Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko vanhempaa Turun alueella ?  (Luettu 1655 kertaa)

Poissa Masterboy

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Onko vanhempaa Turun alueella ?
« : Syyskuu 20, 2024, 16:46:22 »
Tiukkavittusta ja hyvin kyrpää imevää hupakkoa ?

Poissa Veko

  • Full Member
  • Viestejä: 146
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #1 : Syyskuu 21, 2024, 16:10:38 »
Odota et vanha rouva 75 v tulee turkuun niin saat kyytiä.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 179
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #2 : Syyskuu 21, 2024, 16:26:44 »
kyllä toi pieni nainen lausteellakin menee tohon vanhempaan hutsukategoriaan nelikymppisenä . Kerran olen käynyt hiljainen ja muuten ystävällinen mimmi. Pitäis kaiketi joku kerta uudelleenkin mennä jos siltä tuntuu .Ei nyt ihan huonokaan mutta noin 80 prosenttisesti hyvä.

Poissa juhov001

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #3 : Syyskuu 21, 2024, 19:28:11 »
Pääskyvuoressa yksi 60+ vuotias joka ns vakkari imuttelija oli mulla parin vuoden ajan. Ei enää nykyään ilmoita missään, eli ns eläkkeellä. Kävin viimeksi joskus heinäkuussa, mut nyt ei oo vastannu enää puhelimeen. Yv:llä voisin kai numeronkin antaa

Paikalla molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 714
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #4 : Syyskuu 21, 2024, 20:51:00 »
Pääskyvuoressa yksi 60+ vuotias joka ns vakkari imuttelija oli mulla parin vuoden ajan. Ei enää nykyään ilmoita missään, eli ns eläkkeellä. Kävin viimeksi joskus heinäkuussa, mut nyt ei oo vastannu enää puhelimeen. Yv:llä voisin kai numeronkin antaa

Yks semmoinen kirjoittamaton sääntö on, että numeroita ei jaella, eikä varsinkaan sellaisten, jotka ei ilmoittele.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 179
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #5 : Syyskuu 21, 2024, 21:18:47 »
Jos on sellaisia jotka ilmoittelee niin en näkisi estettä numeron jaolle jos joku ei heti etsimäänsä löydä. Sexikeskustelu ja sexin haku kun jokaisella täällä kuitenkin om tarkoituksena Tietty jos joku palveluntarjoaja viettää vapaata eikä siten ole käytettävissä niin silloin numeron jakelu ei ole sopivaa. Eli jotkut säännöt vois heittää romukoppaan ja päivittää ilman salaisuuden verhoa

Paikalla molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 714
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #6 : Syyskuu 22, 2024, 10:24:51 »
Jos on sellaisia jotka ilmoittelee niin en näkisi estettä numeron jaolle jos joku ei heti etsimäänsä löydä. Sexikeskustelu ja sexin haku kun jokaisella täällä kuitenkin om tarkoituksena Tietty jos joku palveluntarjoaja viettää vapaata eikä siten ole käytettävissä niin silloin numeron jakelu ei ole sopivaa. Eli jotkut säännöt vois heittää romukoppaan ja päivittää ilman salaisuuden verhoa

Normaalisti numeron jakamiseen tarvitaan tietysti pt:n lupa.

Tässä tapauksessa jos kerran on jo lopettanut, ei numeron jakamiseen ole mitään syytä.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 179
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #7 : Syyskuu 22, 2024, 12:34:46 »
Olen niitä minäkin jakanut yhteisviesteillä sellaisille jotka ovat niistä kiinnostuneitaja en ole kysynyt palveluntuottajan lupaa mutta kuten mainitsin jos olen huomannut että ei enää ilmoittele juuri silloin syystä tai toisesta niin sitten en ole numeroa tietenkään antanut. Ihme sääntöjä kaikkinensa.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1727
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #8 : Syyskuu 22, 2024, 13:07:22 »
Normaalisti numeron jakamiseen tarvitaan tietysti pt:n lupa.
Tässä tapauksessa jos kerran on jo lopettanut, ei numeron jakamiseen ole mitään syytä.

Tälle säännölle on perusteensa, jotkut tekevät vain tietylle vakkarijoukolle tai yhteystietoja pidetään visusti tiskin alla stalkkauksen ja vainoamisen takia. Aina löytyy kuitenkin urpoja jotka eivät tätä halua noudattaa. Eri asia on jakaa tietoja pt:stä jolla on ilmoitus julkisena.

Paikalla molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 714
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #9 : Syyskuu 22, 2024, 13:57:27 »
Normaalisti numeron jakamiseen tarvitaan tietysti pt:n lupa.
Tässä tapauksessa jos kerran on jo lopettanut, ei numeron jakamiseen ole mitään syytä.

Tälle säännölle on perusteensa, jotkut tekevät vain tietylle vakkarijoukolle tai yhteystietoja pidetään visusti tiskin alla stalkkauksen ja vainoamisen takia. Aina löytyy kuitenkin urpoja jotka eivät tätä halua noudattaa. Eri asia on jakaa tietoja pt:stä jolla on ilmoitus julkisena.

Näinpä juuri, lisäksi osa tytöistä ei halua rapsoja itsestään. Sitäkin toivetta on hyvä noudattaa.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 179
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #10 : Syyskuu 22, 2024, 15:57:48 »
Olen jakanut niiden palveluntuottajien numeroja yhteisviestillä jotka sillä hetkellä ovat aktiivisia. toki olen maininnut että huvisoittoja ei pidä lähettää jos ei ole tulossa.Se on palveluntuottajien etu jos uusia asiakkkaita tulee. Jos ei rapsoja halua niin se heidän on syytä mainita homman lopuksi.Ilman asiakkaan kyselyä.