Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suomiblondi Turku 52v  (Luettu 7883 kertaa)

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #60 : Syyskuu 28, 2024, 18:43:57 »
Vaikka eivät nuo leidit parikymppisiä olekkaan mutta sen verran kuitenkin minusta nuorempia että on se nuoren naisen viehätys mitä ei sitten oman ikäisissä enää niin ole. Kolmikymppiset leidit kelpaa samalla lailla kuin parikymppisetkin. Mutta kuten olen todennut niin ne just parikymppiset on vaikeastitavoitettavissa.

Poissa juhov001

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #61 : Syyskuu 29, 2024, 08:22:55 »
Vaikka eivät nuo leidit parikymppisiä olekkaan mutta sen verran kuitenkin minusta nuorempia että on se nuoren naisen viehätys mitä ei sitten oman ikäisissä enää niin ole. Kolmikymppiset leidit kelpaa samalla lailla kuin parikymppisetkin. Mutta kuten olen todennut niin ne just parikymppiset on vaikeastitavoitettavissa.
Minuun taas puree vanhan naisen viehätys. Tämäkin otsikon lady on jäänyt kokeilematta kun ilmoituksessa ikä 52v.jos oikeasti on reilusti vanhempi, menen ehdottomasti käymään.

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 748
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #62 : Syyskuu 29, 2024, 10:59:49 »
Vaikka eivät nuo leidit parikymppisiä olekkaan mutta sen verran kuitenkin minusta nuorempia että on se nuoren naisen viehätys mitä ei sitten oman ikäisissä enää niin ole. Kolmikymppiset leidit kelpaa samalla lailla kuin parikymppisetkin. Mutta kuten olen todennut niin ne just parikymppiset on vaikeastitavoitettavissa.
Minuun taas puree vanhan naisen viehätys. Tämäkin otsikon lady on jäänyt kokeilematta kun ilmoituksessa ikä 52v.jos oikeasti on reilusti vanhempi, menen ehdottomasti käymään.

Kyllä on yli 60, käypä kokeilemassa ja rapsaa vaikutelmat  ;D

Ja repelle: tytöt ilmoittaa olevansa 33 ja 35 ja sinä alle 40, niin eipä siinä juurikaan ole ikäeroa  8).
Jos mua kiinnostaisi pelkästään parikymppiset, niin kyllä mä hommaisin sellaisia, enkä vain "tyytyisi" vanhempiin.
Ei ne nyt niin hankalia ole tavoittaa.

Poissa juhov001

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #63 : Syyskuu 29, 2024, 12:43:33 »
Vaikka eivät nuo leidit parikymppisiä olekkaan mutta sen verran kuitenkin minusta nuorempia että on se nuoren naisen viehätys mitä ei sitten oman ikäisissä enää niin ole. Kolmikymppiset leidit kelpaa samalla lailla kuin parikymppisetkin. Mutta kuten olen todennut niin ne just parikymppiset on vaikeastitavoitettavissa.
Minuun taas puree vanhan naisen viehätys. Tämäkin otsikon lady on jäänyt kokeilematta kun ilmoituksessa ikä 52v.jos oikeasti on reilusti vanhempi, menen ehdottomasti käymään.

Kyllä on yli 60, käypä kokeilemassa ja rapsaa vaikutelmat  ;D

Ja repelle: tytöt ilmoittaa olevansa 33 ja 35 ja sinä alle 40, niin eipä siinä juurikaan ole ikäeroa  8).
Jos mua kiinnostaisi pelkästään parikymppiset, niin kyllä mä hommaisin sellaisia, enkä vain "tyytyisi" vanhempiin.
Ei ne nyt niin hankalia ole tavoittaa.
Lotta Raumalla on 23v, oon käynyt parikertaa hänen luona. Vastaa Ai a 30 min sisällä viestiin ja yleensä pääsee tunnin varoitusajalla. Käy joskus Turussakin. Sinun repe kannattaisi käydä häntä panemassa.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #64 : Syyskuu 29, 2024, 13:28:22 »
Joskus riittää tytöissä se että on vaan jonkinverran nuorempi. Huonompi juttu ennemmin niin päin että on jonkinverran vanhempia.Mutta kyllä näissä kahdessa leidissä mitä olen maininnut niin on sitä nuoren leidin viehätystä.Viimeksi reilusti nuorempia ovat olleet Karo ja naapurin Anna. Mutta niin tai näin kuuskymppisissänaisissaei todellakaan ole nuoren naisen viehätystä. ehkä eletty elämänkokemus jos sitä arvostaa.Mulle kelpais parhaiten Juhon ikäiset tytöt. Mutta vois Juhokin nuorentaa huomattavasti naisikää ja hakea vaihteeksi vaikka mun ikäluokan mimmejä. Vois kuitenkin jotain eroa olla.

Poissa juhov001

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #65 : Syyskuu 29, 2024, 16:38:53 »
Joskus riittää tytöissä se että on vaan jonkinverran nuorempi. Huonompi juttu ennemmin niin päin että on jonkinverran vanhempia.Mutta kyllä näissä kahdessa leidissä mitä olen maininnut niin on sitä nuoren leidin viehätystä.Viimeksi reilusti nuorempia ovat olleet Karo ja naapurin Anna. Mutta niin tai näin kuuskymppisissänaisissaei todellakaan ole nuoren naisen viehätystä. ehkä eletty elämänkokemus jos sitä arvostaa.Mulle kelpais parhaiten Juhon ikäiset tytöt. Mutta vois Juhokin nuorentaa huomattavasti naisikää ja hakea vaihteeksi vaikka mun ikäluokan mimmejä. Vois kuitenkin jotain eroa olla.
Miksi mun pitäisi nuorentaa? Enkö saa käydä polkemassa niitä joita haluan?

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 748
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #66 : Syyskuu 29, 2024, 16:42:45 »
Joskus riittää tytöissä se että on vaan jonkinverran nuorempi. Huonompi juttu ennemmin niin päin että on jonkinverran vanhempia.Mutta kyllä näissä kahdessa leidissä mitä olen maininnut niin on sitä nuoren leidin viehätystä.Viimeksi reilusti nuorempia ovat olleet Karo ja naapurin Anna. Mutta niin tai näin kuuskymppisissänaisissaei todellakaan ole nuoren naisen viehätystä. ehkä eletty elämänkokemus jos sitä arvostaa.Mulle kelpais parhaiten Juhon ikäiset tytöt. Mutta vois Juhokin nuorentaa huomattavasti naisikää ja hakea vaihteeksi vaikka mun ikäluokan mimmejä. Vois kuitenkin jotain eroa olla.
Miksi mun pitäisi nuorentaa? Enkö saa käydä polkemassa niitä joita haluan?

Joittenkin on vaan vaikea ymmärtää,  että jokaisella on oma makunsa.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #67 : Syyskuu 29, 2024, 19:08:16 »
Jokaisella oma makunsa mutta suositusvinkkejä voi silti antaa. Mulla naismaku itsestään nuorempia ja mieluiten vielä reilusti nuorempia.Mutta on se sitten reilusti nuorempi taivähän nuorempi tai pakon edessä hieman vanhempi,eli jos on liikaa tatuoitu niin ei oikein sytytä.Tatuointi latistaa sexitunnelmaa. Sillai mennään.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5446
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #68 : Syyskuu 29, 2024, 22:27:13 »
Joskus riittää tytöissä se että on vaan jonkinverran nuorempi. Huonompi juttu ennemmin niin päin että on jonkinverran vanhempia.Mutta kyllä näissä kahdessa leidissä mitä olen maininnut niin on sitä nuoren leidin viehätystä.Viimeksi reilusti nuorempia ovat olleet Karo ja naapurin Anna. Mutta niin tai näin kuuskymppisissänaisissaei todellakaan ole nuoren naisen viehätystä. ehkä eletty elämänkokemus jos sitä arvostaa.Mulle kelpais parhaiten Juhon ikäiset tytöt. Mutta vois Juhokin nuorentaa huomattavasti naisikää ja hakea vaihteeksi vaikka mun ikäluokan mimmejä. Vois kuitenkin jotain eroa olla.
Miksi mun pitäisi nuorentaa? Enkö saa käydä polkemassa niitä joita haluan?

Joittenkin on vaan vaikea ymmärtää,  että jokaisella on oma makunsa.

Just näin. Alkaa pikkuhiljaa muakin vituttaa että miksi Juho nyt ei saa tykätä vanhemmista! Tykkää moni muukin. Ei se nyt ole yhtään sen huonompi asia kuin se että toinen sitten tykkää nuoremmista. Ei omaa mieltymystään pidä tyrkyttää muille.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #69 : Syyskuu 29, 2024, 23:09:46 »
Taisin laittaa jo aikasemmin että suosituksia voi antaa.Eri asia ottaako vinkistä vaarin.Tässä vuos pari taaksepäin oli turun jossakin privaattipaikassa oikein kuvalla varustettuna kahdeksankymmen vuotias mummo, Mainitsi ilmoituksessa että sujuu se hieronta häneltäkin. Oikein bikineissä kuvattuna. Sen jälkeen ei ole näkynyt. No muistaakseni oli ihan ikäisensä näköinen. Saattoi joku mennä mutta kuuskymppiset mimmit oli siihen nöhden nuoria naisia. Että kaikenlaista.

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 748
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #70 : Syyskuu 29, 2024, 23:39:20 »
Taisin laittaa jo aikasemmin että suosituksia voi antaa.Eri asia ottaako vinkistä vaarin.Tässä vuos pari taaksepäin oli turun jossakin privaattipaikassa oikein kuvalla varustettuna kahdeksankymmen vuotias mummo, Mainitsi ilmoituksessa että sujuu se hieronta häneltäkin. Oikein bikineissä kuvattuna. Sen jälkeen ei ole näkynyt. No muistaakseni oli ihan ikäisensä näköinen. Saattoi joku mennä mutta kuuskymppiset mimmit oli siihen nöhden nuoria naisia. Että kaikenlaista.

Juho sulle ehdotti 23v Lottaa.
Se oli suositus.

Sä ehdotat jotain ikäryhmää, se ei ole suositus.

Kovasti sä noita strippipaikkoja myöskin kiertelet ja tunnut tietävän kaikki vanhukset niissä.
Mikset sä kerro niistä nuorista?

Sun jutut on aika ristiriitaisia..

Poissa lepsky

  • Hero Member
  • Viestejä: 529
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #71 : Syyskuu 30, 2024, 00:01:01 »

Joittenkin on vaan vaikea ymmärtää,  että jokaisella on oma makunsa.

Taisin laittaa jo aikasemmin että suosituksia voi antaa.Eri asia ottaako vinkistä vaarin.Tässä vuos pari taaksepäin oli turun jossakin privaattipaikassa oikein kuvalla varustettuna kahdeksankymmen vuotias mummo, Mainitsi ilmoituksessa että sujuu se hieronta häneltäkin. Oikein bikineissä kuvattuna. Sen jälkeen ei ole näkynyt. No muistaakseni oli ihan ikäisensä näköinen. Saattoi joku mennä mutta kuuskymppiset mimmit oli siihen nöhden nuoria naisia. Että kaikenlaista.

Reperento ei taida itsekään tietää edes mitä oikeasti haluaa.
Kirjoituksista tulee vain mieleen teini-ikään jämähtänyt ja vaikuttaa että suurin osa kirjoituksistakin on muilta kopioitua, kuultua ja turun privaattien mainoksista nähtyä ;D
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 30, 2024, 00:05:00 kirjoittanut lepsky »

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #72 : Syyskuu 30, 2024, 11:29:07 »
Kas vain ymmärsitte taas väärin. Toin siksi esiin sen kahdeksankymppisen mamman kun se kerran oli palveluntarjoajana. Muistaakseni sensuellissa. Kun te niin monet olette vanhoista akoista kiinnostuneet niin varmaan sekin mamma olis teille kelvannut jos olisitte sattuneet sen huomaamaan.Kyllä mä tiedän tarkkaan mitä mä haen. Ei tarvii kopioita muista lähteistä.Nuoruus on valttia näilläkin markkinoilla . Kuten todettu niin nelikymppiset menee kynsin hampain jos tarve on tässä ja nyt mutta olen kyllä pienellä aikavälillä onnistunut saamaan niitä nuoriakin mimmejä. Jatkakaa vain valitsemallanne tiellä.

Poissa Wiima

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #73 : Syyskuu 30, 2024, 12:02:48 »
Etkö ollut vähän toisella mielellä viimeviikolla,50:kin oli vielä aivan ok

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 748
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #74 : Syyskuu 30, 2024, 13:01:02 »
Kas vain ymmärsitte taas väärin. Toin siksi esiin sen kahdeksankymppisen mamman kun se kerran oli palveluntarjoajana. Muistaakseni sensuellissa. Kun te niin monet olette vanhoista akoista kiinnostuneet niin varmaan sekin mamma olis teille kelvannut jos olisitte sattuneet sen huomaamaan.Kyllä mä tiedän tarkkaan mitä mä haen. Ei tarvii kopioita muista lähteistä.Nuoruus on valttia näilläkin markkinoilla . Kuten todettu niin nelikymppiset menee kynsin hampain jos tarve on tässä ja nyt mutta olen kyllä pienellä aikavälillä onnistunut saamaan niitä nuoriakin mimmejä. Jatkakaa vain valitsemallanne tiellä.

Vielä pikku vinkki suositteluihin: ei kannata suositella sellaista pt:tä joka ei ole enää tarjolla.

Ehkä sun pitäisi kiinnittää enemmän huomiota sun kirjoitusasuun, ettei niitä koko ajan "ymmärretä väärin ".

Poissa lepsky

  • Hero Member
  • Viestejä: 529
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #75 : Syyskuu 30, 2024, 17:19:49 »
Ei tarvii kopioita muista lähteistä.Nuoruus on valttia näilläkin markkinoilla. Jatkakaa vain valitsemallanne tiellä.

Tässä vuosien varrella on tullut luettua artikkeleita mm. noista miesten lehdistä ja myös hymylehtikin on niistä juttua tehneet. Liikemiehet itsekin kuvailleet blokeissaan millaista nautintoa luxusilotyttöjen seura on.Jos ne ei olis huoliteltuja kaunottaria niin sitten ne olis tavallisia ilotyttöjä. Onpa joskus joillakin tv kanavilla ollut niiden tyttöjen haastattelua makean elämän vietosta niin suomessa kuin muuallakin.Sitten on tietysti narkkarit oma lukunsa jotka myy itseään vain aineen saamiseksi. Ne ei kuulu tähän juttuun.

Jatka vain juttujen lukemista  8)

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #76 : Syyskuu 30, 2024, 20:54:57 »
En nyt suositellut sitä kahdeksankymppistä mammaa kun se ei nyt enää ole esillä. Toin vain havainnon noin parinvuoden takaa että sellainenkin oli.Ymmärrettävästi kuuskympppiset mimmit häneen tekee ulkoisesti pesäeron.Jos olis silloin ollut pakon edessä,otetaan vertauskuvalliseti . Olisi sanottu että valitsetko selkäsaunan uhalla joko sen vanhan mamman tai ne parikymmentävuotta nuoremmat niin sitten tietenkin ne kuuskymppiset. Mutta onneksi tuollaista pakkoa ei ole. niin valinta tietty nuoremmissa ja oikein kunnolla nuoremmissa.En tarkoittanut että se viiskymppinen Natali nyt ok on tai ahaa elämyksiä aiheuttaa. Mutta kuten ole aikasemmin todennut niin Natali kelpaa spermapankin tyhjennykseen paremman puutteessa. Aurinko vaikka onkin Natalia nuorempi niin hänet jätän syrjään. uskon että siinä tapauksessa varmankin joku muu löytyy.Mutta  ne 18 vuotiaat tytöt kun vielä löytyis niin sitten pitää varautua enempi alkusepustuksiin. Sillai sitten.

Poissa juhov001

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #77 : Syyskuu 30, 2024, 22:02:09 »
En nyt suositellut sitä kahdeksankymppistä mammaa kun se ei nyt enää ole esillä. Toin vain havainnon noin parinvuoden takaa että sellainenkin oli.Ymmärrettävästi kuuskympppiset mimmit häneen tekee ulkoisesti pesäeron.Jos olis silloin ollut pakon edessä,otetaan vertauskuvalliseti . Olisi sanottu että valitsetko selkäsaunan uhalla joko sen vanhan mamman tai ne parikymmentävuotta nuoremmat niin sitten tietenkin ne kuuskymppiset. Mutta onneksi tuollaista pakkoa ei ole. niin valinta tietty nuoremmissa ja oikein kunnolla nuoremmissa.En tarkoittanut että se viiskymppinen Natali nyt ok on tai ahaa elämyksiä aiheuttaa. Mutta kuten ole aikasemmin todennut niin Natali kelpaa spermapankin tyhjennykseen paremman puutteessa. Aurinko vaikka onkin Natalia nuorempi niin hänet jätän syrjään. uskon että siinä tapauksessa varmankin joku muu löytyy.Mutta  ne 18 vuotiaat tytöt kun vielä löytyis niin sitten pitää varautua enempi alkusepustuksiin. Sillai sitten.
Mitä alkusepustuksia sä selität, laitat viestin Lotalle ja ajat Raumalle jos ei satu Turussa just olemaan niin tunnin sisällä on kassit tyhjät. Tämä nyt yhtenä esimerkkinä nuoresta pt:sta jolle ei tarvitse romaania kirjoittaa päästäkseen panemaan...

Poissa reperento

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #78 : Syyskuu 30, 2024, 23:15:10 »
Kurkkasin satakunnan sivulle mutta mainitsemaasiLottaa en löytänyt. Turun sivuillakaan ei tainnut hänestä juuri nyt ilmoa olla. Olen sopinut tässä treffit jo lukkoon lyödyksi. Enkä perumaan lähde vaikka tyttö nyt Lotasta jonkinverrankin taitaa vanhempi olla jos Lotta parikymppinen on.Alkusepustukset kuuluu sopivassa määrin kuvioihin.Joku kerta kun kyseisen tytön ilmon näen niin katsotaan miten tapaaminen etenee. Raunalle ei ihan Lotan töhden viitsi ajaa ellei muuta asiaa ole.Jos jonkun hyväksi havaitsee niin sitten toki voi ajella hieman kauemmaksi.

Poissa lepsky

  • Hero Member
  • Viestejä: 529
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suomiblondi Turku 52v
« Vastaus #79 : Syyskuu 30, 2024, 23:35:14 »
Kurkkasin satakunnan sivulle mutta mainitsemaasiLottaa en löytänyt. Turun sivuillakaan ei tainnut hänestä juuri nyt ilmoa olla. Olen sopinut tässä treffit jo lukkoon lyödyksi. Enkä perumaan lähde vaikka tyttö nyt Lotasta jonkinverrankin taitaa vanhempi olla jos Lotta parikymppinen on.Alkusepustukset kuuluu sopivassa määrin kuvioihin.Joku kerta kun kyseisen tytön ilmon näen niin katsotaan miten tapaaminen etenee. Raunalle ei ihan Lotan töhden viitsi ajaa ellei muuta asiaa ole.Jos jonkun hyväksi havaitsee niin sitten toki voi ajella hieman kauemmaksi.

Niissä alkusepostuksissa on syy mikset edes pääse niiden nuorempien luo. Kuka huora nyt jaksaa jaaritusta ja sepustuksia päivätolkulla lukea ehkä asiakkaaksi tulevalta :laught: