Onko kokemuksia?
Uutiset:
On sillä hyvä peppu.Päteekö kuitenkin sanonta vanhassa vara parempi? Miellyttävä kuvaus ja kuvat ilmoituksen perusteella.
Ensimmäinen kokemus noin 20 vuoden takaa, viimeisin noin viiden vuoden takaa. "Neidin" ikä kyllä kaipaisi päivitystä, jos 5:n muuttaisi 7:ksi niin oltaisiin lähempänä totuutta. ON kyllä eläkeiässä...
Voisko joku, joka on hänet tavannut vaikka syyskuussa, sanoa jotain?Tällaista infoa minä just kaipaisin.
Katsoin Janican kuvia ja hän on iät ja ajat käyttänyt noita samoja kuvia.Voi tietenkin olla että on nuorempi noissa kuvissa. Kyllä viiskymppisetkin jo jonkin verran vanhoja ovat mutta jotain eroavaisuutta kuitenkin siihen seitsenkymppiseen. Mutta kyllä häm on noissa iässä vähintään 65 tai 66. Sen on jotkin palveluntarjoajat mulle kertoneet jotka joistain yhteyksistä ovat hänet tunteneet. Kuten olen maininnut niin vanhalta hän näytti jo vuosia sitten eikä oikeasti kyllä varmaam nuortunut ole.Jos joku tykkää niin siitä vaan mutta itse jätän kyllä väliin. Natalikin vaikka sitten häntä mieluummin.Jahas. Mistä tämän Natalin pongaisin? Kiinnostaa kyllä.
Ensimmäinen kokemus noin 20 vuoden takaa, viimeisin noin viiden vuoden takaa. "Neidin" ikä kyllä kaipaisi päivitystä, jos 5:n muuttaisi 7:ksi niin oltaisiin lähempänä totuutta. ON kyllä eläkeiässä...
Voitko tarkentaa?