Vielä tiedoksi Molopäälle ja Lepskylle. Tämän kategorian otsikkona nimenomaan on vihjeitä pyytävä eli Onko vanhempaa hutsua tarjolla ja minähän annoin vihjeen Helenasta Jos antaa vihjeen niin ei tarvitse olla kokemusta vihjeen kohteesta. kuten olen kirjoittanut niin ei ainakaan minulla tule Helenasta kokemusta. Ja mikä ihmeen geissi sulla molopää on kääntää aihe tyyliin että vain parikymppisiä olen tarkoittanut kehua mutta kehunkin vajaa pariakymmentävuotta vanhempia.Asia on vain niin että niitä oikeita parikymppisiä ei noissa ilmoituksissa niin mahdottomasti ole. Ja jos on niin joittenkin kohdalla yhteydenotto on tehty monen mutkan kautta. En aina viitsi kun tarve on ruveta pidemmän kaavan mukaan pelaamaan. Toki kehun sitä myöten kun saan tapaamisen sovittua tai vastaavasti kehun vähemmän. Thaikkuloissakaan harvemmin on parinkymmenen molemmin puolin kyllä niissäkin ilmoituksista päätellen enempi likoista on kolmenkymmenen molemmin puolin .Mutta jos saa hyvää sexiä niin voi kyllä kehua ei rehvastella. Se on taas eri asia ei sekoiteta niitä keskenään.