Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Uuden hupakon kokemuksia  (Luettu 3179 kertaa)

Poissa AnniAuringonkukka

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Uuden hupakon kokemuksia
« : Syyskuu 23, 2024, 23:50:00 »
Aloitin seksityön kuluneena kesänä. Nytpä jaan hieman havaintojani ja ajatuksiani ensimmäisiltä kuukausiltani. Haluan tallettaa näitä asioita muistiin itsellenikin, sillä tässä työssä aika kuluu yllättävän joutuisasti ja koen tämän hyvin erityiseksi ajaksi omassa elämässäni. Kenties näistä saa joku muukin jotain irti. :kiss:

Huom! Kyseessä ovat ainoastaan omat kokemukseni. Jokaisen polku näyttää erilaiselta. En edes yritä vetää mitään johtopäätöksiä koko alasta. Jaan ainoastaan, mikä itselleni on ollut kiinnostavaa huomata tässä alkuvaiheessa.


Tasapaino on kaikki kaikessa


Oman tankkini täynnä pitäminen on itselleni ollut tässä työssä alusta asti prioriteettini. Ensinnäkin, kyseessä on hyvin henkilökohtainen palveluammatti. Mikäli en itse voi hyvin, eivät tapaamani ihmisetkään saa kovin kaksista palvelua.

Tiesin alusta asti, että haluan pitää paljon vapaapäiviä (tai kokonaisia viikkoja) hyvin matalalla kynnyksellä. Olen siitä onnekkaassa asemassa, että pystyn siihen useimmiten taloudellisesti ja ennen kaikkea henkisesti. Tällä iällä priorisoin omaa jaksamistani yli kaiken. Olen yhden burnoutin jo selättänyt enkä ajatellut toista enää hankkia. Varsinkaan kullia imemällä, niin kivaa kuin se onkin. Tai ehkä priorisoin niitä juuri siksi, miten tärkeää seksi ja läheisyys itselleni ovat. Ne ovat liian pyhiä asioita, että pilaisin ne itseltäni hankkimalla liian paljon kuormittavia kokemuksia niiden ympäriltä.

Omaa jaksamistaan voi joutua tasapainottamaan myös, koska näin alkuhuumassa saattaakin olla liian kivaa.

Voin rehellisesti kertoa, että hupakointi on ollut itselleni hyvin jännittävää, ilmoitusten laatimisesta itse asiakastapaamisiin ja jopa eri lainsäädännön osa-alueisiin tutustumisiin. Yhteydenotot sekä itse tapaamiset tuntemattomien kanssa ovat tarjoilleet todellisen hormonicocktailin. Riihikuiva käteinen käteeni ojennettuna sekä erityisen kiva seksi tai kemiat jonkun kanssa ne vasta dopamiinia antavatkin.

Nyt huomaan tuon efektin tasoittuvan, mutta oman energian säätely on silti ehkä itselleni tärkein taito. Kun olen hyvin levännyt ja ravittu, olen luonnostani leikkisä, rento, hyväntuulinen ja kiertoni vaiheesta riippuen yleensä myös himokas. Jo ensihetkistä alkaen tiesin, että jos haluan jaksaa tätä leikkiä pidempään kuin pari kuukautta itselleni (ja muille) hallaa, on parempi, että pidän omaa kuppiani täynnä vaikka se välillä tarkoittaisi tulojen menetystä. Kuten sanotaan, kaikki raha ei ole hyvää rahaa. Tämän takia en myöskään kuuntele hyvää tarkoittavia bisnesneuvoja ihmisiltä, jotka eivät ole itse tätä työtä tehneet eivätkä ymmärrä millaisia asioita tämä saattaa henkisesti vaatia.


Miten sitten olen pitänyt tasapainoa käytännössä?

Vaalin untani enkä tapaa ketään öisin, myöskään turvallisuussyistä.

Teen duunia kuukautiskiertoni mukaan. Sijoitan suurimman osan työpäivistä follikulaariseen vaiheeseen ja ovulaatioviikolle, jolloin oloni on luonnostaan hyvin energinen (ja seksikäs). PMS:n ja menkkojen aikaan en tapaa ketään. Silloin vetäydyn introverttikuplaani sohvaperunoimaan ja minimoin sosiaalisen elämän muutenkin. Olen toiminut näin muutaman vuoden ja seksityön aloittaminen vain korostaa tämän oman ajan tärkeyttä. Parisuhteissa ollessani olen yleensä rakastanut lohdullista kuukautisseksiä kaikessa sen sotkuisuudessa ja intiimiydessä, mutta tässä työssä pilluni ja kroppani selkeästi tarvitsee aikaa, jolloin sinne ei työnny toisen ihmisen mikään uloke ja jolloin ne tai huomioni eivät ole saatavilla kenellekään ellen toisin päätä.

Olen herkkä ihminen. Olen tehnyt tämän herkkyyden uudelleenlöytämisen ja jääkuningattaren kuoren sulattamisen eteen paljon vaivaa.

Herkkyys vaatii myös vahvat rajat, niin muiden kuin varsinkin itseni ja oman käytäkseni suhteen. Erityisesti seksityössä. Sydämen pitäminen auki myös vaatii, että suojelen itseäni hyvin. Näen, että miten tässä työssä voisi helpostikin kyynistyä, alkaa ihmisvihaajaksi tai uuvahtaa työn henkisellä tai jopa fyysisellä kuluttavuudella.

Uupumista saattaa tapahtua myös siksi, miten lystiä tämä saattaa parhaimmillaan olla, varsinkin alkuhuuman aikana. Oma ahneus on pidettävä kurissa myös siksi, että se voi tuhota jotain kaunista.


Sydämen asialla

Herkkyydestä on kuitenkin myös apua myös ammatillisesti. Sosiaaliset taidot toki ovat ajatonta valuuttaa, tulevaisuudessa kenties vielä enemmän. Ajattelen tämän sydänkeskeisyyteni kuitenkin olevan myös yksi syy miksi olen alusta asti saanut erittäin koskettavia kiitosviestejä perään niin monilta asiakkailta ja miksi jotkut kohtaamiset ovat rehellisesti sanoen muuttaneet minuakin ihmisenä.

Näin ei toki aina ole eikä tarvitsekaan olla. Monet hakevat vain kassien tyhjennystä. Sekin on täysin ok, niin kauan kuin toista ei kohtele kuin hengittävää seksilelua ellei siitä ole erikseen sovittu. Voin tosin myös kertoa, että tuollaiset wham, bam, thank you m'am -kohtaamiset ovat itselleni niitä kuluttavimpia vaikka ne olisivat samalla myös lyhyimpiä kestoltaan. Siksi pyrin minimoimaan niitä ja suosin pidempiä treffejä ja vähemmän tavattavia ihmisiä. Tiedän, että joillain toisilla palveluntarjoajille asia taas on aivan päinvastoin.

Toki tuo erilaisten tarpeiden todistaminen on myös hauskaa. Tykkään erityisen paljon siitä, miten pääsen tässä työssä todistamaan aitiopaikalta erilaisista ihmisistä puolia, joita harvat näkevät. Toisin kuin mitä monien ulkokuorista voisi kuvitella, myös miehet voivat olla pohjattoman herkkiä. Opin siitä tässä työssä joka päivä lisää. Olen ollut jo ennen seksityötä ollut huomaavinani, että mitä karskimpi kaveri, sitä varmemmin sieltä sisältä löytynee ihanaa pehmeää pullamössöä <3 Hupakot ovat monille mahdollisesti niitä ainoita henkilöitä, joille tätä omaa pehmeää puoltaan kokee turvalliseksi näyttää. Koen suureksi kunniaksi saada nähdä ja houkutella sitä jopa vielä enemmän esiin. Tiedän, mitä on elää jumissa jääkerroksen alla.

Omaa herkkyyttäni haluan sekä vaalia ja myös kehittää. Olen kuitenkin näiden kuukausien aikana myös mokaillut aiheen tiimoilta. Aivan kaikkien kanssa en ole aina osannut olla tarpeeksi hienotunteinen tai tahdikas. Varsinkin alussa sekoitin tätä jotenkin liikaa ns. deittimaailman sääntöihin, joissa uteliaisuus ja mielenkiinto toista kohtaan voi olla hyvinkin toivottu ominaisuus. Tässäkin työssä se on, mutta sitä vain ilmennetään eri tavalla; tarkkailukyvyllä ja kevyillä tapaamiseen liittyvillä ehdotuksilla ennemmin kuin kyselemällä liikaa tai liian syvältä toisen yksityiselämästä.

Syynä ei välttämättä ole edes se ilmeisin, eli että asiakkaana ollaan liikkeellä oman luvan kanssa. Kyseessä voi myös olla se, että seksin ostamiseen liittyy näköjään edelleen monille asiakkaille niin suuri tunnelataus, että sitä ampiaispesää ei ole minun fiksua käydä sörkkimään, ainakaan jos rentouttava tapaaminen on aikeissa. Samalla lailla turvallisuus ja stranger danger on heilläkin mielessä kuten itsellänikin.

Ne, jotka haluavat jotain jakaa, jakavat kyllä.


Ristiriitaisuus

Kuten monet muutkin alan toimijat ovat sanoneet, yksi kuluttavampia asioita on kuitenkin yhteiskunnan stigma. Itse heräilin alkuvaiheessa kirjaimellisesti uniltani kauhuissani, että NYT OLEN PILANNUT ITSENI JA (määrittelemättömän) KAIKEN LOPULLISESTI. Tunnistin tuon jo silloin ajatuksen tasolla vanhaksi kunnon huora/madonna -kipuiluksi, mutta piti se minua hetken otteessaan silti ja tulee ehkä hetken pitämäänkin.

Ns. kunnon nainen, mikä ikinä se sitten edes mahtaisi olla, en ole (onneksi) ollut yhteisön silmissä varmaan koskaan. Siihen olen aivan liian iloluontoinen ja ryntääni ovat nähneet aivan liian monet ihmiset jo kauan ennen tätä. Mutta on tämä silti laittanut miettimään, että olenko tällä valinnalla myös sulkenut itseltäni joitain ovia, joita olisin ehkä halunnutkin vielä tässä elämässä avata.

Tunne on ollut ristiriitainen ja hämmentävä osaltaan myös siksi, että samaan aikaan kun olen Suomen pankeille kakkosluokan kansalainen ja monien silmissä ihmisroskaa, mun omat työpäiväni ovat tarjonneet aivan toisenlaista kokemusta. Olen nauttinut tästä työstä enemmän kuin mistään duunistani mistään. Asiakkaani kohtelevat minua keskimäärin kuin kukkaa kämmenellä (tähän tosin vaikuttaa se, että viestilaatikossani pidän tiukkaa jöötä enkä tapaa ketään, joka perseilee tai muuten epäilyttää).

Rakastan yrittäjyyttä. Kukaan ei mikromanageroi. Tässä toimistossa on juuri sellainen henki, lounastauot ja firman pikkujoulubileet kuin itse haluan. Saan itkeä ja nauraa duunissa vapaammin kuin koskaan ennen. Myös kanssani itketään ja nauraa hohotetaan ja minulle kerrotaan välillä hyvin syvältäriipaisevia asioita, panemisen lisäksi. Pidän sitä hyvin palkitsevana ja mielenkiintoisena. Saan käyttää luovuutta, sosiaalisia taitojani ja tuoda flirttipersepuoleni ja sisäisen lumppuni oikein luvan kanssa töihin. Ja pitää juuri tälläisia työvaatteita olen myös aina halunnutkin piettää 😀

Tähän kipuiluun auttoi eniten se, että tulin jokin aika sitten ulos horokaapista muutamalle luottoystävälleni. Heidän rajaton tukensa ja hyväksyntänsä auttoi valtavasti. Niin auttoivat myös tietyt asiakaskohtaamiset, jotka muistuttivat itseäni siitä vähän suuremmasta syystä, miksi tätä teen rahan lisäksi: koska olen aivan loputtoman utelias epeli ja haluan ymmärtää uusia asioita seksuaalisuudesta, hyvinvoinnista, tunteista, toiveista, peloista ja ihmisenä olosta ylipäätään. Monet kohtaamiset ovat venyttäneet minua (giggidy) tavoilla joita en olisi voinut ennen tätä kesää voinut kuvitellakaan. Olen oppinut lähestulkoon jokaiselta kohtaamaltani ihmiseltä jotakin.

Kaiken kaikkiaan, helvetin mielenkiintoista on ollut. :sheep:
Levillä levittelemässä 30.9.-1.10.
Rovaniemellä romantiikkaa 3.10. alkaen

Poissa äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 903
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Uuden hupakon kokemuksia
« Vastaus #1 : Syyskuu 24, 2024, 01:00:29 »
Hei Anni🌻
Pidin avautumisestasi, rehellisen kuuloista pohdintaa monesta vinkkelistä. Varmastikin aiheita saitilla käsitelty, mutta tuoreahkona käyttäjänä en ole yhteen kirjoitukseen paketoituna törmännyt näin kattavaan läpileikkaukseen. Kiitos siitä! Pidä kiinni hyvinvoinnistasi, sillä takaat mahdollisuutesi jakaa hyvää myös asiakkaillesi. Sitä ainakin minä tarvitsen hetkittäin. Tämän kirjoituksesi takia jäit mieleeni ja kun tarve iskee, tavoittelen sinua. :inlove:
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 765
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Uuden hupakon kokemuksia
« Vastaus #2 : Syyskuu 24, 2024, 02:42:24 »
Hyvä juttu saada mukaan hieman "uutta verta". Kirjoituksessa tosin ihmetytti tuo
"Vaalin untani enkä tapaa ketään öisin, myöskään turvallisuussyistä"

Toki nukkua pitää ja säännöllinen unirytmi on suotavaa mutta miten kellonaika vaikuttaa turvallisuuteen? Eiköhän ne hullut ole liikkeellä kellonajasta riippumatta? Tietysti viikonloppukännääjät oma lukunsa..

Itse iltarytmisenä en yhtään ymmärrä niitä jotka ovat jo aamukasilta tatti kovana tulossa vastaanotolle..🤣🤣🤣 Noh meitä on monenlaisia..

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Uuden hupakon kokemuksia
« Vastaus #3 : Syyskuu 24, 2024, 07:22:40 »
Kiva kirjoitus.

Tuosta yöasiakkuudesta. Mulle 60+ hutsuna, jolla asiakkaan alaikäraja on 40 v, on takaraivossa oletus, että ns tavallista elämää viettävät keski-ikäiset miehet toivottavasti nukkuvat perheensä kodissa yöt.

Tietenkin on poikkeus ja poikkeuksen poikkeus.

Klo 8 tatit, tervetuloa!
Takaisin itäisessä Helsingissä ❤️ ja uusi numero

Poissa C.G.E. Bannerheim

  • Jr. Member
  • Viestejä: 94
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uuden hupakon kokemuksia
« Vastaus #4 : Syyskuu 24, 2024, 09:45:41 »
Olipa harvinaisen fiksu ja hyvin jäsennelty kertomus. Ilo lukea.

Poissa AnniAuringonkukka

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uuden hupakon kokemuksia
« Vastaus #5 : Syyskuu 24, 2024, 09:46:39 »
Hyvä juttu saada mukaan hieman "uutta verta". Kirjoituksessa tosin ihmetytti tuo
"Vaalin untani enkä tapaa ketään öisin, myöskään turvallisuussyistä"

Toki nukkua pitää ja säännöllinen unirytmi on suotavaa mutta miten kellonaika vaikuttaa turvallisuuteen? Eiköhän ne hullut ole liikkeellä kellonajasta riippumatta? Tietysti viikonloppukännääjät oma lukunsa..

Itse iltarytmisenä en yhtään ymmärrä niitä jotka ovat jo aamukasilta tatti kovana tulossa vastaanotolle..🤣🤣🤣 Noh meitä on monenlaisia..

Päihtyneistä puhun ylipäätään, enkä vain kaljaa maistelleista vaikka toki en heitäkään tapaa. Myös läähätyspuheluiden määrä on ollut korkeampi klo 21 jälkeen.

Näköjään sitä vuosien mittaan mummoutuu ja alkaa itsekin luonnostaan heräillä välillä säädyttömän aikaisin. Joten saas kattoo, että alkaako klo 8 tatti itseäkin pian kiinnostaa muutenkin kuin poikkeustapauksissa.
Levillä levittelemässä 30.9.-1.10.
Rovaniemellä romantiikkaa 3.10. alkaen

Poissa AnniAuringonkukka

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uuden hupakon kokemuksia
« Vastaus #6 : Syyskuu 24, 2024, 13:22:13 »
Olipa harvinaisen fiksu ja hyvin jäsennelty kertomus. Ilo lukea.

Kiitosta, kiva että toi iloa!
Levillä levittelemässä 30.9.-1.10.
Rovaniemellä romantiikkaa 3.10. alkaen

Poissa AnniAuringonkukka

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uuden hupakon kokemuksia
« Vastaus #7 : Syyskuu 24, 2024, 13:23:24 »
Kiva kirjoitus.

Tuosta yöasiakkuudesta. Mulle 60+ hutsuna, jolla asiakkaan alaikäraja on 40 v, on takaraivossa oletus, että ns tavallista elämää viettävät keski-ikäiset miehet toivottavasti nukkuvat perheensä kodissa yöt.

Tietenkin on poikkeus ja poikkeuksen poikkeus.

Klo 8 tatit, tervetuloa!

Kiitosta 🙏

Saako kysyä, että miten päädyin juuri tuohon ikään 40?
Levillä levittelemässä 30.9.-1.10.
Rovaniemellä romantiikkaa 3.10. alkaen

Poissa AnniAuringonkukka

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uuden hupakon kokemuksia
« Vastaus #8 : Syyskuu 24, 2024, 13:26:08 »
Hei Anni🌻
Pidin avautumisestasi, rehellisen kuuloista pohdintaa monesta vinkkelistä. Varmastikin aiheita saitilla käsitelty, mutta tuoreahkona käyttäjänä en ole yhteen kirjoitukseen paketoituna törmännyt näin kattavaan läpileikkaukseen. Kiitos siitä! Pidä kiinni hyvinvoinnistasi, sillä takaat mahdollisuutesi jakaa hyvää myös asiakkaillesi. Sitä ainakin minä tarvitsen hetkittäin. Tämän kirjoituksesi takia jäit mieleeni ja kun tarve iskee, tavoittelen sinua. :inlove:

Tusen tack kauniista sanoistasi 🌻

Juu, kyllä on tarkoitus pitää. Seksityö on ollut itselleni yksi monista tavoista pysyä pois siitä oravanpyörästä, josta loppuunpalamisen jälkeen pois hyppäsin. Ei pidä tehä tästäkin sitä samaa oravanpyörää.
Levillä levittelemässä 30.9.-1.10.
Rovaniemellä romantiikkaa 3.10. alkaen

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Uuden hupakon kokemuksia
« Vastaus #9 : Syyskuu 24, 2024, 13:30:14 »
Kiva kirjoitus.

Tuosta yöasiakkuudesta. Mulle 60+ hutsuna, jolla asiakkaan alaikäraja on 40 v, on takaraivossa oletus, että ns tavallista elämää viettävät keski-ikäiset miehet toivottavasti nukkuvat perheensä kodissa yöt.

Tietenkin on poikkeus ja poikkeuksen poikkeus.

Klo 8 tatit, tervetuloa!

Kiitosta 🙏

Saako kysyä, että miten päädyin juuri tuohon ikään 40?

Kokemus, haluan että olemme suurinpiirtein samalla aaltopituudella iällisestikin.
Takaisin itäisessä Helsingissä ❤️ ja uusi numero

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 765
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Uuden hupakon kokemuksia
« Vastaus #10 : Syyskuu 24, 2024, 14:14:21 »
"Oletus että tavallista elämää viettävät keski-ikäiset miehet toivottavasti nukkuvat perheensä kodissa yöt"

Tämä hieman huvittaa! Oletetaan kuitenkin että yhteiskunta pyörii 24/7.. mutta silti ollaan edelleen jumissa jossakin ikiaikaisessa agraari-Suomen lypsykalenterissa.. ja ilta/yötyöläisiä
suorastaan kummeksutaan. Usko tai älä niin siitä on myös etua että on eri rytmi kuin näillä "normikansalaisilla"..

Olen kyllä jo ajat sitten huomannut kotimaisten kanssa aikoja varaillessa että iltaan on aika vaikea sopia saatikka yhtään myöhempään. Usein kioski menee kiinni viimeistään klo 18..

Mutta virka-aikana onnistuu aina! Hassua tällaisen ammatin kohdalla että joustoa ei ole vaikka pyydetty palkkio on vähintäänkin kohtuullinen.. Eli jää kuva että ihanneasiakas on lounasaikaa venyttävä julkisen sektorin isopalkkainen dirika ja vielä perheenisä..🫠

Tässä yksi syy suosia ulkkareita, joustoa kun löytyy eivätkä hirttäydy kellonaikoihin.


Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Uuden hupakon kokemuksia
« Vastaus #11 : Syyskuu 24, 2024, 14:20:40 »
"Oletus että tavallista elämää viettävät keski-ikäiset miehet toivottavasti nukkuvat perheensä kodissa yöt"

Tämä hieman huvittaa! Oletetaan kuitenkin että yhteiskunta pyörii 24/7.. mutta silti ollaan edelleen jumissa jossakin ikiaikaisessa agraari-Suomen lypsykalenterissa.. ja ilta/yötyöläisiä
suorastaan kummeksutaan. Usko tai älä niin siitä on myös etua että on eri rytmi kuin näillä "normikansalaisilla"..

Olen kyllä jo ajat sitten huomannut kotimaisten kanssa aikoja varaillessa että iltaan on aika vaikea sopia saatikka yhtään myöhempään. Usein kioski menee kiinni viimeistään klo 18..

Mutta virka-aikana onnistuu aina! Hassua tällaisen ammatin kohdalla että joustoa ei ole vaikka pyydetty palkkio on vähintäänkin kohtuullinen.. Eli jää kuva että ihanneasiakas on lounasaikaa venyttävä julkisen sektorin isopalkkainen dirika ja vielä perheenisä..🫠

Tässä yksi syy suosia ulkkareita, joustoa kun löytyy eivätkä hirttäydy kellonaikoihin.

Eiks oo hyvä että kaikille on kaikkea? Itse pujahdan lakanoiden väliin jo n klo 20 kirjan, joskus pädin kanssa. Se on ihanaa.
Takaisin itäisessä Helsingissä ❤️ ja uusi numero

Poissa AnniAuringonkukka

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uuden hupakon kokemuksia
« Vastaus #12 : Syyskuu 24, 2024, 15:38:28 »
"Oletus että tavallista elämää viettävät keski-ikäiset miehet toivottavasti nukkuvat perheensä kodissa yöt"

Tämä hieman huvittaa! Oletetaan kuitenkin että yhteiskunta pyörii 24/7.. mutta silti ollaan edelleen jumissa jossakin ikiaikaisessa agraari-Suomen lypsykalenterissa.. ja ilta/yötyöläisiä
suorastaan kummeksutaan. Usko tai älä niin siitä on myös etua että on eri rytmi kuin näillä "normikansalaisilla"..

Olen kyllä jo ajat sitten huomannut kotimaisten kanssa aikoja varaillessa että iltaan on aika vaikea sopia saatikka yhtään myöhempään. Usein kioski menee kiinni viimeistään klo 18..

Mutta virka-aikana onnistuu aina! Hassua tällaisen ammatin kohdalla että joustoa ei ole vaikka pyydetty palkkio on vähintäänkin kohtuullinen.. Eli jää kuva että ihanneasiakas on lounasaikaa venyttävä julkisen sektorin isopalkkainen dirika ja vielä perheenisä..🫠

Tässä yksi syy suosia ulkkareita, joustoa kun löytyy eivätkä hirttäydy kellonaikoihin.

Jep, onhan siitä jo ollut evoluution ja lauman selviytymisen kannalta etua, että on aina ollut sekä aamuvirkkuja mutta myös yökukkujia valvomassa tulta ja pitämässä vartiota villipetojen ja vihollisten varalta, jne. Tuskin tässä on kyse yötyöläisten tarkoituksellisesta sorsimisesta vaan jokaisen pt:n oman kehon ja rytmin kunnioittamisesta.

Suurimmalla osalla ihmisistä se sisäinen kello taitaa vaan suunnilleen asettua jokseenkin auringon rytmiin, vaikka se täällä Pohjolassa toki vähän epävakaa mittari onkin.

Itse tapaan asiakkaita sovittaessa n. klo 21-22 asti. Sen jälkeen en koe, että minusta on enää mitään iloa kenellekään ja alkaa muutenkin mennä kuormittavuuden puolelle. Enpä tiedä, että kuinka kivaa se asiakkaallekaan olisi että pt on kuin nukkuneen rukous.

Keikkailevilla ulkkareilla on oletettavasti harvemmin myöskään samalla lailla muuta menoa ja (ilta)harrastuksia kuin kotimaisilla, vaikka toki voin väärässä olla. Kavereiden kanssa olo ja harradtukset ovat myös asioita, joista en tykkää karsia töiden vuoksi. Ne myös pitävät mut iloisempana ja työkykyisempänä.

Toivon, että tässäkin asiassa löytää vakka kantensa ja yökyöpelit toisensa.
Levillä levittelemässä 30.9.-1.10.
Rovaniemellä romantiikkaa 3.10. alkaen

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 765
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Uuden hupakon kokemuksia
« Vastaus #13 : Syyskuu 24, 2024, 15:43:03 »
Se klo 20 on lasten nukkumaanmenoaika.. ja ilmeisesti myös joidenkin varttuneempien..😂

Kaikille ei kyllä todellakaan ole kaikkea, ei edes pk-seudulla missä voisi kuvitella olevan paras tarjonta. Vaan eipä ole. Kesäkuun jälkeen tarjonta oli jopa niin huonoa että koko harrastus meni tauolle..

Hyviä kohtuuhintaisia täysin kotimaisia ei näillä kulmilla ole, valitettavasti.

Poissa MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 765
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Uuden hupakon kokemuksia
« Vastaus #14 : Syyskuu 24, 2024, 15:47:29 »
"Itse tapaan asiakkaita sovittaessa n. klo 21-22 asti. Sen jälkeen en koe, että minusta on enää mitään iloa kenellekään ja alkaa muutenkin mennä kuormittavuuden puolelle. Enpä tiedä, että kuinka kivaa se asiakkaallekaan olisi että pt on kuin nukkuneen rukous."

Tässä toimit aivan oikein! En tietenkään tunge visiitille pt:lle sopimattomiin aikoihin. Ja tuo 21-22 aikaväli on kyllä todella harvinainen.. eka kotimainen joka tällaisesta ikinä edes mainitsee..🥰

Poissa HelmiHKI

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uuden hupakon kokemuksia
« Vastaus #15 : Syyskuu 24, 2024, 16:30:59 »
"Itse tapaan asiakkaita sovittaessa n. klo 21-22 asti. Sen jälkeen en koe, että minusta on enää mitään iloa kenellekään ja alkaa muutenkin mennä kuormittavuuden puolelle. Enpä tiedä, että kuinka kivaa se asiakkaallekaan olisi että pt on kuin nukkuneen rukous."

Tässä toimit aivan oikein! En tietenkään tunge visiitille pt:lle sopimattomiin aikoihin. Ja tuo 21-22 aikaväli on kyllä todella harvinainen.. eka kotimainen joka tällaisesta ikinä edes mainitsee..🥰

Pakko nyt mainostaa, että kyllä mäkin tapaan vaikka 23 asti, kunhan ei oo seuraavana aamuna mitään :D Toki en tiedä, mikä sinulle on kohtuuhintainen ja hyvä, nämä kun ovat kellonaikaa paljon subjektiivisempia asioita ;)
Naapurin tuhma naapurintyttö :)

Poissa HelmiHKI

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uuden hupakon kokemuksia
« Vastaus #16 : Syyskuu 24, 2024, 16:34:27 »
Ja kiitos aloittajalle kirjoituksesta, mielenkiintoista pohdintaa ja kivan avointa introspektiota! Aloittelin useamman vuoden tauon jälkeen samoihin aikoihin sun kanssa ja joutunut miettimään nämä samat asiat läpi. Tsemppiä sulle syksyyn   :inlove:
Naapurin tuhma naapurintyttö :)

Poissa Hupi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uuden hupakon kokemuksia
« Vastaus #17 : Syyskuu 24, 2024, 16:47:45 »
Kiva kirjoitus.

Tuosta yöasiakkuudesta. Mulle 60+ hutsuna, jolla asiakkaan alaikäraja on 40 v, on takaraivossa oletus, että ns tavallista elämää viettävät keski-ikäiset miehet toivottavasti nukkuvat perheensä kodissa yöt.

Tietenkin on poikkeus ja poikkeuksen poikkeus.

Klo 8 tatit, tervetuloa!

Kiitosta 🙏

Saako kysyä, että miten päädyin juuri tuohon ikään 40?

Kokemus, haluan että olemme suurinpiirtein samalla aaltopituudella iällisestikin.


Tämäpä se onkin mielenkiintoinen juttu.. kun olen hyvin säilynyt lähes 50 vuotias niin kiinnostaa maksullisesti parikymppiset böönat koska muutenhan niitä ei ole tarjolla enää tässäkohtaa, tosin en yhtään ole samalla "aaltopituudella" heidän kanssaan joka kuitenkin on osa kokemusta.🤔 nyt onkin ollut hyvä siirtyä 30+ neiteihin jotta saa jotain pohjaa myös juttelulle joka lennättää kliimaksiin.❤️

Poissa Hupi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uuden hupakon kokemuksia
« Vastaus #18 : Syyskuu 24, 2024, 16:54:47 »
"Oletus että tavallista elämää viettävät keski-ikäiset miehet toivottavasti nukkuvat perheensä kodissa yöt"

Tämä hieman huvittaa! Oletetaan kuitenkin että yhteiskunta pyörii 24/7.. mutta silti ollaan edelleen jumissa jossakin ikiaikaisessa agraari-Suomen lypsykalenterissa.. ja ilta/yötyöläisiä
suorastaan kummeksutaan. Usko tai älä niin siitä on myös etua että on eri rytmi kuin näillä "normikansalaisilla"..

Olen kyllä jo ajat sitten huomannut kotimaisten kanssa aikoja varaillessa että iltaan on aika vaikea sopia saatikka yhtään myöhempään. Usein kioski menee kiinni viimeistään klo 18..

Mutta virka-aikana onnistuu aina! Hassua tällaisen ammatin kohdalla että joustoa ei ole vaikka pyydetty palkkio on vähintäänkin kohtuullinen.. Eli jää kuva että ihanneasiakas on lounasaikaa venyttävä julkisen sektorin isopalkkainen dirika ja vielä perheenisä..🫠

Tässä yksi syy suosia ulkkareita, joustoa kun löytyy eivätkä hirttäydy kellonaikoihin.


Juu tässähän on tämä että arkena porukka on töissä klo 16.00 asti, siitä sitten hupakoimaan niin kaveriani lainatekseni joka on patologi. "Kuka haluaisi ruumiilta haisevan asiakkaan luokseen? Tosin eihän kukaan tiedä miltä tuore ruumis haisee..." siinäpä se...

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Uuden hupakon kokemuksia
« Vastaus #19 : Syyskuu 24, 2024, 18:43:12 »
Se klo 20 on lasten nukkumaanmenoaika.. ja ilmeisesti myös joidenkin varttuneempien..😂

Kaikille ei kyllä todellakaan ole kaikkea, ei edes pk-seudulla missä voisi kuvitella olevan paras tarjonta. Vaan eipä ole. Kesäkuun jälkeen tarjonta oli jopa niin huonoa että koko harrastus meni tauolle..

Hyviä kohtuuhintaisia täysin kotimaisia ei näillä kulmilla ole, valitettavasti.

Nukkumaanmenoaika? En kai sanonut että menen nukkumaan tuolloin, kai?
Takaisin itäisessä Helsingissä ❤️ ja uusi numero