Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista  (Luettu 20270 kertaa)

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista
« Vastaus #180 : Maaliskuu 30, 2025, 23:20:00 »
Keikkarapsaa Kemistä

⛅ Päivä 1

Saavuin illalla majapaikkaani ja heitin ensimmäisenä Rovaniemeltä mukaan tulleet pyykit koneeseen, sisältäen sen Levillä olleen asiakkaan jäljiltä paskarantuisen valkoisen pyyhkeen.

Pesukonetta odotellessa söin vähän iltapalaa, lotrasin Rollosta ostamaani Ritualsin suihkusaippuaa pitkässä kuumassa suihkussa ja hoitelin siviilielämän asioita läppärillä.

Pyykkejä ripustaessa huomasin, että ruskea raita ei ollut lähtenyt pyyhkeestä 90 asteessa. Heitin sen takaisin pyykkikoriin ja kokeilen seuraavaksi tahrapoistoaineella kunhan seuraava pyykkäysaika koittaa. Ällöttävää.

☀️ Päivä 2

Juuri ennen heräämistä näin unta, että olin jossain saarella sotilaana. Olin pukeutunut kurkkusalaattiin ja mulla oli rynkky olalla. Ympärilläni oli paljon muita samassa asussa. Saareen hyökkäsi vihollinen, jonka joukko oli pukeutunut Storm trooper -asuihin, eikä mun toverit oikein tienneet miten tähän pitäisi suhtautua, ja aluksi heidän oletettiin kuuluvan omiin joukkoihin ja vain pelleilevän asuillaan.  Heti seuraavaksi Storm trooperit olivatkin miehittäneet saaren ja rakentaneet muureja. Soitin jonnekin ylemmälle taholle ja yritin selittää tätä absurdia tilannetta, mutta mua ei uskottu. Heräsin tässä kohtaa hyvin hämmentyneenä siihen kun puhelin piippasi.

Olin ajatellut, että sunnuntaina ei pahemmin asiakkaita ole ja siihen olin varautunut, mutta iltapäivälle alkoikin tulla varauksia. Aamupäivä jäi kuitenkin tyhjäksi, joten ehdin käydä kaupassa ja hoitaa vähän asioita. Kemi vaikuttaa paikalta jossa ennakkovarauksia ei kysellä ja mikäs siinä, keikoillahan päivystäminen kuuluu asiaan.

Kauppareissulla näin viisi joutsenta, ne lensi suoraan mun yli kaupan parkkiksella ja "lauloi" mikä kyllä on enemmän sellaista torven töräytystä. Myöhemmin katselin ikkunasta, kun ihan sen edessä kaksi varista kylpi lumihankeen muodostuneessa syvässä lätäkössä. Ne räpisteli siipiään vedessä tarmokkaasti ja ketkutti pyrstöjään aivan kuin humalaiset naiset tanssilattialla. Niiden katselu ja auringonpaiste sai kyllä tosi hyvälle tuulelle.

Sain täällä ollessa mielenkiintoisimman ja ehdottomasti erikoisimman outcall tarjouksen jonka olen koskaan saanut, johon olisin tarttunut mielelläni, mutta aikataulurajoitteiden vuoksi en sitä pystynyt ottamaan. Se olisi ollut täydellistä "erikoisinta mitä tapaamisella on sattunut" -materiaalia hyvällä tavalla. Vastaavaa ei todennäköisesti tule vastaan kovin äkkiä.

Tänään asiakkaat painottuivat hierontoihin, mutta pari GFE:tä oli myös. Nautin molempien tekemisestä todella. On ihanaa voida omalla kosketuksella antaa toiselle niin paljon. Erityisesti tänään mieltä lämmitti parikin hieman vanhempaa herrasmiestä, jotka eivät olleet hyvin pitkään aikaan saaneet naisen kosketusta ja nyt kun oli näkynyt kotimaisen naisen hierontailmoitus niin päättivät tulla mun luokse.

Rakastan tehdä mun hidasta viipyilevää hierontaa jossa kosketan hellästi lähes jokaista neliösenttiä kehossa, ja jossa näen miten asiakas rentoutuu ja rauhoittuu mun käsissä ennen kuin alkaa myös kiihottua. Sitä on ihana katsella ja myös kuunnella hengityksestä missä mennään. Soitan hiljaista meditaatiosoittolistaa Spotifysta ja käytän käsien lisäksi koko kehoa, liu'un hitaasti asiakkaan päällä hengittäen syvään ja rauhallisesti.

Multa kysyttiin eilen mitä palveluani tykkään eniten tehdä, mutta en osannut valita hellän ja kiihkeän tyttöystäväseksin, tai pitkän ja rauhallisen hieronnan välillä. Pidän molemmista, hieronnassa on se etu, että se toimii jännittäjille ja ujoille, ja siinä ei ole niin paljon asiakkaan nautinto kiinni kemiasta kuin seksissä. Mä todella nautin siitä, kun saan antaa nautintoa ja hyvää oloa toiselle ihmiselle ja tulen hieronnasta aina hirveän hyvälle tuulelle.

Tyttöystäväseksissä taas parhaimmillaan ollaan jossain aivan ihanissa sfääreissä ja omassa kuplassa missä maailma katoaa hetkeksi, mutta sen tunnelmaan vaikuttaa paljon enemmän se, mitä asiakas on valmis antamaan itsestään.

Luonnollisesti teen parhaani joka kerta ja haluan antaa itsestäni mahdollisimman paljon. Varmaan yksi isoimmista syistä miksi nautin niin paljon GFE:stä on oma orgasmiherkkyys, pystyn pitkälti itse päättämään milloin laukean ja usein laukean monta kertaa. Mikäs sen ihanampaa kuin oksitosiinihuurut sellaisen tapaamisen jälkeen.

Nyt istun sohvalla kynttilänvalossa, tuoksun ihanalta suihkun jäljiltä, syön salmiakkia ja juon puolukan ja vaniljan makuista vihreää teetä, jota ostin Rovaniemeltä. Spotify soittaa mulle takkatulen rätinää ja sateen ropinaa, kun odotan, että hiukset kuivuu. Jos menen märällä tukalla nukkumaan näytän aamulla ihan lankakerältä, jolla koira on leikkinyt. Onneksi ihan kohta pääsen unten maille.
💎 Oulussa synttärihuumaa 1.-3.4. 💎

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #181 : Maaliskuu 30, 2025, 23:33:07 »
Anna!! Roskiin se saastainen hantuuki jos se ei lähtenyt pesussa 😭😭🤣 Yrjistä

Oon ehkä väsynyt mutta sain äsken hirveän nauruhepulin kun mietin miten se jonkun asiakkaan perseessä käynyt riepu on nyt vieraillut lyhyessä ajassa kolmessa eri paikassa ja matkustanut 300km ympäri Lappia. Se on reissannut enemmän kuin jotkut ihmiset koko vuotena 

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #182 : Maaliskuu 31, 2025, 06:58:42 »
Tuollainen trofee kuuluu takkahuoneen seinälle eikä mihinkään roskiin.

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #183 : Maaliskuu 31, 2025, 08:37:58 »
Nyt on kyllä ollut hapanta tuotosta jollakin, kun on noin syöpynyt kiinni....😱🤢

Poissa Maalainen88

• Full Member
« Vastaus #184 : Maaliskuu 31, 2025, 09:35:34 »
Nyt on kyllä ollut hapanta tuotosta jollakin, kun on noin syöpynyt kiinni....😱🤢
jospa hää oli syönnä Surströmmingiä
Tummista vesistä takas pinnalle...sitten katsotaan...

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
« Vastaus #185 : Maaliskuu 31, 2025, 22:13:34 »
Keikkarapsaa Kemistä

⛅ Päivä 3

Sain RE:n ilmoon ensimmäisen pyytämättä tulleen rapsan juuri, kun täällä velloi rapsakeskustelut kuumimmillaan. Se oli kiva ja positiivinen, ja niin oli sen kirjoittanut asiakaskin.

Jouduin päivällä lähtemään ostoksille, onneksi oli tyhjää varaustilanteessa sen verran, sillä sattui ällöttävä sotkuonnettomuus asiakkaan kanssa.

Täällä keikkakämpässä ei ole päiväpeittoa lainkaan ja mulla on mukana panoviltti, joka ei peitä koko sänkyä, siispä mun peittolakana oli tulilinjalla kun poikkeuksellisen voimakkaan hajuisella juustomunalla (tiukka esari jonka alta ei pessyt suihkussa 🤮) varustettu asiakas kääntyi mahalleen ja pyyhkäisi samalla jalallaan panoviltin sivuun.

Pesuun meni siis panoviltin lisäksi myös mun peittolakana. Onneksi Kemi on sen kokoinen pitäjä, että sisustustarvikkeita myyviä kauppoja on jopa useampi. Niinpä kävin hankkimassa suurimman mahdollisen panopeiton, joka peittää nyt isommankin sängyn kokonaan ja reunat myös. Mulle on tärkeää, ettei majapaikoissa jää kankaisiin sängynrunkoihin tai edes lakanoihin öljy- tai mällitahroja, joten tämä oli ihan järkevä hankinta. Tilaahan se tulee viemään matkatavaroissa, mutta sille ei mahda mitään.

Tällekin päivälle osui sitten yksi oikein perinteinen "joo olen ihan kohta siellä"-ohari. En tajua mikä juttu tää on, että näitä pitää tehdä. Jollain on niin pieni elämä, että pitää viihdyttää itseään tekemällä kiusaa seksityöntekijälle. Ei varmaan ole kenellekään yllätys, että nämä Kemin oharit tuli molemmat sähköpostista.

Illan viimeisen asiakkaan kanssa kävi vähän hullusti. Olin tuon oharin aikana aloittanut jo pakkailemaan tavaroita ja katsonut, että tämä viimeinen on tulossa hierontaan. Laitoin hierontaa varten pyyhkeet sängylle valmiiksi ja pakkasin kortsut ja lelut ym jo matkalaukkuun.

Varmistusviestissä hän kertoi, että sijaitsee 5min matkan päässä ja voisi tulla hetikin jos mulle sopii. Sanoin että tervetuloa, sillä olin ihan valmis hierontaan. Niinpä hän saapui, mutta jotenkin siinä yllättävän käänteen kohdalla mulla oli ajatukset levällään, enkä laskenut hänen antamia rahoja.

Vähän aikaa hieronnan alettua hän tiedusteli hyvin vienosti naama tyynyssä, että käviköhän meillä joku väärinkäsitys aikaa varatessa, että eikös tässä ollut seksistä kyse. Mä hölmistyin ja aloin nauraa, että voi ei mikä moka! Kävin tarkistamassa rahat ja hän oli tosiaan maksanut GFE:stä.

No onneksi hänellä huumorintajua riitti ja naurettiin tilanteelle yhdessä, kaivoin kortsut laukusta ja siirryttiin asianmukaisiin aktiviteetteihin. Lopulta hän vielä ihanasti kiitti viestillä jälkikäteen. En tiedä mahtaako olla saitin lukijoita, mutta halusin kertoa tämän siltä kannalta, että joskus sitä tulee sählättyä, mutta positiivisella asenteella niistä yleensä selviää.

Olen täällä Kemissä koittanut muistaa kaikilta kysyä löytyikö mun tiedot RE vai naapurista ja tällä kertaa kannatti käyttää sitä RE:tä, sillä suurin osa mun asiakkaista tuli sitä kautta. Enkä saanut ainuttakaan "hi, u free?" Viestiä joita saan pk-seudulla ihan älyttömästi sen kautta.

Näin tuli päätökseen Kemin keikka. Matkalaukku on pakattu ja aamulla aikaisin lähtö seuraavaan kaupunkiin. Ouluun on huominen päivä jo täyteen varattu. En ole ottanut varausmaksuja näin edellisenä päivänä tehdyistä varauksista, joten nyt jännittää miten huomenna käy.

Muistin alunperin, että olisin vielä huomisen täällä Kemissä, ja siksi puhuin synttäreiden viettämisestä täällä.  Huomenna kuitenkin on jo matkapäivä, ja vietän siis syntymäpäivää ensin tien päällä ja sitten asiakkaiden kanssa. Jotain kivaa synttäritarjoilua olisi ehkä hauska järjestää asiakkaille, katsotaan.

PS. Se pyyhe tuli puhtaaksi lopulta!

Poissa ThomasDundee

• Full Member
« Vastaus #186 : eilen kello 00:16:49 »
Kiitos hyvistä päivityksistä taas.
Ihmettelen kyllä onko nämä kakkapyllyt ja juustomunat oikeasti näin yleinen ongelma, vai sattuiko vaan huono mäihä lyhyen ajan sisällä?
Mä olen luullut että sen suihkussakäynnin (pt:n luona) pääasiallinen tarkoitus on juuri esarinalusen ja muiden kriittisten paikkojen pesu.
Mä käyn aina ennen hupakkovierailua suihkussa edellisenä iltana, saman päivän aamuna, ja vielä pt:n luona, ja jokaisella kerralla kiinnitän erityistä huomiota juuri näihin kriittisiin paikkoihin.

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #187 : eilen kello 00:56:52 »
^ Ei oo yleisiä onneksi ainakaan itelle. En oo nyt 9kk hupakoinnin aikana yhtään paskarantua panopeitolla todistanut (*koputtaa puuta*). Eturauhashieronnassa on saattanut ihan vähän jotain näkyä (useimmiten tosin ei), mut se ei haittaa kun on mustat hanskat ja pyyhe alla. Pylly on kakan koti eikä pidä yllättyä että asukas on kotona jos onkin vähän spontaanimpi hieronta. Ei mua myöskään hetkauta pukamat, nivustyrät tms. niin kauan kun en vaan vahingossa satuta asiakasta.

Juustokulleja on ollut muutama ja vahvan pehin tai huonon suuhygienian ohella ne kyllä häiritsee eniten. Jos jollakulla on ahdas esinahka niin c'mon puhdistakaa se silti parhaanne mukaan ihan jo kohonneen tulehdusriskin takia. Ja viruttaa nyt saa kaikki myös ilman tiukkaa esaria tai vaikka olis ympärileikattu. Mut mieluiten kokonaan suihkuun ja kullin ja perseen lisäksi kainalot pesuun saippualla myös, kiitos.

Poissa Aulis

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #188 : eilen kello 07:13:13 »

Pesuun meni siis panoviltin lisäksi myös mun peittolakana. Onneksi Kemi on sen kokoinen pitäjä, että sisustustarvikkeita myyviä kauppoja on jopa useampi. Niinpä kävin hankkimassa suurimman mahdollisen panopeiton, joka peittää nyt isommankin sängyn kokonaan ja reunat myös.

Tarkoittaaks tää sitä, sun asiakkaat makaa kaikki saman käytetyn lakanan tai panoviltin päällä?
Vaihdaksä ollenkaan lakanaa asiakkaiden välillä?

Tekis mieli varata ajan mutta vähän arveluttaa.
Jos sattuiskin vahinko ja mä raidoitan ruskeat jäljet lakanaan, siitä tietää sitten kaikki täällä Annan rapsojen kautta.

Ihanat naiset.

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #189 : eilen kello 08:00:25 »

Pesuun meni siis panoviltin lisäksi myös mun peittolakana. Onneksi Kemi on sen kokoinen pitäjä, että sisustustarvikkeita myyviä kauppoja on jopa useampi. Niinpä kävin hankkimassa suurimman mahdollisen panopeiton, joka peittää nyt isommankin sängyn kokonaan ja reunat myös.

Tarkoittaaks tää sitä, sun asiakkaat makaa kaikki saman käytetyn lakanan tai panoviltin päällä?

Jos sattuiskin vahinko ja mä raidoitan ruskeat jäljet lakanaan, siitä tietää sitten kaikki täällä Annan rapsojen kautta.

Ei me tiedetä sitäkään, kuka raidoitti sen pyyhkeen. Tuskin siis edes nimimerkki tulee julki, vaikka kävisit tekemässä saman panopeitolle.😄 Toivottavasti kuitenkaan et.😄

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
« Vastaus #190 : eilen kello 09:14:24 »

Hyvä että kysyt, varmasti moni muu miettii juuri nyt samaa.

Ei suinkaan! Vilttejä on useampi ja yleensä keikkapaikoissa sen verran lakanoita, että pystyy niiden kanssa toimimaan tavalla, jossa kaikilla on hygieenistä kunhan pesee pyykit joka päivä.

Tällä kertaa lensin ensimmäisen osuuden reissustani joten matkatavaroiden määrä oli rajallinen. Koska kuskaan mukanani puhtaat pyyhkeet asiakkaille ja hierontaan on alustanakin pyyhe öljyn takia, niin hätävaralakanoita ei mukaan mahtunut. Luotin siihen että majapaikoissa niitä olisi kuten yleensä on.

Tällä kertaa kävi kuitenkin niin, että käytettävissä olevien lakanoiden määrä oli erittäin rajallinen, ja se että yhden asiakkaan jälkeen menikin pesuun kaksi puhdasta alustaa (viltti +lakana) sai aikaan sen, että oli pakko käydä ostoksilla kun kuivuria ei ole, että olisin saanut edes toisen takaisin käyttöön samana päivänä.

En koskaan paljasta asiakkaista yksilöiviä tietoja. Vaikka just sun jäljiltä ne paskaraidat jäisi niin en mä sitä täällä tai missään muuallakaan kertoisi että kenen jäljiltä ne on.

En koskaan ennen ole paskaraitoja työssäni kohdannut, ja vaikka olisikin niin se asiakas jonka jäljiltä se olisi, ei edes tietäisi siitä, sillä peittäisin moiset jäljet ennen kuin asiakas ehtii nähdä (jos pystyn), sillä en haluaisi, että asiakas nolostuu tai lähtee pois pahalla mielellä ja häpeillen.

Thomas kysyi noista paskaraitojen ja juustomunien määristä. Kuten sanoin tämä oli ensimmäinen kerta kun paskaraita osui kohdalle. Pesemättömiä esareita on tullut vastaan kourallinen, eikä ne asiakkaat todennäköisesti ole edes tietoisia siitä, että heillä sellainen oli, sillä en koskaan sano mitään asiasta. Asiakas todennäköisesti menettäisi fiilikset täysin eikä pystyisi enää nauttimaan tapaamisesta jos huomauttaisin asiasta. Puhdistelen vaan pikaisesti ja pidätän hengitystä mahdollisimman paljon silloin kun pää on siellä jalkojen välissä. Se haju jää leijailemaan huoneeseen ja tarttui nenään, se on aivan kammottavaa. Kahvipapuja/poroja nuuhkimalla hajuaistin saa resetoitua ja sitten pitää rukoilla kaikki mahdollisia ylempiä voimia että huoneen saa tuulettamalla raikkaaksi ennen seuraavan asiakkaan saapumista.

Muuten haisuleita tuleekin vastaan melko usein, sanotaanko että kerran tai kaksi jokaisella keikalla. On just käyty suihkussa ennen tuloa  mutta kainalot haisee erittäin voimakkaalle hielle tai perse samalla tavalla. En niistäkään asiakkaalle sano mitään, sillä en halua aiheuttaa sitä että hävettää ja sitten ei seiso ollenkaan.

Sellaista tämä työ on. Tekisi mieli kasvattaa ja antaa näille palautetta ja neuvojakin hygieniasta, mutta sen jälkeen tulisikin liuta paskoja rapsoja nöyryytetyiltä asiakkailta.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 09:21:30 kirjoittanut AnnaB »

Poissa Kyybel

• Sr. Member
« Vastaus #191 : eilen kello 09:43:14 »
Puhdistelen vaan pikaisesti ja pidätän hengitystä mahdollisimman paljon silloin kun pää on siellä jalkojen välissä. Se haju jää leijailemaan huoneeseen ja tarttui nenään, se on aivan kammottavaa. Kahvipapuja/poroja nuuhkimalla hajuaistin saa resetoitua

Tähän protip minkä sain aikoinaan ruumiinavaajalta paskan hajua kestämään...pikku viiva kylmägeeliä tms. nokan alle auttaa kestämään pahimmat tuoksut.
Everyone deserves a good foot massage🌹♥️🌹

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
« Vastaus #192 : eilen kello 09:46:10 »
Puhdistelen vaan pikaisesti ja pidätän hengitystä mahdollisimman paljon silloin kun pää on siellä jalkojen välissä. Se haju jää leijailemaan huoneeseen ja tarttui nenään, se on aivan kammottavaa. Kahvipapuja/poroja nuuhkimalla hajuaistin saa resetoitua

Tähän protip minkä sain aikoinaan ruumiinavaajalta paskan hajua kestämään...pikku viiva kylmägeeliä tms. nokan alle auttaa kestämään pahimmat tuoksut.

Vois olla sen jälkeen aika jännä maku sekä omassa että asiakkaan suussa kun pussaillessa sitä leviäisi nenän myös huulille 😄

Poissa Kyybel

• Sr. Member
« Vastaus #193 : eilen kello 09:47:10 »

Vois olla sen jälkeen aika jännä maku sekä omassa että asiakkaan suussa kun pussaillessa sitä leviäisi nenän myös huulille 😄

Extra raikas minttu♥️♥️♥️
Everyone deserves a good foot massage🌹♥️🌹

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
« Vastaus #194 : eilen kello 10:18:11 »
Halusin vielä kiittää Aulista, että toit esiin huolesi tuosta, että päättyykö omat mahdolliset vahingot nettiin anekdootiksi. Tämä herätti mietteitä itselläni siitä, miten voisin kertoa erilaisista asioista tavalla, jossa vielä paremmin korostuisi anonymiteetti. En tosiaan koskaan halua, että asiakas itse edes tietää, että jotain ikävää on hänen kohdallaan tapahtunut ja olisi kamalaa lukea sitten näitä mun päivityksiä ja pohtia, että oliko toi nyt juuri minä.

Ehkä voisin kirjoitella näistä vähän vähemmän kivoista jutuista jotenkin erikseen yleisemmällä tasolla yksilöimättä millä keikalla ja minä päivinä on jotain tapahtunut, sillä mun mielestä on kuitenkin tärkeää herätellä joitakin miehiä miettimään, että olenko oikeasti puhdas kun tulen suihkusta tai sanon että kävin just. Eihän se hyvää tee kenellekään, että suihkussa vain käännytään eikä oikeasti puhdisteta paikkoja. Lisäksi nämä seikat vaikuttaa erittäin paljon myös mun (meidän) työn miellyttävyyteen ja siihen minkälainen kokemus asiakkaalla on. Kyllähän se suikkari varmasti tuntuu paremmalta jos hupakko voi samalla hengittää vapaasti 😄.

Poissa Maalainen88

• Full Member
« Vastaus #195 : eilen kello 11:39:35 »
Pakko todeta, että olet kyllä super ajatteleva ihminen. Moni ei edes ymmärrä,mitä töksäyttämällä vaikkapa oman karkean mielipiteensä,moitteista puhumattakaan(on muuten koettu)voi saada aikaan, eivät nimittäin muistista hevillä lähde ja kaikkein herkimmin reagoi muna,jos fiilis on mennyt,se on ihan sama mitä herkkuja on tarjolla, silloin ei yksinkertaisesti veri alakertaan pakkaudu,mikä sitten vituttaa entistäkin enemmän, eurot meni,vitutus jäi eikä paneminenkaan onnistunut. Oon jo jossain vaiheessa todennutkin,et ainakin mulla kikuli on parempi ihmistuntija kuin mie ite.
Tummista vesistä takas pinnalle...sitten katsotaan...

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #196 : eilen kello 13:25:14 »

On kyl raaka peli Ranualla ko tulee tarpeen ruumiinavaajan vinkit asiakastyöhön elävien kanssa 🥲🤣

Paikalla Tulli

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #197 : eilen kello 14:12:00 »
Annasta saa kyllä näistä kirjoituksista todella mukavan kuvan.
Toivottavasti joku päivä pääsen tapaamaan.
Tissit 😍

Poissa Pataässä

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #198 : eilen kello 22:46:10 »
...

...

En koskaan paljasta asiakkaista yksilöiviä tietoja. Vaikka just sun jäljiltä ne paskaraidat jäisi niin en mä sitä täällä tai missään muuallakaan kertoisi että kenen jäljiltä ne on.

En koskaan ennen ole paskaraitoja työssäni kohdannut, ja vaikka olisikin niin se asiakas jonka jäljiltä se olisi, ei edes tietäisi siitä, sillä peittäisin moiset jäljet ennen kuin asiakas ehtii nähdä (jos pystyn), sillä en haluaisi, että asiakas nolostuu tai lähtee pois pahalla mielellä ja häpeillen.

...

Sellaista tämä työ on. Tekisi mieli kasvattaa ja antaa näille palautetta ja neuvojakin hygieniasta, mutta sen jälkeen tulisikin liuta paskoja rapsoja nöyryytetyiltä asiakkailta.

Tällaiselle jännittäjälle, jolla menee maha herkästi sekaisin tietysti juuri ennen tapaamista, tuo "raitariski" on aina olemassa. Pahinta siinä on se, että silloin ei ole oikein hyviä vaihtoehtoja, käytännössä vain oharit/peruutus alle puolen tunnin varoitusajalla tai sitten vain toivoa, että peräaukko pitää ripulit sisällä. ::) Mutta siltikään en ole ohareita tehnyt tai perunut. Muutaman kerran on ollut lähellä "raidoittaminen", mutta joko olen onnistunut pidättelemään tai sitten palveluntarjoaja on toiminut kuin AnnaB ja ehtinyt piilottaa todistusaineiston. Onneksi olen löytänyt ruokavalion kautta jonkinlaisen ratkaisun ja lisäksi ehkä vuosien kokemus tapaamisista on vähentänyt jännittämistä. Tosin silti vatsani saattaa yllättää, ei ole kauaa, kun viimeksi oli juuri ennen tapaamista maha kuralla. Se onkin aika turhauttavaa, kun muuten olen jopa vähän hysteerinenkin omasta hygieniastani.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
« Vastaus #199 : eilen kello 22:51:32 »
Mulla itsellä on joskus jännitysmahakipua, mutta toi mistä kerrot Pataässä kuulostaa tosi kurjalta. Mitenkähän tollaseen osaisi varautua omalta puolelta, ei varmaan mitenkään? Toi on varmaan asia mitä ei tuntemattomalle hupakolle halua sanoa heti kättelyssä.