Taas näkee että eräillä ei ole minkäälaista käsitystä viestitulvasta ja suoraan sanottuna määrästä paskaa jota jokainen ilmoitteleva hupakko saa.
Nyt sanottava etten allekirjoita tätä täysin.
Onko minulla käynyt vain hyvä tuuri vai mistä kyse mutta hyvin vähän on niitä kyselijöitä joiden viestittely hermostuttaisi.
Lähes kaikki poikkeuksetta ovat asiallisia ajan varaajia.
Onko auttanut se kun yritän pitää asiat yksinkertaisina ja hinnat samoin. Ei tulkintavaihtoehtoja. Sekä vakkari-asiakkaat joiden kanssa ajanvaraus on ilahduttavan helppoa ilman suurempiä vääntöjä.
Nämä Annan kirjoitukset ovat mahtavaa luettavaa. Kaikki sympatiat hänen puolella ikävinä hetkinä.
Kiitos kun jaksat kertoa omalta puoleltasi mitä tämä työ voi olla hyvässä ja pahassa.
En minäkään allekirjoita tota täysin. Siksi mä yllätyin ja myös turhaannuin tosi pahasti tähän Vantaaseen kun en ole pitkään aikaan kohdannut tällästä näin massiivisessa mittakaavassa. Espoossa kun aloitin niin tätä oli paljon, viimeisimmillä keikoilla ei juuri lainkaan.
Mullakin on yksinkertaiset ja selkeät hinnat ja selkeä viestintä, minkä takia varmaan näitä tavallisesti ei olekaan. Ja kuten kerroin tossa postauksessa, että en yleensä tuhlaa näihin aikaa ja lopetan viestittelyn heti kun ensimmäinen runkkarikello kilahtaa. Nyt vastailin näille, kun Vantaalla ei ollut varsinaista asiallisten asiakkaiden tarjontaa kovin paljoa eilen.
Musta on kivaa kertoa tästä ja kirjoittaa kertomuksia siitä mitä kaikkea kohtaan työssäni!
Yksinkertainen hinnoittelu on 1 juttu ! paras olisi maksaa 100e 30 min teet mitävaan hinta
esimerkki tietty. sitten selkeät lisät vaikka scat ilmoittaa suoraan se on +50e. tuossa
tarinassa jäi mieleen että yhdistämis juttu oli kerrottu huonosti.
No tottahan toki sitä pitäisi satasella saada aivan kaikki. Totuus kuitenkin on, että eri palveluissa on eri määrä työtä. Mulla itselläni on erittäin yksinkertainen aikaperusteinen hinnoittelu kolmessa eri kategoriassa (hieronta ja GFE, fetissit/domina) jotka on hinnastossa selkeillä väliotsikoilla jaettu omiksi osioiksi. Mulla on vain muutama ekstra mistä otan ylimääräistä ja nekin on kyllä hyvin selvästi kerrottu, kaikki nähtävillä jo heti ensimmäisessä viestissä jonka asiakas saa multa otettuaan yhteyttä.
Tarinassa ehkä näyttää siltä, että yhdistämisjuttu oli huonosti kerrottu, koska et ole nähnyt sitä selkeää ranskalaisilla viivoilla esitettyä hinnastoa (tietääkseni?) vaan ainoastaan ton keskustelun missä asiakas selvästikin käsitti tahallaan väärin ja jankutti asiaa. Jouduin vääntämään hänelle rautalangasta sen mikä aivan selvästi ja yksinkertaisesti siinä hinnastossa lukee.
^ Ei. Vaan kiusantekijöitä, tinkareita sekä muuten vaan moi -viestejä lähettäviä (yksinäisiä?) miehiä on liikaa haittaamassa sujuvaa työntekoa.
Selittely että hupakot eivät osaa laatia tarpeeksi kattavaa infoa ei poista faktaa että yksinkertaisia ihmisiä on olemassa ja hakeutuvat ymmärrettävästi seuranhakusivustoille juttuseuran toivossa. Taas näkee että eräillä ei ole minkäälaista käsitystä viestitulvasta ja suoraan sanottuna määrästä paskaa jota jokainen ilmoitteleva hupakko saa.
Jos ei halua ottaa vastaan rakentavaa asiakaspalautetta, kannattaa kieltää asiakaspalaute.
Rakentava asiakaspalaute on tervetullutta minulle niiltä, jotka ottavat muhun yhteyttä ja näkevät minkälaista mun palvelu henkilökohtisesti on, oli se sitten etukäteisviestintää tai itse tapaaminen. Sen sijaan tälläinen keskustelupalstalla tapahtuva neuvominen on lähinnä ärsyttävää, kun tuntuu että olet olevinaan niin asiantuntija, vaikka et ole mun asiakas lainkaan, etkä mun kanssa ole yhteyksissä ollut. Sitähän en toki varmaksi tiedä, mutta näin oletan. Tätä työtä ja tähän kuuluvaa asiakaspalvelua olet tuskin itse tehnyt...
Tekee mieli kysyä näiltä neuvomiseen ammattilaisilta, että neuvovatko asiakkaat usein teitä omassa työssänne? Miltä se tuntuu?
Pahoittelut siitä, että olen antanut palautetta siitä, miten toimin asiakkaana. Lupaan parantaa tapani ja lopetan "neuvomisen".
Seksiyrittäjän olisi hyvä sietää epävarmuutta ja varautua siihen, että jotkut keikat tuottavat tappiota eli turskaa. Jos ei pysty sietämään epävarmuutta, niin on väärällä alalla, varsinkin jos seksiyrittäminen ei ole harrastuspohjalla. Aika monella tuntemistani seksiyrittäjistä on ihan oikea päätyö.
Kiitos, anteeksipyyntösi on hyväksytty ja mukavaa erityisesti se, että lupaat parantaa tapojasi.
Siedän hyvin epävarmuutta ja tiedostan paremmin kuin hyvin, että mikä tahansa keikka voi olla tappiollinen. Tämä keikka ei sitä ole, eikä yksikään keikkani ei tähän mennessä ole ollut. Sitä ei voi koskaan kuitenkaan etukäteen tietää vaan tämä on riskipeliä joka kerta.
Se, että ilmaisen turhautumista asiakasviestinnän joihinkin osa-alueisiin ei mielestäni ole merkki siitä, että en epävarmuutta sietäisi. En tiedä mihin tämä kommenttisi liittyy, mutta ainakaan itselleni tässä ei ole kysymys epävarmuuden sietämisestä vaan runkkareiden sietämisestä.
En ymmärrä miksi ensin pahoittelet ja heti perään vittuilet. Millä hemmetin perusteella seksityö ei ole IHAN OIKEA TYÖ??
Taas näkee että eräillä ei ole minkäälaista käsitystä viestitulvasta ja suoraan sanottuna määrästä paskaa jota jokainen ilmoitteleva hupakko saa.
Nyt sanottava etten allekirjoita tätä täysin.
Onko minulla käynyt vain hyvä tuuri vai mistä kyse mutta hyvin vähän on niitä kyselijöitä joiden viestittely hermostuttaisi.
Lähes kaikki poikkeuksetta ovat asiallisia ajan varaajia.
Onko auttanut se kun yritän pitää asiat yksinkertaisina ja hinnat samoin. Ei tulkintavaihtoehtoja.
"Onko auttanut se kun yritän pitää asiat yksinkertaisina ja hinnat samoin. Ei tulkintavaihtoehtoja."
Asiakkaana allekirjoitan tämän Violan tulkinnan. Lisäisin tähän myös näkyvät aikataulut ja Violan paikan helppo sijainti autolla ja julkisilla liikennevälineillä. Ei tarvitse miettiä sitä, miten juna-asemalta tai runkolinjan bussipysäkiltä pääsee pelipaikalle. Myös parkkipaikkoja löytyy.
Olen samaa mieltä, ja onneksi mun paikka on helposti tavoitettavissa sekä autolla että julkisilla, niin Espoossa, kuin tällä keikalla. Parkkiksia löytyy suht läheltä ja pysäkit on talon vieressä. Eikä muuten tarvitse *miettiä*, koska jos ei osaa käyttää Reittiopasta ja katsoa sieltä itse (kuten esim ulkopaikkakuntalaiset), niin multa voi myös kysyä, jolloin kerron kyllä erittäin mielelläni että pysäkki on talon vieressä. Kerron myös mitkä bussit siitä menee, ja mistä kaikilta metro- ja juna-asemilta yhteys niillä busseilla on. Neuvon enemmän kuin mielellään miten mun luokse pääsee jos se johtaa kivaan asiakastapaamiseen jossa asiakas on ajoissa paikalla.
---
Tästä ketjusta näkee että selkeästi joillekin on vaikeaa sietää sitä, että hupakko kertoo tämän työn haastavista puolista ja siitä, että on ihan oikeasti olemassa miehiä jotka:
a) Eivät vaan osaa kommunikoida aikaa varatessa mitenkään selkeästi ja joilla on jopa ihan oikeita isoja puutteita luetun ymmärtämisessä
b) Tahallaan ymmärtävät väärin ja vittuilevat sen sijaan, että varaisivat vaan sen ajan tai pitäisivät päänsä kiinni
c) Kyselevät turhia vailla mitään aikeita varata aikaa ja täten tuhlaavat mun aikaani.
Kalahtaako omaan nilkkaan, mene ja tiedä.