Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista  (Luettu 12745 kertaa)

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista
« Vastaus #100 : Tammikuu 30, 2025, 23:11:04 »
Mitä uuden puhelimen hankintaan tulee niin itselläni ei koskaan mene kloonaus nappiin ja tästä syystä vähintään viikon loma pitää olla kun uuden luurin hankkii.
Mutta hienosti selviydytty koettelemuksista ja onnea seuraavan kohteeseen👍🏼

Kiitos, ja kyllä viikon loma tarvitaan jo pelkästään siihen että toipuu puhelimen vaihtamiseen liittyvän operaation rasituksista.

Olisi tekstin joukkoonkin ehkä muutama sopinut kuvitukseksi, mutta odotellaan nyt sitten kiltisti.

Kuvitetut blogipostaukset olisikin jo ihan next level juttua. Mielenkiintoinen ajatus!

Ay caramba, Anna!

Ammattilaisuutta on koota ittensä just tolleen ku sie teit 🦾 Vaikka ois alla mitä sekoilua ja kaaosta (yleensä itseaiheutettua, don't ask me how I know 🫠)

Onkohan nyt joku siviililuurisekoiluviikko, koska itellä kans sippas eilen puhelin totaalisesti kirjaimellisesti n. minuutti ennen keikalle lähtöä?

Joo kyllä sekoilut ja kaaokset on meikäläiselläkin yleensä aina ihan itse aiheutettua, niinkuin tänäänkin suurin osa 😂.
💎 Vantaalla Kivistössä 25.-27.2. 💎

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #101 : Helmikuu 01, 2025, 14:27:32 »
Hyvää keikkapäiväkirjasettiä edelleen. Itse sanoisin et Murphy on puuttunut peliin, eikös silloin "wähän" niinku kaikki mene päin honkia. Sinällään päin wittua voisi olla parempi sanonta, mutta jos se kävi toteen tapaamisissa, niin sitä ei voi nyt käyttää. Silloinhan kaikki ei lopulta mennyt pieleen.

Positiivisuuden kautta kaikki kuitenkin järjestyi  :drinking: Hienoa!

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 15 )

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #102 : Helmikuu 06, 2025, 15:38:38 »
Keikkapäiväkirja - Tampere

Mietin pitkään jaksanko tai haluanko kirjoittaa tästä keikasta mitään, mutta tulin siihen tulokseen että koitan jotain sanoa kuitenkin. En ole varma onko tää liian henkilökohtaista tai ns. huonoa mainosta, mutta toisaalta ei varmaan ole pahitteeksi näyttää sitä, että seksityöntekijäkin on inhimillinen tunteva olento.

Lähdin keskellä sielua repivää henkilökohtaista kriisiä keikalle Tampereelle. Olin ottanut ensimmäistä kertaa ennakkovarauksia varausmaksulla, enkä halunnut perua niitä, vaikka tuntui, että haluaisin vain hautautua peiton alle hämärään huoneeseen muutamaksi viikoksi.

Istuin bussissa vakkaripaikallani ja itkin hiljaa suurimman osan matkasta. Aamupäivänä bussissa ei ollut paljoa matkustajia, mutta mummo mun takavasemmalla varmasti näki ja kuuli kaiken sen niiskuttamisen vaikka koitin pysyä enimmäkseen kasassa ja niin hiljaa kuin pystyn.

Päästyäni pienen säätämisen jälkeen majapaikkaani istuin ensimmäiseksi sohvalle ja annoin itselleni luvan parkua kuin pikkulapsi vähän aikaa, ja sen jälkeen keräsin itseni kasaan, purin matkalaukun, kävin suihkussa ja valmistauduin pelonsekaisin tuntein ottamaan asiakkaan vastaan.

Kaikki ennakkoon varatut tapaamiset olivat pitkiä gfe-tapaamisia joissa on pakko olla 100% läsnä ja tuntosarvet herkkänä asiakkaan tunteille ja tarpeille. Pelkäsin, että en pystyisi olemaan hyvä asiakaspalvelija, ja pelkäsin että asiakkaat huomaisivat, että mulla oli joku hätänä ja pilaisin heidän erityisen hetkensä.

Mulle on tosi tärkeää aina antaa paras mahdollinen kokemus mun kanssa jokaiselle asiakkaalle, parasta mahdollista palvelua johon pystyn ja aitoa läsnäoloa. Itselleni niitä saattaakin olla useita päivässä, mutta asiakkaalla on aivan eri tilanne tulla tunnin tyttöystävätunnelmaan, siihen on latautunut paljon odotuksia ja siihen myös laitetaan paljon rahaa. Olisi kamalaa pilata sellainen asiakkaalle omilla huolilla.

Selvisin ensimmäisen päivän tapaamisista läpi ja sain näiltä asiakkailta aivan ihanaa palautetta tapaamisen aikana, joten uskallan ajatella, että pystyin työntämään omat huolet taka-alalle riittävän hyvin. En kuitenkaan ottanut vastaan muita, kuin nämä jotka oli jo etukäteen varattu.

Yksi moka kävi, kaiken tämän tuskailun keskellä unohdin erään asiakkaan asutoiveen. Onneksi meni sattumalta vain osittain pieleen eikä ihan kokonaan, mutta harmitti silti tosi paljon kun se kävi ilmi ja vielä jälkikäteenkin. Sain kuitenkin vaikutelman siitä, että asiakas oli kokemukseensa tästä huolimatta hyvin tyytyväinen joten osaan ehkä olla ottamatta tätä liian raskaasti.

Olin kertonut omasta tilanteesta muutamalle kollegalle ja tukeuduin heihin. Olin tosi liikuttunut siitä myötätunnon ja huolenpidon määrästä mitä sain heiltä. Menin kuumaan kylpyyn, kuuntelin rauhoittavaa musiikkia ja kävin aikaisin nukkumaan nenäliinapaketti kainalossa. Olin tosi kiitollinen siitä, että olin pystynyt tekemään työni hyvin. Ennen nukahtamista ajattelin, että on hyvä, ettei tällä kertaa ollut aamulle sovittuna tapaamisia ja päätin, että nukun pitkään.

Aampäivällä kun heräilin otin ensimmäiseksi naapurista pois kaikki muut paitsi hierontaan liittyvän ilmoituksen. Valitsin tehdä vähemmän töitä ja siten ansaita vähemmän, sillä en vaan yksinkertaisesti kokenut, että pystyisin tarjoamaan enempää sen tasoista läsnäoloa, mikä mun mielestä on tällä alalla hyvää asiakaspalvelua.

Dommet ja roolileikit ei olisi tällä kertaa onnistuneet mitenkään ja onni oli, että niitä ei oltu varattu ennakkoon. Ne vaatii vielä yhden isomman vaihteen silmään verrattuna gfe:hen, sillä siinä missä jälkimmäinen vaatii intuitiivista läsnäoloa ja hetkeen heittäytymistä, niin Domme ja roolileikit vaativat etukäteen suunnittelemista ja  tilanteen huolellista ohjaamista ja kannattelua koko tapaamisen ajan.

Mulla oli siinä päivää käynnistäessä todella nuutunut olo ja näytin kaiken itkemisen jälkeen ihan myyrältä. Kävin vähän kävelemässä raittiissa ilmassa. Tampereella satoi lunta kun kävin kaupassa ja hetken aikaa kaikki oli kaunista ja valkoista. Ulkoilun ja suihkun jälkeen alkoi tuntua taas ihan ihmiseltä ja vähän meikkiä sai silmätkin näyttämään suhteellisen normaalilta.

Sovitut tapaamiset sujuivat hyvin ja sain niistä itsellenikin voimaa. Gfe:ssä on se hyvä puoli, että siinä saa olla kainalossa rutisteltavana itsekin. Tuntui hyvältä saada positiivista palautetta ja nähdä miten hyvä olo asiakkaille tuli mun kanssa. Jotain lohdullista näissä oli itsellekin. Ihaninta oli, kun mun omasta mielestä turvonneen näköisiä itkusilmiä ihasteltiin kauniiksi.

Sellaisen jännän huomion tein, että tässä tunnetilassa missä olen tällä hetkellä tuntui todella vaikealta vetää päälle mustaa pitsiä. Dramaattinen ja seksikäs musta pitsi luo mulle tietyn fiiliksen ja tunnelman, ja juuri nyt olisin mielummin laittanut päälle jotain hempeämpää, mitä en osannut lainkaan odottaa, eikä mulla ollut mukana kuin mustaa ja punaista.  Sileä ja ihana vaaleanpunainen aamutakki sentään oli mukana, siihen pukeutuminen tuntui hyvältä.

Illalla puhuin pari pitkää puhelua kollegoiden kanssa ja etenkin yksi sanoi tosi ihanasti siitä, että sillä on selkeästi joku tarkoitus, että tällä kertaa asiakkaaksi sattui pelkästään juuri sellaisia ihmisiä, jotka oli ihania ja mun kanssa samalla aaltopituidella, ja joiden kanssa läsnäolo ja ihokontakti ei ollut vain yhdensuuntaista.

Alun perin oli tarkoitus tehdä vielä kolmantena päivänä täysi työpäivä, mutta päätin kuunnella oman sielun tarpeita ja otin jo illalla pois näkyviltä myös viimeisenä esillä olleen hierontaa koskevan ilmoituksen. Olin sopinut itselleni hieronnan viimeiselle päivälle, jota mulle tarjottiin jo alkuviikosta. Harmillisesti sain aamulla ilmoituksen sairastumisesta ja siten hieronnan peruuntumisesta. Olen kyllä vähän pettynyt.

Eipä siinä mitään, pesin kaikessa rauhassa pyykkejä, siivoilin, pakkasin kamat ja ostin lipun aikaisempaan bussiin, kuin mihin oli tarkoitus alun perin mennä.

Ennakkovarausten rajaaminen tällä kertaa vain varausmaksulle oli todella hyvä juttu, eikä vaikuttanut negatiivisesti ennakkovarausten määrään. Jännitin sitä vähän etukäteen, että viekö se asiakkaita, mutta koen, että se madalsi omaa stressitasoa, kun tiesin että ei tarvitse pelätä ohareita ja viime hetken peruutuksia ties mistä syystä. Ainoa viimehetken peruutus tällä reissulla olikin sellainen, joka ei edes ollut maksava asiakas vaan joku, joka oli tarjonnut palvelua minulle.

Aion pitää ennakkovarausmaksun jatkossakin keikoilla, sillä silloin parhaat ajat menevät niille jotka ihan oikeasti niitä haluavat, eikä sellaisille jotka arpoo viime hetkeen asti, että ovatko lopulta edes tulossa. Tokihan niitä ohareita olisi voinut nytkin tulla, jos olisin ottanut enemmän saman päivän varauksia. Siinä mielessä en siis nähnyt nyt sitä todellista kuvaa Tampereesta.

Nyt kun kirjoitan tätä keikkarapsaa loppuun perinteisesti kotimatkalla bussissa mietin, miten tyytyväinen voin olla itseeni siinä mielessä, että pystyin hoitamaan sovitut työt hyvin tilanteesta huolimatta, ja että pystyin astumaan ulos omasta henkilökohtaisesta kriisistä ja kohtaamaan asiakkaan siinä roolissa missä kuuluukin, eli iloisena tyttöystävänä jolla ei ole huolen häivää.

Seuraavaksi onkin ohjelmassa Espoo, kunhan ensin pidän loppuviikon vapaata.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #103 : Helmikuu 06, 2025, 17:00:02 »
Koko tarina oli jälleen kerran lukemisen arvoinen; kiitos kun jaat kokemuksiasi. Tällaisessa tilanteessa ainoa osaamani tapa osoittaa empatiaa on hiljainen läsnäolo, mutta sitä on melko vaikea välittää keskustelufoorumin välityksellä. Tässä sitä kuitenkin nyt olisi:

Poissa hug hefner

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #104 : Helmikuu 06, 2025, 17:16:17 »
Nyt kun kirjoitan tätä keikkarapsaa loppuun perinteisesti kotimatkalla bussissa mietin, miten tyytyväinen voin olla itseeni siinä mielessä, että pystyin hoitamaan sovitut työt hyvin tilanteesta huolimatta, ja että pystyin astumaan ulos omasta henkilökohtaisesta kriisistä ja kohtaamaan asiakkaan siinä roolissa missä kuuluukin, eli iloisena tyttöystävänä jolla ei ole huolen häivää.

Seuraavaksi onkin ohjelmassa Espoo, kunhan ensin pidän loppuviikon vapaata.
[/quote]

Vaatii varmasti paljon muuntautua iloiseen rooliin.
Toivotan parempaa tulevaan, kunhan aika on kypsä tulee vielä niitä ilosempia hetkiäkin varmasti.🙂 Toki surun tunteetkin pitää voida käsitellä.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 06, 2025, 17:20:30 kirjoittanut hug hefner »

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #105 : Helmikuu 06, 2025, 17:38:09 »
Lähdin keskellä sielua repivää henkilökohtaista kriisiä keikalle Tampereelle. Olin ottanut ensimmäistä kertaa ennakkovarauksia varausmaksulla, enkä halunnut perua niitä, vaikka tuntui, että haluaisin vain hautautua peiton alle hämärään huoneeseen muutamaksi viikoksi.

Virtuaalihali. Kovuutta on monenlaista, pidän tällaisesta.

Hienosti kirjoitettu taas.

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (17)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #106 : Helmikuu 06, 2025, 20:18:14 »
^Kyllä, Anna on kova muija, pehmeällä ja hyvällä tavalla 💪❤️
Nokialla 21.-23.2.

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #107 : Helmikuu 07, 2025, 16:59:27 »
Kiitos palvelunostaja, Hugh Hefner, FortySex ja JuliaK  :inlove:, samoin kaikki yksityisesti viestitelleet ❤️.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #108 : Helmikuu 08, 2025, 12:17:43 »
Kiitos Annalle taas hyvästä ja elävää elämää realistisesti kuvaavasta rapsasta. Ihmisiä tässä ollaan tiskin molemmilla puolilla ja välillä siviilielämän vain pakostakin vaikuttaa työelämään ja päinvastoin. Se on realismia ja normaalia. Kiitos tämän kokemuksen jakamisesta

Kerran vakkarin kanssa tuli heti tavatessa olo, että nyt ei ole hyvät fiilikset, jotain on mielen päällä. Kysyin suoraan, onko jotain sattunut ja tuntuuko siltä, että nyt ei oikein ole siinä mielentilassa, että tuntisi itse oloaan mukavaksi. Hän vastasi myöntävästi (ei kertonut mitä oli sattunut enkä minä tietysti kysellytkään) mutta sanoi, ettei ollut halunnut perua ja tuottaa pettymystä, kun tapaamista oli odoteltu ja järjestelty pitkään ja itse olin tehnyt erityisjärjestelyitä sen onnistumiseksi ja kaksi edellistä yritystä oli vieläpä peruuntunut (ennakkoon) hänen puoleltaan. Olin otettu, että hän oli kaikesta huolimatta halunnut pitää kiinni tapaamisesta mutta sanoin, että parempi kuitenkin, ettei yritetä vääntää väkisin, jos fiilis on sellainen ja vaikea päästä tunnelmaan eikä oikein koe oloaan mukavaksi. Kun siltä se tosiaan vaikutti. Hän oli helpottunut ja sovittiin, että otetaan uudelleen kuukauden kuluttua, kun minulla taas oli mahdollisuus. Kyllä kannatti. Seuraavalla kerralla hän ihan ylitti itsensä ja seuraavasta tuli paras kerta hänen kanssaan ikinä.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #109 : Helmikuu 18, 2025, 17:34:17 »
Kiitos Annalle taas hyvästä ja elävää elämää realistisesti kuvaavasta rapsasta. Ihmisiä tässä ollaan tiskin molemmilla puolilla ja välillä siviilielämän vain pakostakin vaikuttaa työelämään ja päinvastoin. Se on realismia ja normaalia. Kiitos tämän kokemuksen jakamisesta

Kiitos kommentista Mattssonni ❤️.

Täällä alkaa aurinko taas paistaa risukasaan ja mikäs sen parempi tapa juhlia sitä kuin keikka! Heittäydyin täysin villiksi ja valitsin niinkin eksoottisen keikkakohteen kuin Vantaa. Saa nähdä mitä siitä tulee... 😅.

Muissa uutisissa, sain viime viikonloppuna ensikosketuksen piiskaamisen saloihin ja löysin sisältäni pienen sadistin, joka nauttii suunnattomasti kaikista niistä äänistä ja reaktioista joita miehestä lähtee kun piiska sivaltaa pakaroita. Nyt on ostoslistalla floggeria, ratsupiiskaa ja kahleita joita mielelläni näytän ja käytän tulevaisuudessa kiinnostuneille. Eivät ehdi vielä Vantaalle mukaan, mutta maaliskuussa Leville ja pohjois-Suomen kiertueelle olisi tarkoitus niitä pakata matkalaukkuun.

Ennen maaliskuuta on kuitenkin koettava Vantaa.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #110 : Helmikuu 18, 2025, 20:49:40 »
Hienoa kuulla, että taas paistaa  :D

Parhaat kokemukset syntyvät, kun niitä fiilistelee etukäteen ja paras tapa fiilistellä Vantaata on katsoa samantien Kalevauvan kulttikamaksi nousseen Vantaa -biisin musiikkivideo https://www.youtube.com/watch?v=wqk-XFPgRtk
Ja ilman muuta kuuntelet tuota myös matkalla Vantaalle  :headbang: On vantaalaiset turskat vielä ihmeissään, kun tapaavat kunnolla Vantaa -fiiliksiin päässeen myyjän  ;D
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 18, 2025, 20:52:54 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.