Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suomiblondi Turku 52v  (Luettu 3038 kertaa)

Paikalla reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 179
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #40 : eilen kello 13:48:37 »
Täytyy nyt hieman vielä täydentää kommenttia Juholle.Mistä olet saanut käsityksen että olen väittänyt että maksulliseen sexiin liittyy tunteita.? Jos sun ajatuksilla mennään että voit ilotyttöä kohdella esineenä. Pian sua ei huoli noi entisaikojen nuoret mimmitkään.Totta kai asiakas maksaa siitä että saa nautinnon mutta edelleen totean että ei ilotyttö esine ole. Järkeä pitää hommassa olla sen verran että tyttöä kohdellaan fiksusti. Siinä ei välttämättä suuria tunteita ole mukana vaan niitä koulunpenkillä opetettuja fiksuja käytöstapoja. Ehkä jonkun vanhemman mimmin keiden luona käyt vois ennemmin sinua opettaa miten näissä hommissa fiksua toimia. Jatketaan seikkailuja eteenpäin.

Poissa Turuntyttö

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1015
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #41 : eilen kello 14:11:29 »
En epäile sitä etteikö Janican hommat hyvin vielä toimisi.Mutta aika monesti voi olla että hänen ikäisillään naisilla tulee se biolooginen kello vastaan että jos mieli hommaa jatkaa niin jotain apuvoiteita joutuu käyttämään tai sitten iskee se että homma ei enää huvitakkaan.Saman ikäisillä miehillä voi kans joillakin stestosteronit vähentyä.Mutta sulla Joffe voi jatkoa ajatellen jossain vaiheessa tulla se että oman ikäisillä naisilla ei hommat enää usein kiinnosta tai loppuu koknaan, niin jatkossa katsella huomattavasti nuorempia naisia tai sitten näitä nuoria palveluntarjoajia.Minä en voi vedota siihen että omanikäisillä naisila ei homma toimisi mutta muuten vaan alkaa aina enempi noi nuoret ilotytöt enempi kiinnostaa. Ehkä se on elämän kiertokulku-

Voi taivas

Jopa kakskymppinen hutsu käyttää liukkaria. Et sinä häntä liukastumaan saa. Hutsu laittaa liukkaria emättimeen asettimella ennen tapaamistanne, ja sinä luulet että nainen on niin kiihottunut.


En yleistäisi noin rankasti. Pari kk sitten tapasin liki 6-kymppisen pt:n ja oli kyllä ihan superkostea tapaus, touhutessa kosteus lisääntyi vain. Olin kuin uitettu, nam... menen uudestaankin.

Minäkään en ole kyllä ikinä laittanut liukkaria etukäteen, en sormin enkä etenkään millään ruiskulla🤔 Tapaamisen aikana joskus joo, etenkin jos kyseessä pikaiset ja on tarkoitus oikeastaan mennä suoraan toimintaan. Liukkarin käyttö on täysin luonnollinen osa seksiäelämää, joten en koe siinä mitään ihmeellistä laittaa sitä asiakkaan ollessa paikalla. Aikuisten miesten luulisi ymmärtävän että ensinnäkin kuukautiskierto vaikuttaa himokkuuteen-> kostumiseen, ja toisekseen näillä pikaisilla esim, niin en usko kenenkään luulevan että kostuisin tyyliin puolen minuutin pussailusta. Voisin kuvitella etten ole tässä asiassa ainoa nainen.😄
Opiskelijarouva

Turku

Poissa omnom

  • Full Member
  • Viestejä: 180
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #42 : eilen kello 15:38:11 »
Liukkari laitetaan ruiskulla vaginan pohjalle ennen tapaamista. Sieltä se pikkuhiljaa valuu 🤪
Ja PT-pro:t suorittavat toimenpiteen rasvaprässillä 200 litran tukkupakkaustynnyristä.
-sloppy dicks racing team-

Paikalla reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 179
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #43 : eilen kello 16:18:43 »
Turuntyttö toi ihan selkeästi nämä asiat esiin mitkä vaikuttavat himokkuuteen. ja totta on että jos joku haluaa muutaman minuutin pikaisia niin taatusti siinä kukaan tyttö ei ehdi kunnolla lämmetä. Minä itse ainakaan en ota sellaisia vaan haluan tytöistä nauttia vähintään sen puoli tuntia.Selvää on sekin että nuorilla naisilla ja tytöilläkyllä halukkuuteen vaikuttaa tietty kehon sisäinen kulku.Hieman vaikuttaa Juhon kommenteista että jotkin tietyt asiat on jääneet häneltä huomaamatta.Mutta tämmöisen asian tuon myös esiin noita voiteita käytettyinä. Nuorilla naisilla jos on vaikka oma kaveri ja siitä pitää tunteella niin olettaisin että homma toimii silloin ilman voiteita. Noita mitä Juho ja jotkut muutkin eli kuuskymppisiä ja reilusti yli niin nejoutuu jo kehon sisäisen toiminnan kannalta jopa oman kaverinkin kanssa jo liukuvoiteita käyttämään.Kun se kehon toiminta tuskin sexielämässä on ihan enää samaa kuin nuorilla naisilla.Tämä on ihan tutkittua tietoa.

Poissa Noodelidude

  • Hero Member
  • Viestejä: 515
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #44 : eilen kello 16:27:00 »
Turun alueella ollut viime aikoina parhaat rapsaketjut. ;D

Ite en hupakoidessa ole odottanutkaan muuta liukastetta kuin sitä mitä purkista tulee, oli sitten pitkiä tai lyhyitä tapaamisia, mutta olenkin aika kaukana pöksyjä kostuttavasta charmantista panoherrasmiehestä. 

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5413
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #45 : eilen kello 17:05:25 »
Turun alueella ollut viime aikoina parhaat rapsaketjut. ;D

Ite en hupakoidessa ole odottanutkaan muuta liukastetta kuin sitä mitä purkista tulee, oli sitten pitkiä tai lyhyitä tapaamisia, mutta olenkin aika kaukana pöksyjä kostuttavasta charmantista panoherrasmiehestä.

Tuntemattomat ovat pillun tiet. Mulla kostuu välillä sokeroinnissa pillu ja sillä ei ole kyllä mitään tekemistä kiihoittumisen kanssa 😅 Vähän sama kuin ei se erektio-ongelma välttämättä ollenkaan johdu naisesta, niin ei myöskään pillun kostumattomuus miehestä 😊
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa juhov001

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #46 : eilen kello 17:27:58 »
Juu, on ollut viihdyttäviä keskusteluja turun osiossa. Kiitos siitä repe.

Koitan vastata lyhyesti.
En pidä huoria kirjaimellisesti esineinä,mutta huoran pillua (tai suuta tai persereikää) pidän välineenä joka tuottaa mulle sen nautinnon jonka takia huorissa käyn.
Voi olla että koet sitten huoran kanssa seksiä harrastaessasi jotain sellaista jota mä en kykene kokemaan. En tiedä onko se hyvä vai huono asia. Ehkä siinä mielessä huono että sinun tulee ymmärtää repe että tämä ei ole todellista ja aitoa kun sekstailet huoran kanssa. Siksi olen huolissasi ettet satuta itseäsi tämän hienon harrastuksen parissa. Ja toivon vilpittömästi että olet päässyt/pääset kokemaan myös sen aidon tunnepuolen seksissä joka on molemminpuolinen.(lue seksi jonkun muun kuin huoran kanssa)

Vai väittääkö joku teistä palveluntarjoajista tosissaan että tapaamisiin liittyy joku tunnepuoli teidän puolestanne? Voitte aivan vapaasti sanoa suoraan, väitän että 99,9% meistä turskista ei odota mitään sellaista.
Ja kommentoikaahan turskaveljet myös, onko teillä tunnepuoli mukana kun huoraan poraatte?

Olenko huoria esineellistävä mustavalkoinen kylmä sika vai yksi normaali turska muiden joukossa?

Poissa Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 349
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #47 : eilen kello 18:50:53 »
Ensinnäkin, kukaan tai mikään elävä ja tunteva olento ei ole koskaan esine!

Itselläni on hieman erilainen tilanne moneen muuhun saittilaiseen verrattuna, en ole koskaan saanut seksiä muuten kuin maksamalla eikä minulla ole koskaan ollut tyttöystävää, ei edes nuorena. Olen 41 v. Kukapa tällaisesta rumasta, lyhyehköstä läskistä olisikaan kiinnostunut.

Olen tunteellinen ja romanttinen ihminen, joten minulle onnistunut tapaaminen vaatii omalta puoleltani henkilökemioiden kohtaamisen lisäksi pienen ihastumisen tai flirtin, miksi sitä sitten haluaa kutsua. Toiselta osapuolelta en sitä tietenkään odota, ainoastaan mukana näyttelemistä jolloin oma henkinen hyvinvointini paranee huomattavasti kun kerrankin tunnen itseni haluttavaksi. Jos jonkun kanssa homma toimii, todennäköisesti tapaan hänet myös uudelleen.

Et sinä juhov001 mikään kylmä sika ole, mutta ota huomioon, että meitä turskia on tässä harrastuksessa mukana monista eri lähtökohdista. Minunkaltaisiani yksinäisiä miehiä on paljon. Erityisen tärkeäksi nämä tapaamiset itselleni tekee se, että ne ovat minulle ainoita vapaa-ajan ihmiskontakteja. Siksi arvostankin todella paljon seksityöntekijöitä ja heidän tärkeää työtään, enkä mitenkään pysty ajattelemaan mitään osaa heistä esineenä.

Paikalla reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 179
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #48 : eilen kello 21:20:35 »
Kyllä Juho sun kannattaa olla huolissasi edelleen omista toimintatavoista. Vaikka kuinka yrität muuttaa omia käsityksiä ilotytöistä omaan näkemykseesi niin ajatuksesi on täysin perseestä. Esineellistäisit vain ilotytön. Itse olen saanut sexiä muualtakin kuin ilotytöiltä eli ei maksullista.Sulla taitaa olla jokin asennevamma jos et muualta saa kuin maksullista .Eli taidat olla aloitekyvytön. Itse olen saanut sexiä tunnepuoleltakin, mutta minulle tämä on mukava seikkailullinen vaihtelu. Nuolijan kirjoitus oli ihan asiallinen.Juho jatkakoon valitsemallaan tiellä kunnes palveluntarjoajat sanovat sorron nou nyt riitti.

Paikalla reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 179
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #49 : eilen kello 21:49:37 »
Jatketaanpas hieman vielä. Niin minäkin arvostan näitä sexityöntekijöitä nuolijan tavoin tekevät hienoa työtä ja voivat todella jollain olla se ainut naiskontakti eli palveluntarjoajat voivat joskus jopa toimia lähes psykologeina eli asiakassaattaa kertoa omasta elämäntilanteesta. Iselläni siinä mielessä mukava juttu että saan samalla tavata erilaisia naisia, Mutta voin sanoa että vaikka meillä monilla voi olla myös vakio kaveri niin täytyy muistaa heidän vaimojen että palveluntarjoaja ei ole kenenkään miestä viemässä. Vaan tarjoavat vaihtelua. Salasuhde on mielestäni  sitten jo kokonaan toinen juttu puolisoiden kannalta.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #50 : eilen kello 22:44:56 »
Turun alueella ollut viime aikoina parhaat rapsaketjut. ;D

Ite en hupakoidessa ole odottanutkaan muuta liukastetta kuin sitä mitä purkista tulee, oli sitten pitkiä tai lyhyitä tapaamisia, mutta olenkin aika kaukana pöksyjä kostuttavasta charmantista panoherrasmiehestä.

reperento on varmasti turun huorien mieleen ;D

Ristiriitaista tekstiä ainakin kirjoittaa.  8)
Väittää käyvänsä nuorien huorien luona jos on tarpeeksi rahaa. Joutuu kuitenkin tyytymään oman ikäisiinsä. Välillä arvostelee muita kun käyvät vanhempien huorien luona ja välilllä kirjoittelee itseään vanhemmmista huorista kehuvia rapsoja.  :laught:
« Viimeksi muokattu: eilen kello 22:49:36 kirjoittanut lepsky »

Paikalla reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 179
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #51 : eilen kello 23:08:54 »
Ehkei tämä nyt niin ristiriitaista ole mun kommentit. Lepskyn väite että kävisin nuorien huorien luona silloin kun on rahaa,ei nyt aivan paikkaansa päde. Nuorien mimmien luona kävisin mieluusti vaikka joka kerta. Ei ne nyt niin kalliita ole etteikö mulla silloin kun on tarve ja mielitekoa  varaa siihen olisi. Jutun juoni on vain siinä kun niiden kanssa usein pitää olla joku muutaman päivän sähköpostittelu tai muuta. Sitten tietty kun tulee tässä ja nyt elämys että käynpä nyt lähitunteina niin useimmiten heitä ei sillai tavoita. Sitten on tyydyttävä pakosta näihin vanhempiin jotka helpommin tavoittaa. En nyt suoraan vanhempia mimmejä moitikkaan mutta kehuja vain siinä mielessä kun vielä ovat mukana. Onhan täällä muitakin kuin Juho varmaankin jotka heitä haluaa.

Poissa Waykee

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #52 : eilen kello 23:23:50 »
Itse pidän vaihtelusta välillä nuorta ja sitten taas vanhempaa vähän fiiliksen mukaan. Olen huomannut kun pitää vakkareihin vähän taukoa niin palvelu pysyy hyvällä tasolla kun ajattelevat että dollarit virtaa väärään osoitteeseen.

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #53 : eilen kello 23:53:29 »
Ehkei tämä nyt niin ristiriitaista ole mun kommentit. Lepskyn väite että kävisin nuorien huorien luona silloin kun on rahaa,ei nyt aivan paikkaansa päde. Nuorien mimmien luona kävisin mieluusti vaikka joka kerta. Ei ne nyt niin kalliita ole etteikö mulla silloin kun on tarve ja mielitekoa  varaa siihen olisi. Jutun juoni on vain siinä kun niiden kanssa usein pitää olla joku muutaman päivän sähköpostittelu tai muuta. Sitten tietty kun tulee tässä ja nyt elämys että käynpä nyt lähitunteina niin useimmiten heitä ei sillai tavoita. Sitten on tyydyttävä pakosta näihin vanhempiin jotka helpommin tavoittaa. En nyt suoraan vanhempia mimmejä moitikkaan mutta kehuja vain siinä mielessä kun vielä ovat mukana. Onhan täällä muitakin kuin Juho varmaankin jotka heitä haluaa.

totuus on että mun ikäiset naiset ovat hinnaltaan niitä nuoria tyttöjä edullisempia.Pakon edessä ja kun tarvetta on niin sitten on tyydyttävä näihin nelikymmppisiin

:laught:

Poissa DevilsAdvocate

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #54 : tänään kello 00:16:37 »
Mikä pakko se on vanhaan tussuun tyytyä? Kyllä nuoria piisaa yllinkyllin. Omituista vänkäämistä ketjussa joka pitäisi koskea 52 vuotiasta suomiblondia. Hani on ainoa vanhemmista naisista joita voisin kuvitella painavani rahasta edelleen mutta koska en vastauksia aiempaan viestiini saanut, oletan hänen lopettaneen. Onneksi on muistot.
🐽

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 713
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #55 : tänään kello 12:26:55 »
Mikä pakko se on vanhaan tussuun tyytyä? Kyllä nuoria piisaa yllinkyllin. Omituista vänkäämistä ketjussa joka pitäisi koskea 52 vuotiasta suomiblondia. Hani on ainoa vanhemmista naisista joita voisin kuvitella painavani rahasta edelleen mutta koska en vastauksia aiempaan viestiini saanut, oletan hänen lopettaneen. Onneksi on muistot.

Juu kyllä Hani on lopettanut jo vuosia sitten,  oli kyllä hyvä tapaus.

Paikalla reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 179
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #56 : tänään kello 13:00:10 »
Vielä lisää. Yksi hieman vanhempimimmi ,on jonkinverran yli neljäkymmentä mitä itse silloin tällöin käytän on hieroja sanna. Hänellä ontaitava käsittelytyyli ja kyllä melko usein tavattavissa. Muutkin täällä ketkä vanhemmista mimmeistä pitää niin suosittelen hieroja Sannaa vakiovakkareiden lisäksi Muuten pyrin nuorempia löytämään.

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 713
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #57 : tänään kello 13:46:22 »
Vielä lisää. Yksi hieman vanhempimimmi ,on jonkinverran yli neljäkymmentä mitä itse silloin tällöin käytän on hieroja sanna. Hänellä ontaitava käsittelytyyli ja kyllä melko usein tavattavissa. Muutkin täällä ketkä vanhemmista mimmeistä pitää niin suosittelen hieroja Sannaa vakiovakkareiden lisäksi Muuten pyrin nuorempia löytämään.

Tää on kyllä niin outoa, kun sä puhut tykkääväsi parikymppisistä tytöistä, koska ne on parhaita.
Ja eniten sulta tulee juttua oman ikäisistä ja jopa niistä "liian" vanhoista.
Luulis että sä rapsaisit vaan niistä nuorien tyttöjen panoista.

Paikalla reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 179
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #58 : tänään kello 15:04:02 »
Kuten tämä Devilds Advocate mainitsi niin oli hänelläkin joku vanha vakkari niin toki hieroja Sanna on minustakin hieman vanhempi mutta toteamus oli että jos ei juuri nuorempia saa niin hänkin menettelee.En kehu niitä muita vanhempia kun ei ole kokemustaliiemmälti. Totta kai nuoremmat on aina etusijalla tavoitteena . Mutta kuten mainitsin niin ne ei ole lyhyellä viiveellä aina tavattavissa. Niistä löytyy kyllä paljon kehumista esim. Sanna Hunaja Turuntyttö ja monet muut. Taisjoku osio sulta molopää mennä ohi kun noita ihmettelet ja kyselet.Vielä kerran hieroja Sanna on vakkari niistä vanhemmista. muita en helpolla vanhemmista kysele.