Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko vanhempaa Turun alueella ?  (Luettu 6223 kertaa)

Poissa lepsky

  • Hero Member
  • Viestejä: 529
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #20 : Lokakuu 06, 2024, 22:16:37 »
Sulla taitaa lepsky nyt olla kirjoitukseni aiheen ymmärtämistä väärin. Laitoin ihan selvästi että tämä ei ole suositus vaan vihje.Kun täällä vanhoista tädeistä pidetään niin toin vaan hänet esiin. Ihmettelin kovaa hintaa ikään nähden ja  kun kuvista päätellen ei ollut mikään komistus. Kyllä minä tietty itsestäni hieman vanhempia naisia olen suositellut. Esimerkiksi hieroja Sannaa ja pieni nainen lausteella jolla ilmoitus aktiivinen nytkin. Mutta kyllä mä aivan varmasti valitsen ennemmin nuo molemmmat kuin tuon 65 vuotiaan. Suosittelin kyllä nuorempiakin naisia tässä taannoin kuten turuntyttö ja aikasemmin suomityttö Mariaa. Nyt alkavan viikon lopulla katson ja valitsenkin turun tarjonnasta mutta nuo reilusti vanojen tätien ikäluokkaan ei valintani kohdistu.

Naapurista ja RE voi etsiä iän mukaan. Jos itse etsisin nuorta en alkaisi selamaan edes todella vanhojen ilmoituksia. Sinulla täytyy olla jokin fetissi todella vanhoihin kun käyt heidän ilmoituksiaan läpi ja vihjailet noita vanhuksia muille.  :laught:
Voisi olettaa että vihjailisit ennemmin niitä joiden ilmoituksia etsit.  8)

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #21 : Lokakuu 06, 2024, 22:19:59 »
Jatketaan vielä Juholle. mites olis Suomityttö Maria ja Turuntyttö pysyy suosituslistalla.Mukava tyttökaiken kaikkiaan.sitten tosiaan nuo hieman itsestäni vanhemmatkuten pieni nainen lausteella  ilmoittaa myös nimellä iltakivaa lausteella ja hieroja Sanna.Sitten nuoret pimut kuten Karo ja naapurin Anna silloin kun ovat turussa. Tuossa nyt joitakin mistä on kokemuksia. Aurinkoa en suosittele edes sullekaan. Nelikymppinen palveluhaluton mimmi.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #22 : Lokakuu 06, 2024, 22:23:34 »
Lepskylle suosittelen noi samat mitä Juhollekin kyllä mulla odotukset ja halut ovat nuorempien naisten luona.

Poissa lepsky

  • Hero Member
  • Viestejä: 529
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #23 : Lokakuu 06, 2024, 22:26:10 »
Lepskylle suosittelen noi samat mitä Juhollekin kyllä mulla odotukset ja halut ovat nuorempien naisten luona.

Kenen suosituksiin ja kokemuksiin omat suosituksesi tälle kertaa perustuvat?  8)

Poissa juhov001

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #24 : Lokakuu 06, 2024, 22:32:29 »
Hmmm, no, jos minä sitten kokeilisin turuntyttöä kuitenkin jos kerta on hyvä.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #25 : Lokakuu 06, 2024, 23:10:31 »
Lepskylle vielä faktaa kyllä noi tytöt ja naiset mitä olen maininnut niin perustuu ihan omiin kokemuksiini ja turuntyttö  kokemuksena ja suosituksena huippuluokkaan ja ne muutkin siinä noin 80 prosenttisestihyviä. Aurinko tietty pois siitä. Voin vielä lisätä turuntytön tasoa olevan Sannahunajan.Monia muita tietty on kun rupeaisin kaikki nimet kaivamaan.

Poissa lepsky

  • Hero Member
  • Viestejä: 529
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #26 : Lokakuu 06, 2024, 23:37:18 »
Lepskylle vielä faktaa kyllä noi tytöt ja naiset mitä olen maininnut niin perustuu ihan omiin kokemuksiini ja turuntyttö  kokemuksena ja suosituksena huippuluokkaan ja ne muutkin siinä noin 80 prosenttisestihyviä. Aurinko tietty pois siitä. Voin vielä lisätä turuntytön tasoa olevan Sannahunajan.Monia muita tietty on kun rupeaisin kaikki nimet kaivamaan.
turuntyttö ja sannahunaja ovat kummatkin lähempänä 40-vuotta kuin nuoria.
Missä ovat ne nuoret joilla koko ajan aiot käydä?  :sheep:

Poissa Turuntyttö

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1041
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #27 : Lokakuu 07, 2024, 06:16:25 »
^^^ En minä ainakaan käyttäisi rahojani sellaiseen joka ei ulkoisesti eikä verbaalisesti olisi omia mieltymyksiäni vastaava, typeräähän sellainen olisi.😁 Eikähän siis suosiolla tavata vain sellaisia jotka miellyttävät itseään.☺️ Btw, tarvisko teille perustaa jokin oma väittelykerho-ketju tänne..?🤔😄
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Kankimies

  • Newbie
  • Viestejä: 43
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #28 : Lokakuu 07, 2024, 09:24:33 »
Korjaan omaa textiäni .Helena onkin turussa 5_7.10 eikä .Aikasempi aika väärä.

Hänestä ihan kivat muistot. Muutama vuosi sitten tuli häntä paneskeltua. Pitkä, hoikka nainen. Ikäisensä 60+ näköinen. Suihinotto oli tehokas. Panosta on jäänyt mieleen, että tiukkaa persettä sai myös panna. Käyn tapaamassa uudelleen jos sattuu omilla kotinurkillani taas käymään.

Poissa Waykee

  • Full Member
  • Viestejä: 100
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #29 : Lokakuu 07, 2024, 14:13:44 »
Turun tyttö oli ihan ok kun joku vuosi sitten kävin ei pahaa sanottavaa. Sanna hunaja oli kyllä itselle pieni pettymys mutta nämä on maku asioita.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #30 : Lokakuu 07, 2024, 14:14:22 »
Tiedoksi Lepskylle. Turuntyttö ja Sannahunaja ei ole lähelläkään neljääkymmentä. Minusta kuitenkin nuorempia. ihan hehkeitä ovat.

Poissa repesorsastaa

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #31 : Lokakuu 07, 2024, 15:09:10 »
 Kävin sitten 62v vakitädilläni pääskyvuoressa saamassa taivaallisen suuhoidon taas.
[/quote]
Nam! Mistäs tämän löytäisi?

Poissa lepsky

  • Hero Member
  • Viestejä: 529
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #32 : Lokakuu 07, 2024, 17:37:53 »
Tiedoksi Lepskylle. Turuntyttö ja Sannahunaja ei ole lähelläkään neljääkymmentä. Minusta kuitenkin nuorempia. ihan hehkeitä ovat.

Sannahunaja ilmoittaa olevansa 35-vuotias. Paljon lähempänä 40-vuotta kuin 20-vuotta. Huomattavasti vanhempia kuin 18-25 vuotiaat.  8)

Poissa lepsky

  • Hero Member
  • Viestejä: 529
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #33 : Lokakuu 07, 2024, 17:40:22 »
^^^ En minä ainakaan käyttäisi rahojani sellaiseen joka ei ulkoisesti eikä verbaalisesti olisi omia mieltymyksiäni vastaava, typeräähän sellainen olisi.😁 Eikähän siis suosiolla tavata vain sellaisia jotka miellyttävät itseään.☺️ Btw, tarvisko teille perustaa jokin oma väittelykerho-ketju tänne..?🤔😄

Itse en ehdottele niitä joista en tiedä muuta kuin kuvat. Reperento ei vaikuta edes käyneen kuin sinun luonasi asiakkaana. Asutteko samassa osoitteessa?  ;D

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #34 : Lokakuu 07, 2024, 21:09:16 »
Kyllä se Lepsky vaan on niin että 35 ei ole kuitenkaan vielä lähelläkään neljääkymmentä ja Turuntyttö siitäkin nuorempi. Minusta nyt ovat kuitenkin nuorempia ja eri asia kuinka paljon. Jos puhun itsestäni nuoremmista naisista niin silloin ne on joko enempi tai vähemmän nuorempia.Silloin noissa kaikissa mitkä on nuorempia naisia minusta olen kehunut kategoriaan nuoret naiset ja tytöt. Mutta kuten joskus käy niin hieman vanhempia naisia satunnaisesti tulee käytettyä ja niitä on taatusti vähemmän ja nuorempia naisia minusta käytän enempi. tässä faktaa tiedoksi asioista.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #35 : Lokakuu 07, 2024, 21:21:10 »
Voisin vielä sen verran jatkaa että molopäälläkin on käsitteet nuoret ja vanhat naiset hämärtyneet. Teille kummallekin eli Molopää ja Lepsky vihje ja suositus on kaksi eri asiaa. Se mitä mainitsin siitä Helenasta oli nimeen omaan vihje reilusti vanhemmista naisista pitäville ja tuohon ryhmään en kuulu minä.

Poissa mikevaan

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #36 : Lokakuu 07, 2024, 21:32:34 »
Naisten iästä vaikea mennä sanomaan kun vuodesta toiseen ilmoituksissa ikä vaan pysyy samana.

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 154
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #37 : Lokakuu 07, 2024, 21:34:17 »
Koska työnimeni on nyt tullut sen verta useasti esille tässä, koen aiheelliseksi kommentoida.

Ketään en halua luokseni pakolla. Jollei ikäni, pituuteni/kokoni, palveluni, hiusten väri tai mikä tahansa asia miellytä juuri sinua, älä tule. Säästät meidät kummatkin mielipahalta valitsemalla itsellesi paremmin sopivan palveluntarjoajan. Kuka sopii sitten kenellekin, niin kyse on henk.koht. makuasioista. Musta on aina hivenen huvittavaa lukea kyselyitä suosituksista, koska noh, kukaan ei voi sanoa varmaksi yhtikäs mitään toisen puolesta. Palveluntarjoaja, kuka istuisi aivan jokaisen asiakkaan makuun menee samaan kategoriaan yksisarvisten, keijujen tai Jumalan kanssa. Fiktiivinen hahmo.

Tarjoan palveluitani periaatteella, että tapaamisen tulisi olla kummallekin osapuolelle rento, mukava ja nautittava. Näissä viime päivien keskusteluissa ei ole ollut mielestäni mitään positiivista enkä haluaisi tulla liitetyksi niihin. He ketkä kokevat mut viehättäväksi ja haluttavaksi varmasti osaavat tulla vastaanotolleni ilman, että täytyisi erikseen "kannustaa". Missään nimessä en toivo kanssa-asiakkailta painostusta, vähättelyistä tai naureskeluista puhumattakaan.

Seksin, jos minkä, pitäisi olla ilon ja hyvän olon lähde. Annetaanhan siis jokaisen nauttia siitä tavallaan, itse valitsemansa palveluntarjoajan kanssa.

Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 748
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #38 : Lokakuu 07, 2024, 21:38:01 »
Voisin vielä sen verran jatkaa että molopäälläkin on käsitteet nuoret ja vanhat naiset hämärtyneet. Teille kummallekin eli Molopää ja Lepsky vihje ja suositus on kaksi eri asiaa. Se mitä mainitsin siitä Helenasta oli nimeen omaan vihje reilusti vanhemmista naisista pitäville ja tuohon ryhmään en kuulu minä.

Mä voisin antaa vihjeenä, että jos joku on mieltynyt esim. vanhempiin naisiin, se osaa kyllä etsiä niitä ilman että kenenkään tarvii vihjeitä lähetellä.
Varsinkaan sellaisen, joka ei ole niitä itse käyttävinään.

Jos sulla on niitä nuoria naisia/tyttöjä, niin vihjaile niitä tänne, jos olet niitä itse käyttänyt.

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 748
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #39 : Lokakuu 07, 2024, 21:39:19 »
Koska työnimeni on nyt tullut sen verta useasti esille tässä, koen aiheelliseksi kommentoida.

Ketään en halua luokseni pakolla. Jollei ikäni, pituuteni/kokoni, palveluni, hiusten väri tai mikä tahansa asia miellytä juuri sinua, älä tule. Säästät meidät kummatkin mielipahalta valitsemalla itsellesi paremmin sopivan palveluntarjoajan. Kuka sopii sitten kenellekin, niin kyse on henk.koht. makuasioista. Musta on aina hivenen huvittavaa lukea kyselyitä suosituksista, koska noh, kukaan ei voi sanoa varmaksi yhtikäs mitään toisen puolesta. Palveluntarjoaja, kuka istuisi aivan jokaisen asiakkaan makuun menee samaan kategoriaan yksisarvisten, keijujen tai Jumalan kanssa. Fiktiivinen hahmo.

Tarjoan palveluitani periaatteella, että tapaamisen tulisi olla kummallekin osapuolelle rento, mukava ja nautittava. Näissä viime päivien keskusteluissa ei ole ollut mielestäni mitään positiivista enkä haluaisi tulla liitetyksi niihin. He ketkä kokevat mut viehättäväksi ja haluttavaksi varmasti osaavat tulla vastaanotolleni ilman, että täytyisi erikseen "kannustaa". Missään nimessä en toivo kanssa-asiakkailta painostusta, vähättelyistä tai naureskeluista puhumattakaan.

Seksin, jos minkä, pitäisi olla ilon ja hyvän olon lähde. Annetaanhan siis jokaisen nauttia siitä tavallaan, itse valitsemansa palveluntarjoajan kanssa.

Paremmin ei voisi sanoa.   :headbang: