Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko vanhempaa Turun alueella ?  (Luettu 6236 kertaa)

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #40 : Lokakuu 07, 2024, 23:27:34 »
Vielä tiedoksi Molopäälle ja Lepskylle. Tämän kategorian otsikkona nimenomaan on vihjeitä pyytävä eli Onko vanhempaa hutsua tarjolla ja minähän annoin vihjeen Helenasta Jos antaa vihjeen niin ei tarvitse olla kokemusta vihjeen kohteesta. kuten olen kirjoittanut niin ei ainakaan minulla tule Helenasta kokemusta. Ja mikä ihmeen geissi sulla molopää on kääntää aihe tyyliin että vain parikymppisiä olen tarkoittanut kehua mutta kehunkin vajaa pariakymmentävuotta vanhempia.Asia on vain niin että niitä oikeita parikymppisiä ei noissa ilmoituksissa niin mahdottomasti ole. Ja jos on niin joittenkin kohdalla yhteydenotto on tehty monen mutkan kautta. En aina viitsi kun tarve on ruveta pidemmän kaavan mukaan pelaamaan. Toki kehun sitä myöten kun saan tapaamisen sovittua tai vastaavasti kehun vähemmän. Thaikkuloissakaan harvemmin on parinkymmenen molemmin puolin kyllä niissäkin ilmoituksista päätellen enempi likoista on kolmenkymmenen molemmin puolin .Mutta jos saa hyvää sexiä niin voi kyllä kehua ei rehvastella. Se on taas eri asia ei sekoiteta niitä keskenään.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #41 : Lokakuu 07, 2024, 23:47:26 »
Kyllä Lepsky vain on niin että kuvien perusteella voi jotain päätellä.Ei välttämättä sitä kuka mimmi tekee mitäkin mutta ulkoisen olemuksen voi päätellä ottaako yhteyttä vai ei. Kuten olen tainnut mainita jossain niin toki ne on taattuja mitkä aikasemmin on hyväksi havaittu.No ainakin yksi tosi surkea joukkoon on mahtunut minkä monet muutkin on huonoksi havainneet. Mutta uusi kohde on aina riski vaikka olisi kuinka hyvän näköinen. Voi käydä pian niin että rahat meni tyhjään.Mullakin on huonoja mimmejä muitakin ollut kuin se yksi, mutta niistäkin on vielä kohtuullista palvelua silti vielä tullut. Mutta myönnän että sen yhden kohdalla mullakin ainakin lopuksi meni kyllä rahat hukkaan. Mutta kokemukset opettavat ja tietää minkä varmasti tiputtaa pois.

Poissa lepsky

  • Hero Member
  • Viestejä: 529
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #42 : Lokakuu 07, 2024, 23:53:22 »
Kyllä Lepsky vain on niin että kuvien perusteella voi jotain päätellä.Ei välttämättä sitä kuka mimmi tekee mitäkin mutta ulkoisen olemuksen voi päätellä ottaako yhteyttä vai ei. Kuten olen tainnut mainita jossain niin toki ne on taattuja mitkä aikasemmin on hyväksi havaittu.No ainakin yksi tosi surkea joukkoon on mahtunut minkä monet muutkin on huonoksi havainneet. Mutta uusi kohde on aina riski vaikka olisi kuinka hyvän näköinen. Voi käydä pian niin että rahat meni tyhjään.Mullakin on huonoja mimmejä muitakin ollut kuin se yksi, mutta niistäkin on vielä kohtuullista palvelua silti vielä tullut. Mutta myönnän että sen yhden kohdalla mullakin ainakin lopuksi meni kyllä rahat hukkaan. Mutta kokemukset opettavat ja tietää minkä varmasti tiputtaa pois.

Et sinä voi päätellä toisten puolesta mikä heidän makuunsa on ja kun et edes tiedä siitä ketä suosittelet ja kenelle etukäteenkään edes yhtään mitään.  :laught:

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 748
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #43 : Lokakuu 08, 2024, 06:36:02 »
Vielä tiedoksi Molopäälle ja Lepskylle. Tämän kategorian otsikkona nimenomaan on vihjeitä pyytävä eli Onko vanhempaa hutsua tarjolla ja minähän annoin vihjeen Helenasta Jos antaa vihjeen niin ei tarvitse olla kokemusta vihjeen kohteesta. kuten olen kirjoittanut niin ei ainakaan minulla tule Helenasta kokemusta.

Jos olisit lukenut myös aloittajan tekstin, niin olisit huomannut, että kysyy tiukkavittuista ja hyvin imevää hutsua.
Vaikka sä kaiken pystytkin tietämään vain kuvista, niin ehkä tässä pitäisi olla omakohtaista kokemusta?

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #44 : Lokakuu 08, 2024, 11:13:08 »
Tiedän tarkkaan mitä olen kirjoittanut kyllä vihjeiä pyydetttiin  tarkistakaa omat tietonne.En tarvii kokemuksia niistä mistä annan vinkkejä.Väittäkää mitä väitätte.

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 748
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #45 : Lokakuu 08, 2024, 11:18:27 »
Tiedän tarkkaan mitä olen kirjoittanut kyllä vihjeiä pyydetttiin  tarkistakaa omat tietonne.En tarvii kokemuksia niistä mistä annan vinkkejä.Väittäkää mitä väitätte.

Tiukkavittusta ja hyvin kyrpää imevää hupakkoa ?

Tässähän tämä alkuperäinen kysymys.

Ei tohon pitäisi tarvita raketti-insinööriä tajuamaan, mitä kysytään..
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 08, 2024, 11:24:23 kirjoittanut molopää »

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #46 : Lokakuu 08, 2024, 13:26:59 »
Vielä kertausta. Masterboy kysyy  onko vanhempaa turun alueella. Mistä helvetistä olette saaneet muutettua tämän ketjun johonkin tiukkavittuiseen. Se voi olla jonkun vastaajan kysymys mutta vielä kerran ei ketjun aloitus. Minä toimin ketjun aloituksen mukaan. Pitäkää ne tiukkavittuisenne. voi olla että se kuuluisa tattimustökötin jää pian nalkkiin siihen.Tarkoitus ei ole neuvoja jakella eikä ohjeita mutta Molopää ja Lepsky vilkaiskaa vielä kerran ketjun aloitusotsikkoa. Mutta taitaa olla että rautalangasta väännetty mallia ei vaan ymmärretä. Näin on näreet.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #47 : Lokakuu 08, 2024, 13:31:04 »
Huomasin että Masterboy kysyy aloituksen jälkeen teidän väittämääne, Mutta eise sitä tarkoita silti etteikö vinkkejä vois vanhoista akoista antaa, sopii sekin tuohon ketjuun. Ei muuta kuin kyrpää vittuun ja menoksi

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 748
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #48 : Lokakuu 08, 2024, 14:25:37 »
Huomasin että Masterboy kysyy aloituksen jälkeen teidän väittämääne, Mutta eise sitä tarkoita silti etteikö vinkkejä vois vanhoista akoista antaa, sopii sekin tuohon ketjuun. Ei muuta kuin kyrpää vittuun ja menoksi

Niin ei se masterboy aloituksen jälkeen mitään kysy, vaan se on koko ketjun aloitusviesti.   :laught:

Poissa Tobbe

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #49 : Lokakuu 08, 2024, 14:50:58 »
"Beatrice" (Oma auto) ja "Sonia X" ovat ainakin suht vanhoja, Beatrice on ainakin omaan makuun sopiva.. hienot sääret ja luomu tissit.  :behind:

Sonia X luona en ole käynyt moneen vuoteen, löytyykö tuoreita kokemuksia?

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #50 : Lokakuu 08, 2024, 16:18:11 »
Olkoon niin tai näin mutta Masterboyn ketjun aloitusotsikko on kuitenkin onko vanhempaa turun alueella, niin silloin voi myös antaa vinkkejä niistä vanhoista. Hän itse sitten sen jälkeen aloituksena kysyi  niistä tiukkavittuisista.Mahtavatko tytöt välttämättä pitää meidän poikien karskista kielestä vaikka aiheen tietävätkin?No joo jatketaan eteenpäin.

Poissa Turuntyttö

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1041
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #51 : Lokakuu 08, 2024, 19:10:00 »
Haluatko sä Lepsky että sulle perustettaisiin sellainen ihan oma ketju? Voisit sinne sitten ottaa lainauksia kaikista ketjuista ja kertoa sen mielipiteesi? Huomaan että kaipaat kovasti saavasi äänesi kuuluviin ja sinulla on palava halu kommentoida kaikkea, oli se relevanttia tai ei. Siellä vois olla ihan sun oma tilasi toteuttaa itseäsi.☺️
Opiskelijarouva

Turku

Poissa juhov001

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #52 : Lokakuu 08, 2024, 21:08:13 »
Repe alunperin aiheutti omalla toiminnallaan tämmöisen paskamyrskyn kun alkoi minun toimiani arvostelemaan (luultavasti sai kipinän siihen turuntytön kommentoinnista) huomaan että hänellä on tarve nuolla turuntytön persettä (en tarkoita nyt kirjaimellisesti, vaikka sitäkin halukkaat saanee rahaa vastaan kyllä nuolla?)
Repe,teit itsesi naurunalaiseksi.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #53 : Lokakuu 08, 2024, 22:34:30 »
Kyllä tämän ketjun pitkittyminen on ihan Lepskyn ansiota ja Molopää myötäilee mukana sanotaanko samaa paskaa toisintona. En nyt Juhoa tämän ketjun pitkittymisestä syytä. Mutta näkeehän selvästi jokainen mikä on Masterboyn aloitus ja sen jälkeen hän kysyy sitä omaa mieltymystä. Totta kai aloitukseen voi antaa vinkkejä vanhemmista palveluntarjoajista otsikon perusteella muttavoi myös vastata jokainen tietonsa ja kokemuksensa mukaan siihen hänen toiseen kyselyyn. Minä vastasin aloitusotsikkoon.Juholle taas vastauksena että en mä ketään mielistele mutta jos jonkun palveluntarjoajan ajatukset vastaa omiani niin totta kai olen silloin samaa mieltä.Turuntytön ajatukset vain vastaa omia käsityksiäni.Vielä Juholle pieni vinkki mitä en nyt tarkoita moraalisaarnaksi. Tuolla meiningillä jos Turuntyttö tietää että asiakkaaksi hänelle tulee juuri sinä niin melko varmasti pistää harkintaan ottaako sinua vastaan.Olet kyllä sen vertaa moittinut häntä joten en ihmettele yhtään jos niinkäy. Jos vaikka minä rupeaisin samalla tavalla moittimaan palveluntarjoajia yhtä tai useampia ja tietäisivät että juuri minä tulen asiakkaaksi niin kohtaamiset saan aivan varmasti heittää romukoppaan. Olen toki minäkin moittinut sitä yhtä mutta se on täysin aiheesta ei turhaan.Muutaman päivän päästä palaan taas nautintojen pariin.

Poissa Kulliver

  • Jr. Member
  • Viestejä: 82
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #54 : Lokakuu 08, 2024, 22:39:07 »
Mikä vittu teitä turkulaisia oikein vaivaa?

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 748
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #55 : Lokakuu 08, 2024, 22:45:10 »
Otsikko on koska semmoinen täytyy olla ketjussa.
Itse asia taas on siinä viestissä.
Ei ole mitään aloitusta ja sen jälkeen.
Ne ihan yhtä ja samaa.
En ymmärrä miten sitä ei muka tajua?
 
Juhosta vielä, jos aikoo turun tyttöä tavata, niin miksei onnistuisi?
Vai luuletko että kaikki turskat heti ensimmäiseksi ilmoittaa millä nickillä on forkalla?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9296
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #56 : Lokakuu 08, 2024, 22:50:16 »
Vai luuletko että kaikki turskat heti ensimmäiseksi ilmoittaa millä nickillä on forkalla?
:laught: :laught: :laught: nauroin melkein paskat housuun. edes minä en ole näin idiootti.
KäteenHeiluttaja

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #57 : Lokakuu 08, 2024, 22:54:40 »
Turhaa väittelyä kyllä aloitusotsikon mukaan voi mennä. vai onko Molopäällä joku erilainen tulkinta aloitusotsikon ja ketjun avausviestin suhteen, Minä ainakin selkeästi olen noi asiat tuonut esiin. Se mitä annoin vinkiksi Juholle niin kyllä sen vinkin sisältö pätee muillakin. Elijos jonkun luona käy niin puheissa täällä kannattaa olla varovainem. Varmaan tytötkin pitää suosikkivakkaria asiakkaista.

Poissa juhov001

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #58 : Lokakuu 08, 2024, 22:58:13 »
Vai luuletko että kaikki turskat heti ensimmäiseksi ilmoittaa millä nickillä on forkalla?
:laught: :laught: :laught: nauroin melkein paskat housuun. edes minä en ole näin idiootti.

  :laught: :laught: :laught:
Ei hyvä PÄIVÄ, siinähän se juju repe onkin, että kun aion varata turuntyttöselle ajan ja vasta sitten kun olen jo hyvän aikaa ollut hänen sisällä niin kerron kuka olen  :blowjob: :blowjob: :behind: :behind:
Ja turuntyttöhän ei voi olla ottamatta vastaan jollei sitten lopeta uusien asiakkaitten ottamista.
Susta tuli kyllä tämän foorumin legendaarisin turska "älä opeta setiä panemaan repe"   :laught: :laught: :laught:

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko vanhempaa Turun alueella ?
« Vastaus #59 : Lokakuu 08, 2024, 23:04:49 »
Voit toki Turuntytölle valehdella nimesi mutta saattaa olla että käytöksesi paljastaa oman toimintasi .Nyt tais Juho sinusta myös tulla tietty naurunalainen vaikutelma. Hiemansellaista oppipoika meininkiä nyt sulla kun yrität asioita kääntää nurin