Sulla taitaa lepsky nyt olla kirjoitukseni aiheen ymmärtämistä väärin. Laitoin ihan selvästi että tämä ei ole suositus vaan vihje.Kun täällä vanhoista tädeistä pidetään niin toin vaan hänet esiin. Ihmettelin kovaa hintaa ikään nähden ja kun kuvista päätellen ei ollut mikään komistus. Kyllä minä tietty itsestäni hieman vanhempia naisia olen suositellut. Esimerkiksi hieroja Sannaa ja pieni nainen lausteella jolla ilmoitus aktiivinen nytkin. Mutta kyllä mä aivan varmasti valitsen ennemmin nuo molemmmat kuin tuon 65 vuotiaan. Suosittelin kyllä nuorempiakin naisia tässä taannoin kuten turuntyttö ja aikasemmin suomityttö Mariaa. Nyt alkavan viikon lopulla katson ja valitsenkin turun tarjonnasta mutta nuo reilusti vanojen tätien ikäluokkaan ei valintani kohdistu.
Naapurista ja RE voi etsiä iän mukaan. Jos itse etsisin nuorta en alkaisi selamaan edes todella vanhojen ilmoituksia. Sinulla täytyy olla jokin fetissi todella vanhoihin kun käyt heidän ilmoituksiaan läpi ja vihjailet noita vanhuksia muille.
Voisi olettaa että vihjailisit ennemmin niitä joiden ilmoituksia etsit.