Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mieshupakkoja? Löytyykö? Miten aloittaa?  (Luettu 1508 kertaa)

Poissa Jaketi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Mieshupakkoja? Löytyykö? Miten aloittaa?
« : Syyskuu 19, 2024, 21:13:59 »
Otsikko taiski jo kertoa kaiken? Kellään tietoa/ajatuksia/neuvoja?

Poissa Kuopio

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mieshupakkoja? Löytyykö? Miten aloittaa?
« Vastaus #1 : Lokakuu 31, 2024, 13:00:18 »
Itseänikin kiinnostaisi tämä aihe.

Poissa Jepjep78

• Newbie
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
« Vastaus #2 : Marraskuu 01, 2024, 12:01:00 »
Siitä vain ilmoitusta kehittämään, eihän se sen vaikeampaa ole. Miettii valmiiksi mitä on valmis tekemään ja mihin hintaan. Itse toiminut nyt muutaman vuoden myyden palveluita. Asiakkaita on toki rajallisesti. Kunnolliset kuvat itsestä ja asiallinen teksti ilmoitukseen niin eiköhän se siitä. Toki tuon asiakkaiden vähyyden vuoksi ei kannata suunnitella pitkää etelän reissua. Toiminimen perustaminen on helppoa kuitenkin ja pitää homman laillisuuden puolella niin kyllä siitä ainakin kokemuksia saa, jollei nyt ihan rikastumaan pääse.  :stiletto:

Poissa Pertti Ström

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : Marraskuu 01, 2024, 12:03:36 »
Näitä kyselyjä on väliin ollut ainakin sen 15 vuotta mitä näitä sivustoja olen selaillut ja yhteistä niille on ollut  että kohta on hiljaista.

Poissa Jepjep78

• Newbie
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
« Vastaus #4 : Marraskuu 01, 2024, 12:15:29 »
Ikävä kyllä näillä pissa vehkeillä ei rahaa tehdä paljon. Itse siis olen bi ja todella avomielinen, mutta sekään ei riitä kun toiset antavat ilmaiseksi ja naisoletetut eivät ole vielä hoksanneet hyviä puolia maksullisista miehistä. Heidän kanssaanhan voi kokeilla häpeilemättä miltei mitä tahansa mitä ei välttämättä kotona kehtaa ehdottaa. Yleensä alalla olevat haluavat kuitenkin tyydyttää asiakkaan eikä niinkään omia halujaan. Lisäksi useimmat käyvät säännöllisin väliajoin testeissä, vaikkakin kumin kanssa touhutaan...tai ainakin itse....ihan kaikkien terveyden vuoksi.

Poissa of_marcellus

• Newbie
  • Galleria (8)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Marraskuu 05, 2024, 22:14:44 »
Ei meitä mieshupakoita kyllä liikaa ole. Kaikkia sukupuolia vastaanottamalla on aika paljon helpompi saada asiakkaita, miehet vähän herkemmin kuitenkin seksiä ostavat. Aloittaminen on aika helppoa. Hyvä teksti ilmoitukseen ja hyvät kuvat, ni sillä pääsee jo pitkälle. Sitten tietty toiminimi ja verot maksuun, ni ollaankin sitten jo tosi pitkällä!
Tamperelainen gigolo, mieshuora, rattopoika, OF-tekijä ja mitä näitä nyt on. Biseksuaali, aika bottom.

Poissa molopää

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #6 : Marraskuu 05, 2024, 22:30:24 »
Tärkeimpänä vielä, oli mies tai nainen, asiakaslähtöisyys.
Jos asiakas ei tunne itseään tervetulleeksi  niin ei tule toista kertaa.