Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Xena 1  (Luettu 6522 kertaa)

Poissa Suihkis

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Xena 1
« Vastaus #20 : Syyskuu 20, 2024, 16:59:56 »
Näyttäis taas xena1 olevan aktiivinen, onko joku saanut yhteyttä vai vieläkö se itteään piilottelee?

Oon reissussa taas viikonloppuna Turus päin ja voisin poiketa kyläilemään
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 20, 2024, 17:01:34 kirjoittanut Suihkis »

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 713
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Xena 1
« Vastaus #21 : Syyskuu 20, 2024, 17:43:41 »
Näyttäis taas xena1 olevan aktiivinen, onko joku saanut yhteyttä vai vieläkö se itteään piilottelee?

Oon reissussa taas viikonloppuna Turus päin ja voisin poiketa kyläilemään

Ei kai se auta, jos joku olisi saanutkin yhteyttä.
Kyllä sun itse täytyy vaan yrittää.

Poissa Suihkis

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Xena 1
« Vastaus #22 : Syyskuu 20, 2024, 18:35:27 »
Toki olen yrittänyt molopää 😁

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 713
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Xena 1
« Vastaus #23 : Syyskuu 20, 2024, 20:50:58 »
Toki olen yrittänyt molopää 😁

Toivottavasti onnistut, tuntuu olevan vaikea tavoitettava nykyään.

Paikalla reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 179
  • * Kelpo kaveri
Vs: Xena 1
« Vastaus #24 : Syyskuu 20, 2024, 22:02:37 »
Ei vastaa puhelimeen vaikka hänellä oli uusikin päivitys. Kokeilin eri aikoina ihan tänään. Onkohan tyttö ihan huvikseen laittanut ilmoituksen ja puhelin äänettömälle ja tietty toinen puhelin normi käyttöön.Voi tietty poikakaverin kanssa nauraa paskaista naurua tyyliin jos sellainen on että on ne miehet  hassuja kun viitsivät aina yrittää.Jos noin on niin illan hupi se on tuokin.

Paikalla reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 179
  • * Kelpo kaveri
Vs: Xena 1
« Vastaus #25 : Syyskuu 20, 2024, 22:58:49 »
Täytyy vielä hieman jatkaa, elokuussa kun tuli jutuksi erään asiakkaan nähtynä joka väitti tavanneensa Zennan. Voi tietty olla että puhui tottakin tai toisin. Mutta kun täydellistä varmaa totuutta Xennan ilmoittelusta ei tiedetä niin minunkin on vain tietenkin  arvailua mutta mitä tulee siihen että tässä toisetkin ovat turhaan yrittäneet niin se on faktaa että jotain outoa hänen ilmoittelussa kyllä on.

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 713
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Xena 1
« Vastaus #26 : Syyskuu 21, 2024, 07:43:35 »
Täytyy vielä hieman jatkaa, elokuussa kun tuli jutuksi erään asiakkaan nähtynä joka väitti tavanneensa Zennan. Voi tietty olla että puhui tottakin tai toisin. Mutta kun täydellistä varmaa totuutta Xennan ilmoittelusta ei tiedetä niin minunkin on vain tietenkin  arvailua mutta mitä tulee siihen että tässä toisetkin ovat turhaan yrittäneet niin se on faktaa että jotain outoa hänen ilmoittelussa kyllä on.

Joku taisi mainita, että vastailee vanhoille asiakkaille pääasiassa.
Ilmeisesti on niitä sitten riittävästi?

Paikalla reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 179
  • * Kelpo kaveri
Vs: Xena 1
« Vastaus #27 : Syyskuu 21, 2024, 13:58:05 »
Minähän siitä mainitsin jos nyt huomasit aikaisemmista maininnoista kun näin elokuussa sensuellista ulos tulleen asiakkkaan ja otin jutuiksi yleistä asiaa privaateista . Siinä ohessa kysyin Xennasta ja hän oli puheidensa mukaan käynyt ja selosti mulle Xennan uuden käytännön. Kuten olen maininnut niin  voi pitää hyvinkin paikkaansa tai kaveri puhui huvikseen mulle palturia. Olkoon niin tai näin niin meidän kaikkien tietämä fakta tällä hetkellä on että hän ei puhelimeen vastaa ja se mistä johtuu on arvailujen varassa.

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 713
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Xena 1
« Vastaus #28 : Syyskuu 21, 2024, 17:37:24 »
Minähän siitä mainitsin jos nyt huomasit aikaisemmista maininnoista kun näin elokuussa sensuellista ulos tulleen asiakkkaan ja otin jutuiksi yleistä asiaa privaateista . Siinä ohessa kysyin Xennasta ja hän oli puheidensa mukaan käynyt ja selosti mulle Xennan uuden käytännön. Kuten olen maininnut niin  voi pitää hyvinkin paikkaansa tai kaveri puhui huvikseen mulle palturia. Olkoon niin tai näin niin meidän kaikkien tietämä fakta tällä hetkellä on että hän ei puhelimeen vastaa ja se mistä johtuu on arvailujen varassa.

Täytyy varmaan pitää gallup, onko kaikki jotka ei oo saanu vastausta ns. uusia asiakkaita  :D

Paikalla reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 179
  • * Kelpo kaveri
Vs: Xena 1
« Vastaus #29 : Syyskuu 21, 2024, 20:21:11 »
Galluppia voi pitää vaikka hupimielessä. Se ei tätä arvoitusta nyt vain ratkaise. Tänään pari mun tuttavaa kokeilivat Xennalle soittaa tosin koemielessä ilman aikomustakaan mennä asiakkaaksi.Kun selostin heille mikä Xennan juttu on jos vaikka heille Xenna vastais .Muutaman kerran kokeilivat mutta Xenna ei vastannut heillekään ja he eivät olleet aikasemmin soittaneet.Eli Zennan vastaamattomuuden salaisuus säilyy edelleen mystisenä.