^^ Repe perkele, kuka nyt helvetti käyttäytyy samalla tavalla kuin kirjoittaa anonyyminä forkalle. Voi IsäkissanVittu, yritä edes Repe.
Uutiset:
Tiukkavittusta ja hyvin kyrpää imevää hupakkoa ?ja tähän vastaus kiitos. Nimi riittää. Kaikki muu on diipadaapaa. Tiukka vittu+ imee hyvin kyrpää. Kuka?
En nyt ihan sinua pellenä pidä mutta yrität tietyissä asioissa välillä heittäytyä liian kaikkitietäväksi
Liftille sanoisin että mielipiteesi on täyttä paskaa ei mitään järkeä näin onRepe hei, sun piti olla rento fabu. Aika kireälle vaikutat. Relaa vähän, vaihda vapaalle senkin känkkäränkkä.
Voit toki Turuntytölle valehdella nimesi mutta saattaa olla että käytöksesi paljastaa oman toimintasi .Nyt tais Juho sinusta myös tulla tietty naurunalainen vaikutelma. Hiemansellaista oppipoika meininkiä nyt sulla kun yrität asioita kääntää nurin
Mulla on sulle ajatus repe.
Seuraavan kerran kun olet äijäporukassa puhumassa maksullisista, niin näytä niille tämä ketju ja kysy mielipiteitä kirjoittajista.
Älä tietenkään paljasta, että olet yksi niistä.
Kerro sitten tänne millaisia kommentteja tuli
Edellyttäen tietenkin ettei ukot jo tunne sun nickkiä täällä
Tässaä juuri näytin muutamille työkavereille Juhon kommentteja. Mikä' olikaan vastaus?Varhaislapsellinen teini ja tälle Fortylle pitkänä nimimerkkimörköineen sanon että en ole lähelläkään vanhanpapparaisen ikää alle nneljäkymmentä hieman.
Taitaa paremmin olla Lfti että se olet sinä joka tässä päätäs paukutat ja puhetyylisi harvinaisen ruma.Mäen ole ulkoisesti kyllä ruma partainen äijänköriläs. Oma ammattini puitteissa sellainen ulkoinen hapitus ei sovi. Enkä mäkäy missään tavallisessa äijäporukassa tarinoimassa. on ihan eri piirien äijäporukkaa ja Juho ynnnä muut olen kyllä tutuille näyttänyt tätä ketjua ja varsinkin Juhoa Molopäätä ja Lepskyä sekä' Liftiä kommenteineen pitivät paskantärkeinä parranpärisijöinä.
No niin se ärähtää mihin kalikka kalahtaa. Kaikki ketjut missä olen ollut mukana olen näyttänyt työkavereille ja sanonut että minulle voi suoraan sanoa mielipiteet kommentoimistani aiheista ja ihan muutama on sanonut että turhaa väittelyä mutta suurin osa kannustaen että jatka vaan. Liftistä ei pääse erehtymään .Sen huomaa heti että on tavallinen poskenpaukuttaja jamppa. Elijoku raksaduunari vailla mitään ylempää koulutusta. Jos mun vieraista joku tuollaista puhekieltä viljelee mun luona niin painiksi menee malliin suomi ruotsi. pari kertaa olen joillekin joutunut huomauttamaan kielenkäytöstä.Mutta ei naisetkaan vaikka ovat palveluntuottajia arvosta paskaista kielenkäyttöä. Molopää, Lepsky ja Juho oppipoikana pankaa vain rahanne vanhoihin hutsuihin ,tämä poika jatkaa nuorempien parissa.Teitä muita joku pitää kirjoituksista pöhköinä.Repe, sanot liftiä kouluttamattomaksi duunariksi. Olen ihan 100% varma siitä että sinä itse et ole korkeasti koulutettu. Tapasi tuottaa tekstiä, sekä kieliopilliset virheet teksteissäsi sen jo kertovat.