Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miksi viehätys?  (Luettu 1809 kertaa)

Poissa Miehi

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Miksi viehätys?
« : Syyskuu 16, 2024, 08:26:28 »
Koen itseni heteromieheksi (50v). Mutta kiimaiset "tyttöilijät" ovat aina kiihottaneet minua. He kun haluavat kullia kaikista eniten ja ovat avoimesti pöhköinä kiimasta. Enpä ole vielä kokeillut. Mutta upeaa, että on vieläkin tutkimattomia teitä. Paljon mielenkiintoista tulee heti mieleen rajun persenainnin lisäksikin  ;D Muita kiinnostuneita mutta kokemattomia? Ja kuinka edetä?  :D

Poissa Miehi

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi viehätys?
« Vastaus #1 : Syyskuu 16, 2024, 09:14:24 »
Tämä keskustelulitja on täynnä kokeneiden kullittajien mielipiteiden vaihtoa. Ajattelin tuoda esille myös kokemattomuuden.  :) Pysytään kunnioittavina!

Poissa Transformer

  • Jr. Member
  • Viestejä: 85
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi viehätys?
« Vastaus #2 : Syyskuu 16, 2024, 19:48:15 »
Eli tyttöilijällä varmaan tarkoitat miestä, joka vaan pukeutuu ja meikkaa itsensä naiseksi? Vai tarkoitatko myös ihan shemaleja, jotka on tehneet kirurgisia toimenpiteitä?

Poissa Miehi

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi viehätys?
« Vastaus #3 : Syyskuu 16, 2024, 20:38:18 »
Eli tyttöilijällä varmaan tarkoitat miestä, joka vaan pukeutuu ja meikkaa itsensä naiseksi? Vai tarkoitatko myös ihan shemaleja, jotka on tehneet kirurgisia toimenpiteitä?
Aivan. Tarkoitan naiseksi tälläytyviä miehiä. Ja repertuaari jatkuu aina todella naisellisiin shemaleihin asti. Mutta kulli on olennainen osa. Ei leikkausta eli pre-op.

Poissa Toni

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi viehätys?
« Vastaus #4 : Syyskuu 18, 2024, 13:06:48 »
Itteä viehättää enemmän se naisellisuus vaikka olisikin muna.  Ilman naisellisuutta ei taas nappaa yhtään. Kassit ja rinnat niin vielä parempi :p

Poissa JämeräpartainenInsinööri

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi viehätys?
« Vastaus #5 : Syyskuu 18, 2024, 23:22:28 »
Koen itseni heteromieheksi (50v). Mutta kiimaiset "tyttöilijät" ovat aina kiihottaneet minua. He kun haluavat kullia kaikista eniten ja ovat avoimesti pöhköinä kiimasta. Enpä ole vielä kokeillut. Mutta upeaa, että on vieläkin tutkimattomia teitä. Paljon mielenkiintoista tulee heti mieleen rajun persenainnin lisäksikin  ;D Muita kiinnostuneita mutta kokemattomia? Ja kuinka edetä?  :D

Mitä olen akateemisesti seurannut / itse suht pitkän elämäni aikana nähnyt / asiattomasti olettanut, niin ... tavallaan olen kateellinen niille miehille, joita miehet kiihottavat ... ymmärtääkseni (saa korjata!) miehistä kiinnostuneilla miehillä on paljon paremmat mahdollisuudet löytää satunnaista seksiseuraa kuin naisista kiinnostuneilla miehillä. Johtuen ihan lajityypillisestä seksuaalisesta käyttäytymisestä. Jos "tyttöilijät" ovat riittävän lähellä "naista", että he kiihottavat sinua, niin: more power to you!

(En pidä täysin mahdottomana, että esim. MMF voisi toimia itselläni, mutta ... ilman juuri sopivaa naista mukana ... ei todellakaan voisi toimia)

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1054
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi viehätys?
« Vastaus #6 : eilen kello 23:42:51 »
Aika umpisurkea deitti markkina jos tykkäät ns tyttöilijöistä tai shemaleista suomessa.

Rahallakin vain pari aktiivista toimijaa jotka ovat siedettävän näköisiä. Ja ulkomailta tulee tosi huonosti vaihtelua suomeen joista valtaosa on feikkejä

Joo varmaan ihan puhdasta mies-mies seuraa löytyy paljonkin homoille.

Ei toki tosta tyttöilymarkkinasta tarkkaa tietoa, vain oletuksia koska itseä ei tyttöilijät kiinnosta. Pitää olla vähintään naisesta selkeästi menevä vaikkei olisi operaatioita. Ja silloinkin useimmiten jää siihen että tämä illuusio katkeaa liian herkästi esim eurooppaperäisissä.