Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Anaaliseksin ystävät  (Luettu 2911 kertaa)

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 341
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Anaaliseksin ystävät
« Vastaus #20 : Syyskuu 23, 2024, 10:15:18 »
Ite vähä sitä mieltä, ettei se anneli tunnu oikeaan looraan verrattuna juuri miltään kun sulkijalihaksen jälkeen ei ole oikein mitään vastassa.

Vastaanottajana tilanne on vähän eri, miehillä kun on asiassa etulyöntiasema eturauhasen ansiosta.

Poissa Noodelidude

  • Hero Member
  • Viestejä: 512
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Anaaliseksin ystävät
« Vastaus #21 : Syyskuu 23, 2024, 18:19:52 »
Tänään sain taas nauttia anaaliseksistä. :inlove: Niin kaunista katsoa kullin ympärille o-renkaaksi venynyttä peppureikää ja upottautua palleja myöten sisään peräsuolen hellään hyväilyyn. :inlove: Ainoa huono puoli, että olen niin pähkinöinä tuollaisesta että meinaa kuti karata ennen aikojaan. 😔
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 23, 2024, 18:21:28 kirjoittanut Noodelidude »

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5413
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Anaaliseksin ystävät
« Vastaus #22 : Syyskuu 23, 2024, 22:27:15 »
Tänään sain taas nauttia anaaliseksistä. :inlove: Niin kaunista katsoa kullin ympärille o-renkaaksi venynyttä peppureikää ja upottautua palleja myöten sisään peräsuolen hellään hyväilyyn. :inlove: Ainoa huono puoli, että olen niin pähkinöinä tuollaisesta että meinaa kuti karata ennen aikojaan. 😔

Viehätytkö sä pillusta lainkaan? 🤨
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Noodelidude

  • Hero Member
  • Viestejä: 512
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Anaaliseksin ystävät
« Vastaus #23 : Syyskuu 23, 2024, 22:55:25 »
^ Hei, hävytöntä tulla kink häpäisemään anaaliseksin ystävien ketjuun. 😡

Toki viehätyn pillusta, mutta pimppiä saa kotona ilman kumia niin paljon kuin sielu sietää ja seksi kotona on parempaa mitä seksi maksullisissa tulee ikinä olemaan, niin en näe intoa maksaa kumitetusta vaniljasta. Maksuseksiin olen alkujaankin ajautunut tämän anaalifetissini tyydyttämisen takia, sitä kun ei harmillisesti ole enää kotona saatavilla.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 23, 2024, 22:57:36 kirjoittanut Noodelidude »

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Anaaliseksin ystävät
« Vastaus #24 : Syyskuu 24, 2024, 07:31:40 »
Peseydyn hyvin ennen anaaliseksiä.
Realismivaroitus!

Jos ulostusmassaa on aivan paksusuolen alapäässä, voi kalun työntäminen puskea massan ylöspäin. Se voi satuttaa tai jopa rikkoa limakalvoja. Toisekseen en halua käsitellä kakkaisia kondomeja enkä usko että mieskään siitä on kiinnostunut.

Mä siis tykkään.

Oi niitä aikoja kun vielä harrastin DP:tä….
Takaisin itäisessä Helsingissä ❤️ ja uusi numero

Poissa Hupi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anaaliseksin ystävät
« Vastaus #25 : Syyskuu 24, 2024, 15:50:04 »
Tänään sain taas nauttia anaaliseksistä. :inlove: Niin kaunista katsoa kullin ympärille o-renkaaksi venynyttä peppureikää ja upottautua palleja myöten sisään peräsuolen hellään hyväilyyn. :inlove: Ainoa huono puoli, että olen niin pähkinöinä tuollaisesta että meinaa kuti karata ennen aikojaan. 😔

Viehätytkö sä pillusta lainkaan? 🤨


Veikkaan että nuudelille on kaikkein tärkeintä yrittää mollata muita koska nuudeli on nuudeli❤️

Poissa Noodelidude

  • Hero Member
  • Viestejä: 512
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Anaaliseksin ystävät
« Vastaus #26 : Syyskuu 24, 2024, 16:05:04 »
Tänään sain taas nauttia anaaliseksistä. :inlove: Niin kaunista katsoa kullin ympärille o-renkaaksi venynyttä peppureikää ja upottautua palleja myöten sisään peräsuolen hellään hyväilyyn. :inlove: Ainoa huono puoli, että olen niin pähkinöinä tuollaisesta että meinaa kuti karata ennen aikojaan. 😔

Viehätytkö sä pillusta lainkaan? 🤨


Veikkaan että nuudelille on kaikkein tärkeintä yrittää mollata muita koska nuudeli on nuudeli❤️
Mjaa, nyt ei ihan aukea miten kokemani peppuseksin fiilistelystä ja siitä seuranneesta seksuaalimieltymysteni ihmettelystä päädyttiin tähän lopputulemaan.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5413
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Anaaliseksin ystävät
« Vastaus #27 : Syyskuu 25, 2024, 00:17:43 »
Tänään sain taas nauttia anaaliseksistä. :inlove: Niin kaunista katsoa kullin ympärille o-renkaaksi venynyttä peppureikää ja upottautua palleja myöten sisään peräsuolen hellään hyväilyyn. :inlove: Ainoa huono puoli, että olen niin pähkinöinä tuollaisesta että meinaa kuti karata ennen aikojaan. 😔

Viehätytkö sä pillusta lainkaan? 🤨


Veikkaan että nuudelille on kaikkein tärkeintä yrittää mollata muita koska nuudeli on nuudeli❤️
Mjaa, nyt ei ihan aukea miten kokemani peppuseksin fiilistelystä ja siitä seuranneesta seksuaalimieltymysteni ihmettelystä päädyttiin tähän lopputulemaan.

No joo, en mäkään ole kokenut mollaamista.

Kiinnosti vaan aidosti tietää että kiinnostaako sua pillu ollenkaan, koska niin monessa paikkaa tulee ilmi vain se himosi perseen kairaamiseen  :kiss: Mutta homma siis selvisi. Myös pillu kiinnostelee.

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.