Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Myyjän ikä  (Luettu 977 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Myyjän ikä
« : Syyskuu 26, 2024, 06:03:01 »
On mielenkiintoista lukea että hommissa on nainen joka kertoo olevansa 50+ mutta on 70-vuotias kirjoittajien mielstä.

Uskon että kirjoittajat ovat pentuja, jotka pitävät viiskymppisiä 70-vuotiaina.

Muutama yhtyy kylläkin 50v epäilevien joukkoon. Kävin katsomassa ilmon. Kuvissa varsin näpsäkkä aikuinen nainen. Joku ilmoitti että menossa tapamaan ja antaa rapsan.

Ehkä se, että aloitin hutsuilun vasta 40-vuotiaana ikä ei koskaan ole ollut mulle rasite, päinvastoin. Aina olen saanut hyvää palutetta siitä että olen aikuinen,suomalainen nainen.

Nyt olen 60+ ja seksuaalisuus on voimissaan.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 26, 2024, 06:06:10 kirjoittanut Aurora Mature »
Takaisin itäisessä Helsingissä ❤️ ja uusi numero

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1907
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Myyjän ikä
« Vastaus #1 : Syyskuu 26, 2024, 07:38:18 »
Osittain syytä on tarjoajissa kuitenkin näkee ihmisiä jotka 80 luvulla ilmoitti olevansa

kolmekymppisiä.  no niin ne ilmoittaa edelleen  10-20v huijaus näkyy olevan arkipäivää

tiedän että nuorekas hyväkroppainen 50v menee kolmekymppisestä useimmalle täydestä.

kuvat on ongelmallisia kun ne voi käsitellä miten vaan  livessä osa ihmisistä oikeasti

näyttää ikäistään nuoremmalta osa vanhemmalta. jotenkin turhana pidän sitä että 50 vuotiaat

ei näy markkinoilla muutama poikkeus löytyy sitkeesti ollaan " 39 v " . loppuun se että

ilmoittaa itsensä opiskelijaksi ei nuorenna ketään =)
kysyvälle vastataan

Poissa AnnaB

  • Jr. Member
  • Viestejä: 65
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Myyjän ikä
« Vastaus #2 : Syyskuu 26, 2024, 23:02:56 »
Mä oon miettinyt tätä myös! Kun itselläni on ihan oma ikä ilmoituksessa, että kuinka suuri osa sitä numeroa katsovista ajattelee että jaahas, se sanoo 40 niin varmaan sitten alkaa ikä vitosella.

Sehän nyt on fakta että 25v junnu ei erota 40v ja 50v naista iän puolesta varmaan toisistaan mutta se asenne, että oletetaan naisen valehtelevan oman iän ilmoituksessa on oikeasti tosi rasittava.
Kotipaikka Espoo ❤️

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5728
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Myyjän ikä
« Vastaus #3 : Syyskuu 26, 2024, 23:15:24 »
Mä oon miettinyt tätä myös! Kun itselläni on ihan oma ikä ilmoituksessa, että kuinka suuri osa sitä numeroa katsovista ajattelee että jaahas, se sanoo 40 niin varmaan sitten alkaa ikä vitosella.

Sehän nyt on fakta että 25v junnu ei erota 40v ja 50v naista iän puolesta varmaan toisistaan mutta se asenne, että oletetaan naisen valehtelevan oman iän ilmoituksessa on oikeasti tosi rasittava.
Ikävä sanoa mutta alan kulttuuriin kuuluu valehteleminen. Tästä kärsivät rehelliset seksinmyyjät ja -ostajat. Ulkopuolisen on aika hankala päätellä että "jaahas, ilmoittaja on AnnaB joten tässä tiedot pitävät paikkaansa" ellei sitten ole lukenut asiasta foorumilta.

Poissa AnnaB

  • Jr. Member
  • Viestejä: 65
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Myyjän ikä
« Vastaus #4 : eilen kello 00:38:31 »
Mä oon miettinyt tätä myös! Kun itselläni on ihan oma ikä ilmoituksessa, että kuinka suuri osa sitä numeroa katsovista ajattelee että jaahas, se sanoo 40 niin varmaan sitten alkaa ikä vitosella.

Sehän nyt on fakta että 25v junnu ei erota 40v ja 50v naista iän puolesta varmaan toisistaan mutta se asenne, että oletetaan naisen valehtelevan oman iän ilmoituksessa on oikeasti tosi rasittava.
Ikävä sanoa mutta alan kulttuuriin kuuluu valehteleminen. Tästä kärsivät rehelliset seksinmyyjät ja -ostajat. Ulkopuolisen on aika hankala päätellä että "jaahas, ilmoittaja on AnnaB joten tässä tiedot pitävät paikkaansa" ellei sitten ole lukenut asiasta foorumilta.

Onko ratkaisu siis ilmoittaa itse oma ikä 35 niin ei heti oleteta että olen viisikymppinen?
Kotipaikka Espoo ❤️

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5728
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Myyjän ikä
« Vastaus #5 : eilen kello 00:56:46 »
Mä oon miettinyt tätä myös! Kun itselläni on ihan oma ikä ilmoituksessa, että kuinka suuri osa sitä numeroa katsovista ajattelee että jaahas, se sanoo 40 niin varmaan sitten alkaa ikä vitosella.

Sehän nyt on fakta että 25v junnu ei erota 40v ja 50v naista iän puolesta varmaan toisistaan mutta se asenne, että oletetaan naisen valehtelevan oman iän ilmoituksessa on oikeasti tosi rasittava.
Ikävä sanoa mutta alan kulttuuriin kuuluu valehteleminen. Tästä kärsivät rehelliset seksinmyyjät ja -ostajat. Ulkopuolisen on aika hankala päätellä että "jaahas, ilmoittaja on AnnaB joten tässä tiedot pitävät paikkaansa" ellei sitten ole lukenut asiasta foorumilta.

Onko ratkaisu siis ilmoittaa itse oma ikä 35 niin ei heti oleteta että olen viisikymppinen?
En osaa sanoa tuohon mitään yleispätevää vastausta eli millaisella toimilla saisit suurimman hyödyn. Henkilökohtaisesti ajattelen että rehellisyys on hyve ja arvostan tätä ominaisuutta.

Poissa Kimalainen

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Myyjän ikä
« Vastaus #6 : eilen kello 08:17:11 »
On mielenkiintoista lukea että hommissa on nainen joka kertoo olevansa 50+ mutta on 70-vuotias kirjoittajien mielstä.

Uskon että kirjoittajat ovat pentuja, jotka pitävät viiskymppisiä 70-vuotiaina.



Ehkäpä kirjoittajat eivät ymmärrä ”+”-merkkiä?

Aiheesta hieman sivuun lipsuen..luin juuri artikkelin, jossa  tutkimuksissa on havaittu ihmisen kehon biologisen iän olevan eri kuin allakan kertoma ikä. Eroa on jopa3-6 vuotta. Eroa oli myös naisten ja miesten välillä suuntaan jos toiseen...siis yllä mainitun tutkimuksen tuloksissa. Mutu-tuntumallakin huomaa joidenkin ihmisten ulkonäön ja todellisen iän eron.  Joko positiivisessa tai negatiivisessa mielessä..mutta asiaan palatakseni... itse olen hyvinkin epäileväinen, realistinen jopa hieman kyyninen jos ja kun pyörin näissä kuvioissa..ja oppirahoja on maksettu..juurikin pari viikkoa sitten.. mutta ei siitä sen enempää!  Piikki pystyssä, vaikka mutkallakin, pörrätään eteenpäin  :weightlifting: