Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suomiblondi Turku 52v  (Luettu 3039 kertaa)

Poissa Prince

  • Full Member
  • Viestejä: 130
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #20 : Syyskuu 26, 2024, 09:03:12 »
Ensimmäinen kokemus noin 20 vuoden takaa, viimeisin noin viiden vuoden takaa. "Neidin" ikä kyllä kaipaisi päivitystä, jos 5:n muuttaisi 7:ksi niin oltaisiin lähempänä totuutta. ON kyllä eläkeiässä...

Voitko tarkentaa?

Todellinen ikä jossain 65+, mikä on selvästi lähempänä 72:ää kuin 52:ttä. On tosiaan ikävää, että palveluntarjoaja markkinoi itseään näin epärehellisesti. Ja kuten reperento edellä totesi, asiakas ei voi tätä olla huomaamatta.

Jään mielenkiinnolla odottamaan perjantaista raporttia…

Poissa Kuu_ukko

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #21 : Syyskuu 26, 2024, 09:21:41 »
Ensimmäinen kokemus noin 20 vuoden takaa, viimeisin noin viiden vuoden takaa. "Neidin" ikä kyllä kaipaisi päivitystä, jos 5:n muuttaisi 7:ksi niin oltaisiin lähempänä totuutta. ON kyllä eläkeiässä...

Voitko tarkentaa?

Todellinen ikä jossain 65+, mikä on selvästi lähempänä 72:ää kuin 52:ttä. On tosiaan ikävää, että palveluntarjoaja markkinoi itseään näin epärehellisesti. Ja kuten reperento edellä totesi, asiakas ei voi tätä olla huomaamatta.

Jään mielenkiinnolla odottamaan perjantaista raporttia…

Itse olen sitä mieltä, että todellinen ikä olisi hyvä ilmoittaa. 7-kymppiset palveluntarjoajat ovat kuitenkin harvinaisia, niin luulen ettei tässäkään tapauksessa olisi kelleen haittaa jos ikä ja ilmoitus täsmäisivät.

Poissa Wiima

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #22 : Syyskuu 26, 2024, 11:56:21 »
Juuri näin

Poissa ossiiih

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #23 : Syyskuu 26, 2024, 12:49:17 »
Käyty on. Kysykää yksi kerrallaan mitä haluatte tietää. Vastaan asiallisiin kysymyksiin. Minä kerron sitten näkemykseni rouvan iästä.

Paikalla Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #24 : Syyskuu 26, 2024, 13:07:13 »
Onko vagina tiukka?
Takaisin itäisessä Helsingissä ❤️ ja uusi numero

Poissa Lipeäkala

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #25 : Syyskuu 26, 2024, 13:07:58 »
Käyty on. Kysykää yksi kerrallaan mitä haluatte tietää. Vastaan asiallisiin kysymyksiin. Minä kerron sitten näkemykseni rouvan iästä.

No kirjota hyvä mies rapsa missä kerrot tapaamisesta. Varmaan se arvioitu ikäkin kannattaa mainita, säätä unohtamatta. Vai yksitellenkö meinasit viestejä kirjoitella

Paikalla Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #26 : Syyskuu 26, 2024, 13:10:07 »
Katsoin Janican kuvia ja hän on iät ja ajat käyttänyt noita samoja kuvia.Voi tietenkin olla että on nuorempi noissa kuvissa. Kyllä viiskymppisetkin jo jonkin verran vanhoja ovat mutta jotain eroavaisuutta kuitenkin siihen seitsenkymppiseen. Mutta kyllä häm on noissa iässä vähintään 65 tai 66. Sen on jotkin palveluntarjoajat mulle kertoneet jotka joistain yhteyksistä ovat hänet tunteneet. Kuten olen maininnut niin vanhalta hän näytti jo vuosia sitten eikä oikeasti kyllä varmaam nuortunut ole.Jos joku tykkää niin siitä vaan mutta itse jätän kyllä väliin. Natalikin vaikka sitten häntä mieluummin.

Aika tarkka 65 tai 66
Olet pentu.
Takaisin itäisessä Helsingissä ❤️ ja uusi numero

Poissa ossiiih

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #27 : Syyskuu 26, 2024, 13:14:41 »
Ok, tässä tulee. Firma lähes kauppatorin vieressä, erittäin helppo sijainti. Täysin kuvien mukainen ja henkilökuvaus pitää paikkaansa. Miellyttävä pieni parfyymin tuoksu, hyvin meikatut kasvot, erittäin herkät rinnat. Edelleen hoikka, takapuoli kaunis ja hyvä iho. Kaunis ajeltu pillu. Lantionpohjalihakset erittäin hyvässä kunnossa (lue: puristava pillu). Menossa hyvin mukana, olisin voinut viettää koko päivän hänen kanssaan. Jutusteltiin kaikkea elämänmenosta,hieman yliajalle mentiin johtuen juurikin rupattelusta. Ja se ikä... sitä en kysynyt, mutta kokemus on todellakin valttia. Jos hän kertoisi olevansa esim. 62, niin siinä ei olisi mitään kyseenalaistettavaa. Touhuissa päihittää vähintään kaksi kolmesta kaksikymppisestä.

Eipä mulla ollu mitään valittamista. Kaikki oli niinkuin piti.

Paikalla reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 179
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #28 : Syyskuu 26, 2024, 13:48:57 »
Aurora Maturelle sanoisin että ihan hienoa että olet tuon ikäisenä kuvioissa ja jos vain asiakkaita riittää. Tämä ei ole epäkohteliaisuus.Minua ei oikein oman äitini ikäluokan naiset innosta petipuuhissa, vaikka hyviä vois ollakin. Mieluummin reilusti yli parikymmentävuotta nuorempia naisia vanhimmillaankin.Ossiihle kysyisin että miten meni oliko kello mukana hommissa ja täti vielä kunnossa hommiin?Oliko ikä se mitä on tiedetty`?Jos eisiihen 70ei vielä mutta muutama vuosi lähellä varmaan on.

Paikalla reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 179
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #29 : Syyskuu 26, 2024, 13:57:11 »
Osiih oli jo ehtinyt vastata.Mun kysymykseni tuli hieman myöhässä.Kysyin kuitenkin asiallisesti.Ainakin tarkoitus oli.

Poissa Joffe

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #30 : Syyskuu 26, 2024, 21:21:40 »
Terveisiä metsän keskeltä  :D
Kun mä tapasin hänet vuosia sitten, niin meillä oli vuoden ikäero, hän näytti papereista syntymävuoden, koska en uskonut häneen ikänsä oikeeksi 😉
Mä täytän ens vuonna 62 v.

Poissa ossiiih

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #31 : Syyskuu 26, 2024, 21:58:52 »
Terveisiä metsän keskeltä  :D
Kun mä tapasin hänet vuosia sitten, niin meillä oli vuoden ikäero, hän näytti papereista syntymävuoden, koska en uskonut häneen ikänsä oikeeksi 😉
Mä täytän ens vuonna 62 v.
Arvioin iän siis täysin nappiiin. Ja mitä vitun väliä iällä jos homma skulaa. :D

Itekki kohta sen ikäinen.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 26, 2024, 22:01:23 kirjoittanut ossiiih »

Paikalla reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 179
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #32 : Syyskuu 26, 2024, 22:07:54 »
En epäile sitä etteikö Janican hommat hyvin vielä toimisi.Mutta aika monesti voi olla että hänen ikäisillään naisilla tulee se biolooginen kello vastaan että jos mieli hommaa jatkaa niin jotain apuvoiteita joutuu käyttämään tai sitten iskee se että homma ei enää huvitakkaan.Saman ikäisillä miehillä voi kans joillakin stestosteronit vähentyä.Mutta sulla Joffe voi jatkoa ajatellen jossain vaiheessa tulla se että oman ikäisillä naisilla ei hommat enää usein kiinnosta tai loppuu koknaan, niin jatkossa katsella huomattavasti nuorempia naisia tai sitten näitä nuoria palveluntarjoajia.Minä en voi vedota siihen että omanikäisillä naisila ei homma toimisi mutta muuten vaan alkaa aina enempi noi nuoret ilotytöt enempi kiinnostaa. Ehkä se on elämän kiertokulku-

Poissa ossiiih

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #33 : Syyskuu 26, 2024, 22:13:06 »
Käyn viimeistään 10 vuoden päästä uudestaan jos homma jatkuu. Ja kumpikin elossa.  :behind:

Paikalla Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #34 : eilen kello 04:39:10 »
En epäile sitä etteikö Janican hommat hyvin vielä toimisi.Mutta aika monesti voi olla että hänen ikäisillään naisilla tulee se biolooginen kello vastaan että jos mieli hommaa jatkaa niin jotain apuvoiteita joutuu käyttämään tai sitten iskee se että homma ei enää huvitakkaan.Saman ikäisillä miehillä voi kans joillakin stestosteronit vähentyä.Mutta sulla Joffe voi jatkoa ajatellen jossain vaiheessa tulla se että oman ikäisillä naisilla ei hommat enää usein kiinnosta tai loppuu koknaan, niin jatkossa katsella huomattavasti nuorempia naisia tai sitten näitä nuoria palveluntarjoajia.Minä en voi vedota siihen että omanikäisillä naisila ei homma toimisi mutta muuten vaan alkaa aina enempi noi nuoret ilotytöt enempi kiinnostaa. Ehkä se on elämän kiertokulku-

Voi taivas

Jopa kakskymppinen hutsu käyttää liukkaria. Et sinä häntä liukastumaan saa. Hutsu laittaa liukkaria emättimeen asettimella ennen tapaamistanne, ja sinä luulet että nainen on niin kiihottunut.

Takaisin itäisessä Helsingissä ❤️ ja uusi numero

Poissa juhov001

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #35 : eilen kello 07:54:55 »
Joo voi hyvänen aika repe, sanoin jo toisessa ketjussa että älä koskaan luule että huora panee sinua kuin vain ja ainoastaan rahasta kun keskustelimme miten sinusta maksulliseen seksiin liittyy tunteita. Olin hieman huolissani sinusta, että voit satuttaa itseäsi tämän harrastuksen parissa jos oikeasti ajattelet noin.
No nyt huoleni uudelleen herää jos luulet tosiaan että kaikki parikymppiset ilotytöt ovat edessäsi aivan märkinä luontaisesti. Liukuvoidetta se on, valitan.

Sanoit mulle hieman tylysti että älä poika opeta vanhempia setiä naimaan, luulen että sinua jonkun olisi tarve kyllä opettaa...

Poissa Kuu_ukko

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #36 : eilen kello 11:12:49 »
En epäile sitä etteikö Janican hommat hyvin vielä toimisi.Mutta aika monesti voi olla että hänen ikäisillään naisilla tulee se biolooginen kello vastaan että jos mieli hommaa jatkaa niin jotain apuvoiteita joutuu käyttämään tai sitten iskee se että homma ei enää huvitakkaan.Saman ikäisillä miehillä voi kans joillakin stestosteronit vähentyä.Mutta sulla Joffe voi jatkoa ajatellen jossain vaiheessa tulla se että oman ikäisillä naisilla ei hommat enää usein kiinnosta tai loppuu koknaan, niin jatkossa katsella huomattavasti nuorempia naisia tai sitten näitä nuoria palveluntarjoajia.Minä en voi vedota siihen että omanikäisillä naisila ei homma toimisi mutta muuten vaan alkaa aina enempi noi nuoret ilotytöt enempi kiinnostaa. Ehkä se on elämän kiertokulku-

Voi taivas

Jopa kakskymppinen hutsu käyttää liukkaria. Et sinä häntä liukastumaan saa. Hutsu laittaa liukkaria emättimeen asettimella ennen tapaamistanne, ja sinä luulet että nainen on niin kiihottunut.


En yleistäisi noin rankasti. Pari kk sitten tapasin liki 6-kymppisen pt:n ja oli kyllä ihan superkostea tapaus, touhutessa kosteus lisääntyi vain. Olin kuin uitettu, nam... menen uudestaankin.

Poissa DevilsAdvocate

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #37 : eilen kello 12:22:19 »
Eikös tää ollut Hanin duokaveri SO:n aikoina? Ei ole kokemusta mutta Hanista kyllä. Lieneekö lopettanut kun ei ole ilmoituksia aikoihin näkynyt missään?
🐽

Paikalla Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #38 : eilen kello 13:22:34 »
Liukkari laitetaan ruiskulla vaginan pohjalle ennen tapaamista. Sieltä se pikkuhiljaa valuu 🤪
Takaisin itäisessä Helsingissä ❤️ ja uusi numero

Paikalla reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 179
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #39 : eilen kello 13:26:10 »
Älä sinä Juho yritä venkata asioita väärin päin. Tiedän ja olen huomannut että niin vanhempi kuin nuorempikin hutsu käyttää jotain liukastuksia. Väittämäsi siitä että hutsu ei nauti asiakkaasta. Puhut täyttä paskaa. Kyllä ne jotkut hutsut nauttii tiettyjen asiakkaiden kanssa. Enemmän olen sinusta huolissasi kun ne sun vanhat klonksut joskus lopettaa niin vedätkö käteeen vai haetko jo lähempänä oman ikäisiä sitten Asian ydin on siinä että älä turhaan yritä vanhemmille miehille viisastella. Pidä vain viisastelut omana tietonasi tai tuo sitten sellaista näkemystä mikä oikeasti on totta. Eimillään pahalla mutta kuitenkin näin.