Hienoa saada uusi keikkablogisti saitille, hienoa että aloitit! Innolla jo odotellaan ensimmäistä postausta :headbang:

P.S avaapa muuten hieman Satiiniseireeni -nimen ideaa ja taustaa, onko satiininen asustus ilmeisesti tavaramerkkissi ja satiinifanit ykköskohderyhmääsi?

Satiiniseireeni lähti itseasiassa siitä, että halusin nimen josta tietää ilmoituksen otsikosta jo heti että kyseessä on suomalainen nainen (eli suomenkielinen nimi). Uraani aloitellessa valitsin nimeksi Annan joka on ihana ja olin jo tykästynyt siihen kovin kun aloin ymmärtää, että se on kansainvälinen nimi. Mulla ei ole mitään ulkomaalaisia kollegoja vastaan, mutta haluan nimelläni erottua heistä selkeästi ja nopeasti koska meillä on enimmäkseen eri asiakaskunta enkä tietenkään halua että mun ilmoitus sivuutetaan nimen perusteella ulkkariksi.

Keskustelin ChatGTP:n kanssa nimistä ja kyselin siltä ideoita strippari- ja burleskinimille koska horon nimiä se ei suostu ehdottamaan. Englanniksihan se on aivan huippu, mutta suomeksi piti vähän lähteä ohjaamaan sitä enemmän että sain toivomiani lopputuloksia.

Se ehdotti useita aivan hulvattomia ja hassuja nimiä. En muista enää kaikkia, mutta esimerkiksi "Mehukas Marjaana", "Lumoava Leila" ja "Romanttinen Rosmariini" sekä "Hunajahurma" olivat listalla (saa käyttää btw jos joku kollega ihastuu johonkin niistä 😂). Satiiniseireeni syntyi lopulta omasta päästä kaikkien sen ehdottamien nimien pohjalta. Satiini materiaalina ei ole itselle mikään juttu vaikka satiinilakanoissa nukunkin.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 19, 2024, 12:57:00 kirjoittanut AnnaB »
Kotipaikka Espoo ❤️

Poissa Poistettu Käyttäjä

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : Syyskuu 19, 2024, 13:45:09 »
Kiva saada tänne uusi keikkablogi :)

Poissa punaniska

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Syyskuu 19, 2024, 15:15:38 »

Satiiniseireeni lähti itseasiassa siitä, että halusin nimen josta tietää ilmoituksen otsikosta jo heti että kyseessä on suomalainen nainen (eli suomenkielinen nimi). Uraani aloitellessa valitsin nimeksi Annan joka on ihana ja olin jo tykästynyt siihen kovin kun aloin ymmärtää, että se on kansainvälinen nimi. Mulla ei ole mitään ulkomaalaisia kollegoja vastaan, mutta haluan nimelläni erottua heistä selkeästi ja nopeasti koska meillä on enimmäkseen eri asiakaskunta enkä tietenkään halua että mun ilmoitus sivuutetaan nimen perusteella ulkkariksi.

Keskustelin ChatGTP:n kanssa nimistä ja kyselin siltä ideoita strippari- ja burleskinimille koska horon nimiä se ei suostu ehdottamaan. Englanniksihan se on aivan huippu, mutta suomeksi piti vähän lähteä ohjaamaan sitä enemmän että sain toivomiani lopputuloksia.

Se ehdotti useita aivan hulvattomia ja hassuja nimiä. En muista enää kaikkia, mutta esimerkiksi "Mehukas Marjaana", "Lumoava Leila" ja "Romanttinen Rosmariini" sekä "Hunajahurma" olivat listalla (saa käyttää btw jos joku kollega ihastuu johonkin niistä 😂). Satiiniseireeni syntyi lopulta omasta päästä kaikkien sen ehdottamien nimien pohjalta. Satiini materiaalina ei ole itselle mikään juttu vaikka satiinilakanoissa nukunkin.

Jos minä olisin naispuoleinen palveluntarjoaja olisin ehdottomasti Mehukas Marjaana!

Poissa Noodelidude

• Hero Member
« Vastaus #6 : Syyskuu 19, 2024, 16:11:25 »
^ Minä olisin Lotiseva Lortto!
🌸Real_Noodelidude🌸

Poissa Stands

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #7 : Syyskuu 19, 2024, 16:33:50 »
^
Mä olisin Piukea Pinja.
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa JuliaK

• Hero Member
  • Galleria (17)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #8 : Syyskuu 19, 2024, 21:06:09 »

Anneli Ala-Tunneli on kans aika kova nikki, en ees muista missä kuullut
Nokialla 15.-17.11.

Poissa AnnaB

• Jr. Member
« Vastaus #9 : Syyskuu 21, 2024, 14:39:47 »
Osa 1 Jyväskylä

Ensimmäinen päivä

Valitsin ekaksi keikkakohteekseni itselleni ennalta tutun paikan. Jyväskylässä on tullut käytyä muutama kerta, niin tuntui helpolta sinne lähteä myös horoiluhommiin.

Bussini starttasi sumuisena aamuna omaan makuuni aivan liian aikaisin Kampista, ja seurailin arkiaamun liikennettä Helsingin keskustassa bussin yläkerran etuikkunasta teetä juoden.

Jossain kohtaa Lahden väylän alkupäätä aloin torkkua ja havahduin vasta kun entisen kotikaupunkini kauniissa maisemassa silmään tökki Luhdan kammottavan valkoinen konttori. Loppumatka sujui asiakasviestinnän parissa ja musiikkia kuunnellen.

Saavuin Jyväskylään ihanan lämpimään ja aurinkoiseen syyssäähän ja kävelin keskustan läpi majapaikkaani, joka löytyi helposti vaikka mulla on surkea suuntavaisto. Olin paikalla reippaasti etuajassa joten kävin syömässä ja kahvilla odotellessani. Mahtavaa, että Jyväskylän keskusta on niin kompakti.

Majoitukseni on kiva ja siisti, kaikki tarvittava saatavilla, sopivan viileä ja valoisa. Olin sopinut ekan pokan jo aika pian saapumiseni jälkeen, joten äkkiä matkalaukku auki, ja kuormaliinat esiin, että sain sängyt kiinni toisiinsa - olisihan se aikamoinen turvallisuusriski jos poka tai itse putoaisi sänkyjen väliin kesken kaiken.

Tulevaisuutta ajatellen pidän mielessä, että tarvitsen enemmän aikaa saapumisen ja ekan pokan välille, nyt meinasi mennä stressin puolelle! Onneksi oli ihana kohtaaminen asiakkaan kanssa ja pääsin sen jälkeen rauhoittumaan ja purkamaan laukkua hyvällä mielellä. Kipaisin myös nopeasti kauppaan hakemaan eväitä jääkaappiin  ja vähän karkkiakin.

Loppu päivä sujui leppoisissa merkeissä, iltaa kohden oli jopa vähän liiankin rauhallista joten kävin pikaisesti tapaamassa myös paria ihanaa kollegaa, jotka sattuivat kaupunkiin samaan aikaan. Siinä tuli juteltua parhaista työvälineistä lähtien suunnilleen kaikesta maan ja taivaan väliltä mitä näihin horon hommiin liittyy, tuli niin hyvä fiilis heidän seurassaan. Kollegat tällä alalla on aivan huippuja tyyppejä ❤️.

Myöhään illalla pitkän kuuman suihkun jälkeen puhtaissa lakanoissa on hyvä kirjoitella tätä päivän raporttia puhelimen muistiinpanoihin. Olisi voinut olla parempikin päivä, mutta aina ei voi olla se paras päivä. Plussana ei yksiäkään ohareita.

Olin ilmoittanut ensimmäistä kertaa nyt myös fetissipalveluista ja niistä tulikin vähän kyselyä. Uteliaana odotan seuraavaa päivää nähdäkseni pääsenkö niitä myös toteuttamaan. Mukana matkalaukussa on sitä varten kyllä kaikenlaista kivaa.

Olin myös jo ehtinyt unohtaa, että jyväskyläläisten puheen nuotti on ihanaa kuunneltavaa. Tykkään hirveästi murteista, jotenkin niiden kuuntelu vaan silittää mua myötäkarvaan. En tiedä mikä murteissa mua niin viehättää, kerran tilasin Aku Ankan vain, koska nuori mies langan toisessa päässä puhui niin leppoisaa murretta.

No se siitä aiheesta, nyt mennään jo sivuraiteille. Ei muuta kuin valot pois ja herätyskello soimaan.

Toinen päivä

Aamu alkoi aikaisin ihanien asiakkaiden kanssa. Vaikka olenkin aamu-uninen ja inhoan aikaisia herätyksiä, on aamun asiakkaissa joku ihan oma erilainen energia mistä pidän. Onhan se varmaan aika mukava suunnata työpäivään pehmeän naisen lämpimän sängyn kautta, ja näin on itseasiassa moni aamupoka kertonutkin.

Puolen päivän jälkeen puhelin hiljeni, joten lähdin ulos kauniin sään houkuttelemana. Vaikka olinkin käynyt edellisenä päivänä kaupassa ja jääkaapissa oli evästä, päädyin kuitenkin lounaalle viehättävän kahvilan aurinkoiselle terassille.

Iltapäivällä oli hiljaisempaa ja huomasin, että itselleni odottelu on vaikeaa. Operoin kotona lähes pelkästään ennakkovarauksilla, enkä päivystä juuri koskaan, joten tämä oli uusi  kokemus. Onneksi iltaa kohti vilkastui ja ohareitakin oli vain yksi.

Oharit ovat tämän työn syöpä, joita onneksi aika hyvin oppii tunnistamaan ennakkomerkeistä, mutta joskus osuu kohdalle niitä, jotka vaikuttaa ihan asiallisilta, mutta silti luulevat, että on ok jättää menemättä sovittuun tapaamiseen ilmoittamatta mitään. Olisi mielenkiintoista tietää tekevätkö nämä miehet samaa myös esim. parturille, että varaavat ajan, mutta eivät sitten saavu paikalle. Välinpitämättömyyttä vai puhdasta kiusantekoa? Riippuu henkilöstä varmaan.

Illan viimeisen GFE-asiakkaan kanssa käytiin yhdessä suihkussa ja pakkailin hänen lähdettyä tavaroita jo vähän valmiiksi aamua varten kunnes uni voitti ja kävin tyytyväisenä nukkumaan.

Aamupäivällä silmiä availtuani vilkaisin puhelinta ja siellähän odotti valtava määrä viestejä jyväskyläläisiltä jotka olivat ottaneet yhteyttä juuri sen jälkeen kun olin mennyt nukkumaan ja aikaisin aamulla. Harmi, sillä jos nämä kiinnostuneet olisivat ottaneet yhteyttä hyvissä ajoin olisi tapaaminen onnistunut hyvinkin vielä ennen nukkumaanmenoa tai viimeisenä aamuna.

Aamuja vihaavana ihmisenä en ollut laittanut enää lähtöpäivän aamua ilmoitukseeni, sillä en todellakaan halua päivystää ainakaan ennen kymmentä, mutta ennakkovarauksen olisin voinut hyvinkin ottaa.

Kunpa useammat turskat osaisivat paremmin ennakoida ajan käyttöään. Toisaalta, ei kai sitä koskaan voi tietää milloin iskee myöhäisillan pillun himo tai jos vaikka herääkin kanki ojossa ja tekee mieli tehdä asialle jotain. Ymmärrän kyllä, ja tämä on tottakai aivan sallittua, itse en vain voi heitä sitten palvella.

Loppufiilikseni Jyväskylästä on positiivinen. Pokat olivat mukavia ja kohteliaita herrasmiehiä ja sain paljon ihanaa palautetta. Majoitukseni oli viihtyisä ja sijainti loistava.

Harmillisesti fetissijutuista kiinnostuneet eivät uskaltautuneet luokseni tällä kertaa, olisi ollut hauskaa ja mielenkiintoista toteuttaa niitä juttuja mitä multa tiedusteltiin. Fetissejä aion kyllä jatkossa ilmoitella myös kotona ollessani, ehkäpä vielä pääsen niihin puuhiin enemmänkin.

Oli kiva kirjoitella vähän keikasta, toivottavasti tämän lukemisesta on myös iloa. Seuraavaa keikkaa odotellen...

Anna
Kotipaikka Espoo ❤️

Poissa Noodelidude

• Hero Member
« Vastaus #10 : Syyskuu 21, 2024, 15:13:55 »
"kuormaliinat esiin, että sain sängyt kiinni toisiinsa - olisihan se aikamoinen turvallisuusriski jos poka tai itse putoaisi sänkyjen väliin kesken kaiken."

Mulle on käynyt näin, asiakasturvallisuuttani on laiminlyöty. 😔
🌸Real_Noodelidude🌸

Poissa AnnaB

• Jr. Member
« Vastaus #11 : Syyskuu 21, 2024, 15:29:42 »
"kuormaliinat esiin, että sain sängyt kiinni toisiinsa - olisihan se aikamoinen turvallisuusriski jos poka tai itse putoaisi sänkyjen väliin kesken kaiken."

Kollegoilta opittu niksi. Seuraavalla kerralla otan kyllä nippusiteitä, vievät vähemmän tilaa laukussa ja saa helpommin tarpeeksi kireälle.
Kotipaikka Espoo ❤️

Poissa Jalmari

• Hero Member
  • Galleria (2)
« Vastaus #12 : Syyskuu 21, 2024, 16:53:52 »

Kollegoilta opittu niksi. Seuraavalla kerralla otan kyllä nippusiteitä, vievät vähemmän tilaa laukussa ja saa helpommin tarpeeksi kireälle.

Nippusiteet ovat monipuolisia käyttöesineitä moneen eri tarkoitukseen  ;)

Erittäin mukavaa matkakertomus luettavaa. Monessa asiassa kannattaa olla ajoissa liikenteessä, ettei jää ilman upeita kokemuksia. Olipa ne sitten konserttilippuja tai sitten muunlaisia iloja. On asioita, joita ei edes pysty toteuttamaan, jos ei toimi ajoissa. Toki jokainen toimi itselleen parhaimmalla tavalla, kun sopii elämään kuuluvista iloista.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #13 : Syyskuu 21, 2024, 17:01:32 »

Joissakin sänkymalleissa ei välttämättä edes pisin mahdollinen nippuside riitä.

Poissa AnnaB

• Jr. Member
« Vastaus #14 : Syyskuu 21, 2024, 17:24:42 »

Joissakin sänkymalleissa ei välttämättä edes pisin mahdollinen nippuside riitä.

Nippusiteissä on se hyvä puoli että niitä voi laittaa ketjuun useamman. Laittaa vaan niitä vähän isompia niin ne kestää kyllä kovempaakin menoa.
Kotipaikka Espoo ❤️

Poissa STT

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #15 : Syyskuu 22, 2024, 09:19:06 »
Kannattaa myös muistaa ottaa mukaan laite jolla ne nippusiteet saa poikki. Ettei just varttia ennen bussin lähtöä huomaa ettei saa purettua sänkyjä. :D

Poissa AnnaB

• Jr. Member
« Vastaus #16 : Syyskuu 22, 2024, 16:59:53 »
Kannattaa myös muistaa ottaa mukaan laite jolla ne nippusiteet saa poikki. Ettei just varttia ennen bussin lähtöä huomaa ettei saa purettua sänkyjä. :D

Hyvä huomio 😄. Puukko tai sivuleikkurit matkalaukkuun.
Kotipaikka Espoo ❤️

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #17 : Syyskuu 22, 2024, 17:09:19 »

Kannattaa käyttää avattavia nippusiteitä (niissä on sellainen pieni vapautusvipu). Maksaa pikkuisen enemmän, mutta paljon helpommat, kun saa avattua paljain käsion ja niitä voi käyttää uudelleen rajattoman monta kertaa. Kirjoita googleen "avattava nippuside", niin löytyy lähes joka tavaratalosta.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa AnnaB

• Jr. Member
« Vastaus #18 : Syyskuu 22, 2024, 20:30:12 »

Kannattaa käyttää avattavia nippusiteitä (niissä on sellainen pieni vapautusvipu). Maksaa pikkuisen enemmän, mutta paljon helpommat, kun saa avattua paljain käsion ja niitä voi käyttää uudelleen rajattoman monta kertaa. Kirjoita googleen "avattava nippuside", niin löytyy lähes joka tavaratalosta.

Enpä tiennytkään että sellaisiakin on. Kätevää!
Kotipaikka Espoo ❤️

Poissa palvelunostaja

• Full Member
« Vastaus #19 : Syyskuu 24, 2024, 13:03:24 »
Mites olis kunnon strappi?

:whipping:

Ei siis fetissipalveluihin vaan sänkyjen kiinnittämiseen. Olen näitä joskus ennenkin mainostanut. Todella kestäviä, saa eri pituisina ja voi ketjuttaa, ei paina mitään, ei luista, helppo saada kireäksi koska materiaali joustaa. Myös muita valmistajia, ja löytynee nykyään mistä vain ulkoilutarvikkeita myyvistä kaupoista.