Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oletko välttynyt ovelta kääntymiseltä?  (Luettu 1480 kertaa)

Poissa Gentleman Tampere

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Oletko välttynyt ovelta kääntymiseltä?
« : Lokakuu 27, 2024, 18:07:48 »
Kysymys lähinnä turskille, mutta miksi ei myös hupakoille.

Itse olen välttynyt. Taustatyöt on usein tehty huolella, mutta olen toki outoja mimmejäkin tavannut, hyvällä menestyksellä. Käytän sen verran aikaa viestittelyyn tai puheluun, että pahimmat virheet tulee siten vältetyksi. Toki olen päätynyt melkoisen törkyiseen kämppään jonkun kerran, lisäksi pari tapausta oli nähtävästi aineissa, mutta niin vähän etten sitä eteisessä huomannut.

Olen siis onnistunut tässä harrastuksessa melkoisen hyvin. Miellyttäviä tapaamisia on paljon mitä muistella, ja uusia hankkia.

Poissa Noodelidude

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko välttynyt ovelta kääntymiseltä?
« Vastaus #1 : Lokakuu 27, 2024, 18:23:04 »
Olen välttynyt tekemällä taustatyöt ja olemalla vigilant. Jo ennen ensimmäistä hupakkoreissua olin kehittänyt melko hyvän sisälukutaidon potentiaalisista feikeistä, multiprofiileista yms.
🌸Real_Noodelidude🌸

Poissa Pertti Ström

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #2 : Lokakuu 27, 2024, 20:53:37 »
En ole välttynyt. Olin aina huono lueskelemaan raportteja vaikka niitä itse tuli väsäiltyä Wörkille, että tänne.
Make Russia small again

Poissa AnniAuringonkukka

• Newbie
  • Galleria (2)
« Vastaus #3 : Lokakuu 27, 2024, 20:58:06 »
Tasan yksi on kääntynyt ovella. Sanoi luulleensa mua blondiksi. Paskapuhetta, mutta uskoin :D

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #4 : Lokakuu 27, 2024, 21:01:05 »
En ole välttynyt, joskus käyn vain varmoilla ja rapsatuille, joskus käyn aivan uusilla ja verifioimattomilla ja näissä saattaa tulla ikäviä yllätyksiä ja ovelta on täytynyt kääntyä. Näistä tulee sitten aika usein hupaisia viestejä jälkikäteen.

Paikalla Hupiukko Pro

• Jr. Member
« Vastaus #5 : Lokakuu 27, 2024, 21:36:40 »
Kerran otin riskin ja kävin huoralla jolla oli arvostelut blokattu. Silloin olisi pitänyt ovella kääntyä, en sitä tehnyt ja kokemus oli vieläkin paskempi mitä arvelin. Olen siitä yrittänyt pari kertaa tännekin raporttia kirjoittaa, mutta aina ketjut ovat poistettu sääntöihin vedoten.

Tämän tapauksen jälkimainingeissa mietin, että miksi se ovelta kääntyminen on monelle niin helvetin vaikeeta kuten itselleni silloin?

Poissa Ilotikku

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #6 : Lokakuu 27, 2024, 22:19:45 »
Suomessa ei ole tarvinnut kääntyillä, mutta Berliinissä ja Prahassa tuota on joutunut harrastamaan jonkun verran kaikesta pohjatyöstä huolimatta.

Poissa Timppa

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Lokakuu 28, 2024, 00:05:48 »
Taustatyöt tehdään huolella, eikä ole tarvinnut kääntyä. Oikeastaan vain kerran menin ns. sokkona mimmin luo, josta ei ollut mitään ennakkotietoa. Hymyllä siitäkin selvittiin ja meillä oli varsin mukavaa!

Poissa Pertti Ström

• Full Member
« Vastaus #8 : Lokakuu 28, 2024, 08:57:07 »
Enimmäkseen tapasin aina näitä joista ei ollut mitään raporttia missään ja tulipa oltua muutaman kerran ihan eka asiakaskin. Pääsääntöisesti tämä huomioiden niin vähällä sitä pääsi.
Itse ainakin koin, että " reipas pelimannihenki" antoi paremman lopputuloksen kuin insinöörimäinen tutkiskelu ja hinkaaminen.
Make Russia small again

Poissa Repomies

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Lokakuu 28, 2024, 12:32:27 »
Ainakin kahdesti olisi pitänyt kääntyä pois... Mutta ei ole sitä tullut tehtyä...

Poissa Julia

• Hero Member
  • Galleria (10)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #10 : Lokakuu 28, 2024, 19:01:53 »
Viiden vuoden aikana on tainnu yks kääntyä ovelta katsottuaan mua päästä varpaisiin ja sanottuaan, että oon "liian pitkä" (ehkä liian iso sit muutenkin, kun hän oli mua aika paljon hentoisempi) ja toinen kun oli duo yhden kanssa, mut hän ei ehkä ees vilkaissut meihin ennen kääntymistään, joten taisi olla ennalta suunniteltu juttu.
Helsingissä tavattavissa :)

Poissa Artturi66

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : Lokakuu 28, 2024, 19:09:26 »
Pari kertaa kääntynyt ja kerran käännyttänyt.

Poissa Pekkapitka

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : Lokakuu 28, 2024, 21:49:03 »
Elokuussa AS;n kautta tilasin palvelun.Vastassa oli totinen niittinaamainen nuori nainen.Ei mielestään osannut laittaa kondomia.Keräsin rahat pöydältä ja häivyin.Kehotin vielä harjoittelemaan huoraamista

Poissa Usva

• Newbie
  • Galleria (4)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #13 : Marraskuu 05, 2024, 18:31:33 »
Kerran on oveltani käännytty ja epäilen ettei mies ollut hetkeäkään ajatellut tapaamisen hoitamista loppuun vaan tarkoituksena oli ainoastaan urkkia osoite ja nähdä aito hupakko. En mene yksityiskohtiin, mutta näin jälkeenpäin näen monta redflagia olleen jo ennen ovelle saapumista.

Itse olen kerran joutunut käännyttämään asiakkaan ovelta johtuen hänen kovasta humalatilastaan. Ilmoituksessani kerron etten tapaa päihtyneitä.