Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Anaaliseksin ystävät  (Luettu 5909 kertaa)

Poissa Savon Paroni

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anaaliseksin ystävät
« Vastaus #40 : Helmikuu 12, 2025, 09:17:36 »
No kyllä todellakin! Sikäli nurinkurista etten ole itse päässyt 41. ikävuoteen mennessä kertaakaan nauttimaan tästä "kunnolla"..🙈
Ihan kahjo pyllyfani olen. Nainen ja leveä & runsas takamus on jotain ultimaattisen ihanaa!

Tietysti kaikilla muilla tavoin olen päässyt aiheeseen tutustumaan, mutta se varsinainen neitsyys penetraationa on tallessa..=/

No, jos/ kun oma armas ei tähän _veny_ niin onneksi on teitä herkkupeppuja tässäkin ketjussa, jotka voisivat ehkä sijaistaa tässä asiassa ja kädestä pitäen näyttää miten homma hoituu hellästi ja samalla kiihkeästi😇🙄:kiss:
Hupsujen tuki Ry.

Paikalla äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Anaaliseksin ystävät
« Vastaus #41 : Helmikuu 12, 2025, 11:44:26 »
Olen semmoinen seksin sekatyömies, kaikki kiinnostaa ja kaikessa puolensa. Anaaliin olen suorastaan intoutunut viime vuosina.

Pidemmässä rynkytyksessä perse antautuu "löysemmäksi" kuin pillu mutta ennen kuin siihen pisteeseen pääsee niin hanuria kyllä tykkään soitella.

Tähän en ole törmännyt, ennemminkin päin vastoin. Johtunee anneliystäväni innokkuudesta ja taidokkuudesta. Pitkä lämmittely, hidas aloitus, totuttelu ja kun vauhtiin päästään, niin hän puristelee sen verran voimallisesti, että välillä pitää anoa armoa. Uskon hänen kykenevän puristelemaan perseellään lastin irti ilman lykkimistäkin, mutta enhän mä pysty paikoillani olemaan.
Päivän moka vielä tekemättä?