Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista  (Luettu 8233 kertaa)

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista
« Vastaus #60 : Tammikuu 07, 2025, 13:01:26 »
^^ Pilkkihaalari-pelastautumispuku, ei joko tai, vaan päällekkäin. Semmoinen ettei toisen kehon lämpöä tunne, eikä iho vilahda mistään.

No hitsi, musta tuntuu että silloin halitreffit ei ehkä ole se oikea osoite vaan GFE :).
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #61 : Tammikuu 07, 2025, 15:41:34 »
Hiukan vakavammin. Ja tähän ketjuun, vaikka olisi sopinut siihen toiseenkin.

On hienoa että maltatte pohtia palvelusisältöjä asiakkaankin edun mukaisesti (halvempaa  halipalvelua). Tässä aiheessa, kuten muissakin, on hankaluutena se, ettemme kaikki mahdu samaan karsinaan. Olettaisin, että suuri osa pystyy pidättäytymään sovituissa specseissä ilman ehdottelua upgradeamisesta tai muusta tinkimisestä, vaikka veitikka keulisikin. Mutta kun on niitäkin jotka ei. Ehkä tämä olisi suunnattavissa vakkareille, jotka tunnette ja joiden käyttäytymiseen uskallatte luottaa.

Itselläni läheisyys, hellittely, ihokontakti ja seksi on tällä hetkellä ulkoistetun ostopalvelun varassa. Suurelta osin omasta valinnasta, juuri nyt on niin paljon kaikkea meneillään, etten halua parisuhteenomaisesti ketään, jota minun pitäisi huomioida tekemisissäni ja menemisissäni. FWB olisi vastaus, mutta ronkelina ihmisvihaajana, minulle sopiva nainen ei ole tullut kotoa hakemaan. Heti kun tulee, niin lupaan heittäytyä innolla mukaan.

Voisin hyvinkin käyttää halipalveluja, hetkittäin pelkkä kylkeentyminen voisi olla juuri sitä mitä tarvitsee. Kuitenkin, usein se nostattaa myös muita haluja, joihin pelkkään hengailuun asennoitunut pt ei ole valmistautunut. Toisaalta muutaman tunnin GFE:n maksaminen käy turhaan bitcoineille, jos halittelu riittäisi.

Olisiko ratkaisuna samalle päivälle haliaika ja ”lounastauon” jälkeen panoaika. Tai haliaika yhdeltä pt:ltä ja temmi pystyssä kaahaten toisen pt:n luokse panolle? Vaikuttaa aikaa vievältä ja vaatii varmuuden synkron onnistumiselta.

Ongelma saman suuntainen kuin harvemmin vastaanottoa pitävien pt:en kanssa. Mistä tiedän että panettaa sunnuntaina 19.1.2025 klo 13-15? Todennäköisesti kyllä, mutta jos panetus onkin kivunnut niin huippuun, että ”ratkean” lauantaina jonkun päivystävän luokse, jonka käsittelyn jäljiltä olen panokoomassa kolme päivää. Ihminen on ihme eläin ja miehet himoineen erilaisia. Välillä panettaa aivan hirveästi sopimattomassa tilanteessa ja joskus sopivassa tilanteessa ei sitten napostelekaan.

Itselleni varmaankin sopisi parhaiten, jos olisi erikseen halipt, jonka kanssa ei ryhtyisi muuhun. Muutaman kerran jälkeen ehdollistuisi siihen, ettei muuta ole tarjolla ja varmaan veijarikin parissa vuodessa😁
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #62 : Tammikuu 07, 2025, 16:41:10 »
Olettaisin, että suuri osa pystyy pidättäytymään sovituissa specseissä ilman ehdottelua upgradeamisesta tai muusta tinkimisestä, vaikka veitikka keulisikin. Mutta kun on niitäkin jotka ei. Ehkä tämä olisi suunnattavissa vakkareille, jotka tunnette ja joiden käyttäytymiseen uskallatte luottaa.

..

Olisiko ratkaisuna samalle päivälle haliaika ja ”lounastauon” jälkeen panoaika.

Ja tämä käyttäytyminenhän se suurin kysymysmerkki juuri itselle onkin. Pohdin tulisiko tollasesta vaan enemmän mielipahaa ja nihkeilyä kuin oikeasti merkityksellisiä kohtaamisia.

Tosta sun ehdotuksesta vaan herää kysymys, että mitä jos ton ekan halitunnin aikana alkaa ajatus mennä liikaa sinne panotunnin puolelle ja sitten kiemurtelet hirveässä kiimassa sen tunnin kun haluaisit jo suoraa toimintaa mutta se nyt ei ollutkaan se mitä oli suunniteltu. Menipä tämä nyt hankalaksi!
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Poissa Lumijuliia

• Full Member
  • Galleria (27)
« Vastaus #63 : Tammikuu 07, 2025, 16:45:38 »
Blogimerkintä: keskiöisiä mietteitä halipulasta
 Mulla olisi jotain mukavaa päällä, todennäköisesti verkkarit tai legginsit ja t-paita ilman rintsikoita. Vaikka otetaan rennosti, niin olisin kuitenkin aktiivisesti läsnä asiakkaan tarpeita tuntosarvet pystyssä tunnustellen samalla kun hän voi keskittyä vastaanottamaan hellyyttä. Halitreffien tarkoitus olisi, että asiakkaalla on ihanan lämmin ja pörröinen fiilis kanssani, ilman eroottista latausta.

Mitä luulet, löytyisikö halitreffeille tulijoita 🤔?
Tähän kohtaan se halihomma kaatuu ku heijari veijarilla on oma mieli ;D

Mä kokeilin pari kuukautta sitten näitä läheisyys ilman seksiä -tyylisiä tapaamisia. Olivat mun gfe -hinnastoa edullisemmat. Ne eivät toimineet hyvin, sillä oikeastaan kaikki pyysivät silti panotreffit 🤭 Annan idealla vaatetuksen suhteen kyseinen idea voisi toimia paremmin. Tosin kollegani on jo kuvissa sen verran upea tapaus, että voi olla miehillä pidättelemistä 🤭
Tämä on silti söpö idea 🥰
Petite seuralaisesi Varsinais-Suomesta 😘 ❤️

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (53)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #64 : Tammikuu 07, 2025, 17:02:04 »
Kiva lukea Annan keikkailukertomuksia.  :)
Niin siitä seksittömän tapaamisen muuttumisesta seksipitoiseksi-ongelma.
Yksinkertaisesti voihan tapaamisen alussa laittaa pöydälle rahan joka vastaa seksitapaamista.
Jos pysytään housut_pysyy_jalassa-linjalla, poislähtiessä asiakas saa osan rahasta takaisin.

Itselläni ero on niinkin huomattava kuin 40e puolen tunnin tapaamisella.
kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
« Vastaus #65 : Tammikuu 07, 2025, 17:11:21 »
Noi pt vaatteet päällä happy end hieronnat taitaa olla lähimpänä tätä halihoitoa. Asiakas saa kosketusta ja purkautumisen ilman painiskelua. Ja aika paljon niiden perään täällä huudellaankin.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #66 : Tammikuu 07, 2025, 17:18:05 »
Kiva lukea Annan keikkailukertomuksia.  :)
Niin siitä seksittömän tapaamisen muuttumisesta seksipitoiseksi-ongelma.
Yksinkertaisesti voihan tapaamisen alussa laittaa pöydälle rahan joka vastaa seksitapaamista.
Jos pysytään housut_pysyy_jalassa-linjalla, poislähtiessä asiakas saa osan rahasta takaisin.

Itselläni ero on niinkin huomattava kuin 40e puolen tunnin tapaamisella.

Siis varmasti tälleen voisi tehdä, mutta sitten pitäisi olla itse myös virittäytynyt siihen tunnelmaan, että tilanne saattaa kuitenkin johtaa seksiin eikä esim. sohvalla köllöttelyyn yhdessä. Mutta tällä tavalla se upgrade olisi mahdollista.
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #67 : Tammikuu 07, 2025, 17:19:17 »
Noi pt vaatteet päällä happy end hieronnat taitaa olla lähimpänä tätä halihoitoa. Asiakas saa kosketusta ja purkautumisen ilman painiskelua. Ja aika paljon niiden perään täällä huudellaankin.

Mulla on palveluvalikoimissa happy ending hieronta nakuna, mutta kaipa sen voi saada vaatteet päälläkin jos haluaa...
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Poissa Pataässä

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #68 : Tammikuu 07, 2025, 17:42:05 »
Kyllä minä ainakin voisin kokeilla ja olen kyseisiä palveluita käyttänytkin, kuten tuonne toiseen ketjuun jo kirjoitinkin. Eikä se ollut mitenkään "kärvistelyä". Oikeastaan ne ovat olleet oikein mukavia kohtaamisia, kun on sopiva palveluntarjoaja ja itse on liikkeellä oikealla asenteella (eli tekee itselleen selväksi seksittömyyden ja on siinä "moodissa", ihan kuten palveluntarjoajakin on). Minulle nuo tapaamiset ovat olleet tietyllä tapaa jopa vapauttavia ja erityisesti se on sitä seisokin suhteen. Siihen kun ei tarvitse kiinnittää huomiota eikä varsinkaan ole mitään paineita erektion suhteen, kun sitä ei läheisyyshoidossa tarvita.

Toki siinä itsellänikin vehje nyt yleensä ainakin puolikovaksi tulee, ehkä kovemmaksikin. Ja siihen riittää ihan kauniin naisen viaton kosketus ilman taka-ajatuksia seksistä. Toivottavasti myös palveluntarjoaja ymmärtää tämän, sillä voin kontrolloida tekojani, mutta verenkiertoni suhteen olen aika voimaton eli seisokit ovat enemmän tai vähemmän spontaaneja. Siksi sen suhteen kannattaa olla ymmärtäväinen eikä pelkästä erektiosta kannata tehdä johtopäätöstä, että kohta se alkaa vongata seksiä. Toki mitä olen täältä(kin) lukenut ja kuullut, niin valitettavasti moni mies ei halua noudattaa sovittua ja yrittää silti vongata seksiä.

Käsihoidon yhdistäminen tähän on myös oikein hyvä ehdotus, jos haluaa jotain seksuaalista samalle kerralle. Sellaisessakin läheisyyshoidossa olen käynyt ja se oli myös hyvä kokemus. Pienenä ongelmana siinä voi olla ajatusten harhautuminen siihen loppuhuipennukseen, mutta itse onnistuin välttämään senkin kohtuullisen hyvin. Se varmasti auttoi, että palveluntarjoaja oli koko ajan (arki)vaatteet päällä ja että olin asennointunut läheisyyshoidolle. En voi liikaa korostaa tuota asennointumista, jos omassa mielessä on seksi, niin ei kannata valehdella itselleen, että pelkkä läheisyyshoito riittäisi.

Sen olen myös huomannut, että sellainen pieni kynnys tulee, jos haluaa palata "taaksepäin" eli jos kerrankin ottaa full servicen, niin sitten sen jälkeen pelkkä läheisyyshoidon ottaminen ei tunnu ihan niin luontevalta kuin aiemmin.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #69 : Tammikuu 07, 2025, 17:56:42 »
Toki siinä itsellänikin vehje nyt yleensä ainakin puolikovaksi tulee, ehkä kovemmaksikin. Ja siihen riittää ihan kauniin naisen viaton kosketus ilman taka-ajatuksia seksistä. Toivottavasti myös palveluntarjoaja ymmärtää tämän, sillä voin kontrolloida tekojani, mutta verenkiertoni suhteen olen aika voimaton eli seisokit ovat enemmän tai vähemmän spontaaneja. Siksi sen suhteen kannattaa olla ymmärtäväinen eikä pelkästä erektiosta kannata tehdä johtopäätöstä, että kohta se alkaa vongata seksiä. Toki mitä olen täältä(kin) lukenut ja kuullut, niin valitettavasti moni mies ei halua noudattaa sovittua ja yrittää silti vongata seksiä.

Käsihoidon yhdistäminen tähän on myös oikein hyvä ehdotus, jos haluaa jotain seksuaalista samalle kerralle. Sellaisessakin läheisyyshoidossa olen käynyt ja se oli myös hyvä kokemus. Pienenä ongelmana siinä voi olla ajatusten harhautuminen siihen loppuhuipennukseen, mutta itse onnistuin välttämään senkin kohtuullisen hyvin. Se varmasti auttoi, että palveluntarjoaja oli koko ajan (arki)vaatteet päällä ja että olin asennointunut läheisyyshoidolle. En voi liikaa korostaa tuota asennointumista, jos omassa mielessä on seksi, niin ei kannata valehdella itselleen, että pelkkä läheisyyshoito riittäisi.

Sen olen myös huomannut, että sellainen pieni kynnys tulee, jos haluaa palata "taaksepäin" eli jos kerrankin ottaa full servicen, niin sitten sen jälkeen pelkkä läheisyyshoidon ottaminen ei tunnu ihan niin luontevalta kuin aiemmin.

Itselleni ainakin on oman kokemuksen mukaan jo tosi selvää se, että miehillä alakerta elää ihan oman mielensä mukaan usein ja se on ihan luonnollista. Itse en siis vetäisi herneitä nokkaan siitä, että halihoidossa havaitsisin miehellä erektion, niin kauan kun hän ei itse siitä tee numeroa. Mulla on ollut vain hyvin vähän kokemusta ikävistä rajoja venyttävistä asiakkaista, onneksi, joten en osaa arvioida sen todennäköisyyttä kuinka helposti se menisi vonkaamiseksi tälläisessä asetelmassa.

Luulen että itse lähestyisin tätä tosi vahvasti etukäteiskommunikaation kannalta, eli tekisin hyvin selväksi sen, mitä halitreffit sisältää ja mitä ei ja pyrkisin varmistamaan että asiakas on myös tietoinen siitä.
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Poissa ThomasDundee

• Full Member
« Vastaus #70 : Tammikuu 07, 2025, 18:58:54 »
Nyt vaikuttaa yhä lisääntyvissä määrin siltä, että Anna on meikäläisen tämän vuoden to do -listalla.  :inlove:

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #71 : Tammikuu 07, 2025, 19:33:41 »
Nyt vaikuttaa yhä lisääntyvissä määrin siltä, että Anna on meikäläisen tämän vuoden to do -listalla.  :inlove:

:kiss: :inlove:
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Poissa pillut_pyöreeks

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #72 : Tammikuu 07, 2025, 20:44:48 »
Mitä luulet, löytyisikö halitreffeille tulijoita 🤔?
Tähän kohtaan se halihomma kaatuu ku heijari veijarilla on oma mieli ;D

Mikä olis jotain riittävän epäseksikästä verkkareisen sijasta, että näin ei kävisi? Vai onko sellaista sulle 😄?

Kävin uudestaan taas katsomassa nuo sun kuvat ja eipä siinä auttas ees raappahousut sulla... jos puupalttoossa  olisit niin vois toimia, mutta tämä menee jo vähän pervoksi  ;D

Kaunis nainen oloasussa rinnat painautuneena selkääni vasten, ehkä tuntien nännit selässä... lusikassa makoillen, ehkä sinun reisi minun reiden päällä tuntien häpykummun kosketuksen takamuksessani... no niin... seisoo jo nyt  ;D

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #73 : Tammikuu 07, 2025, 20:55:46 »
Kaunis nainen oloasussa rinnat painautuneena selkääni vasten, ehkä tuntien nännit selässä... lusikassa makoillen, ehkä sinun reisi minun reiden päällä tuntien häpykummun kosketuksen takamuksessani... no niin... seisoo jo nyt  ;D

Huonosti kävi  ;D
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #74 : Tammikuu 07, 2025, 21:03:34 »
Luulen että itse lähestyisin tätä tosi vahvasti etukäteiskommunikaation kannalta, eli tekisin hyvin selväksi sen, mitä halitreffit sisältää ja mitä ei ja pyrkisin varmistamaan että asiakas on myös tietoinen siitä.

Tämä on se ydin eli pitää olla selvä kuvio tai Violan  mainitsema korotus x summasta.

jos mainos olisi halitreffit siinä jäisi aivan liikaa spekulaatiota ja ajankulua kuuluuko se....
kysyvälle vastataan

Poissa Pataässä

• Jr. Member
« Vastaus #75 : Tammikuu 07, 2025, 21:30:52 »
Itselleni ainakin on oman kokemuksen mukaan jo tosi selvää se, että miehillä alakerta elää ihan oman mielensä mukaan usein ja se on ihan luonnollista. Itse en siis vetäisi herneitä nokkaan siitä, että halihoidossa havaitsisin miehellä erektion, niin kauan kun hän ei itse siitä tee numeroa.

...

Mukava kuulla, että ymmärrät tuon noin hyvin. Olen vain useasti törmännyt ihan toisenlaiseenkin käsitykseen miehistä (ne eivät olleet läheisyyshoitoja).

Näin varmasti kannattaa tehdä, sillä jokainen, jonka luona olen käynyt läheisyyshoidossa, on tehnyt juuri noin.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 07, 2025, 21:38:22 kirjoittanut Pataässä »
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #76 : Tammikuu 07, 2025, 23:44:53 »
Mä kokeilin pari kuukautta sitten näitä läheisyys ilman seksiä -tyylisiä tapaamisia. Olivat mun gfe -hinnastoa edullisemmat. Ne eivät toimineet hyvin, sillä oikeastaan kaikki pyysivät silti panotreffit 🤭 Annan idealla vaatetuksen suhteen kyseinen idea voisi toimia paremmin. Tosin kollegani on jo kuvissa sen verran upea tapaus, että voi olla miehillä pidättelemistä 🤭
Tämä on silti söpö idea 🥰

Hyvä tietää. Eli alkoiko kaikki kiltisti kaivaa kuvetta kesken treffien vai jouduitko usein sanoon ei jos ei rahaa tai maksuhaluja löytynyt? Toi jälkimmäinen mua tässä vähän jänskättäis. Ei ois kiva, että aluksi kiva ja pehmeä tunnelma lässähtää ja treffeiltä lähtis tyytymätön asiakas.
❄️ Pakkastalveen peuhaamista Rovaniemellä 8.1. alkaen ❄️

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #77 : tänään kello 00:16:23 »
Muakin kiinnostaisi kyllä kuulla lisää Lumijulia sun kokemuksesta! Tarkoitatko että kesken treffien haluttiin muuttaa panotreffeiksi, vai, että vaikka tarjosit seksitöntä, niin sitä ei haluttu?

Itselleni on tullutkin tämän pohdiskelun seurauksena paljon kyselyitä näistä halitreffeistä ja jopa muutama sovittu tapaaminen. Lähden toteuttamaan niitä kokeilumielessä, ja pyydän sitten asiakkailta myös palautetta näistä. Jännittävää!
❤️ Turku 13.-14.1. ❤️

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #78 : tänään kello 10:04:49 »
Muakin kiinnostaisi kyllä kuulla lisää Lumijulia sun kokemuksesta! Tarkoitatko että kesken treffien haluttiin muuttaa panotreffeiksi, vai, että vaikka tarjosit seksitöntä, niin sitä ei haluttu?

Itselleni on tullutkin tämän pohdiskelun seurauksena paljon kyselyitä näistä halitreffeistä ja jopa muutama sovittu tapaaminen. Lähden toteuttamaan niitä kokeilumielessä, ja pyydän sitten asiakkailta myös palautetta näistä. Jännittävää!

Jos osaa etsiä, niin naapurista pitäisi löytyä yksi tai kaksi, voi olla enemmänkin, jotka tarjoavat halitreffejä. Oma tulkintani on, että heidän päätuotteensa on dominointi.

Onko halitreffin muuttuminen panoksi ongelma, jos siitä maksetaan lisää kesken treffien. Tämä voisi olla jopa PT:n tarkoitus, vertaa privaattipaikkojen toimintaa. Siellä tyttö yrittää lypsää asiakkaalta mahdollisimman paljon lisärahaa tarjoamalla koskettelua, ehkä jopa kontaktia.

Aikanaan Helsingin Kaupunginmuseossa oli horonäyttely, jossa oli esillä PT:n "asiakaspäiväkirja".
Sitä selatessa huomasi, että asiakkaiden toivomukset olivat laidasta laitaan. Taisi siellä olla myös näitä halimis - ja paijaustoivomuksia.

Ehkä suurin ongelma tuossa on hinnoittelu. Täysi palvelu hinnoitellaan normaalisti kalliimmaksi kuin muut palvelut. Esimerkkejä hinnoittelusta löytyy selaamalla dominoiden hinnastoja.

Poissa AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
« Vastaus #79 : tänään kello 13:14:46 »
^ Oli muuten hyvä näyttely tuo. Sairaan mielenkiintoisia varsinkin ne ysärihoroilujutut
❄️ Pakkastalveen peuhaamista Rovaniemellä 8.1. alkaen ❄️