Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista  (Luettu 14961 kertaa)

Poissa Tulli

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista
« Vastaus #120 : Helmikuu 26, 2025, 08:13:38 »
Nämä pillukioski jutut ovat mielenkiintoista luettavaa.
Olen tämän saitin kautta vasta ymmärtänyt kuinka paljon noita tyhjän kyselijöitä on… ja se on kyllä hämmentävää ja ihmetyttää mitä ne oikein saavat irti tuosta toiminnasta.
Jaksamista kaikille ihanille palveluntarjoajille näiden hörhöjen kanssa 👍
Tissit 😍

Paikalla MikaM

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #121 : Helmikuu 26, 2025, 08:31:28 »
Olen tämän saitin kautta vasta ymmärtänyt kuinka paljon noita tyhjän kyselijöitä on… ja se on kyllä hämmentävää ja ihmetyttää mitä ne oikein saavat irti tuosta toiminnasta.

Osalle riittänee keskusteluyhteys. Lisäksi en ole aivan varma kysytäänkö aina tyhjiä. Myyjän ilmoituksessa tai vastauksessa voi olla jokin tulkinnanvarainen kohta, jota myyjä ei itse ole hoksannut.

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (13)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #122 : Helmikuu 26, 2025, 10:29:31 »
^ Ei. Vaan kiusantekijöitä, tinkareita sekä muuten vaan moi -viestejä lähettäviä (yksinäisiä?) miehiä on liikaa haittaamassa sujuvaa työntekoa.
Selittely että hupakot eivät osaa laatia tarpeeksi kattavaa infoa ei poista faktaa että yksinkertaisia ihmisiä on olemassa ja hakeutuvat ymmärrettävästi seuranhakusivustoille juttuseuran toivossa. Taas näkee että eräillä ei ole minkäälaista käsitystä viestitulvasta ja suoraan sanottuna määrästä paskaa jota jokainen ilmoitteleva hupakko saa.
Taukotilassa – nähdään myöhemmin 💕

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #123 : Helmikuu 26, 2025, 10:59:12 »
Kiitos Kyybel, Jalmari ja Tulli jaxutsempeistä ❤️.

Livya, Anni, ja Vilmaliini niinpä! Eihän tämä uutta ole todellakaan, mutta määrä yllätti kun ei useilla viime keikoilla ollut näitä juuri lainkaan.

Joskus enemmän on vähemmän. Ehkä kannattaa markkinoida vain yhtä palvelua, sivulauseessa toki voi mainita vaihtoehtoja, kuin useampaa erilaista palvelua. Asiakas ei osaa valita useasta vaihtoehdosta sitä yhtä, mitä oikeasti haluaa.

Meinaatko tosissasi, että potentiaalinen asiakas katsoo kaikki eri osastossa olevat ilmoitukset eikä osaa valita esimerkiksi haluaako GFE, hierontaa vai piiskaa, ja kuinka pitkään? Ei ne samassa ilmoituksessa lue tietenkään, muuten kuin sivulauseessa.

Mä ihmettelen kovasti tota, että Anna siirtää kiskansa naapurikaupunkiin, ja yhtäkkiä löytyy uus kasa kuspäitä... Vai onks jengi niin puusilmiä, ettei he oo bongannu ilmoitusta aikaisemmin... Tahi eksyneet naapurikaupungin osioihin.. Ja täällä ei voi etäisyyksiä, tai liikenneratkaisuja syyttää, ett ois pitkä matka. Toki haasteellisia saattaa olla mutta ei ylitsepääsemättömiä. Julkinen liikenne toimii suht kivasti, ja aika hyvillä vuoroväleillä HSLn alueella.

No Vantaa on aina Vantaa...

Voi sweet summer child... Kyllä jo pelkästään Espoossa valitetaan, että ei voi tulla väärään päähän Espoota (sijaitsen runkolinjan varrella erittäin hyvien kulkuyhteyksien alueella). Kyllä täällä pk-seudulla ihan eri ihmiset vastaa eri kaupunkien ilmoituksiin. Pitkiä matkoja ja huonoja julkisia valitetaan jatkuvasti, toisin kuin Lapissa jossa kuulemani mukaan ajetaan jopa 200 kilsaa hupakon luokse. Täälä etelässä on useimmille liikaa yli vartin ajomatka tai jos julkisilla pitää tehdä enemmän kuin yksi vaihto.

Olipahan tarina. Asiakas saa jo alkuun kattavan tietopaketin jonka jälkeen olisi mahdollisuus tiedustella aikaa mutta sen asemesta laittaa kysymyksen toisensa perään vaikka niihin on jo olemassa vastaus. Ja kysymykset jatkuu ja jatkuu. Vaikka Anna ei halua puheluita niin olisiko tuossa kelpo ratkaisu sellainen että jos asiakkaan ensimmäinen viesti ei sisällä ehdootusta tapaamisajasta joka johtaa ajan sopimiseen niin Anna käskisi asiakkaan soittaa ja asia saataisiin selvitettyä puhelun aikana. Tässäkin on omat ongelmansa kuten se että asiakas soittaa toisen tapaamisen aikana jolloin kännykän ääni on pois päältä mutta silti.

Koitin lukea Annan viestiä myös siinä mielessä että kävikö asiakkaita lainkaan. Toivottavasti ja toivottavasti oli mukavia tapaamisia, mainintaa taisi olla vain yhdestä joka hänkin tuli 50% myöhässä. Toivottavasti tänään menee paremmin ja päivä on kaiken kaikkiaan mukava.  :)

Olen miettinyt tätä puheluasiaa aina silloin tällöin mutta olen edelleen sitä mieltä että en niitä halua. Ne eivät suinkaan ole mikään autuaaksi tekevä asia ja ongelma on juuri tuo että asiakastapaamisen aikana en puhelimeen vastaa. Tapaamisen jälkeen voin vastata viestiin mutta en soittaisi takaisin.

Kyllä niitä asiakkaita muutama oli, enemmänkin olisi voinut olla. Olisi ollut kiva sopia valmiiksi myös seuraavan päivän tapaamisia mutta sellaisia ihmisiä ei eilen ollut liikkeellä jotka olisivat osanneet ennakoida aikataulunsa tälle päivälle. Sen sijaan aamulla olikin sitten niitä "voinko tulla nyt' - viestejä taas paljon jotka ovat raivostuttvia. Mikä on "nyt"? En minä voi tietää onko kysyjä kulman takana, vartin matkan päässä, joillekin "nyt" on tunnin päästä...

Omakohtaisesta kokemuksesta suositan, että myyjä esittää viestissään muutamia sopivia tapaamisaikoja. Tähän voi sitten lisätä, että ostaja saa ehdottaa muita sopivia aikoja. Kuitenkin se on myyjä, eikä ostaja, joka tietää aikataulun.

Lisätään: Kyllä Kaisaniemi on logistisesti asiakkaan kannalta aivan eri paikka kuin Vantaan Kivistö. Kivistössä voi olla arpomista jo siinä, mistä uloskäynnistä nousee juna-asemalta ulos. Lisäksi kaikki Kivistön osoitteet eivät välttämättä ole googlen mapsissa.

Mulla lähtee keikalla ensimmäisessä viestissä tarkka kuvaus vapaista ajoista ihan ensimmäisenä viestin alussa ja hyvin selkeästi listattuna. Jos niitä ei huomaa tai osaa lukea niin silloin ei ole tosissaan liikkeellä. Kuinka vaikeaa on katsoa että jaahas, tämä on tavattavissa klo tämä-tämä, minulle sopisi tuo, se joko on tai ei ole annetun aikavälin kohdalla?

Tuota sun toista kommenttia taas en ymmärrä ollenkaan. Mun paikan osoite on mapsissa ja mun tapauksessa aseman molemmista päistä on lyhyt matka mun luokse. Jos on niin onneton että ei osaa käyttää joko Mapsia tai Reittioppasta niin kannattaako silloin edes kotoa poistua?

Osalle riittänee keskusteluyhteys. Lisäksi en ole aivan varma kysytäänkö aina tyhjiä. Myyjän ilmoituksessa tai vastauksessa voi olla jokin tulkinnanvarainen kohta, jota myyjä ei itse ole hoksannut.

Mä en Mika ymmärrä tätäkään nyt yhtään. Nämä runkkarit kyselee pelkkää runkkumateriaalia, eivätkä itse vastaa heille esitettyihin kysymyksiin kuten "minkälaisen tapaamisen haluaisit" eli haluatko hierontaa, seksiä vai piiskaa ja kuinka kauan. Tänään vai huomenna?

Ei ole väärin kysyä squirttaanko, syväkurkutanko, tai saako muhun käyttää leluja JOS kertoo samalla asiallisesti mun tarvitsemat tiedot. Jos tuo on kuitenkin ainoa viesti, niin siellä ollaan jo muna kädessä jos ei konkreettisesti niin ainakin mielessään.

---

Tämä päivä Vantaalla ei ainakaan ole alkanut viestinnän osalta yhtään sen lupaavamnin kuin eilinenkään, mutta vastahan tässä ollaan lounaalla joten hyvällä tuurilla päivä voi vielä kääntyä hyväksi.
💎 Espoo 3.-7.3.💎

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #124 : Helmikuu 26, 2025, 11:02:33 »
^ Lakkaa varpaankynnet, niin maagisesti kaikki haluavat heti tulla  8) ::) On toiminut kolmessa kaupungissa.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #125 : Helmikuu 26, 2025, 11:04:00 »
Hyvin kirjoittu kuvaus Vantaan vierailusta. Vaikka tapaukset olivatkin kiusallisia olin näkevinäni kirjoituksessa pikkahduksen naurusta.

Harmi että kiusantekijät ja urpoilijat aiheuttavat haittaa ja todellisen tiedon tarpeessa olijatkin saattavat näiden takia joskus  saada tiukempia vastauksia

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #126 : Helmikuu 26, 2025, 11:10:05 »
Hyvin kirjoittu kuvaus Vantaan vierailusta. Vaikka tapaukset olivatkin kiusallisia olin näkevinäni kirjoituksessa pikkahduksen naurusta.

Harmi että kiusantekijät ja urpoilijat aiheuttavat haittaa ja todellisen tiedon tarpeessa olijatkin saattavat näiden takia joskus  saada tiukempia vastauksia

Kyllä mulla yleensä huumori riittää aika pitkälle näiden kanssa, mutta eilen mentiin jo reippaasti rajan yli.
💎 Espoo 3.-7.3.💎

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (53)
« Vastaus #127 : Helmikuu 26, 2025, 11:36:44 »
Taas näkee että eräillä ei ole minkäälaista käsitystä viestitulvasta ja suoraan sanottuna määrästä paskaa jota jokainen ilmoitteleva hupakko saa.

Nyt sanottava etten allekirjoita tätä täysin.
Onko minulla käynyt vain hyvä tuuri vai mistä kyse mutta hyvin vähän on  niitä kyselijöitä joiden viestittely hermostuttaisi.
Lähes kaikki poikkeuksetta ovat asiallisia ajan varaajia.
Onko auttanut se kun yritän pitää asiat yksinkertaisina ja hinnat samoin. Ei tulkintavaihtoehtoja. Sekä vakkari-asiakkaat joiden kanssa ajanvaraus on ilahduttavan helppoa ilman suurempiä vääntöjä.

Nämä Annan kirjoitukset ovat mahtavaa luettavaa. Kaikki sympatiat hänen puolella ikävinä hetkinä.
Kiitos kun jaksat kertoa omalta puoleltasi mitä tämä työ voi olla hyvässä ja pahassa.
kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #128 : Helmikuu 26, 2025, 11:56:38 »
Taas näkee että eräillä ei ole minkäälaista käsitystä viestitulvasta ja suoraan sanottuna määrästä paskaa jota jokainen ilmoitteleva hupakko saa.

Onko minulla käynyt vain hyvä tuuri vai mistä kyse mutta hyvin vähän on  niitä kyselijöitä joiden viestittely hermostuttaisi.
Onko auttanut se kun yritän pitää asiat yksinkertaisina ja hinnat samoin. Ei tulkintavaihtoehtoja. Sekä vakkari-asiakkaat joiden kanssa ajanvaraus on ilahduttavan helppoa ilman suurempiä vääntöjä.

Nämä Annan kirjoitukset ovat mahtavaa luettavaa. Kaikki sympatiat hänen puolella ikävinä hetkinä.
Kiitos kun jaksat kertoa omalta puoleltasi mitä tämä työ voi olla hyvässä ja pahassa.

Yksinkertainen hinnoittelu on 1 juttu ! paras olisi maksaa 100e 30 min teet mitävaan hinta

esimerkki tietty. sitten selkeät lisät vaikka scat  ilmoittaa suoraan se on +50e. tuossa

tarinassa jäi mieleen että yhdistämis juttu oli kerrottu huonosti.
kysyvälle vastataan

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #129 : Helmikuu 26, 2025, 12:06:36 »

Mäkään en allekirjoita tätä. Syynä on, että olen jo vuosikausia vaatinut julkisen Fonectasta löytyvän puhelinnumeron, joka karsii tehokkaasti kaikki (peruutuksia lukuunottamatta) hupakoinnin negatiiviset lieveilmiöt pois. Jäljelle jää vain hupakoinnista nauttiminen 😍
*pikkuPullea mature*

Poissa Vilmaliini

• Full Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #130 : Helmikuu 26, 2025, 12:18:08 »
Korjaan sanan jokainen sanaan usea..

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #131 : Helmikuu 26, 2025, 12:18:24 »

Yksinkertainen hinnoittelu on 1 juttu ! paras olisi maksaa 100e 30 min teet mitävaan hinta

esimerkki tietty. sitten selkeät lisät vaikka scat  ilmoittaa suoraan se on +50e. tuossa

Eräällä alan legendalla oli tosiaan markka-aikana ravintolamenun tapainen listaus siitä, mitä mikin toimenpide maksaa. Pyörittelin hetken päätäni, annoin XXX markkaa ja totesin, tee mitä haluat. Ilmeisesti olin tyytyväinen, koska tapaaminen ei jäänyt viimeiseksi.

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #132 : Helmikuu 26, 2025, 12:24:46 »
^ Ei. Vaan kiusantekijöitä, tinkareita sekä muuten vaan moi -viestejä lähettäviä (yksinäisiä?) miehiä on liikaa haittaamassa sujuvaa työntekoa.
Selittely että hupakot eivät osaa laatia tarpeeksi kattavaa infoa ei poista faktaa että yksinkertaisia ihmisiä on olemassa ja hakeutuvat ymmärrettävästi seuranhakusivustoille juttuseuran toivossa. Taas näkee että eräillä ei ole minkäälaista käsitystä viestitulvasta ja suoraan sanottuna määrästä paskaa jota jokainen ilmoitteleva hupakko saa.

Jos ei halua ottaa vastaan rakentavaa asiakaspalautetta, kannattaa kieltää asiakaspalaute.
Viime viikolla oli lehtijuttuja ilkeästä levy-yhtiöpomosta. Olen aivan varma siitä, että Ruuskan palaute oli rakentavaa, vaikka osa palautteen saajista oli loukkaantunut. Musiikkitähdet ja PTeet kun olettavat olevansa aina suuria staroja, joilla ei ole missään parannettavaa.

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011044751.html

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #133 : Helmikuu 26, 2025, 12:35:05 »
Kiitos Kyybel, Jalmari ja Tulli jaxutsempeistä ❤️.

Livya, Anni, ja Vilmaliini niinpä! Eihän tämä uutta ole todellakaan, mutta määrä yllätti kun ei useilla viime keikoilla ollut näitä juuri lainkaan.

Joskus enemmän on vähemmän. Ehkä kannattaa markkinoida vain yhtä palvelua, sivulauseessa toki voi mainita vaihtoehtoja, kuin useampaa erilaista palvelua. Asiakas ei osaa valita useasta vaihtoehdosta sitä yhtä, mitä oikeasti haluaa.
Meinaatko tosissasi, että potentiaalinen asiakas katsoo kaikki eri osastossa olevat ilmoitukset eikä osaa valita esimerkiksi haluaako GFE, hierontaa vai piiskaa, ja kuinka pitkään? Ei ne samassa ilmoituksessa lue tietenkään, muuten kuin sivulauseessa.

Pahoittelut siitä, että olen antanut palautetta siitä, miten toimin asiakkaana. Lupaan parantaa tapani ja lopetan "neuvomisen".

Seksiyrittäjän olisi hyvä sietää epävarmuutta ja varautua siihen, että jotkut keikat tuottavat tappiota eli turskaa. Jos ei pysty sietämään epävarmuutta, niin on väärällä alalla, varsinkin jos seksiyrittäminen ei ole harrastuspohjalla. Aika monella tuntemistani seksiyrittäjistä on ihan oikea päätyö.

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #134 : Helmikuu 26, 2025, 12:46:13 »

Onko auttanut se kun yritän pitää asiat yksinkertaisina ja hinnat samoin. Ei tulkintavaihtoehtoja.

"Onko auttanut se kun yritän pitää asiat yksinkertaisina ja hinnat samoin. Ei tulkintavaihtoehtoja."

Asiakkaana allekirjoitan tämän Violan tulkinnan. Lisäisin tähän myös näkyvät aikataulut ja Violan paikan helppo sijainti autolla ja julkisilla liikennevälineillä. Ei tarvitse miettiä sitä, miten juna-asemalta tai runkolinjan bussipysäkiltä pääsee pelipaikalle. Myös parkkipaikkoja löytyy.

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #135 : Helmikuu 26, 2025, 20:40:10 »

En minäkään allekirjoita tota täysin. Siksi mä yllätyin ja myös turhaannuin tosi pahasti tähän Vantaaseen kun en ole pitkään aikaan kohdannut tällästä näin massiivisessa mittakaavassa. Espoossa kun aloitin niin tätä oli paljon, viimeisimmillä keikoilla ei juuri lainkaan.

Mullakin on yksinkertaiset ja selkeät hinnat ja selkeä viestintä, minkä takia varmaan näitä tavallisesti ei olekaan. Ja kuten kerroin tossa postauksessa, että en yleensä tuhlaa näihin aikaa ja lopetan viestittelyn heti kun ensimmäinen runkkarikello kilahtaa. Nyt vastailin näille, kun Vantaalla ei ollut varsinaista asiallisten asiakkaiden tarjontaa kovin paljoa eilen.

Musta on kivaa kertoa tästä ja kirjoittaa kertomuksia siitä mitä kaikkea kohtaan työssäni!

No tottahan toki sitä pitäisi satasella saada aivan kaikki. Totuus kuitenkin on, että eri palveluissa on eri määrä työtä. Mulla itselläni on erittäin yksinkertainen aikaperusteinen hinnoittelu kolmessa eri kategoriassa (hieronta ja GFE, fetissit/domina) jotka on hinnastossa selkeillä väliotsikoilla jaettu omiksi osioiksi. Mulla on vain muutama ekstra mistä otan ylimääräistä ja nekin on kyllä hyvin selvästi kerrottu, kaikki nähtävillä jo heti ensimmäisessä viestissä jonka asiakas saa multa otettuaan yhteyttä.

Tarinassa ehkä näyttää siltä, että yhdistämisjuttu oli huonosti kerrottu, koska et ole nähnyt sitä selkeää ranskalaisilla viivoilla esitettyä hinnastoa (tietääkseni?) vaan ainoastaan ton keskustelun missä asiakas selvästikin käsitti tahallaan väärin ja jankutti asiaa. Jouduin vääntämään hänelle rautalangasta sen mikä aivan selvästi ja yksinkertaisesti siinä hinnastossa lukee.

Jos ei halua ottaa vastaan rakentavaa asiakaspalautetta, kannattaa kieltää asiakaspalaute.

Rakentava asiakaspalaute on tervetullutta minulle niiltä, jotka ottavat muhun yhteyttä ja näkevät minkälaista mun palvelu henkilökohtisesti on, oli se sitten etukäteisviestintää tai itse tapaaminen. Sen sijaan tälläinen keskustelupalstalla tapahtuva neuvominen on lähinnä ärsyttävää, kun tuntuu että olet olevinaan niin asiantuntija, vaikka et ole mun asiakas lainkaan, etkä mun kanssa ole yhteyksissä ollut. Sitähän en toki varmaksi tiedä, mutta näin oletan. Tätä työtä ja tähän kuuluvaa asiakaspalvelua olet tuskin itse tehnyt...

Tekee mieli kysyä näiltä neuvomiseen ammattilaisilta, että neuvovatko asiakkaat usein teitä omassa työssänne? Miltä se tuntuu?

Pahoittelut siitä, että olen antanut palautetta siitä, miten toimin asiakkaana. Lupaan parantaa tapani ja lopetan "neuvomisen".

Seksiyrittäjän olisi hyvä sietää epävarmuutta ja varautua siihen, että jotkut keikat tuottavat tappiota eli turskaa. Jos ei pysty sietämään epävarmuutta, niin on väärällä alalla, varsinkin jos seksiyrittäminen ei ole harrastuspohjalla. Aika monella tuntemistani seksiyrittäjistä on ihan oikea päätyö.

Kiitos, anteeksipyyntösi on hyväksytty ja mukavaa erityisesti se, että lupaat parantaa tapojasi.

Siedän hyvin epävarmuutta ja tiedostan paremmin kuin hyvin, että mikä tahansa keikka voi olla tappiollinen. Tämä keikka ei sitä ole, eikä yksikään keikkani ei tähän mennessä ole ollut. Sitä ei voi koskaan kuitenkaan etukäteen tietää vaan tämä on riskipeliä joka kerta.

Se, että ilmaisen turhautumista asiakasviestinnän joihinkin osa-alueisiin ei mielestäni ole merkki siitä, että en epävarmuutta sietäisi. En tiedä mihin tämä kommenttisi liittyy, mutta ainakaan itselleni tässä ei ole kysymys epävarmuuden sietämisestä vaan runkkareiden sietämisestä.

En ymmärrä miksi ensin pahoittelet ja heti perään vittuilet. Millä hemmetin perusteella seksityö ei ole IHAN OIKEA TYÖ??

Onko auttanut se kun yritän pitää asiat yksinkertaisina ja hinnat samoin. Ei tulkintavaihtoehtoja.

"Onko auttanut se kun yritän pitää asiat yksinkertaisina ja hinnat samoin. Ei tulkintavaihtoehtoja."

Asiakkaana allekirjoitan tämän Violan tulkinnan. Lisäisin tähän myös näkyvät aikataulut ja Violan paikan helppo sijainti autolla ja julkisilla liikennevälineillä. Ei tarvitse miettiä sitä, miten juna-asemalta tai runkolinjan bussipysäkiltä pääsee pelipaikalle. Myös parkkipaikkoja löytyy.

Olen samaa mieltä, ja onneksi mun paikka on helposti tavoitettavissa sekä autolla että julkisilla, niin Espoossa, kuin tällä keikalla. Parkkiksia löytyy suht läheltä ja pysäkit on talon vieressä. Eikä muuten tarvitse *miettiä*, koska jos ei osaa käyttää Reittiopasta ja katsoa sieltä itse (kuten esim ulkopaikkakuntalaiset), niin multa voi myös kysyä, jolloin kerron kyllä erittäin mielelläni että pysäkki on talon vieressä. Kerron myös mitkä bussit siitä menee, ja mistä kaikilta metro- ja juna-asemilta yhteys niillä busseilla on. Neuvon enemmän kuin mielellään miten mun luokse pääsee jos se johtaa kivaan asiakastapaamiseen jossa asiakas on ajoissa paikalla.

---

Tästä ketjusta näkee että selkeästi joillekin on vaikeaa sietää sitä, että hupakko  kertoo tämän työn haastavista puolista ja siitä, että on ihan oikeasti olemassa miehiä jotka:

a) Eivät vaan osaa kommunikoida aikaa varatessa mitenkään selkeästi ja joilla on jopa ihan oikeita isoja puutteita luetun ymmärtämisessä
b) Tahallaan ymmärtävät väärin ja vittuilevat sen sijaan, että varaisivat vaan sen ajan tai pitäisivät päänsä kiinni
c) Kyselevät turhia vailla mitään aikeita varata aikaa ja täten tuhlaavat mun aikaani.

Kalahtaako omaan nilkkaan, mene ja tiedä.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 26, 2025, 20:45:36 kirjoittanut AnnaB »
💎 Espoo 3.-7.3.💎

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #136 : Helmikuu 26, 2025, 20:40:58 »
Keikka Vantaalle, lopputulos:

Keikka Vantaalla oli hiljainen. Toteutuneita asikastapaamisia oli sen verran, että ei vituta mutta ei niin paljon, että olisin erityisen iloinen tai tyytyväinen. Keikalle usein mennään, että voisi tehdä esim viikon tai kahden viikon duunit parissa päivässä ja voisi muina aikoina tehdä muita juttuja. Tällä kertaa se ei täysin toteutunut, mutta aina ei voi voittaa ja se on osa tätä työtä. Mikään muu tässä työssä ei ole varmaa, kuin jatkuva epävarmuus, eikä se ole epäselvää kenellekään joka tätä alaa työkseen tekee (pää- tai sivutoimisesti), myöskään minulle.

Mä mielelläni nostan matkakertomuksien yhteydessä esille jotain muutakin, kuin sään ja sen mitä söin. Oli se sitten kertomus siitä, miten aivan käsittämättömän monta asiaa voi mennä pieleen ja silti olla lopussa voittaja (viimeisin Helsinki) tai miten töitä on joskus tehtävä myös kriisitilanteessa ja siitä on tavalla tai toisella pakko selvitä (Tampere).

Tällä kertaa aihe, jonka nostin oli tämä asiakasviestinnän rasittavampi puoli, joka on jossain määrin tuttua jokaiselle hupakolle, mutta täysin pimennossa hyville asiakkaille, otin sen esille koska se oli tällä keikalla eniten pinnalla.

Monet turskat kuvittelee, että tämä on helppoa rahaa, senkun vaan jalat levälleen ja paksun setelinipun kanssa käsilaukkuja ostelemaan. Totuus on, että tähän työhön liittyy niin paljon muutakin, kuin se hetki jonka asiakas näkee. Aivan valtava määrä asiakasviestintää (tarpeellista 30-40%, turhaa ajantuhlausta 60-70%) lähes päivittäin, sitten se aika joka käytetään jokaiseen asiakastapaamiseen psyykkisesti ja fyysisesti valmistautumiseen, ja siitä palautumiseen, ja esimerkiksi tunnetyötä ja joskus jopa pyytämättä ja odottamatta terapeuttina olemista. Jatkuvaa pyykinpesua (keikoillakin mukana pyyhe jokaiselle asiakkaalle, vaihtolakanoita jne), kehon huoltoa, ylimääräistä ihon ja hiusten hoitoa, koska suihkussa on käytävä usein montakin kertaa päivässä. Menee yllättävän paljon kosmetiikkaa, kortsuja, liukkaria, hierontaöljyä, lakanoita, pyyhkeitä, sitten on lelujen desinfiointia, ja vessan ja suihkun puhtaanapitoa, jotta jokaisen asiakkaan on sinne puhtaaseen kylppäriin kiva mennä.

Sitten on vielä matkustamiseen menevä aika, ilmoitusten työstäminen, valokuvaaminen, somemarkkinointi, turvallisten ja hyvien majoitusten etsiminen... Mä todella toivoisin, että useammat miehet ymmärtäisi, että ei tämä mitään leikkiä ja helppoa rahaa ole vaan työtä on tehtävä paljon sen rahan eteen, ja että on myös muuta työaikaa, kuin se jonka asiakas on mun luona, että se asiakaskohtaaminen on vain pieni osa tätä kaikkea.

Tämä ei ole valitusvirsi, mä rakastan tätä työtä! Kaikissa ammateissa on osia, mitkä ei ole sitä parasta antia työssä, ja työtehtäviä jotka on pakko tehdä vaikka ei haluaisi. Halusin nyt vaan tuoda esille sitä ei-näkyvillä olevaa osaa tästä työstä ihan vaan koska voin, ja koska on ihmisiä ketä kiinnostaa.

Mutta, se siitä tällä kertaa. Tässä ei olekaan hetkeen keikkaa tiedossa, ensi viikolla teen töitä Espoossa ja sitten onkin viikon loman jälkeen suunta kohti Lappia! Duo Annin kanssa Levillä ja sen jälkeen mulla on ohjelmassa Rovaniemi, Kemi ja vielä Oulukin, minkä jälkeen on jo huhtikuu kun palaan takaisin kotiin.
💎 Espoo 3.-7.3.💎

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #137 : Helmikuu 26, 2025, 21:07:12 »
Kysymys Annalle. Jos olet tätä asiaa jo aiemmin käsitellyt niin anteeksipyyntöni.

Mitä arvelet itse, vaikuttavatko turhat vänkääjät sinuun niin että se näkyy tapaamisissa? Jos vertaillaan vaikka kahta eri päivää joista ensimmäisessä viestittely asiakkaiden kanssa on ollut asiallista ja mukavaa joka on johtanut mukaviin tapaamisiin mutta toisessa aika on kulunut vastailemalla erilaisiin turhuudenkyselijöihin jotka eivät lopulta tule paikalle mutta silti jokunen asiakas on tuolloinkin käynyt. Uskotko että olet viehättävä ja iloinen itsesi molempina päivinä ja turhautumisesi ei sinusta näy vaan se unohtuu kun asiakas saapuu?

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #138 : Helmikuu 26, 2025, 21:26:41 »
Kysymys Annalle. Jos olet tätä asiaa jo aiemmin käsitellyt niin anteeksipyyntöni.

Mitä arvelet itse, vaikuttavatko turhat vänkääjät sinuun niin että se näkyy tapaamisissa? Jos vertaillaan vaikka kahta eri päivää joista ensimmäisessä viestittely asiakkaiden kanssa on ollut asiallista ja mukavaa joka on johtanut mukaviin tapaamisiin mutta toisessa aika on kulunut vastailemalla erilaisiin turhuudenkyselijöihin jotka eivät lopulta tule paikalle mutta silti jokunen asiakas on tuolloinkin käynyt. Uskotko että olet viehättävä ja iloinen itsesi molempina päivinä ja turhautumisesi ei sinusta näy vaan se unohtuu kun asiakas saapuu?

Hyvä kysymys! Mä käytän toisinaan paljonkin energiaa siihen, että mulla on hyvä fiilis silloin kun asiakas saapuu. Tavallisena rentona päivänä se tulee helposti, turhauttavina päivinä se vaatii musiikkia, tanssimista (=kehon liikuttamista) ja ihan vaan psyykkausta. Ikävät ajatukset mielestä pois, kuuma tai kylmä suihku fiiliksestä riippuen, kivat alusvaatteet. Jos oikein iskee paha, niin akuutti puhelu kollegalle missä voi purkaa huolet ja jatkaa sitten kevyemmällä fiiliksellä.

Mä teen tätä hommaa ihan tosissani ja vakavissaan, siis tarkoitan että pyrin ammattimaisuuteen, siihen että palvelu on hyvää ja laadukasta aina. Mun tavoite on aina paras mahdollinen asiakaspalvelu johon pystyn, että asiakkaalla ei ole aavistustakaan siitä mitä mun maailmassa on tapahtunut ennen kuin hän astuu ovesta sisään. Pyrin siihen, että en koskaan tee töitä puolivillaisesti tai poissaolevana vaan näen tarvittaessa paljonkin vaivaa etukäteen siihen että olen läsnä ja mahdollisimman rento.

Turhat vänkääjät eivät tule mulle asiakkaaksi, mutta koska viimeinen asia mitä luen ennen kuin asiakas saapuu on hänen omat viestit minulle, ja hänen toiveet tapaamiselle niin kyllä se on ne hänen omat viestit jotka vaikuttaa eniten mun fiilikseen tapaamisella, yleensä erittäin positiivisella tavalla.

Kuitenkin jos asiakas on myöhässä eikä kerro siitä heti niin otan helposti sen verran kierroksia, että en ole parhaimmillani asiakkaan saapuessa. Näin on käynyt muutaman kerran, jolloin olen kohteliaasti sanonut ihan suoraan asiakkaalle, että valitettavasti tämän sun toiminnan takia olen nyt hieman kireänä, mutta teen parhaani.

Heittämättä kaikkein vaikein tilanne, missä olen ikinä urallani ollut oli Tampereen keikan ensimmäinen päivä, ja siitä kirjoitinkin jo aiemmin. Silloin pyyhin kyyneleitä asiakkaan selän takana, mutta silti sain aivan ihanaa palautetta. Yksi näistä asiakkaista laittoi mulle myöhemmin viestiä luettuaan mun kertomuksen ja pohti, että miten musta ei se yhtään näkynyt ja millainen mahdankaan olla hyvänä päivänä. Toki silloin ei ollut kyse turhautumisesta ja kiukusta, vaan surusta.
💎 Espoo 3.-7.3.💎

Poissa ThomasDundee

• Full Member
« Vastaus #139 : Helmikuu 26, 2025, 22:33:37 »
Kiitos AnnaB jälleen mielenkiintoisista keikkapäivityksistä. Aika paljon keskustelua onkin näemmä herättänyt, ja minullakin herää muutamia ajatuksia. Heikon kommunikoinnin syynä ei välttämättä ole kiusanteko tai runkkaaminen.

Suoranaisesti mikään näistä esitetyistä esimerkeistä ei osunut omaan nilkkaan, mutta täytyy myöntää, että jonkinlaiseen kökköön ja epävarmaan viestintään saattaisin hermostuksissani itsekin syyllistyä, ellen olisi tämän saitin kautta perehtynyt palveluntarjoajien näkemyksiin ja kokemuksiin. Kiitos siis teille, AnnaB ja muut täällä kirjoitelleet pt:t, että olette tehneet niin selväksi millainen viestintä on asiakkaan suunnalta toivottavaa.

Kaikki kun ei ole automaattisesti kaikille itsestäänselvää. Voisin jopa kuvitella, että maksullisten seksipalveluiden käyttäjien kommunikointitaidot saattaisivat olla keskimäärin heikommat kuin väestössä keskimäärin. En tiedä.
Yksi syy kökköön kommunikointiin saattaa olla yksinkertaisesti jännitys ja hermostuneisuus. Tapaamisen sopiminen uuden pt:n kanssa saattaa varmasti monia jännittää hyvinkin paljon, ja siinä mielentilassa voi olla vaikeaa hahmottaa itsekään, millaisen tapaamisen tarkalleen haluan juuri tämän pt:n kanssa, jota en ole koskaan aiemmin tavannut?
Liikaa informaatiota sisältävä viesti voi siksi olla joillekin vaikea vastaanottaa. En toki tiedä millainen AnnaB:n ensimmäinen vastausviesti on, enkä halua neuvoa pt:tä työssään, mutta näen kyllä pointin MikaM:n aiemmin esittämään kommenttiin.

Minustakin tuntuu jotenkin erikoiselta ja huvittavalta ajatus, että pt menee Espoosta keikalle vieraaseen kaupunkiin, Vantaalle. Minulle kun nuo ovat samaa pääkaupunkiseutu-kompleksia eli "Helsinkiä".

Kyllä täällä pk-seudulla ihan eri ihmiset vastaa eri kaupunkien ilmoituksiin. Pitkiä matkoja ja huonoja julkisia valitetaan jatkuvasti, toisin kuin Lapissa jossa kuulemani mukaan ajetaan jopa 200 kilsaa hupakon luokse.

Minäkin matkustan suosikkihupakkoni luokse helposti lähes 200 kilsaa, vaikka Etelä-Suomessa olen.