Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista  (Luettu 8197 kertaa)

Paikalla AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista
« Vastaus #20 : Syyskuu 24, 2024, 13:21:27 »
Näitä kertomuksia keikkaelämästä on tosi kiva lukea. Kiitos!

Oon itse ihan samanlainen murrepervo. Etenkin se Keski-Suomen puheenparsi, Oulun ja tietenkin Lapin eri murteet jytisee tosi paljon. :inlove:

Puhalsin nenästä ilmaa tavallista kovempaa ton Romanttisen Rosmariinin kohdalla, lolol. Jos maustehyllystä pitää taiteilijanimi valita, niin ehkä oma valinta taitais kohdistua Tissi-Tinjamiin, Riettaaseen Rakuunaan tai Orgastiseen Oreganoon. 
❄️ Pakkastalveen peuhaamista Rovaniemellä 8.1. alkaen ❄️

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #21 : Syyskuu 26, 2024, 11:28:57 »

Ensinnäkin kiitos, että aloitit keikkakertomusten kirjoittamisen! Hienoa saada uusi kokemuksia bloggaava PT lisää, näitä ei liikaa ole. Ja todella hyvin kirjoitettu ensimmäinen kirjoitus, tykkäsin. Toivottavasti jaksat kirjoittaa jatkossakin. Aloituksia täällä aika usein on, mutta suhteellisen harva on jatkanut aloituksen jälkeen (erityiskiitos tässä kohden JohannaTontulle, jonka turinoista olemme saaneet nauttia pitkään ja säännöllisesti).

Satiiniseireeni syntyi lopulta omasta päästä kaikkien sen ehdottamien nimien pohjalta. Satiini materiaalina ei ole itselle mikään juttu vaikka satiinilakanoissa nukunkin.

Satiiniseireeni on oikein hieno ja hyvä nimi, mutta kyllä se ilman muuta luo satiinisia odotuksia siitä, että nimimerkillä olisi erityisesti tarjottavaa juuri satiinin ystäville... Ehkä voisi ollakin ;)
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #22 : Syyskuu 26, 2024, 18:06:19 »

Ensinnäkin kiitos, että aloitit keikkakertomusten kirjoittamisen! Hienoa saada uusi kokemuksia bloggaava PT lisää, näitä ei liikaa ole. Ja todella hyvin kirjoitettu ensimmäinen kirjoitus, tykkäsin. Toivottavasti jaksat kirjoittaa jatkossakin. Aloituksia täällä aika usein on, mutta suhteellisen harva on jatkanut aloituksen jälkeen (erityiskiitos tässä kohden JohannaTontulle, jonka turinoista olemme saaneet nauttia pitkään ja säännöllisesti).

Satiiniseireeni syntyi lopulta omasta päästä kaikkien sen ehdottamien nimien pohjalta. Satiini materiaalina ei ole itselle mikään juttu vaikka satiinilakanoissa nukunkin.

Satiiniseireeni on oikein hieno ja hyvä nimi, mutta kyllä se ilman muuta luo satiinisia odotuksia siitä, että nimimerkillä olisi erityisesti tarjottavaa juuri satiinin ystäville... Ehkä voisi ollakin ;)

Mä kirjoittelen mielelläni paljonkin, mutta jatko-osia ei vielä ihan pian ole tulossa lisää, sillä en ainakaan ennen marraskuuta keikalle ehdi. Ellen sitten lähde keikalle ihan vain tuohon itäiseen naapuriin, josta turskat eivät tunnu kovin helposti haluavan vaivautua Westendin länsipuolelle.

Satiinista sen sijaan, sitä kaipaavalle kyllä aivan varmasti järjestyy. Tarkoitin vain, että itselläni ei ole satiinifetissiä tai suurta intohimoa juuri satiinisiin vaatteisiin esim.
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #23 : Joulukuu 27, 2024, 19:37:26 »
Helsinki, päivä 1

Ankeana joulukuun aamuna astuin metroon ja matkustin sillä noin 15 kilsaa itään päin testaamaan tuleeko Helsingin puolella eri asiakkaat kuin kotosalla. Laskettakoon tämä keikaksi, olenhan päivystämässä muualla kuin kotona.

Helsinkiläiset eivät olleet innokkaita tekemään ennakkovarauksia, ja vähän jännitti, että mitä tästä mahtaa tulla. Illaksi on kuitenkin ohjelmassa myös muuta menoa Helsingissä, joten ajattelin, että ei mene päivä täysin pilalle vaikka asiakkaita ei olisi.

Puhelin alkoikin piippaamaan heti aamusta lähes taukoamatta. Kello tulee nyt kolme ja olen ehtinyt ottaa vastaan useita asiakkaita sen lisäksi, että pidin lounastauon.

Kun astuin keskustan kadulle varsin mukavasta ja viihtyisästä majoituksestani oli sankka sumu laskeutunut talojen väliin, jotenkin aika tunnelmallista lonkeron sävystä huolimatta. Kävin kulman takana kaupassa hakemassa eväitä ja poikkesinpa pitkäripasessakin hakemassa pari pulloa cavaa illan rientoihin.

Asiakkaita on ollut laidasta laitaan hellää GFE:tä, kiihkeitä pikapanoja ja hierontaakin olen päässyt harjoittelemaan. Tosi moni on halunnut tulla ihan lyhyellä varoitusajalla, mikä on mulle harvinaisempaa, ja vielä useampi kyselyistä huolimatta kuitenkin valinnut olla tulematta, ja sehän on ihan normaalia kyllä.

Tähän asti päivän asiakkaat ovat olleet erittäin mukavia ja positiivisia kokemuksia. Nyt päivystäessä tapan aikaa tanssimalla nakuna, sillä illan biletykset kutkutaa jo mielessä.

Viiden maissa aloin katselemaan tulevan illan asua ja huomasin että olen unohtanut kokonaan pinnit kotiin ja tilanne vaatii pinnejä. Onneksi ei nyt ole asiakasta tulossa, verkkarit äkkiä jalkaan ja kohti Kaisaniemeä. Lähtiessä kilahtaa puhelimeen niin hullu ehdotus että tavallisesti en edes harkitsisi, mutta kun nyt osui niin täydellisesti aika ja paikka kävelyreitin varrelle niin suostuin tekemään vähän erikoisemman outcallin, nimittäin pikapano puolijulkisella paikalla. Oli muuten aivan älyttömän hauskaa.

Kuuden jälkeen puen mustan kotelomekon päälle ja vedän verkkosukkikset jalkaan. Hillityt päivämeikit vaihtuvat dramaattisempaan lookiin ja ponnari muuttuu tyylikkääksi nutturaksi. Kimaltavat korkkarit ja cavapullot kainalossa kipitän sporaan. Koska olen mukavuudenhaluinen keski-ikäinen vedin verkkosukkisten päälle mustat housut. Olen siis incognito-horo matkalla illan pippaloihin.

Oli tosi hauska päivä Helsingissä, nyt vaihdan vapaalle.
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #24 : Joulukuu 28, 2024, 18:58:46 »
Helsinki, päivä 2

Aamuyön tunteina hipsin takaisin majoitukseeni ja pikaisen suihkun kautta peiton alle. Unohdin laittaa puhelimen äänettömälle joten eikös se alkanut kuuden aikaan jo soimaan (miksi pitää soittaa kun joka paikassa numeron vieressä lukee että ei puheluita?). Äänet pois ja peitto takaisin korviin. Aamupäivälle oli yksi varaus, mutta se peruuntui aamulla joten en pitänyt kiirettä sängystä poistumisen kanssa.

Puolen päivän aikaan lopulta kömmin peiton alta ja aloin hiljalleen keräilemään edellisenä iltana ympäri kämppää levittämääni omaisuuttani siistimpään järjestykseen jotta kehtaa taas päästää asiakkaita sisään. Lähikaupasta hakemaan aamupalaa ja kahvia.

Päivä täyttyi kivasti varauksista. Ihanaa kun asiakkaita on niin monen ikäisiä ja todella erilaisia.

Sisälläni asuu pieni puuma joka aina salaa vähän ihastelee nuoria komeita miehiä, mutta samaan aikaan nautin paljon myös oman ikäisistä miehistä, kuin myös merkittävästi itseäni vanhemmista joiden seurassa tunnen itseni jopa nuoreksi tytöksi riippuen vähän siitä minkälainen tunnelma tapaamisessa on. Eilen hymyilytti illalla kuulemani Billie Eilishin Bad guy ja erityisesti kohta "might seduce your dad type" koska olen vähän sellainen, että voisin oikeasti napata matkaani nuoren kundin, tai hänen isänsä, ja onpa asiakkaana ollut jopa näitä nuorten kundien isoisiäkin.

Päivä alkaa soft dommella kokemattoman nuorehkon asiakkaan kanssa ja tapaamisesta tulee itselle tosi kiva fiilis ja jää hyvät energiat päälle pitkäksi aikaa.

Iltapäivään mahtui joukkoon myös yksi peruutus, mutta ei sentään ohareita. Lopulta päivä päättyi ihanan rauhalliseen tunnin GFE-kohtaamiseen johon oli hyvä lopettaa tämän vuoden osalta työt.

Pitkä kuuma suihku ja hyvän tuoksuinen saippua. Siivosin paikat, pakkasin kamat ja nyt istun metrossa matkalla länteen. Viikon päästä palaan Helsinkiin.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 28, 2024, 19:01:16 kirjoittanut AnnaB »
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #25 : Joulukuu 29, 2024, 01:11:54 »
Kiitos Helsinki, sain ekan rapsan mun RE-ilmoon 😍. Vastahan tässä on vuosi tehty töitä eikä yhden ainoaa rapsaa ole kukaan vielä kirjoittanut. Achievement unlocked 🔓💪👌!
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #26 : Joulukuu 29, 2024, 17:13:27 »
Heippa taas, jo kolmatta kertaa saman vuorokauden aikana 😅.

Näyttää vahvasti siltä, että tästä ketjusta on muodostumassa laajemminkin mun hupakkoelämästä kertova blogi, sillä tunnen sellaiselle tarvetta. Varmaan laitan blogin pystyyn myös mun nettisivuille, mutta olen vähän kiintynyt tähän saittiin siitä huolimatta, että täällä aina välillä perseilläänkin aika pahasti, joten miksi en tänne kirjoittaisi kun joukossa on myös mahtavia tyyppejä, joilta olen saanut ihania viestejä ja kommentteja.

Selväähän on toki, että tämä ketju ei sovi heikkohermoisille eikä kärsimätömille lukijoille, sillä en osaa kirjoittaa mitään lyhyesti, enkä oikeastaan haluakaan. Pidän kirjoittamisesta ja tulen iloiseksi siitä, että selkeästi ainakin muutamat täällä tykkää mun jutuista (btw löysin maineen vasta eilen ja havaitsin teidän ihanat kommentit pitkältä ajalta vasta nyt!) Tähän ketjuun saa vapaasti kommentoida, mutta en tykkää negatiivisesta turhan länkytyksestä ja vittuilusta joten toivon, että vain asiallisia ja kivoja kommentteja tähän ketjuun.

Kirjoittelin Olohuoneen palveluntarjoajien esittelyketjuun eilen pitkän päivityksen itsestäni koska halusin kertoa laajentuneesta palveluvalikoimasta ja siinä samalla muutenkin vähän ilakoin sitä, että tässä tuli juuri vuosi täyteen hupakointihommia ja pohdiskelin omaa kehittymistä ja kasvua kuluneen vuoden aikana. Tavallaan sen saman olisi voinut kirjoittaa tähänkin, mutta tajusin sen vasta jälkikäteen. Kiinnostuneet voivat kuitenkin käydä sen sieltä kurkkaamassa.

Asia mistä nyt halusin päästä kertomaan oli mun ihanat brunssitreffit Anni Auringonkukan kanssa. Siis voi jestas mikä mimmi ja kertakaikkisen upea kollega  :inlove:. Istuttiin neljä tuntia kahvilassa ja eksyttiin jatkuvasti asiasta viidenteen kun puhuttiin hupsuttelusta, elämästä, suunniteltiin kaikkea kivaa tulevaisuuteen ja havaittiin, että meissä on hirveän paljon samaa ja oikeasti synkkaa vaan tosi hyvin. Tästä tulee ehkä vahingossa vähän sellainen Annin fan girl appreciation rant, joten anteeksi jo etukäteen 😄.

Olen tutustunut tällä nyt vuoden kestäneellä urallani useisiin upeisiin ja mahtaviin kollegoihin joiden kanssa on ollut kiva tehdä yhteistyötä, tutustua ja tehdä myös duo-tapaamisia, mutta aiemmin ei vaan ole ollut paikkaa missä olisin voinut näitä juttuja hehkuttaa, eikä kaikki kollegat myöskään halua, että heitä mainitaan täällä, mihin heille tietenkin suon oikeuden.

Annin kanssa suunniteltiin maaliskuulle kunnon Lapin taikaa ja ihania duo-juttuja, ja odotan sitä nyt jo ihan liekeissä. Kunhan saadaan majoitus varattua niin kerrotaan myös yksityiskohtia, mutta tuon reissun yhteyteen järjestelen itselleni myös keikkakiertueen pohjois-Suomeen maaliskuulle. Rovaniemi tulee olemaan yksi kohteista, koska Anni on kehunut Rollon asiakkaat maasta taivaisiin (vain yleisellä tasolla, huom). Oulu varmasti myös osuu reitille, mutta muusta en vielä tiedä.

Tänään töistä Annin kanssa keskustellessa ymmärsin taas paljon myös itsestäni seksityöntekijänä, siitä mikä mua tässä viehättää, motivoi ja miksi nautin niin hemmetin paljon tästä työstä. Mulle selkeytyi taas niin paljon vahvemmin se, että haluan kohdata ihmisiä myös syvemmällä tasolla ja sitähän mä siis olen tähänkin asti tehnyt, se vaan tuli sanoitettua selkeämmin, ja sanoittamisen seurauksena myös vahvistuu käytännössä.

Vaikka mulla on palveluissa tarjolla niitä vartin tapaamisiakin, en koskaan tule olemaan liukuhihnalla vartin välein asiakkaita kohtaava PT, vaan painotun tosi vahvasti niihin aitoihin kohtaamisiin jotka on paljon muutakin kuin pussien tyhjennystä. En todellakaan väheksy tai paheksu niitä seksityöntekijöitä, jotka sitä halua tehdä, sillä uskon että jokainen meistä tekee töitä tavalla josta itse eniten tykkää ja mikä sopii itselle ja sehän on vain hyvä, että alalla on erilaisia tekijöitä ja siten jokaiselle jotain.

En myöskään katso nenän vartta pitkin niitä asiakkaita jotka haluavat juuri pelkästään sitä paineiden purkua, otan myös heidät vastaan omana itsenäni, lämmöllä ja samalla kunnioituksella kuin kaikki elämässäni kohtaamani ihmiset. Sen olen kuitenkin tajunnut, että Espoossa otan näitä vartin asiakkaita vastaan vain silloin harvoin kun päivystän, pitkiä tapaamisia (mulle pitkä on siis 30min tai enemmän) sen sijaan otan mielelläni myös silloin kun en päivystä, aina kun se on mahdollista. Useinhan se on, mutta ei aina. Kysyä voi kuitenkin koska tahansa.

Olen jo pidempään suunnitellut, että laitan omille nettisivuille kalenterin mistä näkee milloin olen tavattavissa omassa paikassani ja milloin mahdollisesti myös muualla. Mulla on sellainen fiilis, että Helsinki tulee olemaan jatkossa paikka jossa otan useamminkin incall-asiakkaita, sen verran kiva oli tämä välipäivien kokeilu.

Haluaisin laittaa nettisivuille myös lainauksia asiakaspalautteista, mutta niistä pitää ensin kysellä lupia asiakkailta jotka ovat sitä antaneet. Jos just sinä olet käynyt mun luona ja haluat antaa sellaista palautetta mitä voin julkaista mun sivuilla, niin laita tulemaan ❤️.

Siitä puheen ollen, puhutaanpa vielä hetki rapsaamisesta. En ole oikein kehdannut pyytää asiakkaita rapsaamaan RE:ssä tai täällä, sillä olen ajatellut, että sellaisen kyllä kirjoittavat ne jotka ovat nauttineet tapaamisesta ja olleet tyytyväisiä saamaansa palveluun - tai ne jotka eivät todellakaan ole olleet. Kukaan ei kuitenkaan ole mua rapsannut oma-aloitteisesti, mikä on oikeastaan vähän harmittanut mua ja saanut joskus miettimään, että mikäs mussa on vikana vaikka tiedänhän minä, että ei mussa mitään vikaa ole.

Tiedän että täällä on miehiä jotka on mun luona käyneet ja olen saanut yksityisesti kivaa palautetta. Kerran multa on kysytty lupaa tänne rapsaamiseen, ja vaikka annoin siihen tosi mielelläni luvan, niin tämä asiakas ei sitten kuitenkaan sitä kirjoittanut. Ehkä hänelle tuli muita kiireitä ja se sitten vaan jäi. Eikä se mitään haittaa, kaikilla on toivottavasti muutakin tekemistä kuin roikkua täällä.

Nyt sain tosiaan Helsingin keikan jälkeen ensimmäisen rapsan ilmooni RE:ssä. Siellä mun ilmo on nykyään pelkkä Anna, kun siellä ei saa vaihtaa ilmoituksen otsikkoa, enkä halua maksaa uutta trial jaksoa vain laittaakseni saman ilmon uudella otsikolla - Anna on ajalta ennen Satiiniseireniä jonka olen nyt jättämässä taakseni.

Kuten kirjoitin siihen esittelyn päivitykseen, niin Satiiniseireeni ei hyvästä yrityksestä huolimatta koskaan juurtunut mulle, eikä lopulta tunnu ollenkaan omalta, sillä olin jo ehtinyt kiintyä AnnaB:hen. Ongelma on, että se nimi on käytössä eräällä aivan toisella yrittäjällä, minkä olisin tiennyt, jos olisin ollut fiksu ja googlannut ensin ennen kuin valitsin ton nimen alunperin. Niinpä tässä loppuvuodesta asiaa jonkin aikaa jo mietiskelyäni päätin vaan tuunata rakasta nimeäni ja se tulee jatkossa olemaan AnnaVonB, tuttavallisesti Anna tai Annabee puheessa.

Tähän ketjuun kirjoittelen jatkossa varmasti keikkailuelämästä, mutta myös muista asioista tähän työhön liittyen. Kiva jos luit tänne asti ❤️. Kommentit ovat tervetulleita  :inlove:.
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
« Vastaus #27 : Joulukuu 29, 2024, 19:39:09 »
Tosi kiva kun joku kirjoittaa tänne järkevääkin sisältöä. Muutenhan olisi pelkästään sitä länkytystä.

Myös tämän foorumin kalenteria voi käytellä sellaiseen missä kaupungissa milloinkin on -tiedottamiseen. Itse asiakkaana hyödynnän lähinnä maakuntamatkaillessa, ja onhan se helpompaa kun on yksi kalenteri mistä tutkia. Toki jos pitää omaa kalenteria niin, että siinä on julkisesti näkyvissä koska kioski on auki ja aikoja vapaana niin se on asiakasnäkökulmasta jo todella luksusta. Eipä tule mieleen kuin yksi joka tätä tekee.

Rapsaamisesta: en yleensä kirjoita juuri mitään oma-aloitteisesti — vain pt:n pyynnöstä tai jos täällä joku onnistuu kirjoittamaan asiallisen kysymyksen. Ei muuten jaksa runkkareita yksäreissä kinuamassa lisätietoja, eikä mua ihan hirveästi myöskään kiinnosta tuottaa lisäarvoa RE:n ylläpitäjille. Ihan ok sanoa tapaamisen loppuun että jos tykkäät rapsailla niin olisi kiva lukea tms.

Lapin taika kiehtoo nyt aivan eri tavalla, pitääkö tässä alkaa varailla junalippuja…

Poissa Blain

• Hero Member
« Vastaus #28 : Joulukuu 29, 2024, 19:59:07 »
Mä koen Annan hyvinkin viehättäväksi ja näkemisen arvoiseksi jo näiden hänen kirjoituksiensa takia.

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #29 : Joulukuu 29, 2024, 20:18:15 »
Tosi kiva kun joku kirjoittaa tänne järkevääkin sisältöä. Muutenhan olisi pelkästään sitä länkytystä.

Myös tämän foorumin kalenteria voi käytellä sellaiseen missä kaupungissa milloinkin on -tiedottamiseen. Itse asiakkaana hyödynnän lähinnä maakuntamatkaillessa, ja onhan se helpompaa kun on yksi kalenteri mistä tutkia. Toki jos pitää omaa kalenteria niin, että siinä on julkisesti näkyvissä koska kioski on auki ja aikoja vapaana niin se on asiakasnäkökulmasta jo todella luksusta. Eipä tule mieleen kuin yksi joka tätä tekee.

Rapsaamisesta: en yleensä kirjoita juuri mitään oma-aloitteisesti — vain pt:n pyynnöstä tai jos täällä joku onnistuu kirjoittamaan asiallisen kysymyksen. Ei muuten jaksa runkkareita yksäreissä kinuamassa lisätietoja, eikä mua ihan hirveästi myöskään kiinnosta tuottaa lisäarvoa RE:n ylläpitäjille. Ihan ok sanoa tapaamisen loppuun että jos tykkäät rapsailla niin olisi kiva lukea tms.

Lapin taika kiehtoo nyt aivan eri tavalla, pitääkö tässä alkaa varailla junalippuja…

Foorumin kalenteria olen nyt oppinut käyttämään, mutta niin monet eivät tästä foorumista ole ikinä kuulleetkaan että omilla sivuilla olevasta kalenterista saattaisi olla iloa.

Rapsoista, olen siis ollut aivan harhakäsityksessä rapsojen kanssa kun kuvittelin, että olisi jotenkin noloa pyytää asiakkaita kirjoittamaan niitä.

Älä varaa junalippuja ennen kuin on päivämäärät tiedossa 😉.
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #30 : Joulukuu 29, 2024, 20:18:45 »
Mä koen Annan hyvinkin viehättäväksi ja näkemisen arvoiseksi jo näiden hänen kirjoituksiensa takia.

Kiitos, ihanasti sanottu  :inlove:
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #31 : Joulukuu 29, 2024, 20:29:53 »

Alleviivaan tämän, kirjoitukset antavat erittäin positiivisen kuvan Annasta. Vaikka on sanottu tai kirjoitettu, että forkalta ei saa asiakkaita, olen toisaalta saanut käsityksen, että tällaiseen ilmaisuun kykenevillä niitä asiakkaita riittää. Positiivinen ja hyvä ilmaisu on seksikästä   :inlove:

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #32 : Joulukuu 29, 2024, 21:08:31 »

Alleviivaan tämän, kirjoitukset antavat erittäin positiivisen kuvan Annasta. Vaikka on sanottu tai kirjoitettu, että forkalta ei saa asiakkaita, olen toisaalta saanut käsityksen, että tällaiseen ilmaisuun kykenevillä niitä asiakkaita riittää. Positiivinen ja hyvä ilmaisu on seksikästä   :inlove:

Kiitos ❤️🥰. Moni kollega on sitä mieltä, että tämä foorumi on enimmäkseen paskakaivo minkä suuntaan ei edes kannata katsoa, mutta se on trollaavien idioottien aikaansaama ilmiö ja mun tekee kovasti mieli koittaa kääntää ainakin omalta osaltani sisällön suuntaa kivemmaksi.
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Paikalla AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #33 : Joulukuu 30, 2024, 09:58:07 »
Tusen tack AnnaVonB kauniista sanoista täällä ja vielä paremmasta brunssiseurasta 🙌

Oli ehkä vaan ajan kysymys, milloin me kaksi kirjoittamisesta ja muusta viipyilevämmästä menosta nauttivaa hupsua päädytään samaan paikkaan. Ootan innolla sun saapumista Lappiin sekä niitä metkuja, joita me siellä kauneimpana vuodenaikana eli kevättalvella keksitään 🤩

Oman kokemukseni mukaan forkalta todellakin löytyy asiakkaita ja aivan ihania sellaisia. Olin suorastaan häkeltynyt miten tällä mun juuri päättyneellä ekalla kunnon kiertueella etenkin Helsingin kalenteri alkoi täyttyä jo kauan ennen kuin ilmo näkyi naapurissa tai koko muikkelia Etelä-Suomessa. Syvä kiitos ihan jokaiselle tapaamalleni. Nautin täysin rinnoin (öhöhö)

Myös lurkkaajat, I see you 😘

Toki tätä lukeville kollegoille kuitenkin muistutus, että vaikka täältä keskimäärin tuleekin hyvätapaista herrasmiestä kylään, sama oma due diligence on tehtävä kuin muutoinkin ja omaan intuitioon luotettava (eikä sekään aina riitä). Kaikilla ei valitettavasti ole hyvät aikeet mielessä.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 30, 2024, 10:03:22 kirjoittanut AnniAuringonkukka »
❄️ Pakkastalveen peuhaamista Rovaniemellä 8.1. alkaen ❄️

Poissa Noodelidude

• Hero Member
« Vastaus #34 : Joulukuu 30, 2024, 12:41:33 »
Moni kollega on sitä mieltä, että tämä foorumi on enimmäkseen paskakaivo minkä suuntaan ei edes kannata katsoa, mutta se on trollaavien idioottien aikaansaama ilmiö

Höh :( Luulin Ylilaudan olevan edellä mainitun kaltainen paikka, ja saitilla olisi se asiakkaiden la crème de la crème. ;D
🌸Real_Noodelidude🌸

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #35 : Joulukuu 30, 2024, 12:52:59 »
Moni kollega on sitä mieltä, että tämä foorumi on enimmäkseen paskakaivo minkä suuntaan ei edes kannata katsoa, mutta se on trollaavien idioottien aikaansaama ilmiö

Höh :( Luulin Ylilaudan olevan edellä mainitun kaltainen paikka, ja saitilla olisi se asiakkaiden la crème de la crème. ;D

Ylilautaa ei voi edes mainita samana päivänä. Se on se ydinjätetunneli joka pitäisi kaivaa syvälle peruskallioon, ettei saasteet leviä, ja sulkea ikuisiksi ajoiksi myös tulevilta sukupolvilta samasta syystä. Tän foorumin meininki muistuttaa välillä enemmänkin sellaista navetan kyljessä olevaa vanhaa, suurta ja  avonaista säiliötä mihin se kaikki kusi ja paska kerääntyy odottamaan että se käytetään lannoittamiseen. Pienenä mua kiellettiin menemästä sen lähelle, etten putoa sinne sisään mutta haju onneksi piti loitolla tehokkaasti.

Kuitenkin täällä voi viihtyä ihan kohtuullisen hyvin jos osaa olla katsomatta tiettyihin paikkoihin ja oppii hyppäämään paskan yli ketjuja lukiessa. Tää vois oikeasti olla ihan kiva paikka jos moderointi olisi aktiivisempaa. Saakohan hupakko vapaaehtoistua modeksi vai katsottaisiko se pelkästään eturistiriidaksi?
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Poissa mattssonni

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #36 : Joulukuu 30, 2024, 23:30:54 »
Kiitos ❤️🥰. Moni kollega on sitä mieltä, että tämä foorumi on enimmäkseen paskakaivo minkä suuntaan ei edes kannata katsoa, mutta se on trollaavien idioottien aikaansaama ilmiö ja mun tekee kovasti mieli koittaa kääntää ainakin omalta osaltani sisällön suuntaa kivemmaksi.

Sinunlaisia kirjoittajia tarvitaan täällä, jatka samaan malliin äläkä lannistu idiooteista. Sinulla on täällä monta fania ja saitille kirjoittelevat palveluntarjoajat ovat tykättyjä.

Otetaan kaikki AnnaB:stä mallia ja muutetaan porukalla seksisaitti kivemmaksi paikaksi, kirjoitus kerrallaan.  :drinking:
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Paikalla ThomasDundee

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #37 : Joulukuu 30, 2024, 23:49:38 »

Sinunlaisia kirjoittajia tarvitaan täällä, jatka samaan malliin äläkä lannistu idiooteista. Sinulla on täällä monta fania ja saitille kirjoittelevat palveluntarjoajat ovat tykättyjä.

Otetaan kaikki AnnaB:stä mallia ja muutetaan porukalla seksisaitti kivemmaksi paikaksi, kirjoitus kerrallaan.  :drinking:

Tätä ajatusta minä kannatan!  :drinking:

Poissa Ukulelele

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #38 : Joulukuu 30, 2024, 23:55:59 »
Parasta olis kun pystyisi piilottamaan haluamansa ihmisen.

Et voi lähettää hänelle viestiä, eikä hän sinulle.

Sinä et näe hänen aloituksiaan tai kommentteja.

Trollit voisi sitten huudella yöhön.

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #39 : Joulukuu 31, 2024, 00:53:38 »
Kiitos Mattssonni ja ThomasDundee, lämmittää kovasti sydäntä tuon tämän illan käytöstavoista vääntämisen jälkeen saada tälläistä kommenttia  :inlove: :kiss:.

Ukulelelle haluan sanoa, että turska voi sen tehdäkin, mutta koen että PT:lle se voi olla jopa työturvallisuusriski.
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️