Heippa taas, jo kolmatta kertaa saman vuorokauden aikana 😅.
Näyttää vahvasti siltä, että tästä ketjusta on muodostumassa laajemminkin mun hupakkoelämästä kertova blogi, sillä tunnen sellaiselle tarvetta. Varmaan laitan blogin pystyyn myös mun nettisivuille, mutta olen vähän kiintynyt tähän saittiin siitä huolimatta, että täällä aina välillä perseilläänkin aika pahasti, joten miksi en tänne kirjoittaisi kun joukossa on myös mahtavia tyyppejä, joilta olen saanut ihania viestejä ja kommentteja.
Selväähän on toki, että tämä ketju ei sovi heikkohermoisille eikä kärsimätömille lukijoille, sillä en osaa kirjoittaa mitään lyhyesti, enkä oikeastaan haluakaan. Pidän kirjoittamisesta ja tulen iloiseksi siitä, että selkeästi ainakin muutamat täällä tykkää mun jutuista (btw löysin maineen vasta eilen ja havaitsin teidän ihanat kommentit pitkältä ajalta vasta nyt!) Tähän ketjuun saa vapaasti kommentoida, mutta en tykkää negatiivisesta turhan länkytyksestä ja vittuilusta joten toivon, että vain asiallisia ja kivoja kommentteja tähän ketjuun.
Kirjoittelin Olohuoneen palveluntarjoajien esittelyketjuun eilen pitkän päivityksen itsestäni koska halusin kertoa laajentuneesta palveluvalikoimasta ja siinä samalla muutenkin vähän ilakoin sitä, että tässä tuli juuri vuosi täyteen hupakointihommia ja pohdiskelin omaa kehittymistä ja kasvua kuluneen vuoden aikana. Tavallaan sen saman olisi voinut kirjoittaa tähänkin, mutta tajusin sen vasta jälkikäteen. Kiinnostuneet voivat kuitenkin käydä sen sieltä kurkkaamassa.
Asia mistä nyt halusin päästä kertomaan oli mun ihanat brunssitreffit Anni Auringonkukan kanssa. Siis voi jestas mikä mimmi ja kertakaikkisen upea kollega
. Istuttiin neljä tuntia kahvilassa ja eksyttiin jatkuvasti asiasta viidenteen kun puhuttiin hupsuttelusta, elämästä, suunniteltiin kaikkea kivaa tulevaisuuteen ja havaittiin, että meissä on hirveän paljon samaa ja oikeasti synkkaa vaan tosi hyvin. Tästä tulee ehkä vahingossa vähän sellainen Annin fan girl appreciation rant, joten anteeksi jo etukäteen 😄.
Olen tutustunut tällä nyt vuoden kestäneellä urallani useisiin upeisiin ja mahtaviin kollegoihin joiden kanssa on ollut kiva tehdä yhteistyötä, tutustua ja tehdä myös duo-tapaamisia, mutta aiemmin ei vaan ole ollut paikkaa missä olisin voinut näitä juttuja hehkuttaa, eikä kaikki kollegat myöskään halua, että heitä mainitaan täällä, mihin heille tietenkin suon oikeuden.
Annin kanssa suunniteltiin maaliskuulle kunnon Lapin taikaa ja ihania duo-juttuja, ja odotan sitä nyt jo ihan liekeissä. Kunhan saadaan majoitus varattua niin kerrotaan myös yksityiskohtia, mutta tuon reissun yhteyteen järjestelen itselleni myös keikkakiertueen pohjois-Suomeen maaliskuulle. Rovaniemi tulee olemaan yksi kohteista, koska Anni on kehunut Rollon asiakkaat maasta taivaisiin (vain yleisellä tasolla, huom). Oulu varmasti myös osuu reitille, mutta muusta en vielä tiedä.
Tänään töistä Annin kanssa keskustellessa ymmärsin taas paljon myös itsestäni seksityöntekijänä, siitä mikä mua tässä viehättää, motivoi ja miksi nautin niin hemmetin paljon tästä työstä. Mulle selkeytyi taas niin paljon vahvemmin se, että haluan kohdata ihmisiä myös syvemmällä tasolla ja sitähän mä siis olen tähänkin asti tehnyt, se vaan tuli sanoitettua selkeämmin, ja sanoittamisen seurauksena myös vahvistuu käytännössä.
Vaikka mulla on palveluissa tarjolla niitä vartin tapaamisiakin, en koskaan tule olemaan liukuhihnalla vartin välein asiakkaita kohtaava PT, vaan painotun tosi vahvasti niihin aitoihin kohtaamisiin jotka on paljon muutakin kuin pussien tyhjennystä. En todellakaan väheksy tai paheksu niitä seksityöntekijöitä, jotka sitä halua tehdä, sillä uskon että jokainen meistä tekee töitä tavalla josta itse eniten tykkää ja mikä sopii itselle ja sehän on vain hyvä, että alalla on erilaisia tekijöitä ja siten jokaiselle jotain.
En myöskään katso nenän vartta pitkin niitä asiakkaita jotka haluavat juuri pelkästään sitä paineiden purkua, otan myös heidät vastaan omana itsenäni, lämmöllä ja samalla kunnioituksella kuin kaikki elämässäni kohtaamani ihmiset. Sen olen kuitenkin tajunnut, että Espoossa otan näitä vartin asiakkaita vastaan vain silloin harvoin kun päivystän, pitkiä tapaamisia (mulle pitkä on siis 30min tai enemmän) sen sijaan otan mielelläni myös silloin kun en päivystä, aina kun se on mahdollista. Useinhan se on, mutta ei aina. Kysyä voi kuitenkin koska tahansa.
Olen jo pidempään suunnitellut, että laitan omille nettisivuille kalenterin mistä näkee milloin olen tavattavissa omassa paikassani ja milloin mahdollisesti myös muualla. Mulla on sellainen fiilis, että Helsinki tulee olemaan jatkossa paikka jossa otan useamminkin incall-asiakkaita, sen verran kiva oli tämä välipäivien kokeilu.
Haluaisin laittaa nettisivuille myös lainauksia asiakaspalautteista, mutta niistä pitää ensin kysellä lupia asiakkailta jotka ovat sitä antaneet. Jos just sinä olet käynyt mun luona ja haluat antaa sellaista palautetta mitä voin julkaista mun sivuilla, niin laita tulemaan ❤️.
Siitä puheen ollen, puhutaanpa vielä hetki rapsaamisesta. En ole oikein kehdannut pyytää asiakkaita rapsaamaan RE:ssä tai täällä, sillä olen ajatellut, että sellaisen kyllä kirjoittavat ne jotka ovat nauttineet tapaamisesta ja olleet tyytyväisiä saamaansa palveluun - tai ne jotka eivät todellakaan ole olleet. Kukaan ei kuitenkaan ole mua rapsannut oma-aloitteisesti, mikä on oikeastaan vähän harmittanut mua ja saanut joskus miettimään, että mikäs mussa on vikana vaikka tiedänhän minä, että ei mussa mitään vikaa ole.
Tiedän että täällä on miehiä jotka on mun luona käyneet ja olen saanut yksityisesti kivaa palautetta. Kerran multa on kysytty lupaa tänne rapsaamiseen, ja vaikka annoin siihen tosi mielelläni luvan, niin tämä asiakas ei sitten kuitenkaan sitä kirjoittanut. Ehkä hänelle tuli muita kiireitä ja se sitten vaan jäi. Eikä se mitään haittaa, kaikilla on toivottavasti muutakin tekemistä kuin roikkua täällä.
Nyt sain tosiaan Helsingin keikan jälkeen ensimmäisen rapsan ilmooni RE:ssä. Siellä mun ilmo on nykyään pelkkä Anna, kun siellä ei saa vaihtaa ilmoituksen otsikkoa, enkä halua maksaa uutta trial jaksoa vain laittaakseni saman ilmon uudella otsikolla - Anna on ajalta ennen Satiiniseireniä jonka olen nyt jättämässä taakseni.
Kuten kirjoitin siihen esittelyn päivitykseen, niin Satiiniseireeni ei hyvästä yrityksestä huolimatta koskaan juurtunut mulle, eikä lopulta tunnu ollenkaan omalta, sillä olin jo ehtinyt kiintyä AnnaB:hen. Ongelma on, että se nimi on käytössä eräällä aivan toisella yrittäjällä, minkä olisin tiennyt, jos olisin ollut fiksu ja googlannut ensin ennen kuin valitsin ton nimen alunperin. Niinpä tässä loppuvuodesta asiaa jonkin aikaa jo mietiskelyäni päätin vaan tuunata rakasta nimeäni ja se tulee jatkossa olemaan AnnaVonB, tuttavallisesti Anna tai Annabee puheessa.
Tähän ketjuun kirjoittelen jatkossa varmasti keikkailuelämästä, mutta myös muista asioista tähän työhön liittyen. Kiva jos luit tänne asti ❤️. Kommentit ovat tervetulleita
.