Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista  (Luettu 9410 kertaa)

Poissa MikaM

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista
« Vastaus #80 : Tammikuu 09, 2025, 15:46:43 »
^ Oli muuten hyvä näyttely tuo. Sairaan mielenkiintoisia varsinkin ne ysärihoroilujutut

Kannattaa lukea kirja, johon näyttely perustui. Sain kirjan kirjastosta vasta näyttelyn päättymisen jälkeen. Ihmettelin, miksi näyttelyssä oli hinausköysi ja haalarit. Joku orja(?) oli pyytänyt, että häntä hintaan vauhdilla auton perässä. Kirjan mukaan orja oli nauttinut vaarallisesta tilanteesta ja saanut orkut.

https://esapesonen.blogspot.com/2022/11/kirja-arvio-terhi-suokas-kyllahan-ma.html

Poissa AnniAuringonkukka

• Full Member
  • Galleria (8)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #81 : Tammikuu 09, 2025, 16:19:21 »
Toinen suositus kans tuolle kirjalle täältä. Oon lukenut ja löytyy hyllystä.

Ei oo itellä kyllä seksuaalista tuo, mutta saan jollain tasolla tosta hinausfantasiasta kiinni. Ehkä se on samanlaista hauskaa ku joku retuuttaa vaikka veneen perässä jollain? Ite tosin menisin mieluummin pilkkihaalari päällä moottorikelkan perään vedettäväksi :D Ja huom. puuterilumeen jonnekin joen tai järven jäälle, ei mihinkään kaameaan patikkoon mettään.

Sori AnnavonB ihan mega offtopic
Seuraavana Kemi
Nästa Kemi
The next stop Kemi
29.-31.1.

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #82 : Tammikuu 09, 2025, 16:55:32 »
Jos osaa etsiä, niin naapurista pitäisi löytyä yksi tai kaksi, voi olla enemmänkin, jotka tarjoavat halitreffejä. Oma tulkintani on, että heidän päätuotteensa on dominointi.

..

Onko halitreffin muuttuminen panoksi ongelma, jos siitä maksetaan lisää kesken treffien. Tämä voisi olla jopa PT:n tarkoitus, vertaa privaattipaikkojen toimintaa. Siellä tyttö yrittää lypsää asiakkaalta mahdollisimman paljon lisärahaa tarjoamalla koskettelua, ehkä jopa kontaktia.

..

Ehkä suurin ongelma tuossa on hinnoittelu. Täysi palvelu hinnoitellaan normaalisti kalliimmaksi kuin muut palvelut. Esimerkkejä hinnoittelusta löytyy selaamalla dominoiden hinnastoja.

Siis varmasti löytyy kyllä näitä halipalveluita etsimällä, sitä en epäile.

Halitreffien muuttuminen panotreffeiksi kesken kaiken voi olla ongelma jos PT ei ole sillä tuulella ja siihen oikein asennoitunut. On eri asia myydä halitreffejä joiden on tarkoitus myös pysyä sellaisina, tai myydä halitreffejä mutta valmistautua henkisesti panotreffeihin.

Omaan arvomaailmaani ei istuisi yhtään tälläinen lypsämismentaliteetti missä asiakas maksaa ensin jotain ja minä yrittäisin sitten häneltä viekotella lisää. Se on täysin päin vastoin sen mitä näistä halitreffeistä ajattelen.

Itse näe hinnoittelua tässä millään tavalla ongelmallisena, se on tässä koko kuviossa varmaan se helpoin osuus 😅.
❤️ Lomalla - seuraavana Helsinki 29.-30.1.❤️

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #83 : Tammikuu 09, 2025, 16:58:01 »
Ite tosin menisin mieluummin pilkkihaalari päällä moottorikelkan perään vedettäväksi :D Ja huom. puuterilumeen jonnekin joen tai järven jäälle, ei mihinkään kaameaan patikkoon mettään.

Sori AnnavonB ihan mega offtopic

Tiedän mitä Levillä tapahtuu jos meille sattuisi tulemaan tylsää 😂.

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #84 : Tammikuu 09, 2025, 17:30:49 »
Jos osaa etsiä, niin naapurista pitäisi löytyä yksi tai kaksi, voi olla enemmänkin, jotka tarjoavat halitreffejä. Oma tulkintani on, että heidän päätuotteensa on dominointi.

Onko halitreffin muuttuminen panoksi ongelma, jos siitä maetaan lisää kesken treffien. Tämä voisi olla jopa PT:n tarkoitus, vertaa privaattipaikkojen toimintaa. Siellä tyttö yrittää lypsää asiakkaalta mahdollisimman paljon lisärahaa tarjoamalla koskettelua, ehkä jopa kontaktia.

Ehkä suurin ongelma tuossa on hinnoittelu. Täysi palvelu hinnoitellaan normaalisti kalliimmaksi kuin muut palvelut. Esimerkkejä hinnoittelusta löytyy selaamalla dominoiden hinnastoja.

Siis varmasti löytyy kyllä näitä halipalveluita etsimällä, sitä en epäile.

Halitreffien muuttuminen panotreffeiksi kesken kaiken voi olla ongelma jos PT ei ole sillä tuulella ja siihen oikein asennoitunut. On eri asia myydä halitreffejä joiden on tarkoitus myös pysyä sellaisina, tai myydä halitreffejä mutta valmistautua henkisesti panotreffeihin.

Omaan arvomaailmaani ei istuisi yhtään tälläinen lypsämismentaliteetti missä asiakas maksaa ensin jotain ja minä yrittäisin sitten häneltä viekotella lisää. Se on täysin päin vastoin sen mitä näistä halitreffeistä ajattelen.

Itse näe hinnoittelua tässä millään tavalla ongelmallisena, se on tässä koko kuviossa varmaan se helpoin osuus 😅.

Ulkopuolisen on tietenkin mahdotonta tietää, mitä ostajan ja myyjän päässä liikkuu.
Tuo lypsäminen on normitouhua kaikissa privaatti ja vastaavissa paikoissa. Ovimaksu menee pääosin paikan pitäjälle. Suljettujen ovien takana sitten neuvotellaan mitä temppu X tai Y maksaa. 

Tulkitsin tuossa aikaisemmin tilanteen olleen sellaisen, että halisessio haluttiin vaihtaa samalla hinnalla panosessioon. Kerran minulle kävi niin, että minulle tarjottiin pyytämättä ja yllättäen lisämaksusta kultaista suihkua. Yllättäen siksi, että en mitenkään ollut antanut merkkiä, että olisin kiinnostunut GS:stä. Kauppoja ei syntynyt.

Eräällä tunnetulla seksityöntekijällä oli aikaan ravintolamenun tapainen listaus hintoineen, mitä mikin temppu vastaa. Tuollainen listaus saattaa hämätä asiakkaita, eikä kauppaa synny. Myöhemmin hän siirtyi selvään tuntihinnoitteluun. Tosin GS:lla taisi olla lisämaksu.

Naapurissa ilmoittaa eräs PT kahdella eri nimimerkillä. Hänellä taitaa olla tarjolla liki kymmenen erilaista palvelua. Esimerkiksi full servisestä (tätä tosin pitää osata kysyä), asusteiden myyntiä sekä webcamia. Myös valokuvastudio löytyy, josta voi tilata vaikka hääkuvauksia. Seksityötä voi tehdä niin monella eritavalla. Tätä eivät ihmiset normaalisti hoksaa.

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #85 : Tammikuu 09, 2025, 17:37:06 »
Seksityötä voi tehdä niin monella eritavalla. Tätä eivät ihmiset normaalisti hoksaa.

Voi olla että keskiverto seksipalveluiden ostaja ei tosiaan hoksaa, mutta kyllä mullakin tässä aika monta bisnestä on rinnakkain/ palvelumenussa, jotka kaikki seksityön sateenvarjon alle nätisti nippuun menee, ja hyvin monilla kollegoilla vielä enemmänkin.

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #86 : Tammikuu 09, 2025, 18:10:29 »
Seksityötä voi tehdä niin monella eritavalla. Tätä eivät ihmiset normaalisti hoksaa.

Voi olla että keskiverto seksipalveluiden ostaja ei tosiaan hoksaa, mutta kyllä mullakin tässä aika monta bisnestä on rinnakkain/ palvelumenussa, jotka kaikki seksityön sateenvarjon alle nätisti nippuun menee, ja hyvin monilla kollegoilla vielä enemmänkin.
[/quote

Naapurissa kannattaa käyttää hakutoimintoja. Tosin kieltämättä yllätyin, kun sattumalta hoksasin tuntemani PT:n toisen nimimerkin ja näin sillä jätetyt ilmoitukset.

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #87 : Tammikuu 09, 2025, 19:48:26 »
Naapurissa kannattaa käyttää hakutoimintoja. Tosin kieltämättä yllätyin, kun sattumalta hoksasin tuntemani PT:n toisen nimimerkin ja näin sillä jätetyt ilmoitukset.

Niin kannattaa! Sitä ei tiedä mitä sieltä löytää, aika monilla on siellä teknisistä syistä paljon erilaisia ilmoja. Mukaan lukien allekirjoittanut.

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #88 : Tammikuu 09, 2025, 20:42:34 »

Niin kannattaa! Sitä ei tiedä mitä sieltä löytää, aika monilla on siellä teknisistä syistä paljon erilaisia ilmoja. Mukaan lukien allekirjoittanut.

Yllättävän moni tarjoaa täyttä palvelua, vaikka sitä ei heti jostain ilmoituksesta huomaa. Aina kannattaa kysyä, onko joku palvelu tarjolla. Naapurissa näkyy ilmoituksia duosta. Viime vuonna tuli kokeiltua kahda duoa. Tästä mahdollisuudesta ei löydy ilmoituksia naapurista, mutta asia selvisi kysymällä. Toinen oli vielä vuosia vanha duo,  vaikka eivät sitä ole julkisesti mainostaneet.

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #89 : Tammikuu 13, 2025, 09:19:37 »
Viikko kotikylällä on ollut leppoisa. Päivystin kokeeksi pari päivää vaikka en yleensä sitä tee, ja kokeilu oli todella onnistunut. Joitain tosi ihania kohtaamisia sekä uusien, että vakkareiden kanssa ja kaikkea laidasta laitaan mitä mulla vaan palveluvalikoimassa on. Luonnollisesti tässä on tuuristakin paljon kyse, sillä voi olla myös päiväkausia tosi hiljaista, vaikka ilmoitukset olisi aktiivisia. Se on tyypillistä kun sijaitsee samassa kaupungissa koko ajan ja siksi olenkin aloittanut keikkailun.

Nytkin on laukku pakattu ja ennakkovarausten yhteydessä esitetyt asutoiveet huomioitu. Kaksi muutakin keikkaa jo kalenteriin merkitty ja monta muuta suunnitelmissa. Juuri tällä hetkellä odotan uteliaana kohteleeko Turku mua hyvin vai huonosti, näistä kun ei ikinä etukäteen varmaksi tiedä. Ainakin tosi kivoja ennakkovarauksia on tehty, ja treffejä myös kollegojen kanssa sovittu.

Naapurista löytyy, en nähnyt tarpeelliseksi tällä kertaa vaivautua RE:hen, kun ei nyt huvita vastaanottaa sitä "Hi are you free"-viestitulvaa, eikä sitä, että puhelin soi taukoamatta koko yön.

Rapsaa Turusta tiedossa sitten loppu viikosta!

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #90 : Tammikuu 15, 2025, 15:26:39 »
Enhän mä mitään loppuviikkoa malta odottaa kun tässä jo kotimatkalla tuli kynäiltyä pientä rapsaa Turusta. Olkaapa hyvät:

Hyppäsin lounasaikaan bussiin Kampista kohti Suomen vanhinta kaupunkia, ja seuraavat kaksi tuntia putkeen vastasin taukoamatta viesteihin ja sähköposteihin. Tuntui että puoli Turkua haluaa saapua luokseni seuraavana aamuna klo 9-13 välisenä aikana. Onneksi oli niitäkin jotka toivoivat muita aikoja mutta tämä aamuryntäys yllätti.

Saapumispäivän illalle otin vain muutaman pokan sillä halusin aloittaa rauhassa ja nauttia saunasta johon niin harvoin tavallisesti pääsen. Illan asiakkaat olivat varsin ihania, kohteliaita ja kaikin puolin malliasiakkaita jollaisia otan mielelläni vastaan koska tahansa. Keskenään hyvin erilaisia, palveluvalikoimani laidasta laitaan.

Työpäivän lopuksi wolttasin ruokaa, sillä en ollut ehtinyt käydä kaupassa, ja saunoin pitkään kosteista löylyistä nautiskellen. Menin lötkönä ja tyytyväisenä nukkumaan.

Seuraavana aamuna heräsin hyvällä tuulella ja valmistauduin kiireisen aamupäivään, joka oli täynnä ennakkovarauksia jo viikonloppuna. En edes pysynyt laskuissa siitä, kuinka monelle jouduin edellisenä päivänä kertomaan, että aamuaika ei onnistu, ja ehdottamaan jotain toista aikaa. Turussa olisi aamutapaamista toivovia ollut moninkertainen määrä siihen nähden mitä pystyn ottamaan. Kuitenkin muutama runkkari pilasi ilon toisilta tekemällä hupivarauksia, tein nimittäin keikkailevan hupsun aloittelijamokan ja otin Prime Time ajalle ennakkovarauksia ilman varausmaksua.

Yksi oli klassinen ennakkohupivaraaja, joka ei sitten vahvistanut varausta annettuun aikaan mennessä. No hänen aika oli helppo antaa seuraavalle kysyjälle, joka kuitenkin meni myös sähläämiseksi ja sillä aikaa sanoin kahdelle, että ei ole vapaata.

Sitten yksi oli oikein kunnon perseenreikä, varsinainen Paha Mieli -Palvelun päätoimittaja, joka varmaan sai sairasta tyydytystä aiheuttamastaan tulonmenetyksestä. Ketku joka osasi esittää täydellisen asiallista asiakasta, osasi välttää kaikki runkkaritutkan värähdykset ja oharivibat. Ilmoitti sovittuun aikaan, että on tulossa ja pyysi osoitteen ja ohjeet juuri niin kuin kuuluukin. Mutta oikealla kellonlyömällä ei tätä selkärangatonta savuverhoa näy, eikä tietenkään vastaa viesteihin. Pitkän ajan varanneena hän vei paikan muutamalta muulta, jotka olisivat todella halunneet tulla. Onnea vaan sinulle jos luet tätä, sinun kaltaiset runkkarit ovat juuri se syy, miksi kunnon asiakkaat saavat helposti liiankin varovaista ja tylyä kohtelua ennen tapaamista.

Lopputuloksena aamupäivä, jota valehtelematta kymmenet ihmiset tavoittelivat, olikin lähes kokonaan tyhjä. Join rauhassa kahvia sohvalla viltin alla ja neuloin, mutta harmitti niiden puolesta kenelle jouduin sanomaan ei.

Jatkossa en ota enää ennakkovarauksia, vaan se on kylmä nopeat syö hitaat -peli sitten, tai ennakkovarausmaksu jos haluaa varmistaa itselleen tietyn ajan, ja tästä voivat kaikki asialliset turskat kiittää kaikkia niitä runkkareita ja kelmejä  joiden mielestä on ok tehdä näin, ja näitä on muuten paljon sen perusteella mitä olen kollegojen kanssa aiheesta jutellut. Nämähän tulee kaikki sähköpostista ja prepaidista ja helpoin tapa välttää nämä olisi vaatia rekisteröityä puhelinnumeroa, mutta se taas olisi väärin niitä asiallisia ja kivoja asiakkaita kohtaan jotka haluavat pysyä anonyymina.

Hankala laji tämä huoraaminen. Onneksi on ne kivat ihanat asiakkaat, jotka jättävät jälkeensä hyvän fiiliksen ja iloisen mielen. Niitä saapui sitten iltapäivän ja illan mittaan onneksi useita, jotka paikkasivat aamuisten vilunkimiesten aiheuttamaa harmitusta.

Illemmalla heittäydyin erään mukavan herrasmiehen seurassa kokeilemaan hänen toivomaansa eturauhasen hyväilyä hieronnan yhteydessä, toki kerroin hänelle, että en ole sitä ennen tehnyt, mutta satuin olemaan uteliaalla tuulella. Hän kertoi että se, mitä varovasti tein tuntui hyvältä, joten ehkäpä tutustun tähän asiaan enemmänkin.

Päivän mittaan kävi ilmi, että mun hieronnasta on muodostunut jonkinlainen porttihuume, sillä sen kokeneet palaavat luokseni fuse mielessään ja mikäs sen ihanampaa. Olen nauttinut todella paljon eroottisen hieronnan tekemisestä sillä menen siinä samalla helposti itsekin sellaiseen mukavan lämpöiseen ja rentoon mielentilaan, jossa välillä ihan melkein silmät kiinni nautin ja fiilistelen öljyistä lämmintä vartaloa käsissäni ja reisieni välissä. Nakuna asiakkaan ympärillä ja päällä touhutessa se mielentila on usein myös hieman kostea. Olen iloinen, että hoksasin ottaa tämän palvelun valikoimaani, sillä sen lisäksi, että nautin suuresti sen tekemisestä, se on myös ollut erittäin haluttua.

Työpäivän lopuksi saunoin jälleen pitkän kaavan mukaan. Kuuntelin musiikkia ja söin dekadentisti jäätelöä lauteilla samalla löylyistä nauttien. Kuinka ihana olisikaan oma sauna... Käyttäisin ainakin pari kertaa viikossa ja veisin sinne varmasti asiakkaitakin.

Saunan jälkeen vastailin vielä vähän työviesteihin ja vilkuilin saittia, ja jälleen kerran nukkumaan meni erittäin rentoutunut ja tyytyväinen mimmi hyvällä tuulella.

Olin alunperin ajatellut, että en ota enää lähtöpäivän aamulle asiakkaita koska olen aamu-uninen, mutta koska oli energinen olo ja aamuvirkkuja turkulaisia inbox täynnä niin totesin, että mikäs tässä on vielä vähän GFE:stä nautiskellessa ennen, kuin lähden treffailemaan kollegaa, joka on tämän Aurajoen helmen omia tyttöjä.

Aamun asiakkaiden jälkeen olin ihanassa oksitosiinipöllyssä ja pakkailin hymy huulilla matkalaukkua musiikin tahdissa samalla tanssahdellen. Lopulta suuntasin kohti kahvilaa, jossa olin sopinut tapaavani Helkatin, ja kylläpä olikin ihana lounas hänen seurassaan ja aika lensi siivillä. Ehdottomasti tämän työn parhaita puolia kivojen asiakkaiden lisäksi ovat kollegat, kaikki ihanat vahvat naiset joihin olen saanut tutustua, eikä Helkat ole siinä poikkeus, vaan hän on nimenomaan niitä itsevarmoja ja upeita mimmejä joita ihailen ja katson ylöspäin. Hän on yksi niistä, joilta olen ihan urani alusta asti oppinut todella paljon tärkeitä asioita tästä alasta, hän suhtautuu kollegoihin lämmöllä ja avoimuudella ja sitä samaa pyrin itse antamaan eteen päin.

Tätä kirjoittelen jälleen tapani mukaan kotimatkalla, tällä kertaa bussin etupenkillä valko-harmaata maisemaa katsellen. Tältä keikalta kotiin pääsee tyytyväinen hupakko joka muutamasta runkkarista ja oharista huolimatta nautti reissusta. Turku kohteli mua hyvin, menen uudestaan ❤️.

Seuraava pieni välikeikka on Helsinkiin, ja sen jälkeen on vuorossa Tampere!

Ps. Varattiin Annin kanssa Leville vähän majoitusta maaliskuulle js suunnittelin pientä Lapin kiertuettakin siihen... Siitä lisää myöhemmin.

PPS. Ihania rapsoja 😍.

Poissa HellKat

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #91 : Tammikuu 15, 2025, 15:37:34 »
Voi kiitos ihana Anna kauniista sanoistasi! ❤️ Ja kiitos louna...eistä, harvemmin mulla näin upeaa ja fiksua treffiseuraa on! Oli ilo jakaa fiiliksiä ja kokemuksia, ja nähdään ehdottomasti taas, mahdollisesti vuoroin vieraissa, kun mä tuun pk-seudulle! 😘

Edit: hahaha louna...it sensuroitui 😁😁 vaikka oli ihan aikuisten oikeasti ruokailutreffit. 🤭
Plus-kokoinen, kolmekymppinen kurvitar Turusta 💖

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #92 : Tammikuu 15, 2025, 15:42:41 »
Voi kiitos ihana Anna kauniista sanoistasi! ❤️ Ja kiitos louna...eistä, harvemmin mulla näin upeaa ja fiksua treffiseuraa on! Oli ilo jakaa fiiliksiä ja kokemuksia, ja nähdään ehdottomasti taas, mahdollisesti vuoroin vieraissa, kun mä tuun pk-seudulle! 😘

Edit: hahaha louna...it sensuroitui 😁😁 vaikka oli ihan aikuisten oikeasti ruokailutreffit. 🤭

Joo täällä ei voi puhua myöskään päivällis - treffeistä, eikä illallis - treffeistä kun sisältävät paheellista sensuroitua sisältöä 🤣